adexo3
۵۲۳۸۵۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ مناظره بعدی روی رینگ

دوازدهم اردیبهشت را در حالی شروع می‌کنیم که فعالان و نقش‌آفرینان و حتی نقش‌نیافرینان در حد امپکس و نودال و سینه‌موبیل هم در حال نصیحت و توصیه‌های انتخاباتی، سیاسی و اجتماعی هستند. رییس دانشگاه تبریز گفته: «کاندیداها توانمندی‌های خود را ...

آيدين سيارسريع در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دوازدهم اردیبهشت را در حالی شروع می‌کنیم که فعالان و نقش‌آفرینان و حتی نقش‌نیافرینان در حد امپکس و نودال و سینه‌موبیل هم در حال نصیحت و توصیه‌های انتخاباتی، سیاسی و اجتماعی هستند. رییس دانشگاه تبریز گفته: «کاندیداها توانمندی‌های خود را با صداقت بیان کنند». در راستای لازم‌الاجرا بودن فرامین این بزرگوار، کاندیداها به صف شدند تا توانمندی‌های خود را با صداقت بیان کنند. قالیباف: «آهن داغ را در دویست درجه به راحتی در دست می‌گیرم. صدای غرضی رو عین خودش درمیارم». جهانگیری: «رو کرنرا می‌کشم جلو گل می‌زنم. بچه‌ها معمولا به دقیقه 89 میگن اسحاق تایم».روحانی: «تورم رو یه دستی تک‌رقمی می‌کنم». میرسلیم: (تنها به یک جمله بسنده می‌کند) «چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟». هاشمی‌طبا: «بدون دخالت دست، دولت را کوچک می‌کنم».

در ادامه توصیه‌های صنفی، سیاسی و اجتماعی، ريیس فراکسیون کار مجلس گفت: «حقوق کارگر ابزار اهداف سیاسی نشود». در همین راستا یک تولیدکننده ضمن تایید سخنان این نماینده مجلس گفت: «در همین راستا شش ماه دیگر هم حقوق کارگران پرداخت نمی‌شود تا بررسی شود که چه کسانی این وسط دارند حقوق کارگر را ابزار اهداف سیاسی می‌کنند».

اسحاق جهانگیری اعلام کرده که در مناظره دوم و سوم جدی‌تر ظاهر خواهد شد. یعنی این تصویری که از بزرگوار در مناظره اول دیدید، این که یهو وسطش قاطی می‌کرد و بقیه پنج سانتی‌متر از صندلی جدا می‌شدند و خواب در چشم‌ تر هاشمی‌طبا می‌شکست و قالیباف از ایطور به اوطور تغییر حالت می‌داد، زیاد جدی نبوده، داشتن شوخی می‌کردن. جهانگیری بعد از مناظره اول هم گفت باید مناظره‌ها جوندارتر برگزار بشه. احتمال میدیم برای مناظره بعدی کاندیداها دو به دو روی رینگ برن، مرتضی حیدری هم جای خودش رو به فرامرز خودنگاه و بیژن خراسانی بده. نظارت بر حسن اجرای مناظره هم برعهده احمد ناطق نوری قرار بگیره و بالاخره مناظره‌ها به مرحله جدی خودش برسه. به هرحال امیدواریم مناظره‌های بعدی با کمترین مصدوم و مجروح به پایان برسه و انتخاباتی سالم از نظر فیزیکی را شاهد باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      دمت گرم که بدون جانبداری وبامزه می نویسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج