adexo3
۵۳۲۱۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ عدالت را در پایین‌کشیدن فیلم‌ها رعایت کنید

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

بیانیه جمعی از مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح انتخابات منتشر شد.

در متن این بیانیه آمده است:

تا امروز شاهد این بودیم که رفتارهای جناحی بر فعالیت‌های کاندیداها سایه انداخته بود و همیشه بخشی از مطالبات مردم باقی می‌ماند؛ بنابراین از نظر ما کاندیدای اصلح کسی است که جامع تمام شرایط ریاست‌جمهوری باشد و بتواند همه وعده‌ها را همزمان عملی کند. این کاندیدا باید بتواند همزمان با اینکه یارانه را کم می‌کند، آن را سه برابر هم بکند و همزمان با هر دوی این‌ها، یارانه را فقط به بخش تولید اختصاص دهد. از دیگر خواسته‌های اقتصادی ما این است که با ثابت نگه داشتن نقدینگی کشور، حقوق همه اقشار سه برابر شود و کسانی هم که بیکارند همان ۲۵۰ هزار تومان را بگیرند.

در حوزه مسائل داخلی، اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون همزمان در دولت باشند و با هم مهربان باشند. جوری که همه اقشار حامی دولت و همزمان مخالف دولت محسوب شوند.

در سیاست خارجی، کف مطالبات ما انتقال سازمان ملل به ایران است. هر روز هم باید به عنوان صبحانه کله پاچه، برای ناهار دیزی سنگی و شام کوبیده با ماست و نوشابه سرو شود و به این شکل سیاست‌های داخلی را بریزیم توی سیاست‌های خارجی.

همچنین باید تمام استخراج نفت را به قطر واگذار کنیم و آن‌ها پس از استخراج، آن را به فرآورده نهایی تبدیل و به ما تقدیم کنند.

دولت باید تمام اقدامات خود را در همه زمینه‌ها با شفافیت کامل و بدون پرپکانی به مردم اعلام کند و همزمان از اعلام بسیاری از مسائل در ملأ عام که باعث ایجاد بحث در تاکسی‌ها می‌شود جلوگیری کند.

استفاده از هرگونه برخورد لوله‌ای، میله‌ای، مثلثی و ستاره‌ای مذموم است و کاندیدای اصلح کسی است که همه مخالفت‌ها را از همه طرف و با احاطه کامل و دایره‌ای خنثی کند.

در زمینه فرهنگ، باید عدالت فرهنگی بین تمامی طیف‌ها رعایت شود. اینکه یک فیلم پایین کشیده شود و یک فیلم دیگر اکران شود اصلا خوب نیست. اگر می‌خواهیم لغوی انجام دهیم، همه برنامه‌ها باید لغو شوند.

ممیزی چاپ هم اقدامی بی‌معناست. نباید بگذاریم کلماتی از کتاب‌ها حذف شوند. اگر می‌زنید، کل آن فصل را بزنید و وقت مردم را نگیرید.

امروز مشکل ما در موسیقی این است که ساز در صداوسیما نشان داده نمی‌شود، اما خواننده نشان داده می‌شود. در ماه‌های اخیر شاهد درخت‌هایی بوده‌ایم که حرف می‌زنند، چه اشکالی دارد که به جای خواننده‌ها هم گلدان پخش کنیم.

خلاصه خواست ما از کاندیدای اصلح این است که حقوق همه مردم را مساوی بداند یا همه‌اش را به رسمیت بشناسد، یا هیچی‌اش را. تساوی بین مردم از همه چیز مهم‌تر است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج