adexo3
۳۴۰۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز: مربیان تپه آرای برزیل

آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

در زمان‌های نه چندان دور هر کسی می‌خواست مثالی برای قدرتمندی در فوتبال بیاورد می‌گفت برزیل. همانطور که اگر در کشور ما چند متر از زمین را حفر کنی به نفت می‌رسی در برزیل هم دو سه متر زمین را می‌کندی سه چهار تا طفل صغیر با لباس پاره پوره در حال روپایی زدن فواره می‌زدند که با کمی تمرین چند سال بعدش جذب بارسلونا و رئال مادرید می‌شدند.

ولی امروز با گذشت زمان اوضاع برزیل فرق کرده و ظاهرا به بازیکنان جوان تیم ملی برزیل اگر یک جوی استیک بدهیم بهتر می‌توانند بازی کنند. لااقل پرو را می‌توانستند ببرند و با باخت یک هیچ در دور مقدماتی کوپا آمریکا حذف نمی‌شدند. حالا ما تصور می‌کنیم اگر جای دونگا (مربی برزیل) شخصیت‌های زیر سرمربی برزیل بودند بعد از حذف چه می‌گفتند.

محمود احمدی نژاد: هدف ما از ابتدا یورو ۲۰۱۶ بود و این حذف‌ها نمی‌تواند جلوی اراده ملت بزرگ برزیل را بگیرد. (هرچقدر باشه ما پولش رو میدیم، کل یورو چند؟)

غلامعلی حدادعادل: با اختلافی بسیار جزئی شکست خوردیم.

مسعود فراستی: یه سری از بچه پِروهای دَروس اومدن با یه گل هند تیم ما رو بردن. خب این برد مقواست. فکر می‌کنن بردن. در نیومده. ببین بهروز، ما به هدف خرس وسط رفته بودیم تو زمین ولی اونا ... فقط یه کم ... از خرس ... بهتر بازی می‌کردن.

نادر طالب زاده: قبل از بازی پرویی‌ها بازیکنان ما رو ترور بیولوژیک کرده بودن ولی پزشک تیم با این نظر مخالف بود و می‌گفت رباط صلیبی شش نفر از بازیکن‌ها پاره شده که به یاری خدا تونستیم پزشک تیم رو با موفقیت اخراج کنیم و سربلند از این بازی بیاییم بیرون.

سعید جلیلی: پرو برای ما یک تهدید بود که باید به فرصت تبدیل می‌کردیم. لذا ما از همان ابتدا شروع به تبیین مواضع خودمان کردیم و تازه داشتیم گرم می‌شدیم که وسط‌های تبیین حرکت جوهری ملاصدرا داور سوت پایان را زد و همه رفتند. اصلا فرصت نشد محل بازی‌های بعدی را مشخص کنیم!

حاجی دلیگانی (نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار): آقای ظریف! آیا از حذف تیم‌های با ریشه آمریکای جنوبی خبر دارید؟ تا کی باید تیم‌هایی که ما در آن سرمربی هستيم حذف شوند؟ خجالت نمی‌کشید شما با این وضع تیم داری؟

حسین شریعتمداری: رسوایی و شکستی دیگر برای اصلاح طلبان آرژانتینی/ دستاورد «پرو» در کوپا آمریکا، تقریبا هیچ!/ به گواهی صدها سند غیرقابل انکار نود درصد بازیکنان تیم پرو بازیکنان برزیلی الاصل بودند و باخت ۱-۰ برابر پرو همان برد برای برزیل محسوب می‌شود. آمریکای جنوبی هم قارتا (از نظر قاره‌ای!) اصولگراست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سوران

      والا حیفه روزنامه قانون رو میبندن..واقعا عالی بود..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج