۳۷۹۰۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ بوکسورها رو نریز تو شوراها!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

الان ما به یک وضعیتی رسیده ایم که نمی‌دانیم زمانی که از یک نفر صحبت می‌کنیم، باید ایشان را شخصیت ورزشی و قهرمان المپیک بنامیم، یا نماینده مجلس و شورای شهر! به عنوان مثال عباس جدیدی کشتی‌گیر اسبق در شورای شهر حضور دارد و می‌خواهد برود و مشکلات اقتصادی شهرداری را حل کند.
این درحالی است که نادر قاضی پور که باید مشکلات مردم را حل کند، به خبرنگاری که از ایشان سوال پرسیده آپرکات می‌زند.در حالت عادی باید اینگونه باشد که نادر قاضی پور در رینگ بوکس و عباس جدیدی بر روی تشک کشتی حضور پیدا کنند اما وضعیت الان به گونه ای است که نادر قاضی پور در مجلس است و عباس جدیدی در شورای شهر! البته تفاوت عباس جدیدی و نادر قاضی پور در این است که جدیدی در گذشته کشتی گیر بوده اما قاضی پور در گذشته بوکسور نبوده و همین نشان می‌دهد که ما تا چه حد فرصت سوزی می‌کنیم.
اگر زودتر استعداد این نماینده مجلس را کشف می‌کردیم، ایشان وارد دنیای حرفه ای بوکس می‌شدند که این حضور دو منفعت بزرگ داشت؛ منفعت اول برای کشورمان این بود که در المپیک و رشته بوکس اینقدر کیسه بوکس روی رینگ نمی‌فرستادیم و حسرت مدال این رشته توی دلمان نمی‌ماند. منفعت دوم این بود که نادر قاضی پور ورزشکار می‌شد و سیاستمدار نمی‌شد که البته این دو منفعت امکان‌پذیر نیستند (ببینید در حالت فرض محال هم منفعتی قرار نیست گیرمان بیاید!) چون اگر ایشان قهرمان بوکس هم می‌شدند بدون شک وارد دنیای سیاست می‌شدند و طبقه معمول به حالت«هیچ» رسیدیم.
البته حضور ورزشکاران در شورای شهر خیلی هم خوب است، بنده شخصا حمایت می‌کنم چون این بزرگواران توانستند قیمت خانه را ارزان کنند، منتها چون خبررسانی در این زمینه درست صورت نگرفت، فقط خود دوستان در جریان قرار داشتند و وقتی دیدند مردم زمین‌ها را به یک دهم قیمت نمی‌خرند(چون طبیعتا بی اطلاع بودند) خودشان آنها را برخلاف میل باطنی شان خریدند. از کجا رسیدیم به کجا؟ بنده بروم و آپرکاتم را بخورم. با اجازه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج