۴۴۴۲۲۱
۵۱۲۰
۵۱۲۰
پ

پلی که با کوتاهی‌اش مشهور شد!

دولت فدرال سفارش کرده که پل ها در جاده های عمومی باید حداقل ۴ متر و ۳۰ سانتیمتر ارتفاع داشته باشند. اما وقتی این روگذر راه آهن در سال ۱۹۴۰ ساخته شد، هیچ استانداردی برای حداقل ارتفاع روزنه وجود نداشت.

برترین ها: نورفولک جنوبی، روگذر خیابان گرگسون، واقع در کارولینای شمالی کمی بیش از حد کوتاه است. دولت فدرال سفارش کرده که پل ها در جاده های عمومی باید حداقل ۴ متر و ۳۰ سانتیمتر ارتفاع داشته باشند. اما وقتی این روگذر راه آهن در سال ۱۹۴۰ ساخته شد، هیچ استانداردی برای حداقل ارتفاع روزنه وجود نداشت. در نتیجه کامیون ها غالبا با پل برخورد می کنند و سقف آن ها صدمه می بیند.

«یورگن هن» یکی از ساکنان این منطقه سال هاست که شاهد تصادفات این خیابان که در آن کار می کند بوده است. او در آپریل 2008 یک دوربین فیلمبرداری خرید و از این تصادفات ناگوار خنده دار فیلمبرداری کرد و آن را با همه دنیا در وبسایت 11فوت و 8 اینچ به نمایش گذاشت. تا پایان سال 2015 بیش از 100 کامیون سقف خود را با خشونت از دست دادند.
این ویدئوها که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان بازدید شده باعث شهرت این پل شد و مردم لقب منصفانه «در باز کن» را برای آن انتخاب کردند. همان طور که یورگن در وبسایتش توضیح می دهد، این پل نمی تواند بالا برده شود زیرا انجام این کار نیازمند بالا بردن چندین کیلومتر جاده است تا شیب تنظیم شود. راه آهن کارولینای شمالی نمی خواهد این هزینه سنگین را تقبل کند. پل پایین هم نمی تواند آورده شود زیرا یک خط فاضلاب اصلی تنها حدود یک متر پایین تر از سطح خیابان عبور می کند. درعوض مقامات شهر یک سیستم هشدار نصب کرده اند که وقتی یک کامیون با ارتفاع بیشتر سعی می کند از زیر پل عبور کند تشخیص می دهد و چراغ های طرد آن در بالای پل شروع به چشمک زدن می کنند. اما بسیاری از رانندگان متوجه نمی شوند یا به آن اعتنا نمی کنند و با پل تصادف می کنند.

اداره راه آهن که صاحب پل است یک میله فولادی ضربه گیر فولادی سنگین در مقابل پل نصب کرده که بیشتر اثر ضربه ها را می گیرد. البته مقامات راه آهن نگران پل و راه آهن روی آن هستند نه کامیون ها و سعی در حل این مشکل دارند. اما با این حال هنوز هم به طور متوسط هر ماه یک تصادف اتفاق می افتد. وقتی هن با چندین راننده که لاستیک های خود را خالی می کردند تا وسیله نقلیه خود را به اندازه کافی پایین بیاورند که بتواند بتوانند عبور کنند، برخی به او گقتند که ارتفاع کامیونشان را نمی دانستند، در حالیکه دیگران اصرار می کردند که علامت ها را ندیده اند.
پلی که با کوتاهی‌اش مشهور شد!
پلی که با کوتاهی‌اش مشهور شد!
پلی که با کوتاهی‌اش مشهور شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج