۵۴۷۱۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

گل هایی که هرگز ندیده‌اید +عکس

زیبایی گل می تواند به هر کسی ارامش دهد و به همین دلیل برای انسان ها اهمیت بالایی دارند. گل های بسیاری در دنیا وجود دارند اما برخی از آن ها شاید بسیار نادر و کمیاب هستند.

باشگاه خبرنگاران: زیبایی گل می تواند به هر کسی ارامش دهد و به همین دلیل برای انسان ها اهمیت بالایی دارند. گل های بسیاری در دنیا وجود دارند اما برخی از آن ها شاید بسیار نادر و کمیاب هستند.

گل های همراه بهار رشد می کنند و زیبایی دنیا را به نوعی به خود نسبت میدهند . انواع بیشماری از گل ها در دنیا وجود دارد که انسان ها با آشنا هستند. البته برخی ناملایمتی ها نیز با گل ها انجام می شود که می تواند باعث ازبین رفتن نسل آن ها شود. در میان همه گل های دنیا تعدادی بسیار نادر و کمیابند به طوری که هیچگاه شاید نتوان یکی از آن ها را دید.

کاملیای صورتی

گل هایی که هرگز ندیده‌اید +عکس

نادرترین گل دنیا را می توانید در نیوزلند و انگلستان پیدا کنید چرا که تنها دو عدد از آن ها در دنیا وجود دارد. یکی از آن ها در باغی در نیوزلند و دیگری تحت شرایط خاص در انگلستان نگه داری می شود. این گل ابتدا از چین به بریتانیا وارد شد و اولین نشانه های آن به سال ۱۸۰۴ باز می گردد. این گل شباهت بسیاری به رز دارد ولی خیلی از آن خوشبوتر است. محققان احتمال می دهند نمونه های دیگری از این گل وجود داشته باشد که مردم از ان بی خبر هستند.

ارکید روحی

گل هایی که هرگز ندیده‌اید +عکس

یکی از گل هایی نادر دنیا به طور معمول در چین رشد می کند که البته اگر شرایط برای آن مهیا شود. این گل به نظر ۲۰ سال پیش منقرض شده بود ولی باز هم چند سال پیش بار دیگر خودش را نشان داد. این گل هیچ برگی ندارد و تحت شرایط بسیار خاصی ممکن است به وجود آید. این گل می تواند سال های زیرخاک بدون انکه خودش را نشان دهد زندگی کند.

ارکیده وحشی

گل هایی که هرگز ندیده‌اید +عکس

یکی از نادرترین گل های دنیا که به هیچ عنوان احتمال آن نیست که نمونه خاصی در دنیا داشته باشد ارکید وحشی است. این گل با رنگ های زرد و بنفش شناخته می شود و تنها نمونه رسمی آن تحت نظارت های پلیس از سال ۱۹۱۷ قرار دارد. این گل در یک زمین گلف رشد کرده است در حالی که شرایط برای پرورش آن برای محققان نیز نامعلوم است از این رو همه این سال ها به گل دست نزده اند. دانه های آن به سختی پیدا می شوند و زمان رشد کردنش نیز بر کسی معلوم نیست.

کوکیا

گل هایی که هرگز ندیده‌اید +عکس

هاوایی میزبان درختی بسیار نادر است که البته این روزها با خوش شانسی تمام هنوزهم به زندگی ادامه میدهد. این درخت که کوکی نام دارد برای اولین بار در سال ۱۸۶۰ پیدا شد و تنها سه نمونه از آن وجود داشت ولی همه آن ها از بین رفتند پس ازچند سال بار دیگر نمونه ای از آن پیدا شد که آن نیز در سال ۱۹۷۰ در آتش سوزی نابود شد. تنها یک شاخه از درخت سوخته باقی مانده بود که محققان توانستند همان را به ۲۳ درحت امروزی تبدیل کنند.

گل مرده

گل هایی که هرگز ندیده‌اید +عکس

بسیاری از گل های بزرگ دنیا تحت شرایط خاص نگهداری می شوند اما یکی از آن ها با بی توجهی رها شد و حالا در معرض انقراض است. این گل که بیشتر در ارتفاعات پایین از جنگل های بارانی اندونزی زندگی می کند می تواند تا یک متر عرض داشته باشد و به همین علت به وضوح مشخص است اما زمان زندگی ان یک هفته است و برای ادامه حیات نیاز به شرایط خاص دارد. از این گل بیش از ۲۰ عدد در حنگل ها یافت نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا

      بینهایت زیبا گل مرده محشره

    • مریم سراوانی

      من همشونو گذاشتم توی بقچه ویلام توی دریاچه چیز

    • کاربر

      همشون تقدیم به شما!!!!!!!!!!!

    • نجات

      همشون زیبا بودند.تقدیم به همه گردانندگان مجله برترینها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج