۵۷۸۴۸۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

طنز؛ شروع آموزش رفتار دیپلماتیک از دوم ابتدایی

یک نماینده سابق مجلس درباره حواشی به‌وجود آمده در روز تحلیف و سلفی گرفتن بعضی از نمایندگان، پیشنهاد داد نمایندگان برای رفتار دیپلماتیک آموزش ببینند. امیدواریم منظور ایشان از آموزش رفتار دیپلماتیک، این نباشد که نحوه صحیح سلفی گرفتن را یاد نمایندگان بدهند که....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

آداب #هکسره در سلفی گیری

یک نماینده سابق مجلس درباره حواشی به‌وجود آمده در روز تحلیف و سلفی گرفتن بعضی از نمایندگان، پیشنهاد داد نمایندگان برای رفتار دیپلماتیک آموزش ببینند. امیدواریم منظور ایشان از آموزش رفتار دیپلماتیک، این نباشد که نحوه صحیح سلفی گرفتن را یاد نمایندگان بدهند که اگر پسفردا یک هیات خارجی آمد، نیم ساعت برای یک عکس سلفی منتظر نمانند.

ضمنا در پاسخ به این سوال که چطور اگر کسی گذرش به مجلس افتاد، تا کمر به سمت او خم نشویم و در گوشش فریاد نکشیم و 200 تا عکس سلفی با او نگیریم، گفت كه در قالب آموزش‌های دیپلماتیک نمی‌گنجد و بیشتر به آموزش‌های سیکلیک و حتی پنجم ابتداییک نیاز دارد!

تازه علاوه بر همه این‌ها، یک سری آموزش دوم ابتدایی هم هست که می‌گوید اگر هیات خارجی آمد، عکس گرفتید، عکس را هم داخل صفحه اینستاگرام‌تان آپلود کردید اشکالی ندارد، ولی حداقل هکسره را رعایت کنید و کپشن نزنید «یک روزه خوب با هیاته خارجیه حاضر در مجلس!»

شهرداری تهران غار کتله خور 2 را افتتاح کرد

شهردار فعلی تهران، آقای قالیباف، چند روز پیش اعلام کردند متروی خط هشت را هم افتتاح می‌کنند که چیزی را افتتاح نکرده باقی نگذارند و اگر شهردار بعدی آمد، بتوانند بگویند «همه رو که من افتتاح کردم، تو واسه این شهر چی‌کار کردی؟» البته اعضای شورای شهر و متخصصان شهری در بازدید از این خط مترو نزدیک بود به ته دره پرت شوند، چون فقط گودبرداری شده و بقیه مراحل ایجاد مترو را به بعد از افتتاح موکول کرده‌اند.

اوضاع در حدی بود که برخي دستگاه‌ها نيز خواهان توقف افتتاح این خط مترو شده و تاکید کردند: «داداش داری اشتباه افتتاح می‌کنی! این بیشتر شبیه غار کتله خوره تا خط مترو». در تایید اين صحبت، چند خفاش هم از درب ورودی مترو پر کشیدند و بیرون رفتند.

همچنین محسن هاشمی، عضو شورای پنجم پس از بازدید از این خط تاکید کرد: «پیش‌تر عنوان شده بود که خط هشت امنیت کافی ندارد، ولی امروز دیدیم که علاوه بر آن، ریل، برق، آب، گاز، پله و اکسیژن کافی هم ندارد. اطلاعات بیشتر را از طبیعت شناسان و غارنوردان سوال کنید».

چینش کابینه با مداد سیاه و پاک کن نرم

معاون پارلمانی رییس‌جمهور تاکید کرد هنوز کابینه قطعی نشده و در دقیقه90 ممکن است تغییراتی داشته باشد. رییس‌جمهور که از ابتدا اعلام کرده بود کابینه‌اش را با مداد یادداشت می‌کند، بعد از اعلام یک کابینه همین‌طوری و قلق‌گیری بازخوردها، با پاک‌کن نرم برخی اسامی را پاک کرد و نام‌های دیگری را نوشت. البته به نظر می‌رسد دكتر روحانی هنوز هم بر سر بعضی از اسامی شک دارد و ممکن است در لحظه آخر که آقاي لاریجانی اعلام می‌کند «وقتتون تمومه» و برگه را از زیر دستش می‌کشد هم در حال نوشتن چند اسم باشد. آخرش هم از صحن مجلس خارج می‌شود و می‌گوید: «ولی وزیر اقتصاد‌رو بلد بودما. نذاشت بنویسم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج