۲۵۵۷۳۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بهترین خدمات تکنولوژیک در هواپیمایی ها

در حالیکه بسیاری از مسافران لوازم الکترونیکی خود از جمله آی‌پد، کیندل و گوشی‌های هوشمند را برای گذران وقت در پرواز به‌همراه می‌برند، عده‌ای دیگر نیز متکی به امکانات ارائه شده توسط خط‌هوائی مورد نظرشان هستند.

بهترین خدمات تکنولوژیک در هواپیمایی ها
برترین ها: در حالیکه بسیاری از مسافران لوازم الکترونیکی خود از جمله آی‌پد، کیندل و گوشی‌های هوشمند را برای گذران وقت در پرواز به‌همراه می‌برند، عده‌ای دیگر نیز متکی به امکانات ارائه شده توسط خط‌هوائی مورد نظرشان هستند. از این‌رو در این راستا، شرکت‌های هواپیمایی درصدد ارایه امکاناتی نظیر مانیتورهای پشت صندلی و برنامه‌های بیشمار جهت جلب رضایت مسافران هستند.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط کمیته جوایز هواپیمایی Skytrax در سال ۲۰۱۵، این ۱۰ خط هوایی از لحاظ ارایه امکانات و سرگرمی به مسافران، به عنوان خطوط برتر در کل دنیا شناخته شده‌اند و نکته‌ی جالب اینکه هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی آمریکا در این لیست جای ندارند و کلیه رده‌ها متعلق به شرکت‌های هواپیمایی خاورمیانه و آسیایی است

ایرفرانس (Air France)

بسته‌ی سرگرمی این هواپیمایی به مسافران شامل فیلم‌، برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌های ویژه کودکان و انواع بازی است که بصورت ماهانه به‌روز رسانی می‌شود. نکته جالب توجه این است که در هواپیماهای A380 مسافران قادر به دانلود برخی برنامه‌ها نظیر راهنما، نقشه مترو، بازی‌ و نمایشگر برنامه‌ها بر روی لوازم الکترونیکی خود و بدون پرداخت هزینه هستند.

بهترین خدمات تکنولوژیک در هواپیمایی ها

ایرتایلند (َAir Thailand)

این خط هوایی نیز برای سرگرم کردن مسافران در حین پرواز مانیتورهایی را در پشت صندلی‌ها تعبیه کرده و پکیج کاملی از فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و حتی آلبوم‌های موسیقی را برای آن‌ها فراهم کرده است. این هواپیمایی به منظور رفاه بیشتر مسافران صندلی‌های بخش عادی را نیز بازسازی کرده تا مسافران از امکانات ارایه شده به نحو احسن استفاده کنند.

بهترین خدمات تکنولوژیک در هواپیمایی ها

ویرجین آتلانتیک (Virgin Atlantic)

این هواپیمایی نیز مانند سایرین پکیج متنوعی از برنامه‌های تلویزیونی را گردآوری کرده است. علاوه بر این، این شرکت صندلی‌ها را به نحوی تنظیم کرده است که امکان چرخش صندلی و گفتگو با مسافران در ردیف پشتی نیز امکان پذیر است.

بهترین خدمات تکنولوژیک در هواپیمایی ها

کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific)

مسافران این شرکت هواپیمایی می‌توانند با استفاده از سیستم StudioCX، در مانیتورهای پشت صندلی به تماشای فیلم‌ و برنامه‌های تلویزیونی پرداخته یا به موسقی دلخواه خود گوش دهند. ویژگی بارز این هواپیمایی برای مسافران امکان دانلود اپلیکیشن مجله Cathay Pacific's Discovery است که حاوی مطالب گوناگون از جمله راهنمای سفر، سبک زندگی و غذا است.

بهترین خدمات تکنولوژیک در هواپیمایی ها

خطوط هوایی ترکیه (Turkish Airlines)

بهترین خدمات تکنولوژیک در هواپیمایی ها

خطوط هوایی الاتحاد (Al-Etihad)

در حین پرواز با هواپیماهای این شرکت، مسافران می‌توانند از فیلم‌، مستند، برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌ و برنامه‌های رادیویی استفاده کنند. علاوه بر این، کتاب‌های متنوعی به‌همراه فایل‌های صوتی از اشعار پابلو‌نرودا برای بزرگسالان و حتی کتاب‌های داستان گرایم برای کودکان در طول پرواز قابل استفاده است.

بهترین خدمات تکنولوژیک در هواپیمایی ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرگرمی خطوط ایران هم
      جدا شدن روح از بدن
      سوختگی
      در حد مرگ
      جدا شدن موتور هواپیما از بدنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج