adexo3
۴۲۷۶۲
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

مرگبار ترین پل های دنیا +عکس

پل از جمله راه های ارتباطی است که دو نقطه که از سطح زمین ارتفاع زیادی دارند و یا محلی برای گذر انسان نیست به هم متصل می کند.

مشرق: پل از جمله راه های ارتباطی است که دو نقطه که از سطح زمین ارتفاع زیادی دارند و یا محلی برای گذر انسان نیست به هم متصل می کند.

پل ها معمولا در محل های خطرناک مانند دره ها و یا روی رودخانه زده می شود و البته باید با آخرین تکنولوژی ها ساخته شود تا خطر عبور از آن نقطه را بسیار کاهش دهد. البته در دنیا پل های نیز هستند که با اینکه در محل های خطرناک کشیده شده اند اما همچنان بسیار خطرناک و مرگبار هستند. این پل ها که همچنان از آن ها استفاده میشود سالانه جان انسان های زیادی را میگیرد.

پل جاودانه

مرگبار ترین پل های دنیا +عکس

پل ها معمولا از مسالح خاصی استفاده می کنند و هر کدام ظاهری یکسان دارند اما پل جاودانه یکی از عجیب ترین پل های دنیا است. این پل از کنار هم قرار گرفتن سه سنگ غول پیکر و چندین سنگ کوچکتر درست شده است. در زیر آن دره ای بسیار عمیق است و در صورت سقوط انسان هیچ شانسی برای زنده ماندن ندارد. این پل از عصر یخبندان تا به امروز روی زمین حضور داشته است.

پل کونیتسا

مرگبار ترین پل های دنیا +عکس

یکی از پل های بسیار ترسناک دنیا در یونان قرار دارد و مردم آن را کونیتسا می نامند. این پل بر روی رودخانه آوس کشیده شده است راه ارتباطی بسیار عالی است اما این پل اصلا ایمنی ندارد و سالانه افراد زیادی از روی آن به داخل رودخانه سقوط می کنند. ساکنین منطقه زنگی را در زیر پل نصب کرده اند که می گویند اگر قدرت باد آن را به صدا در آورد رد شدن از پل خطرناک است.

پل های طنابی اینکا

مرگبار ترین پل های دنیا +عکس

یکی از قوم های باستانی که روز زمین می زیسته است تا به حال شگفتی های زیادی را از خود نشان داده است. اینکاها در طول حیات خودشان پل را نیز تقریبا ابداع کرده بودند. آن ها با استفاده از ریشه های درختان و متصل کردن آن ها به یکدیگر بدنه پل را درست می کردند. آن ها سپس بین دئ نقطه این پل ها را به سنگ های بزرگ متصل می کردند. با توجه به مهندسی خوب این قوم اما این پل ها پوسیده شده اند و تا به حال چند عدد از آن ها پاره شده و جان انسان ها را گرفته است.

پل حسینی

مرگبار ترین پل های دنیا +عکس

خطرناک ترین پل دنیا را می توانید در پاکستان ببینید جای که پل حسینی یکی از چندین پل خطرناک شمال پاکستان است. این پل شاید بسیار خطرناک باشد اما تنها راه ارتباطی بین مردم روستاها با شهر است. این پل بر روی دریاچه بوریت کشیده شده است و بسیار نیز طولانی است. همچنین بادهایی با سرعت متوسط نیز می تواند باعث به وجود آمدن لرزش های شدید در پل شود.

پل ویتیم

مرگبار ترین پل های دنیا +عکس

یکی از پل های بسیار خطرناک دنیا نه تنها برای انسان ها بلکه بیشتر برای خودروها است. این پل تنها راه ارتباطی خودروها بر روی رودخانه ویتیم در سیبری است. پهنای آن تنها برای یک خودرو کافی است و البته در بیشتر طول سال یخ زده است و از همین رو یخ نیز به شرایط بد پل اضافه می شود. سالانه خودروهای زیادی از روی پل به دریاچه سقوط می کنند که بسیاری از آن ها نمی توانند نجات پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zahra seven

      هیجان انگیز و دلهره اور و ترسناک ی نمه هم باحال!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر شماها ترسویین در همه مسائل منظور لایک منفی

    • استار

      واي از همش ترسيدم. ولي لامصب همين ترسناك بودنش باحاله ديگه.

    • امیر 04

      من در استان لرستان شهرستان پلدختر زندگی می کنم.در این شهرستان یک پل چوبی وجود دارد که به پل تنگ مشهور است .این پل در زمان محمد رضا پهلوی معدوم ساخته شده است .در آن زمام برای رفت و آمد مهندسان جهت ساختن سدی بنا شده است که امروزه ساختن سد متوقف شده است .این پل تقریبا 400متر از زمین ارتفاع داردو طولش نزدیک به یقین 210متر است .زیر این پل رود کشکان و سیمره جریان دارد.این پل مقداری شبیه به پل اینکا هست .این پل به حدی ترسناک و وحشتناک است که یک باد کوچک آن را کج می کند .انسان وقتی ازاین پل می گذرد یک متر به چپ و راست منتقل می شود .من مطمئنم این پل ناشناخته و غیر مشهور می تواند خطر ناک ترین پل دنیا باشد .الان هم عکسش در اختیار من نیست ولی برای روز های بعد در اختیارتا ن قرار خواهم داد .

      پاسخ ها

      • پوریا

        واقعا یک نظر بسیار عالی بود و همچنین یک اطلاعات عمومی برای ما.لطفا عکس این پل را در سایت قرار دهید

      • اldv

        پس این عکس پل چی شد آقا امیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج