جاباما
۱۹۳۸۲۰
۱ نظر
۵۰۶۴
۱ نظر
۵۰۶۴
پ

پیداکردن کلیه با روشی متفاوت! +عکس

یک بیمار کلیوی برای فرار از صف های طولانی مدت پیوند کلیه با خودروی شخصی اش اقدام به پیدا کردن کلیه کرد.

مجله مهر- عطیه همتی: یک بیمار کلیوی برای فرار از صف های طولانی مدت پیوند کلیه با خودروی شخصی اش اقدام به پیدا کردن کلیه کرد.

پیداکردن کلیه با روشی متفاوت! +عکس

ایستادن در صف پیوند کلیه همیشه یکی از دردناکترین اتفاقات برای بیماران کلیوی است و بسیاری از بیماران کلیوی در این انتظار جان خود را از دست می دهند. «کریستین رویلس» ۲۴ ساله اوایل سال گذشته متوجه شد که هر دو کلیه هایش را از دست داده است و باید برای پیدا کردن یک کلیه جدید در صف ۱۰۰ هزارنفری انتظار بماند.

او متوجه شد که سالانه حدود ۴هزارنفر جان خود را در این صف طولانی از دست می دهند. پس کریستین تصمیم گرفت خودش برای حل این مشکل اقدام کند. او شنیده بود پیرمردی در پورتلند جنوبی برای پیدا کردن کلیه برای همسرش پلاکاردی را در دست گرفته بود و به خیابان ها می رفت. کریستین نیز با الهام از این قصه ماشینش را تبدیل به یک بیلبورد تبلیغاتی کرد و جمله ساده ای روی آن نوشت: «من به دنبال کسی می گردم که کلیه اش را به من اهدا کند. فقط باید دارای گروه خونی O باشد.» او این جمله را همراه با اسم و شماره تلفنش نوشت و با نامزدش در خیابانها حرکت کرد.

پیداکردن کلیه با روشی متفاوت! +عکس

چندروز بعد از این حرکت، یکی از زنان هم محله ای به نام «اشلی» با دیدن این پیام بسیار ناراحت شد. او در این باره می گوید: «در تمام عمرم جمله ای تا این اندازه غم انگیز ندیده بودم.» اشلی به خانه رفت و این موضوع را با همسرش «جاش» مطرح کرد و جاش نیز یک جمله گفت: «چطور است من را امتحان کنید!» جاش می گوید: «اگر این اتفاق برای همسر من هم رخ می داد من تمام تلاشم را برای پیدا کردن کلیه می کردم و دوست داشتم کسی بود که کلیه اش را به همسرم اهدا می کرد. ما سه فرزند داریم و من می توانم کلیه ام را به کریستین اهدا کنم.»

تست نهایی از جاش تا چند وقت دیگر انجام می شود و این دو باید برای عمل آماده شوند. جاش بابت این کار هیچ پولی از کریستین دریافت نخواهد کرد. او فقط قصد دارد با این کار به فرزندانش یاد بدهد وقتی کسی نیاز به کمک دارد باید به او کمک کرد و جاش با این کمک بزرگ زندگی کریستین را نجات داد.

احتمالا قصه جاش و فداکاری اش مدتها در ذهن مردم محله اش خواهد ماند و کریستین نیز به باقی بیماران کلیوی یاد داد که باید خودشان دنبال انگیزه های زندگی و درمان بیماری شان باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا قبل ازاینکه برای کلیه ، کبد و...گدایی کنم منوازاین دنیا ببر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج