۴۲۷۳۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ «نه» به خشونت علیه ماموران شهرداری!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

احتمالا شما هم فیلم و تصاویر برخورد صورت یک خانم دستفروش با دست یک مامور زحمتکش شهرداری را مشاهده کرده اید.آدم واقعا نمی‌داند گاهی مواقع گریه کند یا پولش را بدهد.آیا آن خانم دستفروش به این موضوع فکر نکرد که با زدن صورتش به کف دست مامور شهرداری منجر به آسیب این مامور زحمتکش می‌شود؟! آیا این خشونت علیه ماموران شهرداری نیست؟! تا چه زمانی باید چرخ‌دستی‌ها و بساط دستفروشان خودشان را به دستان ماموران شهرداری بزنند و برای مظلوم نمایی و تشویش اذهان عمومی پخش زمین شوند؟!
واقعا بنده زمانی که این عمل «سیلی معکوس» یعنی برخورد صورت خانم دستفروش به مامور شهرداری را دیدم دلم به حال این انسان زحمتکش سوخت. به نظرم تا دیر نشده باید فکری کرد، باید راهکاری اندیشید برای افراد راحت‌طلبی که از زیر بار مدیریت، مسئولیت، ریاست کارخانه، سرپرستی یا معاونت یک اداره شانه خالی کرده و به شغل پردرآمد دستفروشی روی می‌آورند و ماشین‌های شاسی بلند و خانه‌های ویلایی می‌خرند.آن وقت همین جماعت راحت طلب باعث می‌شوند یک مدیر، یک شهردار، یک مسئول زحمتکش مجبور شود مامور خود را اخراج کرده و با لگد بزند وسط دماغ صورت مساله.
در مدل‌های قبلی شاهد این بودیم که شهرداری‌ها اعلام می‌کردند دستفروشان مسلح بوده و ابتدا آنها به ماموران حمله ور شدند اما فیلم‌های منتشر شده فقط بزن بهادری ماموران را که در دفاع از خود چند عدد کف‌گرگی و مشت حواله زیر چشم دستفروشان کردند را نشان می‌دهند.بنده خودم به چشم خود دیدم یک پیرمرد دستفروش که مشغول فروش زیرپیراهنی و ادوات جانبی آن بود،پس از دیدن ماموران شهرداری ماسک خود را برداشت و ما فهمیدیم که ایشان «رامبو» است و با یک بازوکا تمام ماموران را نشانه گرفت و سپس مشغول فروش زیرپیراهنی شد. یعنی یک چنین مواردی هم داریم که باید هرچه زودتر کمپین «نه به خشونت علیه ماموران شهرداری» راه‌اندازی کنیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج