adexo3
۱۶۴۴۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۲۰۱۴، سال اضطراب و بی ثباتی (۱)

یک پزشک از امروز یک همکار جوان و خوشفکر دارد: آقای سعید ضیاء که ما را در پوشش خبرهای مربوط به عکس و عکاسی و نیز فناوری کمک خواهند کرد. به ایشان خوشامد می‌گوییم.

یک پزشک: یک پزشک از امروز یک همکار جوان و خوشفکر دارد: آقای سعید ضیاء که ما را در پوشش خبرهای مربوط به عکس و عکاسی و نیز فناوری کمک خواهند کرد. به ایشان خوشامد می‌گوییم.

سال ۲۰۱۴ را می توان یکی از پرتنش ترین و خبرسازترین سال های اخیر میلادی دانست که البته نقطه ی عطفی برای عکاسان , خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده و به آنها قدرت شکار لحظه هایی را می دهد که در تاریخ می توانند ماندگار شوند .

از جنگ داخلی در اوکراین گرفته تا پدید آمدن گروهک های تروریستی داعش و بوکوحرام , از ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی تا برگزاری مسابقات جام جهانی . مطمئنا تعداد عکس های مهمی که در سال ۲۰۱۴ ثبت شده اند بسیار زیاد است و در یک پست نمی توان خلاصه کرد به همین دلیل ما هم در چند بخش به پوشش کامل این عکس ها می پردازیم .

۱ مزرعه ذرت در منطقه "کارو " اندونزی . سراسر این مزرعه از خاکسترهایی که توسط کوههای آتشفشانی سینابورگ تولید شده اند پوشیده شده است .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۲ یخ پدید آمده از منجمد شدن دریاچه میشیگان در سواحل شمالی شیکاگو که در امتداد این دریاچه کشیده شده است . شیکاگو دمایی برابر با ۱۶ درجه زیر صفر را در این سرما ثبت کرده است .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۳ دویدن شترمرغ های وحشی و خراب کردن خانه های مردم در جنوب سودان . بعد از کشمکش و جنگ های داخلی جنوب سودان در سال ۲۰۱۱ از سودان جدا شد و جوان ترین ملت در جهان را تشکیل دادند .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۴ ازدحام جمعیت در بمبئی هند و به هم پیوستن دسته های عزاداری برای فوت سید محمد برهان الدین رهبر مسلمانان داوودی در هند . به گفته ی پلیس به دلیل عدم کنترل بر خیل عظیم جمعیت بیش از ۱۰ نفر در این مراسم جانشان را از دست دادند .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۵ آثار به جا مانده از تخریب یک خانه توسط ریزش سنگ از کوههای " رانچی دیترمنو " در ایتالیا . تخته سنگ بخش زیادی از خانه و زمین زراعی را نابود کرده و خوشبختانه به ساکنین خانه صدمه ای وارد نشده است .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۶ نشستن بچه فیل در گودالی که در آن گیر افتاده در هند . این گودال نزدیک ریل قطار قرار دارد و این اتفاق زمانی رخ داده که دسته ی عظیمی از فیل های وحشی در حال عبور از این مکان بودند

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۷ عکس العمل و ناراحتی موتورسوار گروه هوندا پس از دیدن سوختن موتورش در آتش . این حادثه زمانی رخ داد که او ۵۰ درصد از مسافت رالی داکار آرژانتین را طی کرده بود .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۸ درخشش نور خورشید بر روی صخره هایی که منجمد شده اند در ویسکانسین . یخ زدن بزرگترین دریاچه آب شیرین در این منطقه به گردشگران اجازه می دهد از نزدیک بتوانند این صخره ها را ببینند .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۹ شکوفه دادن هزاران گل زنگوله ای آبی رنگ فرش زیبایی را بر روی این جنگل در بلژیک پهن کرده است .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)

۱۰ عبور کردن کارشناسان بهداشت از خیابانی که به یک مرغ داری منتهی می شود . این کارشناسان به صورت کامل خودشان را ایزوله کرده اند تا از ویروس H۷N۹ که در مرغ ها شایع شده در امان باشند . دولت هنگ کنگ بیش از ۲۰٫۰۰۰ مرغ آلوده را برای مبارزه با این ویروس از بین برد .

2014، سال اضطراب و بی ثباتی (1)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج