۴۲۴۱۰۸
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

طنز؛ راهکارهای حل مشکلات تهران به صورت یکهو

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:
با توجه به آلودگی هوای این روزها و تعطیلی نصفه‌نیمه پایتخت، ما مجبور شدیم حالا که مسئولان توی حل مشکلات مانده‌اند، راهکارهای خود را برای حل مسائل کشور ارائه بدهیم.
حل مشکل آلودگی هوای تهران: برای حل مشکل هوای تهران باید همان کاری را بکنیم که با هوای خوزستان و ایلام می‌کنیم؛ یعنی قضیه را کلا دایورت کنیم روی شماره تلفن منزلمان.

حل مشکل آلودگی آب تهران: حل مشکل آب تهران یک راه بیشتر ندارد و آن این است که با استفاده از الگوی بی‌نظیر ممنوعیت تردد پلاک‌های زوج و فرد در پایتخت، مصرف آب را نیز زوج و فرد کنیم؛ یعنی روزهای زوج، زوج‌ها آب بخورند و روزهای فرد هم آدم‌های مجرد. بچه‌ها چون هنوز بزرگ نشده‌اند و کارایی لازم را برای کشور ندارند، روزهای جمعه می‌توانند آب بخورند.

حل کل مشکلات کشور: تا آنجا که ما متوجه شدیم، توی تهران هر مشکلی پیش می‌آید گویا آب قطع است چون خلاصه اظهارنظر مسئولان درباره مسائل در کل تاریخ این بوده: آب هم که قطع. به نظر ما اگر آب باقی استان‌ها را قطع کنیم و حواله کنیم تهران، کمک بزرگی به مسئولان برای رفع‌ورجوع مسئولیتشان کرده‌ایم.

حل مشکل ترافیک تهران: حالا که ایده هوشمندانه، هوشیارانه، زیرکانه، مدیرانه، مدبرانه و قهرمانانه ممنوعیت تردد زوج و فرد نتیجه لازم را به دست آورده و اعصاب شهروندان را خراب کرده و تأثیری هم در آلودگی هوا نداشته، ما پیشنهاد می‌کنیم قانون شود همه ماشین‌ها فقط در محدوده پارکینگ جلو منزلشان حق عقب‌وجلوکردن داشته باشند.

حل مشکل معابر شهری: حالا که بودجه خرید اتوبوس‌های سالم و ساخت مترو در کشور خرج پل اندیشمندانه صدر و تونل بخردانه نیایش و توحید می‌شود که دست‌برقضا همه‌شان ساعاتی از روز و شب از دسترس خارج می‌شوند، به نظر ما اساتید شهری پایتخت را به جاده چالوس منتقل کنند که هم سوراخ و تونل زیاد دارد، هم پل.

حل مشکل پیاده‌رو: به دلیل آلودگی هوا و فشردگی ماشین‌ها و احتمال شَل‌وپَل‌شدن مردم در خیابان، خوشبختانه عقل به خرج دادند و کل پیاده‌روهای تهران را تبدیل به خیابان و برج کردند. این روش جان عابران پیاده را نجات می‌دهد چون وقتی پیاده‌رو نباشد، عابران پیاده باید با ماشین شخصی بیرون بیایند که نجات پیدا کنند. می‌بینید که عقل عجیبی در مدیریت شهری در جریان است.

حل مشکل اصلی: به نظر ما مشکل اصلی، مسئولان و مدیران ما نیستند. مشکل اصلی، رسانه‌ها و اینترنت و روزنامه‌نگاران و شهروند، خبرنگاران هستند. ما معتقدیم اگر همین چهارتا روزنامه باقی‌مانده و همین چهارتا سایت باز هم فیلتر شوند، دیگر کسی به این چیزها اعتراض نمی‌کند. اگر کسی اعتراض نکند، مردم متوجه نمی‌شوند و سرشان را به دابسمش امیر تتلو و... گرم می‌کنند. مسئولان هم کارشان را می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      بله دیگه آیندگان خواهند گفت که اینها ملتی بودن که مشکلات خودشان را به شوخی میگرفتن و عاقبت فنا شدند.اون از دولت که هیچکاری برای رفع مشکلات نمیکنه.اینم از خودمون که اعتراضی نداریم وبا طنز بهش میخندیم

    • احسان صادقی

      راه حل های آلودگی،آب،کشور و اصلی عااااااللللیییی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج