۳۶۳۱۳۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ لطفا بازار را خراب نکنید

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:
بعضی چیزها بازار را خراب می‌کند. فکر کنید در یک جشن تولد که همه سیاست‌مدار عصاقورت‌داده هستند و هیشکی زیرپوستی هم خنده نمی‌کند و شق‌ورق‌نشستن، علامت جدی‌تربودن و سیاسی‌تربودن است، یکهو ناغافل آقای فلانی که همه به اسمش قسم می‌خورند و معتقدند سیاست را دارد با انگشت‌کوچیکه‌اش می‌چرخاند، بلند شود و وسط مجلس شروع کند به اجرای حرکات نمایشی سنتی. بعدش هم کلاه دکتر فلانی را از سرش بردارد و نمایش معناگرای باباکرم را برای حضار اجرا کند. بعد هم بگوید خوشگلا باید برقصن و حضار و تحلیلگران بمانند خوشگلا استعاره سیاسی است یا اشاره مستقیم.

این آقا با تمام احترامی که براش قائل هستیم، بازار را خراب می‌کند چون دیگر از همه توقع می‌رود بلند شوند و بیایند وسط و... .

حالا هم حکایت بابک زنجانی است. راستش دیروز توی خیابان یکی به ما تنه زد، ما هم قانون فیزیک را خواستیم ثابت کنیم و معکوس تنه زدیم که طرف افتاد توی جوب و ما را بردند کلانتری. رئیس کلانتری گفت برای وثیقه اگر یک نفر یک اس‌ام‌اس بدهد که آزادش کنید، خلاصی. به جان میدون دوم، هیشکی حاضر نشد یک اس‌ام‌اس برای آزادی من بدهد و من از دیشب بازداشتگاهم.

بابای سوفیا هم بُل گرفته و می‌گوید: «خاک بر سرت، بابک زنجانی سه ‌میلیارد یورو (توجه کنید که یورو با ریال فرق دارد) به شرکت نفت بدهکار است و شریکش به اسم «رستم» گفته حاضر است ضمانت‌نامه بانکی بگذارد که زنجانی بیاید بیرون. آن‌وقت برای تو کسی حاضر نیست یک اس‌ام‌اس ٥٠ تومانی بزند به کلانتری».

می‌بینی سوفیا؟ بعضی‌ها بازار را خراب می‌کنند جوری هم خراب می‌کنند که آدم، هم پیش خودش خراب شود، هم پیش مردم و هم از خجالت، زیاد خرابی کند.

وصیت

سوفیا... چه خبر است؟ بابات می‌گوید وقتی مدیران دولتی دارند صد‌میلیون‌صد‌میلیون حقوق می‌گیرند تو چرا می‌روی بقالی یک شیر دولتی هم گیرت نمی‌آید؟ سوفیا تقصیر من نیست، زمانه خراب شده. با عشق و خرابی بسیار، میدون دوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج