۵۳۲۰۲۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ طرح زل زدن دکتر قالیباف به دوربین

دکتر قالیباف در برنامه گفت‌وگویش با مردم در صدا‌و‌سیما، فقط نیم ساعت به دوربین زل زد و بعد هم بلند شد و رفت! خبرنگارانی که بیرون ساختمان صد‌او‌سیما در انتطار ایشان بودند، از آقای قالیباف پرسیدند: «آیا این شیوه جدید تبلیغاتی شماست که به دوربین زل بزنید و....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دکتر قالیباف در برنامه گفت‌وگویش با مردم در صدا‌و‌سیما، فقط نیم ساعت به دوربین زل زد و بعد هم بلند شد و رفت! خبرنگارانی که بیرون ساختمان صد‌او‌سیما در انتطار ایشان بودند، از آقای قالیباف پرسیدند: «آیا این شیوه جدید تبلیغاتی شماست که به دوربین زل بزنید و سکوت کنید؟» و ایشان در پاسخ گفت: «بنده به دو دلیل تصمیم گرفتم این روش را در پیش بگیرم... اول اینکه در این پنجاه و خرده‌ای سال که برای ریاست‌جمهوری کاندیدا شدم، هر وقت دهان باز کردیم و یک ادعایی مطرح کردیم، چهار تا گذاشتند رویش و تحویل خودمان دادند! دوم هم اینکه دیگه تو این پنجاه و خرده‌ای سال هر چی از هر کی داشتیم رو کردیم و الان فقط یک پرونده دارم درباره اینکه آقای روحانی ده‌ها سال قبل توپ بچه‌هایی که سر ظهر دم خونه‌اش فوتبال بازی می‌کردن رو پاره کرد و بهشون گفت برن دم خونه خودشون بازی کنن! این رو هم نگه داشتم برای آخرین مناظره!». خبرنگار دیگری از ایشان پرسید: «جناب قالیباف حالا تا زمانی که بالاخره رای بیارین و رییس‌جمهور بشین، نمی‌خواین معضل ترافیک تهران رو حل کنین؟» و ایشان هم پاسخ داد: «مردم تهران خیلی به بنده رای میدن تو انتخابات، توقع دارن مشکل ترافیک‌شون رو هم حل کنم؟ اصلا همونی که هی بهش رای میدن بره مشکل ترافیک‌شون رو حل کنه... والا!».

منبعی که ادعا می‌کرد رساله دکترای آقای روحانی مشکل دارد و باید از ایشان هم در این رساله دکترا نام برده می‌شد، سرانجام پس از 40 سال در میان خبرنگاران حاضر شد و ادعایش را باز هم مطرح و اعلام کرد دکتر روحانی را هرگز به خاطر اینکه از این منبع، نامی در رساله دکترای‌شان نبردند، نمی‌بخشد. یکی از خبرنگاران که زودتر از بقیه خبرنگاران توانست فک پهن شده‌اش را از روی زمین جمع کند، از ایشان پرسید: «ببخشید... اون وقت چرا دکتر روحانی باید از شما منبع عزیز در رساله‌شان ذکر ماخذ می‌کردند؟» و منبع مورد نظر گفت: «نمکم بگیره ایشون رو... بابا! ناسلامتی من اون موقع‌ها منبع آب دانشگاه گلاسکو بودم و دکتر روحانی بارها اومد و از من استفاده کرد ولی حتی یک‌بار هم از من در رساله‌اش اسم نبرد! چرا شما انسان‌ها فکر می‌کنین ما منبع‌ها دل نداریم؟!».

مهندس میرسلیم اعلام کرد در صورتی‌که در انتخابات پیش رو رای بیاورد به هر ایرانی، یک موتور درون‌سوز اهدا می‌کند. میرسلیم در گفت‌وگو با خبرنگار صفحه خودرو و موتورسیکلت روزنامه این خبر را اعلام کرد و هنگامی که خبرنگار ما از ایشان پرسید: «حالا این موتورهای درون‌سوز به چه درد مردم می‌خوره؟» جواب داد: «من از مردم خواهش می‌کنم این همه غم و غصه ناشی از شنیدن وعده‌های محال از زبان کاندیداها را نریزند توی خودشان؛ ممکن است خدایی ناکرده هزار جور درد و مرض بشود... بلکه این وعده‌ها و غصه‌های ناشی از شنیدن آن‌ها را بریزند توی این موتورهای درون سوز تا همه‌اش را بسوزاند و از برق تولیدی این موتور درون‌سوز، لوازم برقی‌شان را روشن نگه دارند!» شنیده‌ها حاکی از این است که پس از ابتکار دکتر قالیباف در تولید برق از زباله‌ها، طرح مهندس میرسلیم، دومین طرح برقی اصولگرایان است و به‌نظر می‌رسد کاندیداهای اصولگرایان تا چند سال آینده، حداقل بتوانند برق نیمی از جهان را تامین کنند؛ که همین مساله می‌تواند قدرت چانه‌زنی ما را در سیاست خارجی به شدت بالا ببرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای وای چقدر خنده دار!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج