۴۷۵۷۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ از شكستن سكوت پوتین تا بالا زدنِ نافرمِ منحنی افزایش سن ازدواج!

اینترنت ملی سرانجام افتتاح شد. در آیین ویژه‌ای كه خبرنگاران زیادی در آن حضور داشتند، وزیر اینترنت و وای فای، روبان نمادین افتتاح اینترنت ملی را قیچی كرد. وزیر اینترنت و وای فای در ادامه اعلام كرد سرعت اینترنت ملی این قدر زیاد است كه دیگر كسی سراغ اینترنت خارجی نمی‌رود.

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

اینترنت ملی سرانجام افتتاح شد. در آیین ویژه‌ای كه خبرنگاران زیادی در آن حضور داشتند، وزیر اینترنت و وای فای، روبان نمادین افتتاح اینترنت ملی را قیچی كرد. وزیر اینترنت و وای فای در ادامه اعلام كرد سرعت اینترنت ملی این قدر زیاد است كه دیگر كسی سراغ اینترنت خارجی نمی‌رود. ایشان در ادامه، سوال یك خبرنگار را كه پرسید: «درست مثل كیفیت خودروی داخلی‌مون؟» نشنیده گرفت و گفت: «ما برخلاف خیلی‌ها كه شعار می‌دهند، مرد عمل هستیم... از شما خواهش می‌كنم همین الان به اینترنت پرسرعت ملی وصل شوید و خودتان قضاوت كنید!» قبل از وصل شدن خبرنگاران یكی از مسئولان پروژه اینترنت ملی، چیزی بیخ گوش آقای وزیر گفت و ایشان گفتند: «آخ! آخ! این قدر حواسم رو پرت كردین كه به جای روبان افتتاحیه، سیم سرور اصلی رو قطع كردم. دل‌تون خنك شد حالا؟!»

مسكو چهل سال پس از روابط پر تنش ایران و آمریكا بالاخره سكوتش را شكست! ولادیمیر پوتین ‌(رییس جمهور مادام‌العمرِ دو دوره در میانِ روسیه!) در جمع خبرنگاران گفت: «آمریكا؟ ایران؟ تنش؟ تويیت؟ آزمایش موشكی؟ شیب؟ بام؟ شرمنده... من در این امور تخصص ندارم ولی در زمینه جودو، خلبانی، شكار خرس قطبی و سریال‌های جاسوسی كه از تلویزیون پخش میشه و روش طبخ ماهیان خاویاری، هر سوالی دارین بپرسین!»

كارمندان دولت در بیانیه‌ای از هیات وزیران درخواست كردند ترتیبی بدهند كه عیدی كارمندان به جای این كه به حساب آن‌ها واریز شود، یك راست به حساب سوپری محل، لباس‌فروشی محل، قنادی محل، قصابی محل، صندوق قرض‌الحسنه محل و همسران دلبندشان واریز شود. در بخشی از این بیانیه آمده است: «البته دست شما درد نكندها! ولی رقم عیدی ما طوری است كه وقتی كارمزد كارت به كارت كردن‌های فوق‌الذكر هم از آن كم می‌گردد، كلا نصف می‌شود! تقاضای ما این است كه این پول از همان اول به این حساب‌ها واریز شود و مجموع مبلغ كارمزدهایی كه از آن كم نمی‌شود هم به خود كارمند داده شود تا بلكه با آن بتواند برای خودش یك جفت جوراب و چند دست عرق گیر و پیژامه نو بخرد!»

منحنی افزایش سن ازدواج در شمال تهران به اوج خود در چهل سال گذشته رسید. به گزارش خبرنگار ما، در حال حاضر میانگین سن ازدواج برای پسران دراین منطقه از تهران، 84 سال و برای دختران 78 سال است! وزیرِ پاتختی، حنابندان و ازدواج، در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «در حال حاضر مشكلی كه وجود دارد این است كه میانگین عمر در این مناطق برای مردان 70 سال و برای زنان 75 سال است و اصولا برای اولین بار در جهان، منحنی افزایش سن ازدواج از منحنی میانگین عمر افراد بالا زده! وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما كه: «حالا می‌خواین چی كار كنین كه جوون‌ها حداقل چند سال قبل از خواب ابدی، طعم ازدواج را هم بچشند، گفت: «راستش ما هم تو همین فكر بودیم كه تماس تلفنی شما، چرت‌مان را پاره كرد!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج