۴۷۲۴۹۱
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

طنز؛ زندگی خصوصی مردی با افق زاویه بدن

عباس جدیدی در سال ۱۳۵۱ در یکی از محله‌های تهران در وزن به علاوه ۵/۱ کیلوگرم دیده به جهان گشود. دکتر بخش زنان و زایمان بیمارستان چندی قبل از تولدش در حالی که در مانیتور دستگاه سونوگرافی می‌نگریست، کودکی را مشاهده کرد که افق زاویه بدنش به سمت دوربین سونوگرافی بود.

وحید میرزایی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

عباس جدیدی در سال 1351 در یکی از محله‌های تهران در وزن به علاوه 5/1 کیلوگرم دیده به جهان گشود. دکتر بخش زنان و زایمان بیمارستان چندی قبل از تولدش در حالی که در مانیتور دستگاه سونوگرافی می‌نگریست، کودکی را مشاهده کرد که افق زاویه بدنش به سمت دوربین سونوگرافی بود. دکتر زنان و زایمان بسیار تعجب کرد اما چون دولت برای تعجب کارکنان بیمارستان پولی پرداخت نمی‌کرد، آنان به این اتفاق وقعی ننهادند. بالاخره وی متولد شد درحالی که بارها و بارها از دست پرستار سر خورد و به زمین افتاد چون بسیار چغر و بد بدن بود و پرستاران هرگز قادر نبودند یک خم وی را به دوخم تبدیل کرده و بغلش کنند. دوران ابتدایی و راهنمایی را خیلی کند پشت سر گذاشت تا اینکه معلم ورزش وی دریافت که عباس کوچک ذاتا گوش شکسته است و استعداد بالایی در کشتی دارد.
وی روز به روز در کشتی همانند سبیل‌هایش رشد کرد تا اینکه در مسابقات آسیایی سال 1992 با دریافت مدال نقره در وزن 90 کیلوگرم به شهرت رسید. وی عاشق کشتی بود و از سیاست هیچ نمی‌دانست. وی در اولین حضور جهانی خود در تورنتو 1993 «ماخاربک خادارتسف» را شکست داد و به دیدار فینال رسید. حریفی که خواندن اسم کاملش و تکرار آن حداقل یک مدال برنز را برای عباس جدیدی به همراه می‌داشت، چه برسد به این که شکستش دهد. در فینال هم ملوین داگلاس کشتی‌گیر سیه‌چرده آمریکای جهانخوار را شکست داد و به مدال طلا رسید اما مدال وی به دلیل استفاده از داروی نیروزا پس گرفته شد. او همچنان از سیاست هیچ نمی‌دانست.

اما نقطه عطف زندگی ورزشی وی در آتلانتا رقم خورد. جایی که با شکست «لری خابلوف» به فینال المپیک 1996 رسید. اما با ناداوری بازنده اعلام شد. وی سرانجام در سال 2002 چهارگوشه تشک کشتی را با لب‌های خود آشنا کرد و کشتی را کنار گذاشت. خدا قوت قهرمان، خسته نباشی پهلوان.

اما این پایان کار وی نبود. او وقتی دید فردی همچون محمود احمدی‌نژاد سکان کشور را در دست گرفته، متوجه شد قرار نیست همه از سیاست و مدیریت چیزی بدانند و وارد عرصه سیاسی شوند. بنابراین با اعتماد به نفس کامل در انتخابات شورای شهر تهران در سال 1392 شرکت کرد و مردم عزیز نیز او را برگزیدند. عباس جدیدی نه‌تنها عکس‌های زیادی با شورت ورزشی دارد، بلکه کلی عکس سلفی با هر لباسی که شما فکرش را بکنید، دارد. وی بر بالین مرحوم منصور پورحیدری عکسی انداخت که بعدها دلیل این امر را افق بی‌ادب و بی‌تربیت زاویه بدنش دانست. او را سلطان عکس سلفی ایران می‌شناسند که با هر جنبنده و غیرجنبنده‌ای که در اطرافش باشد، عکس می‌گیرد. او همچنین در اظهار نظری عجیب یکی از هنرمندان کشور را به عدم توانایی در جدا کردن شاخ بز متهم کرد چرا که معتقد بود جداکردن شاخ بز یکی از مهم‌ترین پارامترهای لازم برای شایستگی افراد و از اصول اصلی مدیریت است. شاخ بزش استوار و افق زاویه بدنش مستقیم باد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      عباس زاویه خخخخخخ

    • بدون نام

      جالب بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج