adexo3
۳۸۴۴۲۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ دی‌جی فسنقری تنها گزینه باقیمانده!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:
با رفتن فرهاد فخرالدینی از ارکستر ملی این گروه موسیقی یک بار دیگر بدون ارکستر مایستر ماند. در همین رابطه یکی از کارشناسان موسیقی که آخرین سازی که زده صدایش صبح در آمده اعلام کرد: «حالا ارکستر بدون ارکستر مایستر باشه به کی یا به چی برمی‌خوره؟ یکی قرار وایسه اونجا دو تا چوب دستش بگیره، بالا و پایین کنه دیگه!». اما از آنجایی که ارکستر سمفونیک بدون رهبر مانند کباب کوبیده بدون گوشت است (یعنی فقط سیخ باشد و منقل!)
بالاخره ما باید برای ارکستر ملی یک فکری بکنیم.راهکارهایی که به ذهن بنده می‌رسد این است؛ الف. ارکستر ملی را تعطیل کنیم، به هرحال همیشه پاک کردن صورت مساله بهترین روش است. ب. ارکستر ملی را به ارکستر دعوا تغییر کاربری دهیم، خدا را شکر در این زمینه دست‌مان باز است، و ارکستر مایستر با چوب دیگران را بزند!، ج. ارکستر ملی را دست محمد مایلی کهن بدهیم تا آن را به دسته دوم، متعاقبا دسته سوم، لیگ محلات و به فروپاشی کامل برساند، د. دی‌جی فسنقری نازنین را به عنوان رهبر اکستر ملی انتخاب کنیم که هم دستی به ساز زدن دارد، هم آوازی می‌خواند و هم در صورت لزوم یک حرکات موزونی می‌کند و کنسرت‌های این ارکستر را از نواختن موسیقی‌های کلاسیک، به موسیقی«عروسکی شونه کرده طور»، می‌رساند که موجب شادی و نشاط حضار هم خواهد شد.
البته تعطیلی این ارکستر در فاصله چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری برای یک عده که دست به وعده دادن شان خوب است، اتفاق مبارکی خواهد بود. زیرا ممکن است یکی از کاندیداها در حالی که به دوربین با لبخند زل زده بگوید: «بنده اگه مجددا انتخاب بشم، باخ یا نهایتا بتهوون رو میارم که عین اون آقا قهر قهرو لوس نیستن، می‌دونید که باخ اصالتا ایرانیه...»
کابوس را بیشتر از این ادامه نمی‌دهم. به هرحال وعده را کی داده و گرفته و جسارتا در زمینه وعده دادن، دست به مهره بازی نیست. آخر سر هم ارکستر ملی تعطیل می‌شود و به جای آن پاساژ می‌سازیم چون ما قابلیت این را داریم که از هرچیز مادی و غیرمادی پاساژ بسازیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج