اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۸۵۸
۱۵ نظر
۵۷۴۴
۱۵ نظر
۵۷۴۴
پ

زنی که از خوردن خاک و سنگ لذت می برد‎!

این زن که مادر دو فرزند است، از نوعی اختلال رنج می برد که باعث می شود از خوردن اجسام غیرخوراکی لذت ببرد.

زنی که از خوردن خاک و سنگ لذت می برد‎!

برترین ها: ترسا ویدنر زنی 45 ساله از اهالی ایالت ویرجینیای آمریکا است که به گفته خودش خوردن خاک و سنگ را از 20 سال پیش شروع کرده است. به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل، این زن که مادر دو فرزند است، از نوعی اختلال رنج می برد که باعث می شود از خوردن اجسام غیرخوراکی لذت ببرد.

خانم ویدنر می گوید " من از طعم سنگ هایی که از روی زمین برداشته شده اند و از خرد شدن آنها زیر دندان هایم لذت می برم. من سنگ ها را به راحتی در دهانم خرد می کنم. وقتی مطمئن باشم که در خانه سنگ دارم خیالم راحت است، کافی است بدانم که در خانه سنگ دارم."

خانم ویدنر از طعم گرد و خاکی که روی سنگ ها نشسته لذت می برد و به همین دلیل بیشتر اوقات سنگ ها را نمی شوید. خانم ویدنر همین طور می گوید که این سنگ ها علاوه بر داشتن طعم لذت بخش به درمان بیماری کمبود آهن او هم کمک می کنند. بنابراین آنها را با چکش خرد می کند و در ظرفی که برای نگهداری قرص به کار می رود ذخیره می کند.

دکتر جردادنا منسباچر، درمانگر و مددکار اجتماعی، معتقد است که رفتار خانم ویدنر غیرعادی نیست چون مبتلایان به این اختلال می توانند هرچیزی را بخورند: " آنها ممکن است به سراغ دستمال توالت، پارچه، فرش، کاغذ، چوب، آهن و چیزهای دیگرهم بروند و خوردن هیچ یک از این اجسام دور از ذهن نیست." دکتر منسباچر با اشاره به اینکه خوردن خاک و سنگ کمکی به سلامتی این افراد نمی کند ادامه می دهد " این اجسام می توانند باعث ورود انگل به بدن این افراد یا حتی پارگی بافت ها و خونریزی داخلی بشوند."

زنی که از خوردن خاک و سنگ لذت می برد‎!

زنی که از خوردن خاک و سنگ لذت می برد‎!

زنی که از خوردن خاک و سنگ لذت می برد‎!

زنی که از خوردن خاک و سنگ لذت می برد‎!

زنی که از خوردن خاک و سنگ لذت می برد‎!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یکی دیگه واقعا باید درمان بشه حالش خیلی خرابههههههههههه

    • تبسم

      معمولاً تو آنمى فقر اهن (كه بخصوص در زنان باردار ديده ميشه) فرد تمايل به خوردن برنج خاك،مُهر،يخ (وحتى در قديم گِلِ تنور كه سوخته بود )و ...داره براى اينكه بافت انتهاى حلق ملتهبه و با خوردن چيزهاى سخت يه كم التيام موضعى پيدا ميكنه ولى خوردن سنگ ديگه خيلى عجيبه!

    • رها

      فقر شدید آهن داره
      بره خوش رو درمان کنه
      اه این کارا یعنی چی؟؟؟

    • فاران

      خبرهای عجیب و غریب تو دنیا موج میزنه !!
      یه بچه هم تو شهرستان صومعه سرا بنزین میخورد ( کلیپ اون هم هست ) پدر و مادرش به این کار او عادت کرده بودند ، هروقت باباش میومد خونه بچه اش به طرف موتور او میرفت و شیر بنزین رو باز میکرد و مثل آب خوردن بنزین نوش جان میکرد و خیلی هم سرحال بود .

    • Melody

      khoda shafash bede

    • bahram

      این بنده خدا سنگ میخوره اینقدر چاقه اگه مثه آدمیزاد غذا میخورد چی میشد ؟!!!!!!!!!!!!!

    • hoda

      آدم عکسشوهمکه میبینه حالش بد میشه یعنی چی اینکارا.

    • بابک

      میگم بد نیست زن آدم علاقه به خوردن خاک و سنگ داشته باشه، اونوقت کلی هزینه زندگی میاد پایین، یک فرقون خاک میزاریم جلوش تازه کلی هم حال میکنه- راستی چرا هرچی کار عجیب و غریب از این خانمها سر میزنه چند وقت پیش هم مطلبی درج شده بود با عنوان " زنی از خوردن مواد لاستیکی لذت میبره "

      پاسخ ها

      • تبسم

        بابک جون فکر میکنم دیگه به راحتی میتونم بکشمت!!!
        از نظرتم کاملا مشخصه به خانومها چه ارادت
        خاصی داری!!!
        ولی بامزه بود

      • بدون نام

        دوباره شروع نکنید!!

      • رها

        نه بابا نمکدون
        به مامانت بگو سر سفره نمکدون نیاره تو هستی

    • hoda

      آخه بابک جان خانوما چه هیزم تری به شما فروختن.باشه ازین نظرابدین خودتوخالی کن.فردا پس فردا ازدواج میکنی ازین حرفا نمیشه بزنی.غمباد میگیری.بگو برادر من .راحت باش شما.جالب بود نظرت.

    • سارا

      خوب نمیدونم که منم فقراهن دارم زمان بچگیم مهرمیخوردم البته الانم ببینم وسوسه میشم بوی خاکم دوس دارم ولی ازخوردنش خوشم نمیاد وقتی مهر میبینم دهنم اب میافته اما خوب معتادش نیستم که تحمل نکنم فکرمو منحرف میکنم یادم میره درسته توخونه مهر واسه نمازخوندن دارم اما اون طعم مهری که ازش خوشم میاد نمیهرم چون واقعادیگه نمیشه بیخیال شد حالا ازخودم به بجهام ارث رسیده گوش نمیکنن میخورن مخصوصا دختربزرگم که اصلا گوش نمیده البته بهش گفتم ازسمگ کلیه نمیترسه اما تاگفتم صورتتو جوش میاره زشت میشی ترسیده کمی مقاومت میکنه الانم دارم مینویسم دهنم اب افتاد ولی دم دست نیست خخخخ

    • بدون نام

      سلام منم خیلی مهر میخورم معتاد شدم بهش راضی هستم غذا نخورم مهر بخورم نمیدونم چکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • بی نام

      تعداداینجورادمهاکم نیست باید ریشه یابی بشه اگه کسی به فکرشون باشه والا بقیه هم مثل این اقابابک دنبال نقطه ضعف از خانمها هستن نهحل یک مشکل جالبه که اقایون اینهمه عادتهای بد دارن از مصرف مشروب ومواد بگیر تا بازی دادن و تحقیرکردن خانمها واقعا برای خودمون متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج