جاباما
۷۳۷۳۵
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

آلمانی‌ها خوب می‌دانند چطور از نقاط تاریک تاریخ‌شان درآمد کسب کنند. این روزها، گردشگرانی که آلمان را برای سفر انتخاب می‌کنند، یک گزینه جدید برای سفری متفاوت دارند. آنها می‌توانند یکی دو شب از زندگی‌شان را به سبک کمونیست‌های آلمان شرقی بگذرانند. با لباس‌های سرتاپا سبز و غذاهای ساده و بدقیافه‌ای که در دالان‌های تنگ پناهگاه می‌خورند.

مجله مهر: آلمانی‌ها خوب می‌دانند چطور از نقاط تاریک تاریخ‌شان درآمد کسب کنند. این روزها، گردشگرانی که آلمان را برای سفر انتخاب می‌کنند، یک گزینه جدید برای سفری متفاوت دارند. آنها می‌توانند یکی دو شب از زندگی‌شان را به سبک کمونیست‌های آلمان شرقی بگذرانند. با لباس‌های سرتاپا سبز و غذاهای ساده و بدقیافه‌ای که در دالان‌های تنگ پناهگاه می‌خورند.

پناهگاه، در ۲۰۰مایلی جنوب غرب برلین، جایی در عمق جنگل قرار دارد و گردشگرانی که برای تجربه یک شب متفاوت در «اردوگاه ارتش مردمی» به آن سفر می‌کنند، برای هر شب خوابیدن در اتاق‌های تنگ این پناهگاه سرد زیرزمینی، ۱۵۰دلار می‌پردازند.

اما این تخت‌های طبقاتی سخت و ناراحت کننده تنها ویژگی منحصر به فرد پناهگاه نیست. مسافرانی که شب را در این سنگر می‌گذرانند، باید ذائقه خود را به غذاهایی مثل کلم پخته، پاستای بدون سس و کدوی خام عادت دهند و دور بودن از تجهیزات روز مثل تلفن‌همراه و اینترنت را تاب بیاورند. اطاعت بی‌چون و چرا از دستورات افسری که در واقع میزبان این گردشگران است هم جزو شرایط اقامت به حساب می‌آید.

بعد از آنکه مسافران تخت‌های خود را شناسایی کردند، باید دست به کار تهیه شام شوند. وظیفه زنان پوست کندن و خرد کردن سیب‌زمینی است و مردان هم در قالب گارد ویژه، سوسیس‌های محلی را برای شام کباب می‌کنند. عده‌ای هم که به عنوان سرباز محافظ از پناهگاه نگهبانی می‌کنند، اجازه دارند در پایان روز از منوی نوشیدنی‌ها چند انتخاب داشته باشند.

این پناهگاه را ماموران مخفی پلیس آلمان در دهه ۷۰ میلادی ساختند تا نیروهای کارآمد و نخبه نظامی را تربیت و در مرکز فرماندهی مستقر کنند و جالب است که عده زیادی از مهمان‌های این هتل قبلا سابقه زندگی در آلمان شرقی را داشته‌اند و تعدادی از آنها هم دوره سربازی‌شان را در این منطقه گذرانده‌اند.

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

سفر به اروپا با اعمال شاقه +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج