adexo3
۴۶۲۰۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ سهم ما فقط سمپاشه!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

ببینید! برخی از خبرگزاری‌ها کلا تیترهایی می‌زنند که به درد هیچ جایی هم نخورد، به درد همین جا، یعنی ستون طنز ما می‌خورد.یک خبرگزاری در تیتری انتقادی نسبت به دولت یازدهم تیتر زده و نوشته:‌ «پول‌پاشی برای مهار غول بیکاری؛ دولت از شعارش برگشت». در مورد بخش اول این تیتر ما صحبت زیاد داریم.اولا اینکه این پول‌ها را دولت کجا می‌پاشد تا ما برویم و آنها را جمع کنیم؟ امروز صبح من داخل خیابان، کوچه، زیر تخت، بالای کمد، بین درخت‌هایی که هنوز و در کمال تعجب قطع نشده‌اند و... هرچقدر گشتم، پول پیدا نکردم.
خب شما که تیتر می‌زنید، توضیح بدهید این پول‌ها کجا پاشیده شده‌اند؟ وجدانا آخر ماه است و دست ما خالی، سفره ما خالی، شهر خالی، کوچه خالی و اینها! جستجوهای بنده نهایتا به یک پارک ختم شد که در آن یک نفر مشغول صرف فعل«پاشش» بود، از ایشان پرسیدم: «جسارتا چی روی شمشادا می‌پاشی؟» اول گفت:‌«به تو چه!» بعد که خیلی اصرار کردم، گفت:‌ «سَم می‌پاشم!»‌. خلاصه ما کلا تا امروز فقط سمپاش، آب‌پاش، سنگِ پاش، موندم به‌پاش، گلاب‌پاش، نمکپاش، دنیا رو می‌ریزم به پاش، ریخت و پاش، ژان نیکولاس پاش(شهردار پاریس توی قرن هجدهم) و... را داشتیم و داریم.
پول‌پاش هر چی گشتیم پیدا نکردیم.نمی‌دانم آیا از اندیشمندان و دانشمندان دولت اسبق کسی این ستون را می‌خواند؟ اگر می‌خواند جواب این سوال را بدهد.در مورد بخش دوم هم که اساتید نوشته‌اند: «دولت از شعارش برگشت»، باید بگوییم که این موضوع طبیعی است و اگر این اتفاق نیفتد بنده حداقل به خودم شک می‌کنم، اما بازهم جای شکرش باقی است که دولت یازدهم از شعارهایش به قول دوستان برگشته است، چون در گذشته دولت‌هایی داشتیم که نه تنها از شعارهایشان بر‌می‌گشتند بلکه دقیقا برعکس آن عمل می‌کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج