adexo3
۱۵۵۰۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

پارکینگ عظیم جت های شخصی رؤسای گوگل

لری پیچ، سرگوی برین و اریک اشمیت، از طریق یکی از شرکت‌هایی که در مالکیت دارند، یک پیشنهاد ۳۳ میلیون دلاری برای خرید یک ساختمان بزرگ تاریخی ارائه داده‌اند،

لری پیچ، سرگوی برین و اریک اشمیت، از طریق یکی از شرکت‌هایی که در مالکیت دارند، یک پیشنهاد ۳۳ میلیون دلاری برای خرید یک ساختمان بزرگ تاریخی ارائه داده‌اند، ارزش این پیشنهاد ۳۳ میلیون دلار است و ساختمان مورد نظر ساختمان «هنگار وان» است که زمانی در «مانتین ویو»ی کالیفرنیا پذیرای هواپیماهای بزرگ بود.

پارکینگ عظیم جت های شخصی رؤسای گوگل

این ساختمان هم‌اکنون در مالکیت ناسا است. رؤسای گوگل هم‌اکنون ۸ هواپیمای جت شخصی دارند، آنها در قسمتی از درخواست خریدشان، متقاضی استفاده از دو سوم فضای ساختمان «هنگار وان» برای جت‌های شخصی‌شان شده‌اند.

پارکینگ عظیم جت های شخصی رؤسای گوگل

به نظر می‌رسد که قبول این پیشنهاد هم به نفع ناسا و هم به نفع رؤسای گوگل باشد، چرا که با این کار هم ناسا یک عمارت تاریخی را حفظ خواهد کرد و هم گوگل جایی برای محافظت از جت‌های شخصی‌اش پیدا خواهد کرد.

«هنگار وان» ساختمانی بزرگ با بیش از ۳۲ هزار متر مربع مساحت و یکی از ساختمان‌های شاخص سیلیکون ولی است. این ساختمان مظهری از معماری مدرن نیمه قرن بیستم به حساب می‌آید.

پارکینگ عظیم جت های شخصی رؤسای گوگل

«هنگار وان» در سال‌های دهه سی ساخته شد و آشیانه‌ای برای هواپیماهای نیروی دریایی بود. یک مهندس آلمانی به نام دکتر کارل آرنشتیاین با همکاری ویلبور واتسون، معماری این ساختمان بزرگ را برعهده داشتند.

پارکینگ عظیم جت های شخصی رؤسای گوگل

این ساختمان شبکه‌ای پیچیده‌ از تیرهای فلزی است که با پوشش فلز گالوانیزه پوشش داده شده‌اند. طول این بنا، ۳۴۵ متر و عرض آن ۹۴ متر و ارتفاع آن ۶۰ متر است.

پارکینگ عظیم جت های شخصی رؤسای گوگل

منبع: 1 پزشک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج