۳۵۶۳۶۶
۵ نظر
۵۴۷۷
۵ نظر
۵۴۷۷
پ

عجیب ترین پیشگویی های قرن

تغییرات دنیا و اتفاقاتی که در حال افتادن در جای جای جهان است و ما حتی متوجه آن نیستیم برای اتفاقات آینده در حال زمینه سازی است.

وبسایت کافه ترک: تغییرات دنیا و اتفاقاتی که در حال افتادن در جای جای جهان است و ما حتی متوجه آن نیستیم برای اتفاقات آینده در حال زمینه سازی است.

ولی افرادی بودند که اتفاقات اکنون و حتی آینده را در گذشته دیده اند. آنها پیام هایی حاوی هشدار برای آیندگان بر جای نهادند و از این کره خاکی رفتند. اگر نصف پیشگویی این افراد درست باشد! آنوقت باید برای اتفاقات عجیبی آماده باشیم! بیایید نگاهی به پیشگویی پنج نفر از مهمترین پیشگوهای جهان بیندازیم.

۱. هیلدگارد ون بینگن( Hildegard von Bingen)

در قرن یازدهم میلادی می زیست. هیلدگارد بیشتر به خاطر شعر و ترانه هایش مشهور است. او در یکی از پیشگویی هایش از سقوط و از هم پاشی آمریکا سخن به میان آورد. این سقوط و از هم فرو پاشی نه بدست بشر بلکه مادر طبیعت مسبب آن است. زلزله های مهیب، طوفان و امواج غول پیکر توسونامی یکی بعد از دیگری این کشور را از میان برمیدارد.
عجیب ترین پیشگویی های قرن


هیلدگارد به غیر از پیشگویی فوق العاده در ارتباط با آمریکا در مورد صلح جهانی نیز حدس هایی زده است بنا به اعتقاد هیلدگارد فرانسه باز صاحب تخت خواهد شد. و وقتی فرانسه بر دنیا تسلط پیدا کرد. صلح بر جهان حاکم خواهد گشت!

۲. لوسیا sor lucia de fatima

در سال ۲۰۰۰ میلادی از طرف کاردینال راتزینگر (پاپ بندیک شانزدهم مستفی) سه پیشگویی فاطیما علنی شد. یکی از این پیشگویی ها : پاپ به قتل خواهد رسید و شهر غارت و نابود خواهد شد.
عجیب ترین پیشگویی های قرن


اسرار دیدار با فاطیما داستان سه کودک است. دو دختر و یک پسر که در سال ۱۹۱۲ در روستای فاطیمای پرتغال با زنی نورانی ملاقات کردند. لوسیا دوس سانتوس یکی از آن سه کودک بود که جذب کلیسا شد و تا لحظه مرگ در پناه آن ماند. بعد از مرگ لوسیا گفتگوهای سری که راهب ها با خواهر لوسیا انجام داده بودند به بیرون درز کرد. بعد از آنکه پیشگویی ها به گوش مردم رسید واتیکان به ناچار صحت آنرا تایید کرد. اما با وجود تایید به علت محتوایش باعث ترس عده زیادی گشته است.

در پیام فاطیما یک قسمت به این شرح است: در نیمه دوم قرن بیستم جنگ، جنگ بزرگی بوقوع می پیوندد. در آن زمان از آسمان آتش و دود بلند خواهد شد. و آب دریاها به سمت آسمان کف هایش را تف کرده بخار خواهد شد. هر آنچه روی زمین زنده است واژگون خواهد شد!

۳. میتار تارابیچ( Mitar Tarabich)

میتار تارابیچ بین سالهای ۱۸۲۹ الی ۱۸۹۹ در صربستان می زیست. او به خاطر پیشگویی های سیاسی اش در ارتباط با صربستان، و حادث شدن بیشتر پیشگویی هایش مشهور است. او یکی از پیشگوهایی بود که به وقوع پیوستن جنگ جهانی دوم را بدون اشتباه حدس زد.
عجیب ترین پیشگویی های قرن


بعضی از پیشگویی های او بدین شرح است: وقتی از زمین های خودمان رفتیم به سمت شمال پیشروی خواهیم کرد. و وقتی متوجه حرکت احمقانه خود شدیم تغییر خواهیم کرد. و آنکه در بین ما عادل نیست را بیرون خواهیم کرد. تمام دنیا با یک بیماری عجیب دست و پنجه نرم خواهند کرد.(ایدز) همه پیش خود خواهند گفت من میدانم خیلی باهوشم، عالمم ولی هیچکس راه درمان را نمیداند. انسانها روی آن بسیار فکر خواهند کرد اما جواب درست را نخواهند فهمید!! چاره با کمک خداوند در درون خودمان و در اطرافمان است!

انسانها از هوای پاک، زیبایی و طراوت زندگی لذت نخواهند برد. و فقط بدنبال بزرگ تر کردن کارشان خواهند دوید. کسی برای این عمل آنها را مجبور نخواهد کرد آنها خود میخواهند چنین باشند. انسانها یک قوطی خواهند ساخت. درون این قوطی تصاویر خواهد بود.(تلوزیون) اما این ادوات قادر نیستند با من که تا آن زمان مرده ام ارتباط برقرار کنند. در حالی که ادوات تصویری به اندازه باریکی و نزدیکی مو به همه نزدیک خواهد بود. انسان توسط این ادوات قادر خواهد بود تمام اتفاقات در جهان را به راحتی تماشا کند!

۴. رابرت نیکسون( Robert Nixon)

رابرت نیکسون در بریتانیای قرن پانزدهم می زیست. خیلی کم حرف می زد و وقتی هم جمله ای میگفت بیشتر شبیه زمزمه ای گنگ و پریشان بود. از طرف اطرافیان به عنوان عقب مانده ذهنی در نظر گرفته شده بود! با این وجود در مورد آینده پیشگویی های زیادی از او بر جای مانده است. که تعداد زیادی از آنها درست در آمده اند. مرگ او طبق پیشگویی اش بر اثر گرسنگی بود که همان اتفاق نیز افتاد. یک آشپز به صورت اتفاقی در کمد را به رویش قفل کرد و رابرت نیکسون بر اثر گرسنگی فوت کرد.
عجیب ترین پیشگویی های قرن


تعدادی از پیشگویی های او شامل: در دهان عده زیادی دودکش خواهد بود(سیگار) یک جنگ بین دو درخت در خواهد گرفت(سنت آلبانز) علاوه بر این ها سفر به ماه بوسیله راکت ممکن خواهد شد. وسایلی که میتوان با آنها صدا را محبوس کنند ساخته خواهد شد…

۵. ژوزف اسمیت ( Joseph smith)

ژوزف اسمیت با لقب اسب سفید یکی از پشتیبانان فرقه مورمون در سال ۱۸۴۳ بود.
عجیب ترین پیشگویی های قرن


قسمتی از پیشگویی های او شامل: در آمریکا انقلابی بزرگ و ترسناکی به وقوع خواهد پیوست، و به علت این انقلاب آمریکا حاکمیت خویش را در جهان از دست خواهد داد. تمام بدی های جهان در این کشور آزمایش خواهد شد! پدر بر ضد پسر و دختر برضد مادر شده با یکدیگر خواهند جنگید. تجاوز و قتل به شکل تصور نکردنی افزایش پیدا خواهد کرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرفهای اولی که چرت است واخری (ژوزف اسمیت )هم که در همه کشورها مشاهده میشود.

    • بدون نام

      در مورد اول : در قرن یازدهم میلادی هنوز قاره آمریکا کشف نشده بود و کسی آنرا حداقل به این نام نمیشناخت!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم ، امریکا حدود سیصد ساله از عمرش میگذره

    • طاها

      منم یکی میشناسم خیلی چیزهارو پیش بینی کرده که اتفاق افتاده این پسر حادثه پلاسکو ،زلزله، وخیلی چیزهای دیگه روپیش بینی کرده و،،،،،

    • علی

      خب کدوم کشوری قدرتش دائمی بوده و نخادکه تموم بشه معلومه که تموم میشه روزی هم اتفاق افتادن جنگ یچیزه حتمیه نیاز به پیشگوی نداره ک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج