۳۴۳۵۲۲
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

موزه‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا

شاید اینگونه به نظر برسد که موزه مکانی است برای به نمایش درآوردن هنر های متعالی، تاریخ، اشیای باستانی و قدیمی و بسیاری چیزهای دیگر، ولی اگر موزه دارانی تصمیم بگیرند موضوعات دیگر را پوشش دهند چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نگاه می اندازیم به همین موزه های عجیب در ایالات متحده ی آمریکا.

وبسایت ساعت ۲۴: شاید اینگونه به نظر برسد که موزه مکانی است برای به نمایش درآوردن هنر های متعالی، تاریخ، اشیای باستانی و قدیمی و بسیاری چیزهای دیگر، ولی اگر موزه دارانی تصمیم بگیرند موضوعات دیگر را پوشش دهند چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نگاه می اندازیم به همین موزه های عجیب در ایالات متحده ی آمریکا.

۱- موزه ی هنرهای زشت:

اسم این موزه که در مقابل موزه ی هنرهای زیبا قرار گرفته است انتقام آثار هنری شکست خورده را از آثار هنری موفق گرفته است وباعث شده این آثار هم بالاخره از انبارها خارج شده ودر معرض دید همگان قرار بگیرد. البته احتمالا دیدن این آثار خنده های زیادی رابه همراه بیاورد.این موزه در ماساچوست واقع شده است.

موزه‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا

۲- موزه ی آشغال:

این موزه که در هارتفورد کانکتیکات واقع شده است هنر بازیافت و نوع دیگر دیدن زباله ها را به بازدید کنندگان خود آموزش می دهد. مطمئنا با دیدن مجسمه ها و آثار دیگر که در این موزه به نمایش در می آید با خود فکر خواهید کرد که جامعه باید با زباله هایشان جور دیگر برخورد کنند.

موزه‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا

۳- موزه ی مو:

این موزه یک موزه ی خصوصی است که توسط خانم لیلا کوهون در میسوری تاسیس شده است. این خانم که سابق بر این یک آرایشگر بوده است با جمع آوری هر گونه مویی که به دستش رسیده توانسته این موزه ی عجیب را برپا کند. این مجموعه شامل موهای آدم های معمولی، هنرمندان معروف و حتی موهایی از قرن ۱۹ می شود.

موزه‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا

۵- موزه ی یو-یو و فرفره:

این موزه که در ویسکونزین واقع شده شامل ۲۰۰۰ نمونه یو- یو و فرفره می شود و با دستان باز پذیرای ورود کودکان و بزرگترهایی است که هنوز عاشق اسباب بازی های ساده ی قدیمی اند. اسباب بازی هایی که سال هاست با کودکان سراسر دنیا همراه بوده اند. خوبی این موزه آن است که علاوه بر بازدید از آن می توانید با اشیای داخل آن بازی هم بکنید.

موزه‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا

۶- موزه ی ملی سس خردل:

اگر از طرفداران سس خردل نیستید که اوضاعتان مشخص است به این موزه نروید، ولی اگر از عشاق این سس تند هستید هر جور شده به این موزه با بیش از ۵۰۰۰ شیشه سس خردل از سراسر دنیا یک سر بزنید. شیرین، تند، قهوه ای، زرد، دانه دار و... هر مدلی که بخواهید در این موزه پیدا می شود. نگران مزه کردن این سس ها هم نباشید مسئولین موزه ی از تمام این سس ها نمونه برای مزه مزه کردن شما در ختیارتان می گذارند.

موزه‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا

۷- موزه ی رولر اسکیت:

موزه ی ملی رولر اسکیت واقع در لینکولن نبراسکا به افتخار سرگرمی تاسیس شده است. این موزه که شامل انواع و اقسام رولر اسکیت می شود یک جفت رولر اسکیت از سال ۱۸۱۹ را در خود جای داده است.

موزه‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا

۸- موزه ی نمک پاش:

تعداد افرادی که در تمام دنیا علاقه ی شدید به جمع کردن نمک پاش ها و فلفل پاش های مختلف دارند بسیار زیاد است. ولی به نظر می رسد صاحب این موزه در تنسی بیشتر از همه به این کار علاقه داشته که توانسته بیش از ۲۰۰۰۰ نمک پاش مختلف را از سراسر دنیا و حتی از زمان های مختلف تاریخی دور هم جمع کند.

موزه‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج