adexo3
۴۸۰۰۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ دربی و هرچی که هست

شهرآورد دو تیم استقلال و پرسپولیس هم به خیر و خوشی برگزار شد و رفت پی کارش. البته در لحظه نگارش این متن هنوز برگزار نشده، ولی الان که شما این متن را می‌خوانید قطعاً برگزار شده و امیدواریم به خیر و خوشی هم تمام شده باشد. چه جمله‌ای! با خواندن جمله بالا احساس استاد خیابانی بهم دست داد.

علیرضا کاردار در روزنامه ایران نوشت:

شهرآورد دو تیم استقلال و پرسپولیس هم به خیر و خوشی برگزار شد و رفت پی کارش. البته در لحظه نگارش این متن هنوز برگزار نشده، ولی الان که شما این متن را می‌خوانید قطعاً برگزار شده و امیدواریم به خیر و خوشی هم تمام شده باشد. چه جمله‌ای! با خواندن جمله بالا احساس استاد خیابانی بهم دست داد. حیف این روزها کمتر خدمت ایشان می‌رسیم و جناب سرهنگ اجازه نمی‌دهند دیگر یادی از جوادخان بکنیم، بس که خودشان یک تنه بار جذاب کردن سمعی مسابقه‌های فوتبال را به دوش می‌کشند و با نهیب‌هایشان نمی‌گذارند در محضرشان جُم بخوریم و جرأت نداریم از تلویزیون دور شویم!

برخلاف نظر مسئولان و گزارشگران و کارشناسان و کسانی که می‌خواهند این بازی بدون هیچ هیجانی سریع سمبل و غائله ختم به خیر شود، ما معتقدیم این بازی مثل بقیه بازی‌های لیگ نیست و فقط سه امتیاز ندارد. اولاً چرا همه می‌گویند سه امتیاز؟ ممکن است اصلاً یک امتیاز داشته باشد! بعد از آن، همان سه امتیازش هم به سی امتیاز می‌ارزد. چه اصراری است که هی می‌خواهیم ارزش این بازی را پایین بیاوریم و از تب و تاب بیندازیمش؟ درست است که نباید سر این مسابقه دعوا و کشت و کشتار و قتل و خونریزی و قهر و قطع عضو و بگیر و ببند شود، ولی دلیلی هم ندارد که آنقدر آب روی حرارتش بریزیم تا از مسابقات «کرلینگ» جام مناطق شهرداری جزایر جاوه و سوماترا هم خنک‌تر شود!

حساب کنید بعد از حذف کنکور و از بین رفتن استرس قبولی یا مردودی در آن، این روزها جوانان در طول سال چقدر هیجان و شور و شوق را تجربه می‌کنند که بخواهیم همین نیم مثقال لذت فوتبالی را هم ازشان دریغ کنیم. البته از استرس‌ها و هیجان‌های روزانه و شبانه که جزئی از زندگی‌مان شده‌اند و گوشت و پوستمان به آنها عادت کرده بگذریم. زندگی بدون اینها که اصلاً امکان ندارد. هیجان‌هایی مثل قطع یارانه، تعدیل نیرو، بسته شدن محل کار، تهیه جهیزیه، اعزام سربازی، آوار شدن محل کار روی سر و سرمایه، ماندن پشت ترافیک، قطع جنگل‌ها، منقرض شدن حیوانات، خشک شدن دریاچه‌ها، کم آبی، آلودگی هوا، آوار بهمن، سرعت اینترنت، لغو کنسرت‌ها، دیدن برنامه‌های تلویزیون مخصوصاً هفت و سایر «سورپرایز»های مادی و معنوی و هوایی و زمینی دیگر!

پس چه اشکالی دارد سالی همین دو بار ترشح آدرنالین واقعی را تجربه کنیم و حالش را ببریم. برای همین تا جایی که می‌توانید کری بخوانید، کل‌کل کنید و روح و روان هواداران تیم مقابل را خط‌ خطی کنید، به شرطی که صدمه‌ای به اموال عمومی و خصوصی و سر و کله و عمو و عمه و حیثیت و آبروی حریف وارد نشود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج