اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۸۷۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ موفقیت در فضای بسته

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

صدای خودسر ناشناس، سی و دو ساله، مجرد، دیپلم فنی، خوش تیپ، آقای مثلا نویسنده ستون گمشده ها، شما دستت برای من رو شده. در حالی که همه از یک موضوع صحبت می‌کنند تو با سیاه نمایی درباره یک قضیه بی ربط صحبت می‌کنی. برای همین امروز تصمیم گرفتم به جای این که تو حرف بزنی، خط تلفن شهرونگ و ستون خراب شده‌ات را هک کنم تا مردم با واقعیت هایی که تو بیان نمی‌کنی آشنا شوند.

سیامک هستم. مفسر کلیه امور و شاگرد بنام استاد فراستی: زنگ زدم تا ضمن تبریک مقام سومی فوتسالیست‌های خوب کشورمان عرض کنم یک بار دیگر مشخص شد ما ایرانی‌ها در فضای بسته بهتر کار می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم. نمونه‌اش هم تفاوت موفقیت فوتسال در فضای بسته و فوتبال در فضای باز. لذا از همین تریبون از مسئولان درخواست می‌کنم در کلیه امور فضا را ببندند یا بسته نگه دارند.

مینا هستم در جستجوی کار، آشنا به تایپ و نرم افزار تلگرام و واتس آپ. خواستم عرض کنم بالاخره نتیجه برداشتن تحریم‌ها مشخص شد و حالا بدخواهان دولت تدبیر و امید حرفی برای گفتن نخواهند داشت. ما قبل از احمدی نژاد در فوتسال چهارم جهان شدیم و بعد از او سوم جهان. اگر تحریم‌ها برداشته نمی‌شد این جوری می‌شد؟

نرگس، بیست و نه ساله. سخنگوی جاهای مختلف: خواستم به این خانمی که قبل از من پیغام گذاشت عرض کنم همین آماری که دادید خودش گویای تلاش محمود احمدی نژاد بود. قبل از او چهارم جهان و بعد از او سوم جهان شدن یعنی تلاش‌های ایشان جواب داده. سیاه نمایی نکنید

گودرزی هستم. گویا وزیر ورزش و جوانان هم هستم اگر اشتباه نکنم: خواستم در پاسخ به آقای سیامک بگویم ما تمهیداتی اندیشیدیم که فوتبال را هم- اگر دعوای قلعه نوعی- کی‌روش بگذارد، ببریم تو سالن. برای همین احتمالا ورزشگاه آزادی را سالن آزادی خواهیم کرد که موفق شویم. یک عرض دیگر هم داشتم. آن‌هایی که می‌گفتند باید روی ورزش‌های مدال‌آور سرمایه گذاری کرد الان کجا هستند ؟ ما در فوتسال سوم جهان شدیم این همه مدال گرفتیم. بماند که اگر اول می‌شدیم حتما مدال‌هایمان بیشتر هم می‌شد. اما حالا فکر کنید دو چهارصد متر. یک مدال زپرتی دارد و بس.

سامان هستم از یکی از اپراتورهای تلفن همراه زنگ می‌زنم. دوستان در مورد معرفی سامانه هواداری از فوتسال کوتاهی کردند. ما برای جبران تمهیداتی اندیشیدیم که شما شماره یک را به هر شماره ای بفرستید ضمن کسر دویست تومان از حسابتان، هوادار تیم فوتسال می‌شوید و از مزایای ارسال پیامک‌های ما بهره مند خواهید شد

مازیار. بیست و هفت ساله: تماس گرفتم عرض کنم فوتسال به همه نشان داد باید اسطوره‌ها را کنار گذاشت و پروژه عبور از آن‌ها را کلید زد. فوتسال موفق شد چون شمسایی هایی که اسطوره بودند دیگر در این تیم جایی نداشتند. اسطوره‌های سیاسی را هم باید کنار گذاشت. در ضمن آن آقایی که می‌گوید مگر قحط الرجال است که احمدی نژاد دوباره کاندیدا شود چرا وقتی برای رئیس‌جمهوری شدن دوباره کاندیدای خودشان تلاش می‌کردند قحط الرجال بود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج