۴۵۲۱۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ از انصراف دکتر قالیباف تا ساعت رولکس ابوبکر بغدادی!

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

با کشف یک تار گوشت لای دندان یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، نقشه سیاه‌نماها برای رواج شایعه گرانی بیش از حد گوشت و خارج شدن این ماده غذایی از سبد بیشتر خانوارهای جامعه نقش بر آب شد.

سخنگوی دولت وقت، ضمن نشان دادن یک اسلاید از تار گوشت کشف شده، در جمع خبرنگاران گفت: «حتما الان عده‌ای سیاه‌نما، می‌خواهند بگویند این تارِ کشف شده، گوشت نیست و تارِ سویاست! در حالیکه آزمایش‌های دقیق و پیچیده ما ثابت می‌کند این تار گوشت است!»

پیرمرد ۸۰ساله‌ای که تار گوشت از لای دندان‌هایش کشف شده بود، پس از رو شدن نتیجه این آزمایش اعتراف کرد اولا از آخرین باری که مسواک زده چهل سال می‌گذرد، ثانیا گوشت از بس فراوان و ارزان است، او و خانواده‌اش حتی صبحانه هم نان و پنیر و گوشت می‌خورند ولی گول جوسازی جراید را خورده و فکر می‌کرده گوشت گران و کمیاب است!
در پایان این کنفرانس خبری به همه خبرنگاران و حاضران، تندیس یک عدد گوسفند اهدا شد که وقتی نافش را فشار می‌دادند، بع بع ملوس و گوش‌نوازی می‌کرد!

سمینار «اقتصاد بدون دلالی» پس از سه روز برگزاری نشست‌ها و میزگردهای تخصصی با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد. در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: «یه بیانیه خوب و عالی براتون صادر کردیم که مال یه خانم دکتر بوده...
جون خودم بیانیه رو بعد از نوشتن تا کرده گذاشته توی جیبش و چند بار با اون رفته تا مطب و برگشته خونه! خلاصه حرف نداره بیانیه‌اش... تا شما چک‌اش رو بنویسین، بیانیه رو آوردن بچه‌ها... بردن یه دست پولیش بزننش!»

دکتر قالیباف اعلام کرد قصد ندارد به هیچ عنوان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت کند.

یکی از خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس خبری ایشان، با تعجب پرسید: «چی؟ شرکت نمی‌کنید؟ چرا؟ چطور؟» و دکتر قالیباف در پاسخ گفت: «البته حالا که این قدر اصرار می‌کنید، بنده چاره‌ای جز انصراف از تصمیم قبلی‌ام و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم... لطفا بیشتر از این اصرار نکنید. من از چند دهه قبل، تابع تصمیم مردم بوده، هستم و خواهم بود!»

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا یک بار دیگر نظریه حمایت آمریکا از تروریست‌های سوریه و عراق را به شدت رد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که: «پس چرا لباس مشکی و ساعت رولکس ابوبکر بغدادی را پوشیده‌اید و در دست کرده‌اید؟» گفت: «ای بابا! صد دفعه به این بغی!
گفتم میای کاخ سفید، لباس‌هات رو توی کمد لباس‌های ما نذار، سنتی و صنعتی با هم قاطی می‌شه، لو می‌ریم! حتما الان با کت و شلوار و کراوات من رفته داره ویدیوی تهدید آمیز ضبط می‌کنه!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج