۵۲۲۵۴۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ جمعه بازار ملی

بالاخره صدا‌و‌سیما به هر جان کندنی که بود، توانست یک قسمت مناظره زنده پخش کند. بزرگواران در صدا‌و‌سیما تا هفته قبل در حال فروش قابلمه و سیسمونی بودند و استودیو را به جمعه بازار تبدیل کرده بودند و بازارشان آن‌قدر داغ بود که هر کدام از عوامل....

پویان فراستی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

بالاخره صدا‌و‌سیما به هر جان کندنی که بود، توانست یک قسمت مناظره زنده پخش کند. بزرگواران در صدا‌و‌سیما تا هفته قبل در حال فروش قابلمه و سیسمونی بودند و استودیو را به جمعه بازار تبدیل کرده بودند و بازارشان آن‌قدر داغ بود که هر کدام از عوامل پشت‌صحنه که داشت کادوی زشت و به درد نخوری به جام‌جم می‌آورد و مایه به مایه رد می‌کرد.

اما با برگزاری مناظره‌ها دوباره صدا‌و‌سیما رونق گرفت. مدیران رسانه ملی که عمرا توقع همچین بازدیدی را نداشتند حالا به این فکر افتادند که چرا از همین فرصت برای اجناسی که روی دست‌شان باد کرده استفاده نکنند به همین دليل احتمال دارد که هفته بعد مناظره حال‌و‌هوای خاصی بگیرد. برای مثال:

مجری برنامه در حالی که یک گردونه را می‌چرخاند با خنده می‌گوید: خب کاندیداهای عزیز لطفا قبل از شروع بحث اصلی اگر استقلالی هستید عدد ۴ و اگر پرسپولیسی هستید عدد ۶ را به سامانه پیامکی ۴۹۰۰۰۰۰۰۴ پیامک کنید تا به قید قرعه برنده پنج دقیقه وقت اضافه برای صحبت با مردم شوید.

روی میز هر کاندیدا علاوه‌بر یک لیوان آب یک دست قابلمه و ماهی‌تابه تفلون گذاشته شده تا در بین حرف‌های‌شان آن‌ها را بفروشند. قرعه اول به نام قالیباف می‌افتد. دکتر خلبان سرهنگ از پشت قابلمه‌ها می‌گوید:

«مردم عزیز همان‌طور که می‌دانید شهرداری تهران با استفاده از زباله توانسته است برق تولید کند.

خود ژاپنی‌ها که از همین حرف‌های من برق تولید می‌کنند، نمی‌دانند ما چطور این کار را انجام داده‌ایم. تنها چهار درصد کل دنیا این علم را دارند. اگر شما هم می‌خواهید جز چهار درصد باشید همین الان به شماره ۹۴۰۰۰۰۴۴ پیامک بزنید و یک آسان پز از من هدیه بگیرید».

ابراهیم رئیسی کاندیدای بعدی است که پشت تریبون قرار می‌گیرد و می‌گوید: «ازدواج خیلی مهمه جوانی هم که می‌خواهد ازدواج کند غذا نیاز دارد.

غذا را هم که تو دستش نمی‌پزد باید پلوپز سه‌کاره داشته باشد. مردم عزیز لطفا از دست فروش‌ها خرید نکنید برای خرید این محصول که تا سال ۱۴۰۰ هم گارانتی دارد فقط کافی است به شماره‌ای که هم اکنون در حال زیر نویس شدن است پیامک بزنید و این پلوپز سه‌کاره را تا ۴۸ ساعت درِ منزل تحویل بگیرید».

بعد از تمام‌شدن صحبت‌های ابراهیم رئیسی، مجری با لبخند به دوربین نگاه می‌کند و می‌گوید: بینندگان عزیز همان‌طور که دیدید متاسفانه کاندیداهای دیگر در قرعه کشی برنده نشدند و در نتیجه، نمی‌توانند صحبت کنند تا برنامه بعدی و خرید بعدی شما را به خداوند بزرگ و منان می‌سپارم. راستی خرید از سامانه *۸۴۸۴۸* یادتون نره!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      :-)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج