اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۶۴۲
۵ نظر
۵۰۱۷
۵ نظر
۵۰۱۷
پ

آمریکایی به کما رفت و سوئدی بازگشت!

بیماری ها و مشکلاتی که برای سلامت به وجود می آید همیشه هم باعث مرگ یا سخت شدن زندگی نمی شوند و برخی از آن ها نتایج بسیار عجیبی دارند که باورکردنی نیست، برخی از آن ها می توانند انسان ها را کاملا عوض کنند.

باشگاه خبرنگاران: بیماری ها و مشکلاتی که برای سلامت به وجود می آید همیشه هم باعث مرگ یا سخت شدن زندگی نمی شوند و برخی از آن ها نتایج بسیار عجیبی دارند که باورکردنی نیست، برخی از آن ها می توانند انسان ها را کاملا عوض کنند.

یادگیری زبان های خارجه نیاز به استعداد، وقت و هزینه دارد و هر کسی نمی تواند خیلی سریع یک زبان خارجی که هیچ چیز از آن نمی داند را یاد بگیرد اما یک مشکل نادر می تواند همه این احتمالات را تغییر دهد.

"مایکل بوت رایت" یک مرد آمریکایی است که چندی پیش به علت یک مشکل نادر ناگهان به کما رفت ولی هنگامی که از کما خارج شد تبدیل به یک مرد سوئدی گشته بود که هیچ چیز در مورد گذشته اش به خاطر نمی اورد.

پزشکان پس از معاینه این مرد متوجه شدند که دچار مشکل TGA که شوک مغزی نادر و بسیار خاصیست گشته است. این شوک معمولا باعث به کما رفتن افراد و به وجود آمدن فراموشی در خاطرات جدید می شود اما در مورد مایکل این موضوع کمی پیچیده تر است و باعث شد تا زبانش به طور کلی عوض شود.

آمریکایی به کما رفت و سوئدی بازگشت!

این مرد ۶۱ ساله این روزها تنها به زبان سوئدی مسلط است و یک کلمه هم انگلیسی متوجه نمیشود همچنین او تمامی خاطراتش را از دست داده است. پزشکان احتمال می دهد قبل از وقوع شوک این مرد در حال تماشای یک برنامه با زبان سوئدی بوده است.

او این روزها در شرایط خاصی قرار گرفته و روزانه پزشکان زیادی آزمایشاتی روی او انجام میدهند و خانواده این مرد نیز در تلاشند تا شاید بتوانند حافظه از دست رفته او را بازگردانند. شوک TGA مشکلی بسیار نادر است که تنها برای افراد ۵۶ تا ۷۵ سال رخ می دهد و تا به حال این اولین بار است که منجر به تغییر زبان یک فرد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی تو

      واقعا................................

    • آرش

      حالا اگه این اتفاق واسه من بیفته احتمالا بعدش زبون سابانتگرایی صحبت کنم

    • بدون نام

      نه از این مورد زیاد اتفاق افتاده.ظاهرا ما در مغزمون تمام زبانها و حتی موسیقی ... رو بلدیم ولی حافظه ی اون بخش فعال نیست.امیدوارم دانشمندان بتونن این بخش رو کنترل کنند

    • علیرضا رحمانی

      علم بشر هرجا کم میاره تابلوه-این خود نشان محکم و قوی وجود روح برای منکرانش-قدرت خدا برای مشرکانش-معجزه خاص برای بندگانش و دلیل حقارت مخلوق در مقابل خالقش هست اگر کلی دانشم کسب کنی چنان قادره مثل نوزاد مبدلت کنه کهزبانتم یادت بره -فتبارک الله احسن الخالقین

    • دریا

      واااااااااااااااای چه باحال پس اگه ما هم یه سر بریم کما و برگردیم شاید زبانمون خوب شد خدا رو چه دیدی شایدم کل زبونا رو از بر شدیم راستی این کما که میگن دقیقا از کدوم طرفه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج