adexo3
۴۰۶۶۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طنز؛ ساقط‌کردن هستی به‌صورت گروهی!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

یکی از اعضای شورای شهر تهران اخیرا در صحن علنی یک‌سری صحبت‌هایی کرده که ما نمی‌توانیم آنها را به صورت علنی برای شما بازگو کنیم. یعنی بنده شب گذشته بخشی از آن صحبت‌ها را به پدرم گفتم، چشمانش از تعجب گرد شد، نگاهی به مادرم کرد و گفت: «دیگه حرمت‌ها از بین رفته، پسره بی‌تربیت!» و سه بار با پشت دست توی دهانم زد.از کلیت صحبت‌های ایشان ما چنین برداشت کردیم که کلا باید قناعت کنیم و کاری به کار کسی نداشته باشیم.
یعنی ایشان گزینه‌ای را روی میز گذاشتند که انصافا ترسناک بود و بهتر است که ما هم صحبت‌های ایشان را باز نشر نکنیم (چه کاریه؟!).بعد خواستیم به صحبت‌های یکی از تحلیلگران اصولگرا بپردازیم که خب ایشان در جریان تحلیل‌ها خودشان بکوب خودشان را توضیح داده و تحلیل کرده و عملا دست و پای ما را برای طنزنوشتن در این مورد بستند.
صحبت‌ها به قدری بامزه و بانمک بود که ما حتی نمی‌توانیم دستی به سر و روی آنها بکشیم.شما در نظر بگیرید یک نفر آمده و گفته: «اصلا مگر در میدان هروی خانه‌ای به مبلغ ۴ میلیارد پیدا می‌شود؟» خب ما این جمله را چه کار کنیم؟! حالا ممکن است ایشان میدان هروی را با محله هرندی اشتباه گرفته باشند، اما این چیزی از ارزش‌های این جمله طنز کم نمی‌کند.
همچنین ایشان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرده: «ما در ایران ۵ تا مدیر مثل شهردار تهران نداریم» که خب به وضوح وضع مدیریتی کشور را بیان کرده و در پایان هم گفته اند: «دولت سابق هم که قسم خورده بود که شهردار تهران را از هستی ساقط می‌کند، نتوانست یک مورد تخلف از او بگیرد». چون ایشان نگاه کلی‌تر در مقیاسی بزرگ‌تر به ساقط‌کردن هستی داشتند و به فرد اکتفا نکردند و دسته‌جمعی از خجالت ساقط‌کردن هستی درآمدند. ایضا در زمان ایشان بحث از یک مورد و دو مورد و سه مورد تخلف گذشته بود و اساتید در بحث تخلف دست‌شان به کم نمی‌رفت. دیگر یک تخلف را جلوی مورچه هم بگذارید، قهر می‌کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج