جاباما
۲۸۴۱۰۷
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

فرصت زندگی دوباره با کت‌ و شلوار +عکس

با توجه به اهمیت برخورد اول، یک خیریه در بالتیمور به کسانی که نیاز دارند، جایی برای خرید کت شلوار های دست دوم مناسب معرفی می کند تا آنها هم فرصت جنگیدن برای زندگی بهتر داشته باشند.

برترین ها: با توجه به اهمیت برخورد اول، یک خیریه در بالتیمور به کسانی که نیاز دارند، جایی برای خرید کت شلوار های دست دوم مناسب معرفی می کند تا آنها هم فرصت جنگیدن برای زندگی بهتر داشته باشند.

فرصت زندگی دوباره با کت‌ و شلوار +عکس

کریستوفر شفر (Christopher Schafer) و پسرش سف (Seth) صاحبان مغازه ی لباس فروشی Schafer Clothier از سال ۲۰۱۲ پروژه ی "مرد خوش پوش" را شروع کردند. آنها کت شلوارهایی گران قیمت( معمولا از ۱۲۰۰ دلار به بالا) می دوزند و بسیاری از مشتریانشان همیشه تعدادی کت و شلوار به مغازه می آورند تا به نیازمندان اهدا شود. زمانی که چند سال پیش یکی از مشتریان تعدادی کت و شلوار به ارزش ده هزار دلار برای آنها آورد، آنها به فکر افتادند تا تغییری ایجاد کنند.

فرصت زندگی دوباره با کت‌ و شلوار +عکس

در این زمان بود که کریستوفر با هاوارد ویکر (Howard Wicker) مدیر خدمات به زندانیان آزاد شده ی موسسه ی کلاس های زندگی (Living Classrooms)، یک موسسه غیر انتفاعی که به آموزش حین کار اختصاص یافته، آشنا شد. کریس می گوید:" من به او گفتم هر وقت لباس احتیاج داشتی به من بگو، و همکاری ما از آنجا شروع شد."

فرصت زندگی دوباره با کت‌ و شلوار +عکس

با کمک کلاس های زندگی زوج پدر و پسر شروع به اندازه کردن کت و شلوارهای اضافه به تن کسانی که تازه از زندان خارج شده بودند، کردند. خیلی زود این طرح گسترش یافت و مکانی برای خودش در غرب بالتیمور پیدا کرد. بوتیک (Boutique) هم اکنون یک مکان زیبا با دیوار های تازه رنگ شده و کف چوبی است که انواع لباس رسمی مردانه را ارایه می دهد.

فرصت زندگی دوباره با کت‌ و شلوار +عکس

طبق گفته ی کریستوفر انها هیچ وقت لباسی که خودشان حاضر نباشند برای یک مصاحبه بپوشند به مشتریانشان نمی دهند. او بوتیک را با استفاده از لباس ها و مبالغ اهدایی مردم اداره می کند. او امیدوار است کم کم به وسایل اینجا اضافه کند. مثلا مبلمان بیشتری بگذارد، یک پیانو کنار دیوار قرار دهد و گروهی از نوازندگان جز برای افرادی که روزهای چهارشنبه برای پرو در صف می ایستند، بنوازند.

فرصت زندگی دوباره با کت‌ و شلوار +عکس

سف که هم اکنون معاون پروژه ی مرد خوش پوش است، می گوید:" احساس خوبی است که آدم بتواند دست کسی را بگیرد و بگوید من می خواهم کمکت کنم تا زندگی بهتری داشته باشی" کریس می افزاید: " این کت و شلوار ها واقعا انها را خوشحال می کند و باعث می شود جور دیگری خودشان را ببینند. انگار دوباره زاده شده اند."

فرصت زندگی دوباره با کت‌ و شلوار +عکس

بدون توجه به سایز، خانواده ی شفر همیشه توانستند یک کت شلوار را اندازه ی کسی که از آن در وارد می شود، بکنند. بعضی از آنها بی خانمان هستند در حالی که بعضی دیگر می خواهند یک زندگی جدید، بعد از زندان داشته باشند. ایده موفقیت آمیز بوده است. آنها توانسته اند به چندین نفر کمک کنند تا دوباره به زندان برنگردند. جان جونز (John Jones) از اولین مشتریان خانواده ی شفر، یکی از این آدم هاست.

فرصت زندگی دوباره با کت‌ و شلوار +عکس

بعد از گذارندن ۳۰ سال در زندان، جان توانست تا برای خود یک فرصت مصاحبه ی کاری به دست آورد. اما او احتیاج داشت تا برای آن روز خوب به نظر برسد، پس به "مرد خوش پوش" مراجعه کرد. جان همچنان روزی که برای اولین بار کت و شلواری جدید پوشید را به یاد می آورد. او می گوید:" من بسیار احساس غرور داشتم، این کت باعث شد تا من متفاوت بایستم، به من احساس کامل شدن داد، احساس می کردم می خواهم بروم و جهان را فتح کنم. آنها به من لباس دادند و من کار را گرفتم" جان هم اکنون با کلاس های زندگی همکاری دارد و می خواهد دیگران هم آنچه که او تجربه کرد را تجربه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول به انسانهای واقعی دست مریزاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج