۳۵۷۴۶۴
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

جان‌سخت ترین مردانی که مامور ۰۰۷ در مقابلشان هیچ است!

وبسایت کافه ترک: می دانیم بعضی انسانها از بقیه مقاوم تر و همچنین صبور تر هستند. فقط افرادی هستند در رتبه بندی بسیار سخت جان قرار دارند!

در واقع هیچ چیز نمی تواند آنها را از راهی که انتخاب کرده اند باز دارد. این افراد زندگی برایشان چیزی جز بازی بشدت هیجان انگیز نیست. آنها با این روش شان تبدیل به افسانه میان ملت خود و همینطور جهان شده اند. کسی چه می داند شاید آنها حقه جاودانگی را یافته اند.

۱. سر آدریان کارتن د ویارت
جان‌سخت ترین مردانی که مامور ۰۰۷ در مقابلشان هیچ است!

در جنگ بوئر، جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم جنگید. سرباز انگلیسی در تمام این جنگ ها از صورت، معده، سر، شکم، پا ها و گوش هایش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. مضاف بر این مصائب دو بار هواپیمایش سقوط کرد. وقتی اسیر شد وسیله ای برای کندن زمین نیافت و مجبور شد با دست خالی زمین را بکند و فرار کند دستان زخمی اش مدتی بعد تبدیل به قانقاریا شد. دکتر اجازه خواست انگشتان سیاه شده را قطع کند. اجازه اینکار را به دکتر نداد بلکه خودش انگشتان سیاه شده را برید. از او پرسیدند نظرت در مورد جنگ جهانی اول چیست؟ او در کمال تعجب گفت: خیلی به من خوش میگذشت!

۲. لوری تورنی
جان‌سخت ترین مردانی که مامور ۰۰۷ در مقابلشان هیچ است!

او به دشمن خونی ارتش روسیه معروف بود. لوری در ابتدا در ارتش فنلاند بر علیه روس ها میجنگید. با پایان جنگ روحیه جنگجویانه او با مشکل بزرگی مواجهه شد. پس به ارتش آلمان پیوست. و به جنگیدن با روس ها ادامه داد. با شکست آلمان، به آمریکا رفته به ارتش این کشور پیوست. در نهایت سرباز خستگی ناپذیرمان در جنگ ویتنام جانش را از دست داد.

۳. سیمو های ها
جان‌سخت ترین مردانی که مامور ۰۰۷ در مقابلشان هیچ است!

در جنگ جهانی دوم سیمو تک تیر انداز فنلاند در یک جنگ چند ملیتی بود. او با عملکردش تبدیل به کابوس ارتش دشمن شد. سیمو متولد یک دهکده مرزی بین فنلاند و روسیه بود. او در اوایل جوانی وارد ارتش فنلاند شد. و یکی از بزرگترین سربازان ارتش فنلاند گشت. سیمو در طی ۱۹۳۹ الی ۱۹۴۰ در سرمایی که تا مغز استخوان آدمی را منجمد می کرد. ۷۰۵ نفر از ارتش روسیه را از پای در آورد. به سیمو لقب مرگ سفید داده بودند. و نکته آخر اینکه روزها در طول این جنگ زمستانه بسیار کوتاه بود.

۴. کریستوفر لی
جان‌سخت ترین مردانی که مامور ۰۰۷ در مقابلشان هیچ است!

سارومان ارباب حلقه ها و کنت دوکوی جنگ ستارگان او را بسیار خوب میشناسیم کریستوفر لی را در سال ۲۰۱۵ از دست دادیم. اما شاید بسیار تعجب کنید که این مرد در عمر طولانی اش در پنج جنگ شرکت کرد. او در نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا در جنگ جهانی اول شرکت کرد و به غیر از آن در چهار جنگ دیگر هم به میدان نبرد رفت. در واقع کریستوفر لی یکی از بی باک ترین چهره های هالیوود در دنیای واقعی بود.

۵. راسپوتین

در پایان عمر امپراطوری رومانف ها راسپوتین به عنوان مشاور این خاندان به تاریخ جهان وارد شد. او به نامیرایی شهره بود. وقتی قدرت بی چون و چرای این مرد باعث ترس خانواده های اشرافی شد. تصمیم به قتلش گرفتند. او پیشگویی هایی نیز کرد که یکی از آنها در ارتباط با مرگ خودش بود( اگر من توسط یکی از افراد دربار یا فامیلهای شما (ملکه) بقتل رسیدم، بدانید که شما و خانواده‌تان و کل اهل دربار بیش از ۲ سال زنده نخواهید ماند و به دست مردم روسیه کشته خواهید شد)
جان‌سخت ترین مردانی که مامور ۰۰۷ در مقابلشان هیچ است!

اشراف زاده ها در ابتدا به او زهر دادند که تاثیری نداشت. سپس او را کتک زده و به رودخانه یخ زده انداختند. و سعی کردند او را زیر یخ نگه دارند تا خفه شود. در تحقیقات بعد از مرگش مشخص شد او دقایقی چند زیر یخ در آب منجمد کننده زنده بوده و سعی در شکستن یخ و بیرون آمدن از آن داشته است. با مرگ راسپوتین خانواده رومانف ها به عاقبت بدی دچار شدند. و اینچنین بود که سلسله پادشاهی از این کشور برچیده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج