۴۶۷۰۳۲
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

شکارچیان طلا در معادن غیرقانونی غنا

«هایدی وودمن» به غنا در غرب آفریقا سفر کرد تا به بررسی کسب و کار پررونق معادن این منطقه از جمله تعداد فزاینده معادن غیرقانونی بپردازد.

برترین ها: «هایدی وودمن» به غنا در غرب آفریقا سفر کرد تا به بررسی کسب و کار پررونق معادن این منطقه از جمله تعداد فزاینده معادن غیرقانونی بپردازد. هایدی به مناطق تراکوا، کیبی، آکیم شرقی، کوماسی، اوبوسی و تاکورادی سفر کرد تا از نزدیک شاهد صنعت معدن طلا باشد که بعد از بحران اقتصادی جهانی یک رنسانس را تجربه کردند.
وودمن گفت: «من قبلا به غنا سفر کرده بودم و مقیاس و سرعت ساخت و ساز را دیده بودم که در آغاز بحران مالی ضربه خورده بود. من می خواستم بدانم چرا اقتصاد غنا شکوفا بود درحالی که بیشتر جهان در بحران دست وپا می زد.» دسترسی به معادن چه بزرگ، چه کوچک و چه قانونی یا غیرقانونی، همگی مشکلات خاصی دارد. رئیس این منطقه کسی را منصوب کرده بود که با هایدی برای رفتن به هر سایت همراهی کند و با مجوز او باخیال راحت بین سایت ها سفر کند. معدنچیان تمام طول روز از طلوع تا غروب خورشید زیر نور آفتاب کار می کنند. در کیبی بیشتر قسمت های شهر برق ندارند و مردم با آب های آلوده به مواد شیمیایی خطرناک دوش می گیرند. تعاملات هایدی با کارگران بسیار کوتاه و همراه با دودلی آن ها بود زیرا نگاه تیزبین ناظرانی بودند که به همه کارگران توجه داشتند. کارگران هرروز جان خود را درحالیکه از موادشیمیایی خطرناکی مثل جیوه و سیانید برای شستن سنگ ها استفاده می کنند، به خطر می اندازند و این آب به سیستم رودخانه و منابع آب آن ها متصل می شود. این صنعت تحت فشار فزاینده است و یکی از معادن 5000 کارگر خود را اخراج کرده است. هایدی با عکس های خود سعی دارد توجه عمومی را به کار سخت کارگران معدن و تخریب تدریجی زمین و قیمت واقعی طلا جلب کند. سلامتی و موفقیت مردم غنا به عنوان یک کشور و یک جمعیت به طور جدایی ناپذیری به محیط زیست، مردم وابسته است و جستجوی بی رحمانه طلا چیزهایی که واقعا برای غنا باارزش هستند را از بین می برد.
شکارچیان طلا در معادن غیرقانونی غنا
شکارچیان طلا در معادن غیرقانونی غنا
شکارچیان طلا در معادن غیرقانونی غنا
شکارچیان طلا در معادن غیرقانونی غنا
شکارچیان طلا در معادن غیرقانونی غنا
شکارچیان طلا در معادن غیرقانونی غنا
شکارچیان طلا در معادن غیرقانونی غنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج