adexo3
۴۳۸۹۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ اختلاس آکادمیک

تحقیقی نشان داد تعداد دارندگان مدرک دکتری در کابینه حسن روحانی بیشتر از کابینه اوباماست. یعنی جوان های ما فرار مغزها می کنند، می روند آمریکا درس می خوانند، بعد می بینند خود آمریکایی ها فرار بی مغزها کرده اند، آمده اند ایران که دانشگاه آزاد درس بخوانند.

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضوی:
اخبار فرار مغزی: تحقیقی نشان داد تعداد دارندگان مدرک دکتری در کابینه حسن روحانی بیشتر از کابینه اوباماست. یعنی جوان های ما فرار مغزها می کنند، می روند آمریکا درس می خوانند، بعد می بینند خود آمریکایی ها فرار بی مغزها کرده اند، آمده اند ایران که دانشگاه آزاد درس بخوانند. (لابد چون اینترنتش خیلی خفنه!) در نتیجه، مغزهای ما بر می گردند و وزیر می شوند. ولی خوشبختانه در کشور همه چیز متعادل است و این حجم تحصیل دولتی ها در دانشگاه های خارج، با حجم تحصیل مجلسی ها در دانشگاه های پیام نور داخل خنثی می شود و به توازن می رسد.

اخبار علمی- توجیهی: دادستان کل کشور از اختلاس ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در دو بانک خبر داد. ربطش به دانشگاه این است که یا این همه پول خیلی آکادمیک جا به جا شده است و متخصصان دانشگاهی پشت قضیه بوده اند، یا دانشگاهیانی که داخل بانک ها بوده اند آن قدر دانشگاهی نبوده اند و متوجه قضیه نشده اند و نتوانسته اند جلویش را بگیرند. پس در هر صورت، کل قضیه تقصیر قشر دانشگاهی است.

درددل: یادش به خیر. زمانی در دانشگاه های کشور، هر روز یک اتفاق جدید می افتاد. درواقع، هر روز یک مدرک یک استادی، دانشیاری، مدیرگروهی، وزیر کشوری چیزی جعلی از آب در می آمد. اما الان کار به جایی رسیده است که دانشجویان باید با موچین از لای اتفاقات تحصیلی شان یک حاشیه بیرون بکشند، تازه اینکه خود دانشجوها هستند و در محل حضور دارند. شما ببینید طنزنویس بدبخت چقدر باید تلاش کند تا برای قشر دانشگاهی حاشیه بسازد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج