۱۹۴۱۷۴
۴۲۸ نظر
۵۵۵۸
۴۲۸ نظر
۵۵۵۸
پ

درمان گیاهی سنگ کلیه

افراد زیادی وجود دارند که به سنگ کلیه مبتلا هستند. دلایل زیادی برای به وجود آمدن سنگ کلیه وجود دارد، ولی از دیدگاه طب سنتی دلیل اصلی به وجود آمدن سنگ کلیه، بلغم محجر (بلغمی که به حالت سنگ درآمده) است.

مجله همشهری تندرستی - آزاده جلالوند: مثل همیشه از خواب بیدار می شوید و همه چیز عادی به نظر می رسد تا اینکه احساس می کنید در کمرتان یک درد نسبتا خفیف ایجاد شده است و آن را چندان جدی نمی گیرید. مشغول آمده شدن برای رفتن به محل کارتان هستید که یک مرتبه درد کمرتان شدیدتر می شود، آن قدر شدید که حتی نمی توانید تکان بخورید اول تصور می کنید که این مشکل یک کمردرد ساده است و برای تسکین آن قرص می خورید ولی بعد از گذشت مدت زمانی طولانی، تغییر چندانی در شدت درد احساس نمی کنید برای همین به پزشک مراجعه می کنید و پس از انجام آزمایش های مختلف و سونوگرافی متوجه می شوید که به سنگ کلیه مبتلا هستید.

«دکتر سعید صانعی» متخصص طب سنتی چند درمان خانگی را به افرادی که مبتلا به سنگ کلیه هستند، معرفی می کند.

درمان گیاهی سنگ کلیه
سازندگان سنگ در بدن

افراد زیادی وجود دارند که به سنگ کلیه مبتلا هستند. دلایل زیادی برای به وجود آمدن سنگ کلیه وجود دارد ولی از دیدگاه طب سنتی دلیل اصلی به وجود آمدن سنگ کلیه، بلغم محجر (بلغمی که به حالت سنگ درآمده) است. یکی دیگر از دلایل سنگ کلیه از دیدگاه طب سنتی مزاج سرد کلیه هاست. زمانی که بلغم در کلیه هایی با مزاج سرد باقی می ماند، تبدیل به بلغم کریستالی (بلوری) می شود. کریستال ها به یکدیگر می چسبند و تولید سنگ می کنند.

برای تشخیص کریستال ها باید حتما آزمایش ادرار انجام شود. انجام آزمایش ادرار و تشخیص کریستال، می تواند به پیشگیری از سنگ کلیه کمک کند به شرط آنکه درمان سریعا انجام شود. سنگ کلیه می تواند بدون هیچ علائمی باشد و دلیل دردهای ناشی از آن، جا به جایی سنگ است. یکی دیگر از دلایل به وجود آورنده سنگ کلیه از دیدگاه طب سنتی به تغذیه مربوط می شود. استفاده از برخی مواد غذایی می تواند باعث به وجود آوردن سنگ کلیه شود.

برای مثال مصرف ماکارونی بدون سبوس و نان هایی که از آرد سفید درست می شوند و فاقد سبوس هستند، می تواند باعث به وجود آوردن سنگ کلیه شود. نان و ماکارونی بدون سبوس باعث رشد و زیادشدن میکروب های بد داخل روده می شود و سموم این میکروب ها تولید سنگ صفرا و کلیه می کند. علاوه بر ماکارونی و نان بدون سبوس، غذاهایی که طبع سرد دارند می توانند باعث ایجاد سنگ کلیه شوند.

برنامه غذایی افرادی که مستعد سنگ کلیه هستند باید زیرنظر متخصص طب سنتی باشد تا احتمال به وجود آمدن سنگ به حداقل برسد. مصرف لبنیات به ویژه شیر می تواند باعث ایجاد رسوب کلسیم در کلیه شود به همین دلیل باید این گروه از مواد غذایی را همراه با مصلح (ماده غذایی که باعث بهبود کیفیت یک ماده غذایی می شود) آن استفاده کرد تا باعث ایجاد سنگ کلیه نشود.

مصرف لبنیات همراه با مصلح

شیر و لبنیات باید حتما با مصلح مصرف شوند تا باعث رسوب کلسیم در کلیه ها نشوند. نوشیدن شیر به همراه دارچین می تواند برای این منظور مفید باشد. همچنین اضافه کردن عسل به شیر می تواند به هضم بهتر آن کمک کند و مانع از رسوب کلسیم در کلیه و سنگ کلیه شود. بسیاری از افراد مواد غذایی را در وعده صبحانه قرار می دهند که طبع سرد دارند و باید با مواد غذایی که طبع گرم دارند جایگزین شوند؛ بری مثال برای صبحانه باید ارده، شیر و عسل استفاده کرد یا اینکه ارده را همراه با شیره خرما و انگور استفاده کرد.

خوردن نان، پنیر و گردو در شب توصیه می شود چون جذب کلسیم در شب بیشتر است و در کلیه رسوب نمی کند. کشک یک ماده غذایی است که در آن مقدار زیادی کلسیم وجود دارد و به سلامت استخوان ها کمک می کند، اما از دیدگاه طب سنتی این ماده غذایی در صورتی که با مصلح مصرف نشود می تواند باعث ایجاد سنگ کلیه شود و کشک باید حتما با گردو خورده شود و اگر کشک به صورت مایع باشد باید داخل آن حتما نعناع و سیر داغ ریخت تا از رسوب در کلیه پیشگیری کنند.

درمان گیاهی سنگ کلیه
برخی از افراد عادت دارند که همراه با ماهی ماست می خورند یا اینکه بعد از خوردن ماهی شیر می نوشند، انجام این کار در کوتاه مدت باعث می شود که مواد زائد و کلسیم در کلیه رسوب کند و باعث به وجود آمدن سنگ کلیه شود. علاوه بر تغذیه، یک سری عادت ها وجود دارند که می توانند باعث به وجود آمدن سنگ کلیه شوند؛ برای مثال نشستن بر زمین می تواند سنگ کلیه ایجاد کند.

خربزه ضدسنگ

برای درمان سنگ کلیه درمان های زیادی وجود دارد که متخصص طب سنتی با توجه به شرایط بیمار و نوع سنگ یکی از درمان ها را پیشنهاد می کند. یکی از درمان هایی که برای از بین بردن سنگ کلیه پیشنهاد می شود، استفاده از خربزه است. خربزه می تواند به عنوان یک دارو در درمان سنگ های کلیه موثر باشد و به بهبود عملکرد سیستم ادراری و کلیوی کمک کند. یکی از راه هایی که در طب سنتی برای درمان سنگ کلیه وجود دارد استفاده از تخم خربزه است. برای این منظور باید تخم خربزه را خشک کرد و بعد از بودادن آن را آسیاب کرد و خورد.

یکی دیگر از راه های استفاده از تخم خربزه این است که مقدار یک سیر (75 گرم) تخم خربزه را در یک پارچه توری مانند که می توان بالای آن را گره زد، ریخت و بعد آن را در یک و نیم تا 2 لیتر آب ریخت و جوشاند. جوشیدن این مخلوط تا زمانی که آب نصف شود باید ادامه داشته باشد، بعد از آن باید پارچه را از داخل آب درآورد و فشار داد تا شیره تخم خربزه از پارچه خارج شود. بعد از آن باید به این شیره یک قاشق غذاخوری پودر رازیانه اضافه شود. این ترکیب را باید در آش ریخت و می توان به آش، سیرک و والک (سبزی های کوهی) هم اضافه کرد.

درمان گیاهی سنگ کلیه
خوردن یک قاچ (حدفاصل ۲ خط روی خربزه یک قاچ محسوب می شود) خربزه با پوست، یکی دیگر از راه های از بین بردن سنگ کلیه است. افرادی که نمی توانند خربزه را با پوست بخورند می توانند آن را رنده کنند و بخورند. خربزه علاوه بر اینکه در درمان سنگ کلیه مفید است، می تواند به درمان مشکلات پروستات هم کمک کند. افرادی که نارسایی کلیه دارند هم می توانند پس از مشورت با متخصص طب سنتی از خربزه استفاده کنند، مصرف خربزه به مدت ۳ روز پشت سر هم می تواند تا حدود زیادی به درمان سنگ کلیه کمک کند.

خربزه ای که برای درمان سنگ کلیه استفاده می شود باید ارگانیک باشد در غیر این صورت، مقدار زیادی سموم وارد بدن می شود که می تواند مشکلات زیادی را برای بدن به وجود بیاورد. علاوه بر خربزه می توان برای درمان سنگ کلیه از پرتقال هم کمک گرفت. برای این منظور باید ۳ روز پشت سر هم از پرتقال به عنوان غذا استفاده کرد و در این مدت فرد نباید هیچ نوع ماده غذایی دیگری را بخورد، البته پرتقالی که برای این منظور انتخاب می شود باید شیرین باشد تا معده را اذیت نکند.

پرتقال حاوی ماده ای به نام «اگزالات» است و سنگ کلیه هم از «کلسیم اگزالات» ساخته شده است و زمانی که اگزالات پرتقال در کنار «کلسیم اگزالات» سنگ کلیه قرار می گیرد، باعث جداشدن کلسیم می شود و کلسیم جداشده از اگزالات از بدن خارج می شود.

طالبی یا روغن بادام؟!

یکی از راه های درمان سنگ کلیه خوردن طالبی است. افرادی که مبتلا به سنگ کلیه هستند باید به مدت 14 شب به جای شام فقط طالبی بخورند. طالبی را نباید در صبح زود مصرف کرد و حتما باید در وعده عصر یا شام از آن استفاده شود. علاوه بر طالبی برای درمان سنگ کلیه می توان از روغن بادام شیرین استفاده کرد. یکی لیوان آب ولرم را باید با یک استکان کوچک (20 سی سی) روغن بادام شیرین ترکیب کرد و آن را نوشید، البته باید از اصل بودن روغن بادام شیرین اطمینان پیدا کرد.

گیاهان سنگ شکن

برگ توت فرنگی می تواند به درمان سنگ کلیه کمک کند. افرادی که به سنگ کلیه مبتلا هستند می توانند 40 گرم از برگ توت فرنگی را با یک لیتر آب به مدت 3 تا 4 دقیقه بجوشانند. سپس، این محلول را هر 5 ساعت یک بار بنوشند. افرادی که به سنگ کلیه مبتلا هستند می توانند نصف استکان آب کرفس را با عرق بهارنارنج ترکیب کنند و قبل از هر غذا بنوشند. استفاده از دانه بوداده خرمالو یکی دیگر از درمان های سنگ کلیه است باید دانه خرمالوی بو داده شده را آسیاب کرد و یک قاشق چای خوری از پودر آن در یک لیوان آب جوش به مدت 20 دقیقه دم کرد. خوردن این نوشیدنی به مدت 3 روز برای رفع سنگ توصیه می شود.

درمان گیاهی سنگ کلیه
رفع قولنج

قولنج کلیوی می تواند همراه با سنگ یا بدون سنگ باشد، این قولنج درد بسیار شدیدی را برای بیمار ایجاد می کند. برای رفع قولنج بدون تورم کلیوی، باید بعد از هر غذا 6عدد مغز فندق خام خورده شود. اگر قولنج همراه با سنگ باشد می تواند از گل ختمی، بابونه و پنیرک استفاده کرد. برای این منظور باید از هر گیاه به مقدار 100 گرم در 7 تا 8 لیتر آب ریخت و جوشاند، سپس باید این ترکیب را صاف کرد و در وان ریخت و در آن نشست. انجام این کار باعث خروج سنگ از حالب می شود و درد از بین می رود.

درمان سنگ های کوچک

برای تشخیص اندازه سنگ باید حتما سونوگرافی انجام داده و برای درمان سنگ کلیه باید از متخصص طب سنتی کمک گرفت. برخی از افراد از گیاهانی استفاده می کنند که مدر (ادرارآور) هستند، گیاهان مدر فقط برای درمان سنگ های کوچک کاربرد دارند و در صورت استفاده در مورد سنگ های بزرگ، این کار باعث جا به جایی سنگ می شوند و مشکلات بیشتری را به وجود می آورند. استفاد از برگ مو می تواند به درمان سنگ های کوچک کمک کند و باعث خارج شدن سنگ از طریق مثانه شود. نوشیدن ماءالشعیر یکی دیگر از راه هایی است که می تواند به دفع سنگ های کوچک کمک کند، البته ماءالشعیر بیشتر حالت مدر دارد.

برگ پنیرک

برگ پنیرک خاصیت نرم کننده دارد و در درمان گلودرد و سرفه کاربرد دارد. پنیرک را می توان برای از بین بردن سنگ کلیه هم استفاده کرد. افرادی که سنگ کلیه دارند، باید 100 گرم از برگ پنیرک را در یک و نیم لیتر آب بجوشانند و بعد از 2 تا 3 دقیقه جوشیدن، آن را صاف کنند و در یک لیوان بریزند. اضافه کردن یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به این نوشیدنی توصیف می شود، پنیرک را باید قبل از هر غذا نوشید.

درمان گیاهی سنگ کلیه
اگر سنگ کلیه باعث ایجاد درد شود و در کلیه یا حالب جا به جا شده باشد، باید ۱۰۰ گرم برگ پنیرک را با ۱۰۰ گرم گل بابونه ترکیب کرد و جوشاند، سپس به آن یک قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کرد و قبل از غذا نوشید. این نوشیدنی سنگ را کاملا خرد می کند و سنگ بدون هیچ دردی از بدن خارج می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنفشه

      اصلا نمیشه درد کلیه رو تحمل کرد
      من اول دبیرستان سنگ کلیه گرفتم، یه عالمم وزن کم کردم

      پاسخ ها

      • مهران

        من سنگ ۱۵ میلیمتری در کلیه ام داشتم که با معرفی یکی از دوستان از داروی سنگ کلیه اقای کردی استفاده . معجزه میکنه کردم و در د۰ روز سنگم بدون ورد از بین رفت.

      • لیلا

        اقای کردی این طور که شنیدم داروش عالی هست. ممنون از سایت خوبتون که باعث اشنایی با داروی اقای کردی شدید..

      • نازنین

        شش ماه پیش سنگ کلیه داشتم و خیلی درد داشتم .هر کاری کردم دفع نشد سنگ ۱۳ میلی و یک سنگ ۶ میلی بود . ولی با کمک اقای کردی که در نظرات همین سایت خوندم دارو سفارش دادم و در مدت دو هفته سنگها از بین رفت. ممنون از دوستانی که راهنمایی کردند.

      • محمد

        دوستان عزیز ایشان کلاهبردار هستند و تمامی پستهایی که ملاحظه میفرمایید توسط شخص ایشان درج میشود.

      • رضا ا

        من خودم و سه تا از اقوام با داروی اقای کردی سنگ کلیه مون درمان شد. خیلی دارو خوبیه. در مورد نظر اقا محمد باید بگم که با داروی اقای کردی منافع یه عده ای به خطر افتاده و دارن تبلیغات منفی میکنن.

      • احمد کمالی

        حدود دو ماه پیش با داروی جناب اقای کردی سنگ ۱۶ میلیمتری ام درمان شد. یه دنیا ممنون. از اقای کردی.خداخیرش بده.از دست سنگ شکن راحت شدم

      • یوسف

        سلام دوستان.جناب آقای علی کردی همانند تمامی فروشگاههای داروی گیاهی عمل می کنند نه بیشتر حتی آشنایی کمتری نسبت به سایرین داشته و اغلب با تکیه بر امام رضا(ع) کار خود را تایید می نمایند.
        مورد بعدی اینکه که در اثر مصرف داروی گیاهی ایشان بروز مشکلاتی همانند از کار افتادگی کلیه محتمل میباشد.تمامی نظرات مثبتی که در رابطه با داروی جناب علی کردی در این وبسایت ملاحظه می نمایید توسط شخص ایشان درج میشود و بنده در حال پیگیری جهت جلوگیری از فعالیت این فرد کلاهبردار میباشم.بلافاصله پس از درج نظری که برخلاف نظر این شخص باشد ایشان با یک نام ساختگی نظری درج می نمایند که مثلا" "نه اینطور نیست و بنده از این دارو استفاده کرده ام و نتیجه هم گرفته ام".در مجموع مراقب باشید.داروی ایشان هیچ فایده ای ندارد.جهت عودت وجه نیز بهانه های مختلف می آورند و تنها در موارد معدودی و آن هم جهت تبلیغات پول عودت داده اند.هوشیار باشید..

      • صالح موسوی

        سلام. من صالح موسوی از نیشابور هستم. اقا یوسف شما که اقای کردی رو نمیشناسی و از داروی ایشون استفاده نکردی برا چی داری تبلیغ منفی میکنی و دروغ میگی. اقای کردی چند ساله
        که دارن داروشونو به افراد مختلف میدن و همه هن راضی هستن. بیا ببین تو نیشابور جقدر ایشونو قبول دارن. حتی بعضی از متخصصان کلیه هم از داروی ایشون حمایت کردن. دوستان هرکی شک داره بیاد نیشابور تحقیق کنه.

      • بدون نام

        پس با این تفاسیر آقای کردی باید داروش رو صادر کنه ارز آوری هم میشه چطوره ؟ بابا جم کنید

      • احمد

        بچه ها واقعا سنگ ۱۱ میلی منو لز بین برد.این دارو علی کردی عجب چیزیه.دیروز رفتم سونو ولی هنوز باورم نمیشه.چند وقت پیش که نظرات بچه ها رو خوندم باورم نمیشد.

      • پزشک

        سلام دوستان. بنده به علت اینکه کلیه هایم سنگ ساز می باشد تقریبا تمام داروهای شیمیایی و گیاهی جهت درمان سنگ کلیه ام در طول 10 سال مصرف کرده ام. داروی اقای کردی هم مصرف کرده ام. به نظر من بهترین و موثرترین داروی موجود جهت درمان سنگ کلیه ، داروی اقای کردی می باشد . چون داروهای شیمایی و گیاهی موجود رد بازار (ایرانی و خارجی) اصلا قادر به درمان سنگ های بالای 8 میلی نیستند. بیشتر برای دفع سنگ هستند تا شکستن سنگ. در صورتی که داروی اقای کردی سنگ را پودر می کند . سنگ های 15 میلی و 20 میلی را پودر کرده است و این شوخی نیست. از نظر پزشکی دارویی با این خصوصیات فوق العاده می باشد. دارویی که بالای 60 درصد موثر باشد دارویی خوبی هست.در صورتی که این داروی بیش از 80 درصد را درمان کرده است پس نباید انتظار صد درصد داشت .و اگر 20 درصد درمان نشدن بگن داروی خوبی تیست . مهم اثرگذاری بیش از 80 درصد هست . .

      • B

        دوستان آقای کردی یه کلاهبرداره.بنده دارو ازش گرفتم درمان که نشدم بدترم شدم.گفته بود در صورت درمان نشدنتون پولتو پس میدم که هرچی بهشون پیام دادم و زنگ زدم غیب شده بودن!

      • نه به ساده لوحی

        خواهشن ساده لوح نباشید یه ذره مطالعه کنید و حقه بازها رو تشخیص بدید

      • بدون نام

        دوستان فقط از داروی رواتینکس المانی استفاده کنید اگه هم خوب نشدید سنگ شکن کنید.ساده لوح نباشید.اقای کردی کلاهبردار هست..داروهای گیاهی همش دروغه.

      • عباس رضایی

        من که سنگ ۹ میلی و ۶ میلی داشتم و با داروی علی کردی حل شد. اولش مطمئن نبودم ولی وقتی تو سایتش رفتم و ویدیوهای افرادی که درمان شدن و نظرات و سونوگرافی های افراد رو تو
        . کانال تلگرام ایشون دیدم دارو رو سفارش دادم.

      • حسین موحدی

        این ها چه حرفی هست که میزنید تمام درمان گذشته ها با همین عطاری ها و طب سنتی بوده و خیلی هم خوب بوده. من خودم هرچه قرص رواتینکس و داروهای شیمیایی خوردم اثری نداشت .سنگ من کلسیمی بود.فقط با داروی جناب کردی تونستم سنگم رو درمان کنم. سنگم ۱۱ میلی بود. من نمیدونم چرا دارن اقای کردی رو اینقدر تخریب میکنن.یه عطار گمنام تو نیشابور اونم بدون هیچ تبلیغاتی این همه تو ایران معروف شده ، نشون میده دارو خوبی هست.

      • سعید

        سلام.... بنده از داروی گیاهی آقای علی کردی استفاده کردم و نتیجه نگرفتم.... در ضمن ایشان پول بنده را هم پس ندادند. لطفاً ساده لوح نباشید و گول شیادان را نخورید

      • حسین

        علی کردی یک کلاهبرداره. تو رو به خدا گولشو نخورید و بهش اعتماد نکنید. من دوتا سنگ داشتم. بهش زنگ زدم و با احترام برخورد کرد و دارو را فرستاد. دوره اول را مصرفرکروم سنگهام یک میلیمتر هم فرق نکرد. هرچقدر براش پیغام فرستادم، منو پیچوند و سری دوم را ارسال نکرد. خدا به حق امام رضا ازش نگذره که با یک بیمار سنگ کلیه اینجوری بازی میکنه بخاطر صد تومن. عزیزان گول تبلیغات چرندش رو نخورید. شاااید چند نفر سنگشون بخاطر موارد دیگه دفع شده و فکر کردن بخاطر داروی اون آقاست. ولی به همون امام رضا، سنگهای من فرقی نکرد و از همه بدتر اینکه ایشان اهمیتی به من که از درد به خودم میپیچیدم نکردن و داروی دوم را ارسال نکردن و پول منو خوردن. گول ابن شیاد کلاهلردار رو نخورید

      • یاور

        دوست عزیز درست نیست که درمورد دیگران اینگونه اظهار نظر کنی
        خوداقای کردی خودش گفته که روی چند درصدی داروش اثر نداره
        حالا شما که نتیجه نگرفتی قرار نیست که تهمت بزنی

      • بدون نام

        حرفهای این حسین اقا خنده داره
        اخه صد هزار تومان کسی میاد کلاه برداری کنه
        من کاملا اقای کردی رو میشناسم
        اگر هزارنفر بیان واقای کردی رو ببینند میفهمند که شما از روی
        قصدو غرض این اراجیف را به هم بافتید

      • بدون نام

        دوستان حواسمون نیست این مافیای داروهای شیمیایی هستند که کلاه همه مردم رو برداشتند این دکتران طب سنتی درانزوا هستند درعین حالی که گاهی اوقات خیلی هم خوب هستند
        پسر یکی از دوستان بنده یه حساسیت پوستی داشت گه گفتند سرطان هست وشیمی درمانی کردند که بدنش جواب ندادو از دنیا رفت االان شکایت کردند ولی چندین ماهه هیچ کاری نکردند
        این مافیای داروهای شیمیایی میخواهند مردمو نسبت به داروهایی گیاهی بدبین کنند که خیلی موفق هم هستند
        گول این افرادو نخورید

      • محمی علی شارچیان

        احسنت
        واقعا همه مردمو بدبین کردند به داروهای گیاهی
        مردم حاظرند این داروهای شیمیایی رو با این همه عوارض بخورند اما داروهای گیاهی رو نخورند
        داروی گیاهی اگر تاثیر هم نداشته باشه نمیرنه یه جای دیگرو داغون کنه
        دیدم بعضیهااومدن گفتن برید سنگ شکن یا داروی شیمیایی معرفی کردند بدونید که اینها یه نفعی تو کارشون هست

      • علیرضا سلطانی

        علی کردی خسته نشدی اینقدر با اسامی مختلف تو سایت های مختلف برای خودت نظر گذاشتی؟ آخه شرم و حیا خوب چیزیه. تیغ زدن یه مشت بیمار درمانده چه لذتی داره؟

      • محسن

        سلام دوستان، گول تبلیغات دروغین را نخورید. آب کردن و پودر کردن سنگ کلیه بوسیله خوردنی ها همچون داروهای گیاهی تقریباً امری غیر ممکن و مضحک است. بهتر است با
        ورزش کردن و خوردن آب فراوان به فکر دفع سنگ باشید

      • برادر

        اقا محسن با چندلیتر اب ذر روز میشه سنگ 18 میلو دفع کرد
        معلومه تا حالا سنگ نداشتی

      • زهرا بیجاروند

        خدارو شکر که من گول تبلیغات منفی رو نخوردم
        من از داروی اقای کردی استفاده کردم امروز رفتم سونوگرافی سنگ حالبم که 11 میل بود کلا ناپدید شده بود ودو سنگ 8 و6 میل داخل کلیه فقط یه سنگ 4 میل مونده
        الان از ذوق اومدم به همه بگم که حتما این دارو را امتحان کنید
        سونو گرافیهامو برای اقای کردی ارسال کردم تا در کانالشون قرار بدن
        اگه قبول کنند نمایندگی گرگان رو هم ازشون بگیرم

      • بوی حماقت و شارلاتان بازی میاد

        در دروغگویی و بیسوادی این جماعت کلاهبردار همین بس که میگوید سنگ یازده میل تو حالبم بود....برو اینقدر عرض خود نبر و زحمت ما مدار

      • زهرا بیجارون

        شارلاتان شمایی که حالیت نمیشه ازاین بزرگتر هم توحالب گیر میکنه
        معلومه فقط شما تاحری که از سنگ کلیه هیچی نمیدونی
        من چون با داروی اقای کردی خوب شدم وسنگهام حل شدند همه جوره درمقابل شما شیادها میایستم واز اقای کردی دفاع میکنم

      • مصطفی کاشانی

        نمیدونم چرا بعضیها همیشه بایدسازمخالف بزنندچیزی که خوبه رو دوست دارند انکار کنند
        اینهایی که داروی اقای کردی رو انکار میکنند فکرمیکنم که خودشون عطاری دارند ودوست ندارند که کسی رو دست اونها بلند بشه میخان خودشونو بالا ببرند
        من از داروی اقای کردی استفاده کردم وخیلی خوب هم نتیجه گرفتم وچیزیو که خوبه میگم خوبه

      • مصطفی میری

        سلام دوستان، من از داروی این آقا استفاده کردم که متاسفانه کلیه هام دچار عفونت شد و دکتر به من گفت این عفونت مربوط به داروگیاهی است. مشخص است که دارو بصورت کاملا غیر بهداشتی تهیه شده است.

      • حامد

        من خودم از داروی اقای کردی استفاده کردن عالی بود. بعضی ها اینجا دارن به ناحق و دروغ از داروی علی کردی بد میگن. در جواب باید بگم اولا اکثر عفونتهای کلیه مربوط به عفونتهای مجاری ادراری هست و در خانم ها بیشتر شایع هست تا اقایون. ثانیا بخش زیادتر داروی اقای کردی رو باید جوشاند و صاف کرد و همه میدونید که با جوشاندن در حرارت بالا کاملا پاک میشه. به خاطر همین هست که همیشه از عطاری ها که گیاهان دارویی میگیریم و دمنوش تهیه میکنیم اصلا مشکلی پیش نمیاد.
        ثالثا بخش کوچکی از داروی علی کردی غیرجوشاده هست که اون هم مقدارش در حد یک کپسول در هر وعده هست.
        من متاسفم برای افرادی که به خاطر منافع خود حاضرند مردم درد بکشند و هزینه کنند تا اونا به سودی برسند.
        بابا طب سنتی ایران چند هزار سال قدمت داره و بزرگانی مثل ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی کتابهای مهمی نوشته اند که هنوز هم داره تو دانشگاههای دنیا تدریس میشه .

      • سامان

        اقای کردی ؟ به نام چی و کی داری کلاه برداری میکنی ؟ من داروی این اقا را خریداری کردم و مثل خیلی های دیگه گول همین کامنت ها و تبلیغات دروغینی را که کار خودش هست را خوردم، متاسفانه پس از مراجعه به دکتر و سونوی مچددم متوجه شدم که کلیه چپم دچار عفونت شدیدی شده، خدا از کردی و زن و زندگیش و پدر و مادرش نگذره ... ان شاءالله با شکوایه ای که به وزارت بهداشت فرستادم پاسخی به کلاهبرداری هات خواهم داد ... خدا ازت نگذره ان شاءالله با این همه تبلیغات دروغین و رنگین ... جالبتر اینکه پس از اینکه مستندات پزشکی را که موید عفونت بود براش تلگرام کردم، من را بلاک کرد ... خدا ان شاءالله ازت نگذره

      • مرتضی

        سلام، لطفا نظرات موافق با مصرف داروی علی کردی را تایید نکنید. بنده تمام نظرات موافق را آنالیز کردم و با توجه به تاریخ، زمان و سبک نگارش مطمئن شدم تمام نظرات موافق توسط خود ایشان درج می شود. بنده سه بار از داروی ایشان استفاده کردم و هیچ اثری ندیدم غیر از اینکه با وجود تماس های مکرر پول بنده را هم عليرغم ضمانت دروغین پس ندادند. خوانندگان محترم هشیار باشند و دقت کنند که بنده نه داروفروش هستم و نه عطاری دارم ولی از آنجا که بواسطه این تبلیغات کذایی متضرر شدم وظیفه خود می دانم که دیگران را از این شیادی آشکار آگاه کنم.

      • سعید

        سلام. من خودم سنگ کلیه داشتم با داروی آقای کردی درمان شدم. به بقیه هم که پیشنهاد دادم بیشترشان درمان شدن و روی بعضی‌ها هم اثری نداشت.
        در کل بخوام بگم داروی خوب و قوی هست. ولی نباید انتظار تاثیر صد درد صد داشت.‌
        حالا اینجا کسایی که نتیجه گرفتن میگن خوبه
        و کسایی که نتیجه نگرفتن ، میگن ما نتیجه نگرفتیم و روی هیچ کس اثر ندارد و کلاهبرداری هست.

    • انشان

      در زبان فارسی پهلوی به پنیرک(tolah)می گفتند که هنوز هم در جنوب غرب ایران مورد استفاده است

    • بدون نام

      من ستگ کلیه های 7 میلیمتری داشتم خیلی دردداشت علاوه برداروی دکتر عرق خارشتروعرق گل گاوز بان بعداز دوروزستگها خردشدندوافتادند

    • مرضیه

      آیا سنگ کلیه یک بیماری ارثی است؟
      سونوگرافی تشخیص داده که در جفت کلیه های من شن وجود داره.برای رفعش چه کاری باید انجام بدم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید برید دکتر!!! این صفحه اطلاعات پزشکی داده ولی هر فردی باید از طریق پزشک پیگیری جدی داشته باشه

    • سلماز

      ممنون همسرم سنك 4ميلي داره ابتداي حالبه خيلي درد داره راه حل ميخوام

    • مهدی ناصری

      خوب است فقط راه درمان کلیه برام بفرست

      پاسخ ها

      • اشکان

        من سنگ ۱۰ میلیمتری داشتم که دکتر گفت باید عمل کنم ولی با داروی گیاهی اقای کردی ظرف ده روز کاملا پودر شد و حتی نفهمیدم سنگها چطور شد و در سونوگرافی فهمیدم. معروفه. تازه ب ای داروش ضمانت برگشت پولو گذاشته که هر کسی نتیجه نگرفت پولشو برگردونه. اینقدر داروش خوبه و اطمینان داره.

    • سعید

      سلام من پدرم سنگ 5میل دارد بهترین گیاهان ودارو هارا اگه میشه ایمیل کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخوره پودر ural

    • هادی

      بهترین درمان وپیشگیری برای سنگ کلیه خوردن آبجو هستش.من ۳سانتی متر سنگ داشتم.زیر دستگاه سنگ شکن رفتم تاحدودی خورد شد اما کار دفع رو فقط وفقط آبجو انجام داد.اگه کسی خواست مصرف کنه خارجیش باشه،

    • غلامعلی عادلی

      با سلام:
      من مدتی است با همکارم دارویی جهت نابودی انواع سنگ کار کردیم و نتیجه گرفتیم ، ...... در حال تست و ثبت دارو هستیم

    • بدون نام

      اگر مجاری اداری تنگ باشد وسنگ بزر گ باشد ایا راهی بجز عمل باز را ه دیگری برای دفع ان هست

      پاسخ ها

      • غلامعلی عادلی

        بله.اینجانب و همکارم روی همین برنامه و استفاده از گیاهان دارویی سنگ ها را از بین ببریم . به امید خدا

      • sajad

        سلام بله
        خارج کردن سنگ از طریق مجاریtul
        و
        خارج کردن سنگ از طریق پوستpcnl

    • بدون نام

      خسته نباشید نتیجه گرفتی به این ایمیل پیام دهید

    • میلاد عبداله زاده

      سلام من 2 تا سنگ 11میلیمتری داشتم که با داروی گیاهی خورد خورد شد ظرف 24 ساعت خارج شد اگه کسی مشکل سنگ کلیه داره و میخواد عمل نکنه من میتونم کمکش کنم

      پاسخ ها

      • سجاد

        سلام لطفا به من بگید منم سنگ 11 میل دارم و ....

      • بدون نام

        خب اگه میخواستی کمک کنید که همین جا راه حل رو میگفتيد نه اینکه مینویسید اگه کسی خواست کمکش میکنم یعنی نمیدونی همه تو این پیج میخوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        تلفنت

      • بدون نام

        کمکم کن سنگ کلیه دارم راهش چیست

      • رضا

        منم سنگ ۱۵ میلیمتری داشتم که با داروی گیاهی اقای کردی در ده روز درمان شدم.

      • شهرام رستمی

        سلام داداش من سنگ کلیه دارم ونمیخوام عمل کنم این دارو را به منم معرفی میکنی ممنونم

      • داریوش موسوی

        سلام سنگ کلیه دارم چیکارکنم داروچی خوردی

      • محمدصـادقی

        ممنـون از لطــفتون منتــظره راهــننایتـون هســتم

    • سمیرا

      میشه به منم کمک کنید ینگ کلیه من 9 میل هست و درد داره

      پاسخ ها

      • سارا

        من که سنگ ۱۲ میلی و ۹ میلی داشتم و با داروی اقای کردی که در قسمت نظرات سایت بود استفاده کردم خوب شوم. واقعا بدون درد از بین رفت. تو اینترنت هم ّزنید علی کردی سایت ایشون رو می بینید.

    • اعظم

      من ۲تا برادرم و مادرم سنگ دارن میشه برا من ایمیل کنید

    • رها

      خب اقا میلاد میشه راهنمایی کنین.منم سنگ 6 میلی دارم هر چی میخورم اصلا انگار نه انگار.نه درد داره نه میافته.

      پاسخ ها

      • امین

        من دو بار داروی دکتر کردی خوردم اثر نکرد از یه سایتی عصاره 5 گیاه رنیفیکس گرفتم 20 روز0 سنگ 13 میل آب کرد.

    • محمد

      اقا میلاد اگه میشه راهنمایی کن

    • مریم

      اقامیلاد لطفا من رو هم راهنمایی کنید.بیشترمواقع درد دارم .سنگ 7میلی دارم

    • بدون نام

      سلام برادرم 2 سنگ 4 میل داره دغع خون در ادرار و درد شدید زیر شکم شما رو به خدا کمکش کنید.

    • بدون نام

      سلام.در.مورد.سنگ.کلیه.توضیح‌دهید.

    • احمد

      سلام آقا میلاد .میشه مارو راهنمایی کنید منم 12 میلی سنگ کلیه دارم .ممنون

    • بدون نام

      متن بسیارجالبی بود

    • راضیه

      سنگ کلیه دارم چیکار کنن به سنگ شکن نرسه

    • مجید

      سلام بهترین دارو و قوی ترین سنگ شکن عسل طبیعی و سیاهدانه است.د.مجید کرمی

    • میرزاده

      سلام من سنگ کلیه 20 میلی دارم با آمدن سرما خیلی اذیت میشم لطفاراهنمایی کنید،
      با سپاس فراوان.

      پاسخ ها

      • مرتضی

        برو داروی اقای کردی رو از سایتش سفارش بده .عالی هست من با کمک این دارو سنگ ۱۰ میلی رو درمان کردم.

      • سعید

        آقای کردی خجالت بکش این قدر نظرات دروغ با اسامی مختلف ننویس

    • پریا

      سلام دختره دوازده ساله ام سنگ کلیه داره نمیوفته سنگش چیکارکنم

    • محمد

      من امروز 22میلی متر سنگ دارم چگونه ابش کنم

    • محمد

      من امروز 22میلی متر سنگ دارم چگونه ابش کنم

    • امیر

      سلام
      بنده کلیه هام سنگ سازند طی 15 سالی که سنگ
      دفع کردم و حتی عمل و سنگ شکنی بهترین درمان
      برای سنگهای کلسیمی و اگزالاتی را برایتان معرفی
      میکنم : خوردن تخم کدو تفت داده شده بدون نمک
      هرشب بعداز شام بمقدار نصف لیوان یا یک مشت
      بمدت شش ماه حتما بعداز شش ماه نتیجه اش را
      در سونوگرافی خواهید دید بطوریکه خودتان هم از
      ناپدیدشدن سنگها تعجب خواهید کرد
      موفق باشید.

    • حسین

      یه فردی بنام علی کردی تو شهرستان نیشابور هست که یه دارویی داره معجزه میکنه بخوری ظرف یه روز سنگت حل میشه
      جالبه خودش میگه این دارو صددرصد تضمینیه که اگر خوب نشدی پولتو بر میگردونه
      من با خوردن دارو فرداش خوب شدم سنگمم حل شد
      خدارو شکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماره تماس شون داری

      • بدون نام

        سلام لطف میکنی شمارش روبفرستی

      • سعید

        اقای کردی عالیه داروش منم استفاده کردم عالی بود.

      • بدون نام

        داروی علی کردی عالی هست.

      • محمد

        دوستان این نظرات توسط خود جناب کردی و با اسامی مختلف درج میشوند.من این دارو را دو مرتبه استفاده کردم.هیچ نتیجه ای نداشت.

      • ارش

        دارو اقای کردی سنگ کلیه ۹ میلیمتری منو از بین برد. . بعضی ها از اینکه یه دارو گیاهی به راحتی انواع سنگ کلیه رو از بین می بره ناراحتن. یه جورایی کاسبی اونا داره تخته.میشه.

      • سعید

        امان از شیادان دروغ گو.... چقدر پول جمع کردی علی کردی با این تبلیغات دروغین؟

      • بدون نام

        نظر این اقا سعید درست نیست
        چون من از داروی اقای کردی استفاده کردم سنگم حل نشد
        دور دوم دارو برای من رایگان ارسال کردم که متأسفانه اثر نکرد
        ولی بهتون بگم که واقعا پول منو پس دادند
        ادرسته من خوب نشدم ولی اینو بگم اگه کسی خواسته باشه کلاهبرداری کنه پولو که از بیمار گرفت یا دارو براش ارسال نمیکنه ویا تلفنشو جواب نمیده
        من شماره کارت که برای اقای کردی ارسال کردم ایشون درجواب نوشت به روی چشم

    • کرم کاظمی

      سلام دوستان.من عطار هستم با تجربه ای ناقابل. اگر سنگ کلیه دارید نگران نباشید. اگر جنس سنگ کلیه شما از کلسیم و اگزولات باشد با داروی گیاهی براحتی متلاشی و خرد شده و دفع و خارج میشود. این داروی گیاهی ساخت خودم بوده و یک سنگ شکن قوی که برای مصرف ده روز شما با فاصله زمانی 12 ساعت طراحی شده است. با ایمان به طب سنتی سختترین بیماریها قابل درمان است البته با کمک پزشکان و محققان دلسوز و زحمتکش..........

    • اسحاق جمن

      سلام من سنگ كليه دارم ٦ميلي هست ادرس علي كرد نيشابور مي خواستم

      پاسخ ها

      • ملیکا پورنوروز

        به منم میدی شمارشو توروخدا

    • بهروز

      سلام بچه ها من 3میلیمتر سنگ کلیه دارم کمکم کنید b.salehi254178@gmail.com

    • پارسا

      سلام.
      میشه آدرس اقای علی کردی یاشماره تلفنشوبدین

      پاسخ ها

      • ملیکا پورنوروز

        ادرسشو بده به منم توروخدا

      • محمد

        داروهای ایشون هیچ کاربردی ندارند و حتی از کار افتادگ کلیه هم می آورند.تمام پستها توسط خود ایشان با اسامی مختلف درج میشود....

    • مجید اخوندی

      اگر قطعی هست لطفا جواب بدید

    • حسن

      یک درمان عالی سراغ دارم تو سایت های خارجی خوندم .ترکیب مواد زیر1- دو قاشق غذاخوری لیمو ترش 2-دو قاشق غذاخوری سرکه سیب 3- دو قاشق غذاخوری روغن زیتون . آیت سه تا را مخلوط کنید یکبار صبح و یکبار عصر بنوشید تا دو سه روز سنگ حل میشه و دفع میشه. درد سنگ هم تا چند دقیقه بعد از بین میره. من تست کردم جواب داد. موفق باشید

    • همیشه بهار

      سلام دوستان مهربانم 19 سالمی سنگ کلیه 16 ملی دارم دعا کنید که صحت بیابم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از گیاه گزنه استفاده کن عالیه+اب خربزه با پوست

      • جعفری

        یکی از آشنایان ما 3 بار داروی دکتر کردی خورد اثر نکرد. یه عصاره گیاهی گرفت به نام رنیفیکس میگن سنگ چند سانتی حل میکنه.

    • بدون نام

      ممنون از اطلاعات خوبتون منم سنگ کلیه داشتم خیلی داروی گیاهی وشیمیایی مصرف کردم اما فایده نداشت یه اقایی به اسم علی کردی تو شهرستان نیشابور یه دارویی به من داد که در عرض یک روز سنگهام اب شدن ودردم ساکت شد .

      پاسخ ها

      • ملیکا پورنوروز

        ادرسشو به منم بده ممنون میشم خیلی حالم بده

      • سعید

        ای لعنت بر آدم دروغگو

    • علی یاوری

      با سلام
      منم یه بار از داروی اقای کردی استفاده کردم اونقدربا اطمینان از این داروش تعریف میکنه که ادم شگفت زده میشه
      سنگ های منم که بزرگش ۱۱میلی بود در یه روز اب شدن.....
      خدا خیرش بده

      پاسخ ها

      • الیاس

        سلام شماره اقای کردی رو میدین

    • بدون نام

      اسمو ادرس اقای کردی تو سایت جام جم انلاین هست هرکی خاست مراجعه کنه

    • بدون نام

      سلام، کسی از داروهای آقای علی کردی تازه گیها استفاده کرده و نتیجه گرفته؟

    • مهدی غدیری

      من از دارو استفاده کردم چندین ماه بودمثانه ام سوزش داشت هیچ دکتری تشخیص نداد دردم از چی هست
      اقای کردی دارو به بنده دادن فقط یه روز استفاده کردم
      اقای کردی خیلی مطمین هستن دوساله من ایشونو میشناسم

      پاسخ ها

      • ملیکا پورنوروز

        ادرسشو میدی ممنون میشم اقا

    • امیر

      سلام من مادرم 12 میل سنگ کلیه داشت که از طریق لیزر سنگاش خورد شد (بدون درد ) توصیه من به همه دوستان اینه که کسایی که سنگ کلیه بالا 6 میل دارن حتما به پزشک مراجعه کنن چون با گیاه درمانی حرکت سنگ باعث شدت درد شما میشه مخصوصا اگه لوله حالب شما تنگ باشه . در ضمن به هر عطاری هم مراجعه نکنید فقط عطاری های مطمئن . سلامت باشید

    • زهراسادات

      من پنج روز بود که درد سنگ کلیه امونمو بریده بود تو خونه استراحت مطلق بودم تا اینکه شماره اقای کردی به دستم رسید بعد ایشون کانال حلال سنگ کلیه رو به من معرفی کردن .
      من دارو سفارش دادم بعد که دارو بدستم رسید دو یا سه بار که استفاده کردم کل دردهام اروم شد سنوگرافی که رفتم گفت سنگ ۸میلیت دفع شده
      من خودم که خیلی اعتقاد به این دارو پیدا کردم
      بنظرمن این بهترین راه برای درد سنگ کلیه هست

      پاسخ ها

      • ملیکا پورنوروز

        شمارشو بده لطفن ممنون

    • وحید

      من دوسال پیش لوله ی حالبم را بر اثر انسداد بالن زدم ولی اکنون دو باره دردش شروع شده درمانش چیست ممنون می شم از همکاری

    • محسن تنابنده

      من دوتا سنگ یکی تو کلیه راست ویکیش توکلیه چپم بود از داروی اقای کردی که تو همین سایت پیدا کردم استفاده کردم
      ۴شب دارو خوردم روز پنجم رفتم سنوگرافی دکتر گفت جای سنگ تو کلیه هات هست ولی سنگی نداره
      خداوند به ایشون خیر بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تلفنش

    • آرش

      سلام لطفاتلفن آقای کردی را بدید خداخیرتون بده!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تواینترنت سرچ کن علی کردی

    • ایمان نظری

      سلام دوستان وخوانندگان
      من یکسال قبل سه تا سنگ داشتم 19 17 10
      عمل بازکردم ولی دکترنامرد یکیشو فقط برداشت بهش گفتم چرا سه تا سنگمو برنداشتی گفت اون با یک عمل دیگه برداشته میشه
      خلاصه حوصله عمل نداشتم
      تا اینکه اقای دکتر علی کردی را در مشهد وحرم امام رضا ع ملاقات کردم ایشون به من دارو دادن ومن یه هفته استفاده کردم بعد از یک ماه سنوگرافی انجام دادم
      خدا خیرش بده سنگهام اب شده بود
      عمل یه سنگ برای من 12 میلیون تومان هزینه برداشت یکماه هم تو خونه بستری بودم
      ولی اقای کردی از من 50هزار تومان گرفت

      پاسخ ها

      • ملیکا پورنوروز

        توروخدا شمارشو بده

    • پژمان

      اره خیلی جالب بود. البته من یک سایت سنگ کلیه پیدا کردم که فوق العاده بی نظیر بود. واقعا دم همه ایرانی ها گرم. سایت سنگ کلیه

    • بدون نام

      سلام شوهرمن هم سنگ کلیه داره اونم 20میلی میشه راهنمای کنید

    • فاطمه18

      سلام دوستان منم سنگ داشتم شیش ماه پیش با خوردن اب جو و عرق خار شتر و اب هندوانه دفع شد
      ولی به تازگی دوتا سنگ دارم و دفع نشده امیدوارم با روش قبلی دفع شود
      ایشالا شما هم دفع شود ولی تا جایی که میتوانید سنگ شکن نکنید

    • ایمان خدابنده لو

      احسنت بر جوانان مملکت اسلامی
      واقعا دکتری معتقد تا بحال مثل اقای کردی ندیدم
      همه جوره هوای منو داشت
      داروی حلال سنگ کلیه به من داد در عرض یه شب تمام دردهام ساکت شد
      انشاالله چند روز اینده هم میخام برم سنوگرافی انجام بدم

    • سارا

      سلام منم سنگ کليه دارم
      ميشه خواه کنم شماره تماس اقاي کردي را بفرستيد

      پاسخ ها

      • الی

        تو نت دنبالش بگردی پیدامیکنی
        تلگرامم جواب میده

    • بدون نام

      بر پدر دروغگو لعنت

    • سید احسان هاشمی

      من شماره اقای کردی رو دارم باهاشون تماس گرفتم ولی هنوز از داروشون سفارش ندادم که بگم خوب بوده یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام لطف میکنی شمارش روبرام بفرستی ممنونم

    • سهیل

      برترینهای سنگ کلیه اقای علی کردی

    • امین

      دوستانی که درد کلیه رو کشیدن و اقای کردی درمونشون کرده و بهش اعتقاد دارن یه ادرس همینجا بزارن تا همه کسانی که سنگ کلیه دارن درمون بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای کردی ۰۹۱۵۹۵۱۳۵۳۳
        نیشابوری هستن. دارو رو ارسال میکنه.
        میشه تایید کنید .

      • لیلا

        .ممنون . از راهنماییتون. منم دارو اقای کردی رو سفارش دادم..

      • محمد قنبری

        با سلام. دوستان بنده هم داروی اقای کردی را سفارش دادم و در ده روز سنگ ۸ و ۱۰ میلیمتری ام را از بین برد. فکر نمی کردم موثر باشه چون دو بار سنگ شکن کردم . ولی فقط چون گفت اگه اثر نداشت پولتو پس میدم خریدم.

    • ناصر

      من سنگ کلیه داشتم حدود سی پنج میل رفتم عمل PSNL کردم راحت خوب شدم اونم دکتر حمید پاک منش کرمان خدا نگهدارت باشه دکتر??????????

    • مریم

      من دردزیرشکم وخون درادرار وپیچیدگی دردرلگن دارم به نظرتون چیه میترسم برم دکتر.خواهشا اگه میدونید بگید چیه.

    • مریم

      من دردزیرشکم وخون درادرار وپیچیدگی دردرلگن دارم به نظرتون چیه میترسم برم دکتر.خواهشا اگه میدونید بگید چیه.

    • جاوید

      سلام خسته نباشی
      ۶الی۵ تکه سنگ ۳۶ الی ۱۹ هستند هر داروی مصرف کردم رفع نشدند یک با عمل باز کردم بار دوم عمل لیزری کردیم ولی در ۴۰ روز دوباره سنگ درست شده کمکم کن

    • ناهید

      کافیه تو اینترنت بزنی علی کردی تا به شماره وادرس ایشون دسترسی پیدا کنید

    • مجید

      حالا چی میشد یکی این شماره علی کردی رو میذاش یا میگفت علی کردی چه دارویی داده بعید به نظر میرسه سنگ کلیه درکوتاه مدت با داروی گیاهی یا ابجو دفع شود

    • فرشته

      سلام اونایی که میگن داروی آقای کردی اثر کرده وسنگشون آب شده پس حالا تو این سایت دنبال چی میگردن
      اگه حقیقت داره و درمان شدیدشماره بذارین تماس بگیریم

    • مجتبی

      منم از کسانی هستم که داروی اقای کردی استفاده کردم با دو دوره مصرف دارو سنگهای کوچک کلیه چپم به کلی ازبین رفتن وسنگ ۱۷میل کلیه راستم هم حل شد
      اونهایی که باور ندارندبه این دارو برن عمل کنن من که خوب خوب شدم

    • یگانه عبداللهی

      فرشته خانوم من ۸عدد سنگ تو کلیه هام داشتم
      از همین وبسایت فهمیدم که داروی اقای علی کردی هست
      اسم ایشونو تو اینترنت زدم وپیداشون کردم
      الان بعداز ده روز دیگه هیچ سنگی ندارم
      اومدم به این وبسایت تا برای کسانی که هنوز از این دارو استفاده نکردن پیام بزارم وبگم این دارو معجزه میکنه
      معجزه

    • فرشته

      ممنونم خانم عبداللهی...امیدوارم اینطور باشه که میگید.من هم خودم هم داداشم سنگ داریم همه داروها را امتحان کردیم ونتیجه نداده دیگه خسته شدیم واسه همین به هر دارویی اعتماد نداریم خدا ونه این دارو اثر کنه

    • کرمی

      لطفا شماره تماس اقای کردی رو به من بدین

    • فرشته

      آقای کرمی اسمشو توی گوگل سرچ کنین نشون داده میشه اگه نتیجه گرفتین همین جا اعلام کنید من هنوز سفارش ندادم اگه دارو جواب داد خواهشا همین جا اعلام کنید

    • بدون نام

      تو گوگل سرچ کنید پیدا میشه اگه نتیجه گرفتین وداروها اثر کرد اعلام کنید تا من هم تهیه کنم

    • نعمتی علی

      دوستان اقای کردی یه کانال داره به اسم سنگ کلیه که تو این کانال تلگرامی سنوگرافی خیلی از بیمارانشو وشماره تماس وادرساشونو گذاشته من با دونفرشون توزنجان وخوی تماس گرفتم جالبه یکیشون سنگش چهل میلی بوده
      شماها هم میتونید با اونهایی که خوب شدن تماس بگیرید

    • بدون نام

      هنوز هیچ چی پیدا نشده که بتونه سنگ کلیه را آب کنه این داروها فقط مدر هستند

    • مریم

      سلام دوستان توروخدا بگید واقعا داروی علی کرد جواب میده؟ من سفارش دادم اما از کارایش نگرانی دارم نکنه اسیب به کلیه بزنه؟؟؟ تو روخدا جوابمو لدید

    • مریم

      دوستان‌گرامی لطف کنید جوابمو‌بدید اگر کسی اثر بدی از داروهای علی کرد روی کلیه هاش دیده که دقیقا از مصرف دارو‌بوده باشه
      البته دو‌نفر تو سابت نظر منفی داده بودن نمیدونم. حقیقت داره یا نه‌ خداخیرتون بده جوابمو‌بدید

    • مریم

      دوستان‌گرامی لطف کنید جوابمو‌بدید اگر کسی اثر بدی از داروهای علی کرد روی کلیه هاش دیده که دقیقا از مصرف دارو‌بوده باشه
      البته دو‌نفر تو سابت نظر منفی داده بودن نمیدونم. حقیقت داره یا نه‌ خداخیرتون بده جوابمو‌بدید

    • بدون نام

      سلام دوستان سوال منم همینه اگه میشه جواب بدین منم مثل خانم مریم دارو گرفتم نمیدونم استفاده کنم یا نه میترسم

    • مریم

      سلام دوستان بابت اون دونفری که نظر منفی داده بودن
      باید بگم توسایت علی کرد نوشته شد اون دونفر جزو خریداران محصول نبودن وبرای منفعت های خودشون این کارو‌کردن که جلوی جهانی شدن محصول رو‌بگیرن
      همسرم چن روزه داره استفاده میکنه دارورو
      انشالا اگه سنگشون افتاد حتما خبرشو براتون میزارم

    • گیلانی

      دوستان چجوری میشه شماره اقای علی کردی رو گیر اورد؟

    • امید

      دوستان لطفا منو راهنمایی کنید
      این داروی حلال سنگ کلیه اقای علی کردی میتونه سنگهای 22و17و6و5 منو اب کنه ؟

    • ستاره سهیل

      دوستان منو تقریبا 12نفر از دوستانم میخایم از داروی اقای کردی استفاده کنیم
      البته من شدم موش ازمایشگاهی که اگر دارو روی من اثر داشت باقی دوستان هم خرید کنند
      البته نطرات خوانندگان جالب بود
      من به کانال اقای کردی رفتم شماره دونفر از بیمارای تهرانیرو گذاشته بود .زنگ که زدم خیلی خیلی راضی بودن.منم امیدوار شدم

    • احد امید وار

      ستاره سهیل عزیز
      میشه شماره اون دونفری که در تهران هستن واز داروی اقای علی کردی استفاده کردنو بزارید تا من هم بهشون زنگ بزنم اخه خیلیها تعریف داروی اقای کردی رو کردن من میخام از زبون خودشون بشنوم

      پاسخ ها

      • رضا

        خدا همه را شفا دهد

    • کمیل

      دوستان و کسایی که از این دارو استفاده کردین وجدانا این دارو عوارض نداره
      یا واقعا تاثیری داشته؟؟

    • بدون نام

      من دوسنگ ۱۰و۱۲ میل ودوسنگ کوچک ۳و۴ میل ازنوع اگزالات دارم سنگهای بزرگ در قسمت تحتانی کلیه است می خواهم شما با دارو مرا تجویز کنید

    • بدون نام

      سلام دوستان کسی میدونه داروی علی کردی عوارض داره یا نه تو روخدا راستشو بگین من گرفتم ولی هنوز امتحان نکردم در واقع میترسم چون بعضی ها تو سایتهای دیگه نظر منفی داده بودن گفته بودن عوارض داره؟؟ممنون میشم جواب بدین

    • حسین ندیمی

      دوست عزیز من حسین ندیمی هستم از ارومیه
      من داروی اقای علی کردی رو خوردم خیلی راحت بود وبعداز سونوگرافی دیدم که چهار تا از پنج سنگ کلیه من ناپدید شدن
      الان یه دوره دیگه دارو خریدم که بدستم برسه استفاده کنم
      شما هم راحت باش نترس وبخور دارو را

    • ستاره سهیل

      اقا احد امیدوار شماره هرکسی رو بخای بهش زنگ بزنی تو کانال سنگ کلیه اقای کردی هست
      من چندبارشماره خودم واون دونفر تهرانیرو گذاشتم ولیاین وبسایت پاکش میکنه

    • مریم

      سلام‌دوستان‌
      همسر من دارو‌رو‌استفاده‌کرد به‌کل درد کلیه ش قطه شد از داروی اقای علی کردی
      بعد رفت سونو‌خییییلی غیر قابل باوره
      اما‌ واقعا‌ کلیه‌که براثر سنگ وفشار نازک شده بود وداشت کاراییشو‌از دست میداد حدود ۱۱ میل به گوشت‌کلیه اضافه شده بود وکلیه ترمیم شده و‌این مورد واقعا معجزه است
      خدا خانواده وخود اقای کردی رو‌حفظ کنه
      وعاقبت بخیر بشه. بازهم برای اثر بیشتر داره استفاده میکنه همسرم
      ایشالا بازم میام به امید خدا نتیجه بهترو‌میزارم. ایشالا تک تکتون خوب خوب بشید همسرمن هم در کنار شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرامخالفان داروی اقای کردی نمیان پای این نظر دروغهاشونو بنویسند
        چند نفری اومدن تو این سایت گفتن اقای کردی دروغ میگه وکلاه برداره
        اما من میگم اونایی که افترا بستن به اقای کردی دروغ میگن چون منافعشون به خطر میافته

    • بدون نام

      خوش بحالتون من بخاطر ترس هنوز از داروی اقای کردی استفاده نکردم خیلی هم درد دارم

    • سیاحی

      اخرش منم از داروی اقای کردی سفارش دادم غلبه بر ترسم کردم
      توکل به خدا انشاالله که روی من هم تاثیر داشته باشه
      اگر سنگهام حل بشن میام همینجا از اقای کردی تشکر میکنم
      من سیاحی هستم

    • علی رضا

      اقای سیاحی حتما اگه داروی اقای کردی رو مصرف کردین وتاثیر داشت کامنت بزارید
      اها اگه تاثیر هم نداشت بازم کامنت بزارید

    • فریبا

      من برای اولین باره سنگ کلیه گرفتم
      از سنگ شکن هم میترسم
      از داروی اقای کردی سفارش دادم
      جنس سنگمم نمیدونم چیه
      برام دعا کنید

    • سیداحمدموسوی مطلق

      با سلام خدمت خوانندگان ومدیریت سایت
      در ابتدا تشکر میکنم از این سایت خوبتون
      وهمچنین تشکر بابت اینکه سایت شما باعث اشنایی بنده با اقای دکتر علی کردی شد
      وتشکر ویژ از جناب اقای دکتر علی کردی دارم
      الحق والانصاف کارتون تو دنیا تکه
      من از امارات وهندوستان وایران داروهای فراوانی استفاده کردم اما فقط یک یا دومیل سنگهام کوچیک شدن
      سنگ شکن هم روی سنگهای من اثر نمیگذاشت وباعث شد دوبار عمل کنم
      فقط داروی اقای کردی بنده رو از شر این سنگهای عذاب اور نجات داد
      امیدوارم این پیامو اقای کردی مطالعه کنند
      اقای کردی تا عمر دارم مدیونتم
      فدات

    • بدون

      جالبه همه از آقای کردی تعریف کرده از دارو هاش استفاده کرده
      خوب شده ولی لازم ندونسته ادرس یا شماره شو بزاره

    • بدون نام

      جواب نمیده

    • بدون نام

      من دو دوره از داروی آقای کردی استفاده کردم ولی هنوز درد دارم

    • اشکان

      شما میتونید همه جا تحقیق کنید هیچ دارویی نیست که بتونه هر سنگی رو ذوب کنه.هر سنگی یه دارو مخصوص خودشو داره در ضمن سنگهای کلسیمی به راحتی ذوب نمیشن

    • بدون نام

      من چندین بار شماره وادرس اقای کردی رو توپیامها گذاشتم ولی مدیر وبسایت انتشار نداده

    • میلاد

      شماره اقای کردی توسایت جام جم انلاین هست هرکس خواست به این سایت مراجعه کنه

    • احسان عباسی

      خداوند انشاالله به اقای کردی خیر بده
      حلال سنگ کلیه ش که واقعا معجزه میکنه
      من استفاده کردم که میگم
      امیدوارم درزمینه همه داروها همینطور به موفقیت برسه

    • حسین بوژمهرانی

      چندین سال بودکه کلیه های من به سردی حساس بودن ودرد داشتن حتی اب سرد میخوردم
      ازمایشی ازداروی حلال سنگ کلیه اقای کردی استفاده کردم اخه ایشون میگفتن برای خود کلیه هم خوبه وکلیه رو هم شستشو میده .وواقعا هم همینطور بود الان چندماهی هست که اصلا هیچ دردی ندارم

    • احسان تنایی

      واقعا داروی اقای کردی معرکه هست
      سنگ سی میلی منو تبدیل به یک سنگ بیست میل کرده خیلی جالبه با پنج روز مصرف یک سانت از سنگ من اب شده
      انشاالله با دوره دوم کامل حل بشه
      اگرده دوره هم لازم باشه میخورم ولی تن به سنگ شکن نمیدم

    • سیاحی

      دوستان سیاحی هستم
      ۹۶/۶/۹ کامنت گذاشتم که از داروی اقای کردی گرفتم
      بعد دوروزدارو بدستم رسیدمصرف کردم
      دردهام که ساکت شد نرفتم سونو تا دیروز
      هیچ اثری از سنگهام نبود کلیه هام خالی خالی شده بودن
      اصلا فکرشو نمیکردم این دارو اینقدر قوی باشه درعرض ده روز بدون اینکه متوجه بشم سنگهامو از بین برد
      اقای علیرضا ازمن خواسته بود نتیجه استفاده دارو رو بگم
      فقط بگم عالیه عالی بهترازاین دارو نیست

    • مهدی

      سلام کسی شماره اقای کردی داره بفرسته

    • سیاحی

      سلام من اخر پیامم شماره اقای کردی رو گذاشته بودم ولی ناظر پیامها شماررو حذف کرده
      شمارشو توسایت جام جم انلاین تو قسمت پیامها هست

    • محسن

      کافیه توگوگل سرچ کنی علی کردی سنگ کلیه
      هم میتونی به شمارش وادرسش وکانالش برسی

    • ایسان افتخاری

      حقیقتا داروی اقای کردی از داروی رواتینکس وسیستین خیلی بهتره
      اصلا من هرچی رواتینکس خوردم هیچ فرقی نکردم

    • ایمان بهاروند

      طاقت من تموم شده هشت ماه قبل عمل کردم وسنگ هفت سانتی وچندتا سنگهای کوچکتر در اوردن
      الان بازم کلیه هام پنج تا سنگ ۹تا۱۶میل دارم
      اینبارچون خیلی تعریف از اقای کردی واین داروی معجزه اساشون شنیدم این دارو را سفارش دادم
      خدایی اگر این دارو سنگهای منو حل بکنه حاظرم پنج میلیون بهشون پرداخت کنم

    • اسما تفظلی از قم

      با افتخار باید بگم که من از داروی حلال اقای علی کردی استفاده کردم وبعد از دوازده روز رفتم سونو که متوجه شدم سنگ ۱۵میل من ناپدید شده دکتر باورش نشد که من قبلا سنگ داشتم میگفت اخه کلیه تو حتی سنگ ریزه هایی که تو کالیسها هستو نداره
      سرتونو درد نیارم دکتر کلا باورش نشد فکر میکرد دروغ میگم اخه میگفت کلیه هات خیلی نرمال هستن
      عین یک معجزه بود که تو کلیه هام اتفاق افتاده بود
      منکه مدیون اقای کردی هستم
      خدارو هم شکر میکنم که به تبلیغات منفی بعضیها گوش نکردم

    • بدون نام

      واقعا یعنی داروی اقای کردی تا این حد تاثیر گذاره
      اینکه یه معجزه هست

    • پژمان

      سلام
      ببخشید کسی هست که سنگ کلیه سیستیئین داشته و از داروهای آقای کردی استفاده کرده و خوب شده؟

    • بدون نام

      سلام دوستان عزیز
      منم از داروی اقای کردی تقریبا بیست روز قبل استفاده کردم ۵تا سنگ داشتم نمیدونم جنسش چی بود ولی خدا خیرش بده اقای کردی رو تمام سنگهام حل شد
      اقای کردی سونوهای منو تو کانال سنگ کلیه شون قرار دادن
      خدایی داروی اقای کردی معجزه میکنه هیچ دردی احساس نکردمو سنگهام از بین رفتند

    • مریم

      سلام دوستان خیییییلی خوشحالم که دوباره تونستم بیام وتاثیر مثبت حلال سنگ اقای کردی رو اینجا مطرح کنم وضعیت کلیه همسرم کاملا رو به بهبود هستش ضخانت کلیه شون دوباره حدود ۱۱ میل اضافه شده و سنگ ۲۰ میل به۱۸ میل رسیده
      مهمترین تاثیر این بوده که امید داریم که کارکرد کلیه بهتر شده. واز شر جراحی باز نجات پیدا کردیم
      و الان دوره چهارم دارو رو سفارش دادیم چون جنس کلیه همسرم طوریه که چون قدیمیه به راحتی حل نمیشه وکند بودن عملکرد کلیه باعث شده که ماصبر بیشتری داشته باشیم امید بیشتری برای استفاده دوره بعد داشته باشیم. وقطعا این دارو‌معجزه وهدیه ای از جانب خدای مهربون هستش.

    • پژمان

      سلام «مریم»
      جنس سنگ کلیه همسر شما از چه نوعی هست؟
      آخه سنگ کلیه من سیستین هست یک دوره از داروهای آقای کردی استفاده کردم تاثیری نداشت

    • فاطمه

      سلام دوستان من دقیقا روزشهادت امام رضابعدسونوگرافی فهمیدم ک سنگ کلیه 3.2/5دارم دکتر چند تاقرص نوشت وگفت اندازه سنگ کلیه ات کوچیکه زود دفع میشه خودمم از دارو گیاهی عرق خارخاسک و عرق خارشتر خریدم فعلا چن روز دارم استفاده میکنم توروخدا یکم راهنماییم کنید زود نتیجه میگیرم آخه باعرض پوزش من میخوام مادر بشم لطفا راهنماییم کنید....یلا

    • مریم

      سلام‌در صورت‌ اثر نکردن حلال سنگ علی کرد بعداز جواب سونو‌گرافی ارسال رایگان دوره دوم صورت میگیره
      جنس سنگ رو‌دقیقا نمیدونیم
      اماهرکس که جواب نمیگیره با استفاده بار اول
      باید صبور باشه ودوباره دارورو استفاده کنه
      که انشالا تاثیرش رو بین زن

    • مهسا اسفندی

      بله درسته من دوتا سنگ بیست میل در دوتا کلیه هام داشتم که با مصرف داروی اول فرقی نکردن
      با مشورت با اقای کردی دوره دوم دارو رو رایگان ارسال کردند
      با مصرف داروی سری دوم کلا دوتا سنگ ناپدید شدند
      وقتی کلیه هات از سنگ خالی میشه بهترین حسهای دنیا برای ادم بوجود میاد
      برای همه اون کسانی که سنگ کلیه دارند توصیه میکنم از داروهای اقای کردی حتما استفاده کنند

    • لیمو و عسل

      سلام
      من با مخلوط دو لیوان در روز لیمو ترش و عسل سنگ کلیه 4میلی از بین رفت
      امتحان کنید
      خوب شدید برام دعا کنید

    • پژمان

      سلام «مهسا اسفندی»
      جنس سنگ کلیه شما چی هست؟

    • مهسا اسفندی

      سلام
      من یادم رفت بگم که سنگ کلیه من ترکیب از چند جنس سنگ بود
      خیلی حس قشنگی داره اینکه الان به این سایت میام درحالی که کلیه هام دیگه هیچ سنگی نداره
      دوستان هرسوالی داشته باشند با کمال میل میام وجوابتونو میزارم
      بازم از خدا واقای کردی کمال تشکر وقدردانی رو دارم

    • پژمان

      آخه من سنگم از نوع سیستین هست دو دوره از داروهای آقای کردی استفاده کردم تاثیری نداشت

    • ایمان

      من در تعجم همه از علی کردی و داروهاش تعریف میکنن ولی یک نفر نه آدرس میده نه شماره تلفن فقط تعریف میکنن.نکنیت مردم آزاری .خدارو خوش نمیاد کسی رو مسخره کردن.انشاالله اونایی که قصد خیر خواهانه ندارندبه این درد گرفتار عبدی بشن

    • مهسااسفندی

      اگرمیخاین به شماره وادرس اقای دکتر علی کردی دست پیدا کنید کافیه تو اینترنت اسم ایشونو سرچ کنید
      بنده بعد از هر پیامی که گذاشتم واز داروی اقای کردی تعریف کردم شماره تماس وادرس کانال ایشونو گذاشتم اما مدیریت کانال قسمت شماره هارو پاک میکنه

    • دلارام

      مهسا خانوم عزیز ممنونم از شما بخاطر راهنمایی خوبتون
      وسپاسگذارم ازتون بخاطر معرفی جناب اقای دکتر کردی وداروی عجیبشون که فوق العاده تاثیر میزاره

    • بدون نام

      سلام آيا درمان لوله كليه بسته به دارو گياهي رفع مي شه

    • بدون نام

      مهسا خانم فکر کنم منظور آقا ایمان شماره تلفن و آدرس خودتون پ سایر بیمارانی که درمان شدند بوده . مثلا خود آقای کردی ویدئوهایی از عزیزانی که نتیجه گرفتند بگیرند و بفرستند به جهت اعتماد سازی بیشتر برای مصرف دارو.

    • مهسا اسفندی

      ای بابا اقای کردی که نیازی به مانداره
      مانیاز به اقای کردی داریم
      البته دوتا کانال دارند که سونوگرافی بیمارانشونو همراه با پیامهاشون تو کانال قرار دادن
      مدیریت سایت اجازه انتشار کانالو نمیده
      ولی میتونید تو قسمت سرچ تلگرام سنگ کلیه را تایپ کنید

    • بدون نام

      ده روز پیش ز جناب استاد علی کردی دارو گرفتم برای اب شدن سنگ های کلیه ام که یکی از انها سنگ حالب بود امروز سونو کردم به شکر خدا وزحمت های ایشون وداروی معجزه گرشون سنگهام ازبین رفته و فقط یه سه میلی ان در کلیه چپ مونده

    • حامد

      سلام دوستان من سنگ پنج میلی داشتم تصمیم گرفتم لاغر بشم ماه رمضان بهترین شروع بود .اب زیاد خارشتر شیره خرمالو روزی نیم ساعت بدو بدو.حذف شیرنی وقند وروغن ...باعث شد سنگ از کلیه بیاد تو مثانه...بعدش درد داشتم رفتم دکتر سفیکسیم داد

    • جمال

      باسلام منم سنگ کلیه به اندازه ۱۷ میل دارم.منم میخام از داروی اقای کردی بخرم فقط یه حسی دارم که کلاهبرداریه چون همه تعریف میکنن اونم بایه کلمات کاملن مشابه هم.کسیم هیچ انتقادی نداره اخه مگه تو یه روز سنگ کلیه میتونه حل بشه؟؟

    • بدون نام

      با سلام من کلیه راستم سنگ ۲۵میل وچندتاسنگ ۶میل داشتم کلیه چپم سنگ ۳میل داشتم از آقای کردی دو دوره دارو سفارش و استفاده کردم متاسفانه سنگهای هیچ فرقی نکرد آقای کردی هم بر خلاف وعده اش پول ما رو برنگرداند

    • حیدریان

      من چهارماه قبل از استاد کردی دارو گرفتم سری اول سنگهام حل نشد سری دوم را رایگان برای من ارسال کردند.با مصرف سری دوم دوتا سنگ بیست میل که در دوتا کلیه هام بود حل شد.این معجزه هست.
      کاری به حرفهای خوب وبد نداشته باشید خودتون امتحان کنید

    • مینو عوض پور

      اقا جمال
      اقای علی کردی یه کانال دارند که تمام سونوهای مشتریانشونو گذاشتن میتونید ادرسشو از تویه وبلاگشون پیدا کنید
      بعد میبینید که حرفهایی که خیلیها زدن درسته.
      من خودم از داروی ایشون استفاده کردم وتا بتونم به همه معرفیش میکنم چون میدونم چه درد طاقت فرسایی داره ودوست ندارم کسی این دردو داشته باشه

    • یاسر

      خانم عوض پور اگر ممکن هست شماره تماس خودتون رو بگذارید تا بقیه بیماران این انجمن برای اطمینان با شما تماس بگیرند و دارو رو با خیال راحت مصرف کنند.ممنون

    • مینو عوض پور

      این سایت اجازه انتشار شماره تماس رو نمیده
      اسم وپیام بنده در کانال اقای کردی هست
      خودم اول به اقای کردی زنگ زدم وشماره یه بیمارو که در شهر خودمون از دارو استفاده کرده بودو گرفتم
      شما هم زنگ بزنید ویه شماره بگیرید

    • بدون نام

      دو روزه هرچی زنگ میزنم گوشی اقای کردی مشغوله
      نمیدونم چیکار کنم

    • م نامداری

      دست اقای کردی درد نکنه خداوند به ایشون خیر بده هشتا سنگهای کلیه منو با داروشون حل کردند منو از شراین سنگ شکن نجات دادند.هرجابتونم تبلیغ این دارو رو میکنم دوست دارم همه از این دارو استفاده کنند وخیلی راحت سنگها ازبین برند

    • بدون نام

      وای بدتر از درد سنگ کلیه فکرنکنم تودنیا باشه
      نمیدونم الان اقای کردی بیداره بهش زنگ بزنم

    • بدون نام

      سلام خواهش میکنم شماره اقای علی کردی برای من بفرستی

    • رضائیان

      با سلام کپسول تامسولوسین تهیه کنید و هرشب قبل از خواب استفاده کنید و آب و مایعات فراوان بنوشید روزی حداقل 12 لیوان و صبح ها قبل از صبحانه نصف قرص هيدروكلروتيازيد مصرف کنید و تاکید میکنم آب و مایعات زیاد مصرف کنید اگر قرص سیستون پیدا کردید مصرف کنید و همچنین قرص رواتینکس بسیار مفید میباشد روزی 3 قرص مصرف نمائید البته خارجی باشه سعی کنید تحت نظر پزشک متخصص کلیه و مجاری اداری باشید

    • رضایی

      با سلام برای دفع سنگ قرص تامسولوسین تهیه فرومائید و هر شب قبل از خواب یک قرص میل فرمائید هر روز حداقل 12لیوان آب بخورید قرص هیدرو کلر تیازید تهیه نموده و هر صبح ناشتا نصف قرص میل نمائید قرص سیستون تهیه نموده و مصرف نمائید و همچنین قرص رواتنیکس اصل تهیه نموده و روزی 3 قرص تا 5 قرص مصرف نمائید تاکید میکنم آب زیاد بنوشید تحت نظر پزشک متخصص کلیه و مجاری اداری باشید

    • سایانا

      با سلام خدمت شما آقای دکتر من 15 میل سنگ کلیه راست دارم پیش دکتر رفتم همین داروهایی شما رو تجویز کردن ممنون از راهنمایی توم

    • افشین نامداریان

      مطالب سایتتون عالیه
      ولی قسمت نظرات بازدیدکنندگان نظر بنده را جلب کرد
      جالب اینه که خیلیها از داروی حلال سنگ کلیه اقای دکتر علی کردی تعریف کردند واثرات خیلی سریعی که از این دارو گرفتند ویا کسانی که حتی متوجه حل شدن سنگها نشدن وهیچ دردی را احساس نکردند.
      اگر دوستان ادرس ویا شماره ای از اقای دکتر کردی دارند برای این بنده حقیروخیلی از کسانی که از این درد سنگ رنج میبرند بزارند

    • بدون نام

      اميدوارم داروي اين اقا تاثير داشته باشه سنگهاي من اگزالاتي هستن و يك روزه دارم مصرف ميكنم

    • ادبنه

      منم سنگ داشتم...فقط کافیه دو هفته هر شب خربزه بخورید...میفته

    • ادیبوار

      منم یه هفته از داروی اقای کردی دارم استفاده میکنم
      تقریبا تمام دردهام از بین رفتن ودیگه ازمرفین استفاده نکردم
      امیدوارم که سنگهام مخصوصا سنگ حالبم حل شده باشه
      حالاسه روز دیگه برم سونو خبرشو براتون میزارم

    • رحیم

      سلام، من‌ داروی آقای کردی رو گرفتم برا سنگ کلیه مادرم، و مادرم از امشب ۲۱/۱۲/۱۳۹۶ میخواد شروع کنه، جوابش هرچی شد قول میدم براتون همین‌جا بنویسم.

      پاسخ ها

      • میلاد

        چی شد

    • ابوالفضل

      من امروز فهمیدم سنگ کلیه دارم.
      کل نظرها خوندم. خلاصه تجربیات دوستان
      عرق خارشتر با عرق گل گاو زبان
      یا
      مخلوط عسل و ابلیمو دو بار در روز.
      یا
      مخلوط عسل و روغن زیتون و سرکه سیب صبح و عصر.
      یکی رو تست میکنم.
      خوب شدم بهتون میگم.

    • سهیل

      من که چند بار دکتر رفتم خوب نشدم.دم دگترا سنتی گرم

    • جمال

      سلام پسرم سه سالشه از دوماهگی نفروکلسینوز دارد الان محلول سیترات دکتر داده بهش بدیم ایا کسی درمان قطعی برای این بیماری دارد

    • محمد اصلی

      سلام به تمام اون کسانی که هنوز به داروی اقای کردی شک دارند من محمد اصلی از زاهدان هستم با مصرف داروی حلال سنگ کلیه اقای علی کردی سنگهای ۹ میل کلیه راست و۳ و۶ میل کلیه چپ وسنگ حالبم که نمیدونم چند میل بود از بین رفتند بدون هیچ دردوناراحتی.
      من دبه همتون توصیه میکنم حتما این دارو را استفاده وامتحان کنید

    • احمد

      اقایان خانم ها سنگ کلیه درد شدیدی داره اما به راحتی میشه ازبین بردش.فقط کافیه ازداروخانه گیاهی مغزه تنه گل افتاب تهیه کرد روزی دوبار به مقدار۴۰گرم بانیم لیتراب جوشوند خورد بعدده روزسنگ هاازبین میروند.تجربه ده ساله خودمه صدرصد تضمینی

    • ایمان علی ابادی

      دوستان بخدا داروی سنگ کلیه اقای کردی تو ایران حرف اولو میزنه خودتونو درگیر هزینه های اضافی نکنید

      پاسخ ها

      • سحر

        میشه آدرسشونو بگین‌؟

    • داوود

      اسم داروی مورد نطر چیست

    • قمرالدین قانع

      من به تعدادزیادسنگ توکلیه هام دارم که بزرگشون ۱۱ ملی است خیلی دارواستفاده کردم ولی نتیجه نداده تافعلاازداروی شماخیلی تعریف میکنندآیاواقعا نتیجه بخش است یانه تشکر

    • صنم

      سلام حالا این داروی اقای علی کردی برای دفع سنگ کلیه چی هست؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد سرداری

        داروی اقای کردی رو باید از خودش سفارش بدی

    • انا ارشدی

      من هم از داروی سنگ کلیه وهم داروی سنگ صفرای اقای دکتر کردی استفاده کردم خدا خیرش بده منو از سنگ شکن وعمل کیسه صفرا نجات داد

    • عباس

      سلام هموطنان گرامی
      من تعجب میکنم ! طوری از داروی حلال سنگ کلیه آقای کردی صحبت میشه که انگار معجزه میکنه!
      من شخصا از این دارو استفاده کردم و نتیجه ای روی سنگ ۶ میلی کلیه م حاصل نشد.
      اگر منطقی به آن نگاه کنیم چطور ممکنه این دارو که کلا شامل ۱۰ عدد کپسول و دو قوطی به اندازه تقریبی دو نمکدون پوره گیاه خشکه میتونه سنگ به این سختی را اونم طبق گفته ایشان چند روزه حلش کنه.یعنی علم پزشکی تو دنیا هنوز به تاثیر این گیاهان دارویی پی نبرده! ایشون اگه اینقدر به این دارو مطمینه پس چرا ضمانت بی قید وشرت نمیکنه.بابت دارو ۹۹ هزار میگیره که در صورت عدم تاثیر ۲۰ هزار بابت پست و ۲۲ هزار بابت ساختش از ضمانتش کم میکنه. در واقع فروشش را میکنه مگه یه مشت گیاه خشک بیش از این هزینه بره!
      به نظر من موثرترین روش دفع، سنگ شکنه،اونم تو بیمارستان های دولتی که براتون هزینه کمتری داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر چرا مردم راگمراه میکنید
        شماکه از عواقب ومضرات سنگ شکن اطلاع ندارید بهتره سخن نگید
        بنده حسین ارسنجانی با سه بار سنگ شکن کلیه راستمو از دست دادم
        تا بحال خودم وشش نفر دیگر از دوستانم ازداروی اقای کردی استفاده کردیم وفقط یک نفر از این دارو نتیجه نگرفتیم
        بچه چهارسالو نیم خواهرم سه سنگ داشت که با مصرف نصف همین داروی کم تمام این سه سنگ از بین رفت.مگه باید یکی دو کیلو دارو مصرف کنی .هرچقدر دارو کمتر باشه معلومه که عوارض کمتری داره
        تا بحال شماره اقای کردی رو به بیشتر از پنجاه نفر دادم وتا اخر عمر تبلیغ داروی ایشونو میکنن
        بهتره خودتون برین سنگ شکن بعد میفهمید یک میلیون هزینه کنید بهتره از سنگ شکن مجانی
        خوبه انسان منطقی باشه

      • حمید

        اقا این چه حرفی هست که میزنی. من سنگ ۱۵ و ۸ میلی رو با داروی اقای کردی پودر کردم. خیلی عالی هست. به هرکسی هم گفتم نتیجه گرفته. چرا این حرفو میزنی. تو سایتش زده که ۹۵ %نتیجه گرفتن.و پول ۵ درصد دیگه رو پس داده.

      • محمد

        سلام.تمام پاسخهایی که ملاحظه میفرمایید توسط خود جناب کردی نوشته میشوند نه افرادی که استفاده کرده اند.ضمنا" ایشان پزشک یا دکتر نیستند و حتی کلمه خواب را به اشتباه خاب مینویسند!

      • لیدا س

        من هم از داروی ایشون نتیجه گرفتم واقعا معجزه میکنه بدون هیچ درد وناراحتی

      • مهدی

        فکر کنم عباس تو سنگ شکن یه بیمارستان دولتی کار میکنه. پس معلوم شد که این پیامها رو کی داره مینویسه و بر علیه دکتر کردی تبلیغ میکنه. بابا سنگ شکن کلیه رو نابود میکنه. ادم
        خوب نیست به خاطر منافع خودش راهنمایی اشتباه کنه و کلیه مردم رو داغون کنه. متاسفم برات عباس

    • بدون نام

      برو داداش خیلی مردبوده که پولتو برگشت داده
      خیلیها که داروی الکی میفرشن وپولی هم برنمیگردونن
      معلومه داروش خوبه که پولو برمیگردونه

    • میترا کمالی

      منم درمورداقای کردی تبلیغات منفی دیده بودم اماجالبه همینکه به ایشون زنگ زدم وبه من برای حل شدن سنگهام دلگرمی دادند دیگه درد کلیه من از بین رفت
      داروشونو سفارش دادم انشاالله برسه دستم ومصرفش کنم
      اقای کردی خیلی با اخلاق وصبور هستند تو جوابگویی به بیماران

    • بدون نام

      من که استفاده کردم خوب نشدم داروهاش روی من اثر نداشت شاید واسه دیگران تاثیر گذار باشه

    • فاطمه

      لطفا در انتشار مطالب علمی دقت کنید. مثلا این جمله چیه نوشتید "پرتقال حاوی ماده ای به نام «اگزالات» است و سنگ کلیه هم از «کلسیم اگزالات» ساخته شده است و زمانی که اگزالات پرتقال در کنار «کلسیم اگزالات» سنگ کلیه قرار می گیرد، باعث جداشدن کلسیم می شود و کلسیم جداشده از اگزالات از بدن خارج می شود.". .از دکترها و افراد با تخصص کافی بپرسید ببینید این جمله علمی هست؟؟؟؟؟؟ کی مطالب ابن سایت ها را تهیه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    • بهنام

      سلام من چهار بار از داروی آقای کردی استفاده کردم ولی جواب نداد دوبار از من پول نگرفت داروی جدید ارسال کردند فکر می کنم بعضی از سنگها را آب نمیکنه نظر دو تا از دوستان هم همین بود اینم از بد شانسی من

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم مثل شماداروی آقای کردی روی سنگ من جواب نداد

    • بدون نام

      من دوبار داروی اقای کردی رومصرف کردم بار اول سنگام حل نشدن امابار دومو که استفاده کردم همه سنگهام ناپدید شدن
      معلومه من خوشانس بودم

    • ماندانا

      من از اقای کردی دارو برای مامانم گرفتم هفته بعد میره سونوگرافی .جوابشو بهتون میگم

    • ماندانا

      من داروی اقای کردی رو برای مامانم گرفتم.هفته بعد میره سونو گرافی .جوابشو بهتون میگم

    • شهرام

      دوستان بنده از اسفند ۹۵ فهمیدم که سنگ دارم دکتر گفت سنگ شکن کن ، همون اسفند ماه اینکارو کردم و بعدش هم کلی دارو از رواتنیکس گرفته تا داروهای شیمیایی دیگه خوردم و بعدش هم عرق خارشتر و سنکل و آب هندونه پخته و انواع آب چشمه و هرچیز دیگه ای که فکرشو بکنید خوردم ولی سنگم دفع نشد
      توی سنگ شکن سنگ ۱۱ میلی من تبدیل به دو سنگ ۴ و ۷ میل شده بود
      بالاخره شهریور ۹۶ سنگ ۴ میلم خود به خود دفع شد و بعد از تعطیلات عید امسال برای سنگ دومم مجدد سونوگرافی رفتم که سنگ اومده بود انتهای حالب و دکتر گفت باید عمل کنی ( با لیزر) نوبت عمل گرفتم و شب قبل از نوبتم توی اینترنت به اسم آقای کردی برخوردم و بعد از ساعت ها خوندن این کامنت ها و کامنت های سایتای دیگه تصمیم گرفتم داروشونو بخورم و این کارو هم کردم و بعد از سه روز که مدت مصرف دارو گذشت رفتم سونوگرافی که سونو نشون داد سنگ با همون اندازه و دقیقا همونجا همچنان قرار داره در حالیکه ایشون و کسانی که دارو رو مصرف کردن میفرمایند که این دارو سنگو آب و حل میکنه!
      در هر صورت به کمک خدا فردای روز سونوگرافی سنگ من با همون اندازه و درسته دفع شد ولی بعید میدونم این دفع شدن ربطی به داروی ایشون داشته باشه
      خواهشا اگر هم میخواید این دارو یا هر دارویی رو مصرف کنید ( مخصوصا دارهای ترکیبی گیاهی ) حتما بیشتر تحقیق کنید و مثلا از این آقا بخواید شماره ی یکی از بیماراشونو که نزدیک محل زندگیتونه رو بهتون بده و اگر میتونید با این شخص ملاقات کنید و از نتیجه ی دارو مطمئن بشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علیجونم:
        خیلی بی انصافی ازشهریور ماه قبل یعنی هشت ماه نتونستی کاری با سنگت بکنی بعد یک روز که از داروی اقای کردی استفاده مردی سنگت افتاده بازم میای میگی فکر نکنم از داروی اقای کردی باشه
        برو خداتوشکر کن که اگه از این دارو استفاده نمیکردی هنوز سنگت توکلیه ات بود که باید میرفتی عمل میکردی
        من جای شما بودم یه زنگ به اقای کردی میزدم وازش تشکر میکردم نه اینکه بر علیه ایشون حرف بزنم
        بی انصافی هم حدی داره

      • بدون نام

        در جواب اقا شهرام اینکه.همه کسایی که عمل سنگ شکن کردن میدونن که اگه سنگ ۱۱ میلی داشته باشی و سنگ شکن کنی ،چون لیزر قوی هست بخشی از سنگ رو پودر میکنه و به صورت یه سنگ مثلا ۶ میلی و بقیه پودر مبشه. نه اینکه به سنگ ۴ ۷ تبدیل کنه مگه قند سکنه. پس معلومه شنا سنگ شکن اصلا نکردی. دوستان من به عنوان کسی که سنگم رو با داروی اقای کردی از بین بردم به همهتون میگم که با امدن داروی اقای کردی منافع یه عده ای به خطر افتاده و داره کاسبی اونا خراب میشه و دارن تبلیغات منفی میکنن. بنده خدا اقای کروی که میگه قبل و بعد استفاده از دارو ،سونو بکنید و اگه اثر نداشت پولتون رو پس میدم.کدوم پزشک این حرف رو میزنه و ضمانت میکنه.
        اقا شهرام هم منافعش به خطر افتاده . که همه جا داره یه پیام رو کپی میکنه و تبلیغ منفی میکنه.

    • بدون نام

      انگار ملت را خر گیر اوردن کاملا مشخصه فقط برای کردی تبلیغ کردی . اخه مشهدی جنم داره!!!!ساده نباشی اون یک کلاش به تمام معناس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که مشهدی هستین وجنم دارید نمیدونیدکه تهمت زدن از گناهان کبیره هست
        قبل از هرقضاوت نابجایی از داروی اقای کردی استفاده میکردین اگر نتیجه نمیگرفتین پیام میزاشتین
        بنده درچابهار داروخانه دارم وتا بحال به پنج یاشش نفر دارو را معرفی کردم وهمه نتیجه گرفتن.
        این اخلاق از مجاورین حضرت رضا علیه السلام بعیده

    • سلام.محمود هستم

      امروز د.داروی سنگ کلیه رو از آقای کردی تحویل گرفتم واز امشب مصرف میکنم. اگه خوب شدم برای همه دوستان همينجا پیام ميذارم.

    • وجیهه

      سلام به همه
      من سنگ کلیه دارم از داروهای آقای کردی دو بار استفاده کردم ولی سنگ من دفع نشد

    • Omid

      سلام من یک دوره از داروی اقای کردی استفاده کردم و اصلا تاثیری نداشت حتی یک میلی هم کم نشد. قرار شد دوباره ارسال کنه که چندبار پیگیر شدم و ارسال نکرد.

    • الهه

      سلام . کاملا مشخصه بطرز ناشیانه ای داره برای آقای کردی تبلیغ میشه .حداقل جنب کردی جوری بنویس که به شعور ملت توهین نشه مرد حسابی . چقد پیازداغش و زیاد میکنی و علم پزشکی و کلا بردی زیر سوال .حداقل کمتر تبلیغ کن

    • حسن مقدم شیرازی

      سلام.مطلب اول اینکه جناب کردی پزشک نیستند و حتی کلماتی مانند خواب را به این شکل نگارش می کنند: خاب
      مطلب دوم اینکه ایشان همانند تمامی فروشگاههای داروی گیاهی عمل می کنند نه بیشتر حتی آشنایی کمتری نسبت به سیرین داشته و اغلب با تکیه بر امام رضا(ع) کار خود را تایید می نمایند
      مورد بعدی اینکه که در اثر مصرف داروی گیاهی ایشان بروز مشکلاتی همانند از کار افتادگی کلیه محتمل میباشد.البته در مدت زمانی فراتر از زمان مصرف.
      دوستان.تمامی نظرات مثبتی که در رابطه با داروی جناب کردی در این وبسایت ملاحظه می نمایید توسط شخص ایشان درج میشود و بنده در حال پیگیری جهت جلوگیری از فعالیت این فرد کلاهبردار میباشم.بلافاصله پس از درج نظری که برخلاف نظر این شخص باشد ایشان با یک نام ساختگی نظری درج می نمایند که مثلا" "نه اینطور نیست و بنده از این دارو استفاده کرده ام و نتیجه هم گرفته ام".در مجموع مراقب باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکترای باسوادش هیچ کاری نمیتونن بکنن

      • بهاره

        مگه دکترا سواد دارند که نمیتونن یه بیماری ساده رو درمان کنند

    • امید رستگار

      من کاری به مدرک اقای کردی ندارم که بیسواد هستند یا دکترا دارند
      بنده سنگ ۱۵میل درحالب داشتم که همه دکترها با تمام مدارکشون نتونستند برای بنده کاری انجام بدهند همین اقای کردی دارویی دادند که با مصرف دوشب این سنگ بصورت گل ولح شده ازمن دفع شد
      اگر بنده هم دنبال مدرک ایشون بودم حتما باید عمل میکردم

    • بدون نام

      برو بابا معلومه نظرت مغرضانه هست

    • علي محمدي

      سلام دوستان.من دو دوره از داروي جناب علي كردي جهت سنگ كليه استفاده كردم حتي ١ ميلي متر هم سنگهام كوچك نشد.تمام پستهايي هم كه مي بينيد با اسامي مختلف درج شده در رابطه با نتيجه گرفتن از اين دارو توسط خود جناب كردي درج شده و پول هنگفتي رو از اين طريق به جيب زدند.به پزشك مراجعه كنيد.

    • بدون نام

      من که تمام داروهای گیاهی رو امتحان کردم اما میخام از داروی اقای کردی هم استفاده کنم
      من تمام نظراتو خوندم یکی دوساله که همه نظر دادن که داروی اقای کردی بهترین دارو هست این اخری هم چند نفری گفتند که خوب نبوده اما نظرات مثبت خیلی بیشتر از منفیها بوده وبنده دوست دارم که این دارو را هم امتحان کنم

    • ه.دانش

      سلام . دوستان بنده از بسته درمانی آقای کردی مدت هشت روزه استفاده می کنم سه تا سنگ ریز تا شش میلی دارم درصورت بهبود نتیجه رو به دوستان اعلام خواهم کرد فعلا خودم هم اعتماد کافی تا رویت نتیجه ندارم . آذربایجان غربی ؛ دانشی

    • علی نوروزی

      سلام . من ۳۵ سالم هست. کلیه ام سنگ سازه و هر چند سال یکبار کلیه ام سنگ میسازه. تا الان دوبار سنگ شکن کردم و پارسال (مرداد) هم به علت اینکه سنگ ۸ میلی در حالیم گیر کرد مجبور شدم عمل کنم و دو هفته لوله در حالبم بود و سنگ خارج میشد. یک ماه درگیر بودم و درد کشیدم. دوباره اردیبهست امسال دو تا سنگ ۱۰ میلی و ۷ میلی در کلیه ام داشتم. تو نظرات سایتها که از داروی جناب کردی گفته بودن ، سایتشون پیدا کردم و دارو رو سفارش دادم. تقریبا دو هفته دارو ها رو مصرف کردم . رفتم سونوگرافی ،واقعا کلیه هام پاک بود. طبق تجربه خودم باید بگم که دارویی که همه دارن ازش تعریف میکنن و براش ضمانت گذاشتن ،دارو خوبیه. برا من که جواب داد. خدا خیر اقای کردی هم بده . علی نوروزی از شیراز

    • مریم

      سلام به تمامی خوانندگان
      در دنیای پر از دوزوکلک معلومه کسانی که بخواهند درست کار کنند جایی ندارند
      اخیرا نظراتی درمورد اقای کردی در این سایت چاپ شده که ایشونو متهم کردند
      اما دربین پیامهای گذشته بنده چندین پیام گذاشتم واز داروی اقای کردی تعریف کردم
      گفتم که داروی اقای کردی کلیه های دیالیزی شوهر منو به حالت نرمال برگردوند واز دیالیز نجاتش داد وهمچنین روی سنگها هم اثر گذاشته وانهارو کاملا حل کرده
      به اقای کردی گفتم هرکس شماره منو خواست در اختیارش بزاره
      اگر خواستید شماره منو از اقای کردی بگیرید

    • بیتا جهانیان اصل

      امروز من رفتم سونوگرافی وبا کمال تعجب اون چیزیرو که انتظارشو نداشتم برام بوجود امد دوسنگ که به گفته دکترها درگوشت کلیه من قرار داشت وهیچ کاری نمیتونستند بکنند این دوسنگ ناپدید شده بودند
      ومن زنگ زدم واز اقای کردی تشکر کردم
      این کمترین وناچیزترین کاری بود که میتونستم برای اقای کردی انجام بدم
      امیدوارم که این دارو به تولید انبوه برسه

    • شیرین

      سلام درجواب اقای مقدم.اخه نمیدونم بعضی ها یا فکر نمیکنن یا بلد نیستن چی بنویسن که ادم بفهمه که حرفاشون واقعا از روی دشمنی نیست.اگه شما واقعا از داروی ایشون استفاده کرده باشی یا حداقل یکبار باهاشون صحبت کرده باشی بهتون گفتن که روی تعدادی جواب نمیده حالا چون شما جزء همون تعداد اندک بودی قرار نیست که از روی حرص و ناراحتی هرچه دلت خواست بگی.وقتی بچه نه ماهه من از این دارو استفاده کرده و خوب شده پس حقشون هست که ازشون تشکر کنم و انشالله در سایه امام رضا موفق باشن تا همه از این دارو استفاده کنن.این رو هم بدونید که من دارو رو از درب منزلشون تهیه کردم

    • سیداحمدموسوی

      با عرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای کردی.بابام نزدیک چندساله سنگ کلیه داره.بعدزیردستگاه سنگ شکن رفته و داروهای گیاهی زیادم خورده.فایده ای نداره .هرسال یک با کلیه اش درد میگیره.خواهش میکنم اگه راهی هست تو رو خدا به ماکمک کنید.

    • M

      سلام شبتون بخیر بچه من 7ماهه هس سنگ کلیه داره سمت چپ 10تا سمت راست 3تا دکتر ی دادوی ترکیبی درس کرده داده ولی خیلی بد طعم هس اصلا نمیخوره میخواستم بگم راه حل دیگه ای نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      همه درمان ها الکی هست فقط استاد علی کردی همه سنگهای بزرگ را بدون درد حل می کنه تو دنیا تکه فقط و فقط با ایشان تماس بگیرید قبلش تو نت سرچ کنید ببیندی ایشان چند معروفه و 90 درصد افراد درمان شدن عاجزانه از مدیر سایت میخام این را به عنوان یک خبر کار کنه این همه مردم را از فلاکت درد کلیه نجات بده خواهش می کنم با ایشان مصاحبه کنید تو دنیا بی نظیرن

    • عزیزابادی

      فرزند من ۱۱ ماهه هست
      هم سنگ کلیه داشت وهم سنگ صفرا
      رفتم درب منزل اقای کردی وداروی سنگ صفرا وسنگ کلیه گرفتم خدا خیرش بده داروی سنگ صفرا را اول دادم به بچه ام وبعد از تمام شدن رفتم سونوگرافی هیچ سنگی داخل صفراش نبود بعد از داروی سنگ کلیه به فرزندم دادم وبعد از تمام شدن رفتم سونو نصف سنگهای کلیه حل شده بودند که یک سری دیگه از داروی سنگ کلیه گرفتم وبه فرزندم دادم که خدارو شکر ننیجه گرفتیم
      اقای کردی فوق العاده هست
      فرزند منو از دوتا عمل نجات داد
      از همه اونهایی که پیام منو میخونند عاجزانه میخام که حتما برای مشورت هم که شده با اقای کردی تماس بگیرید مخصوصا اگر بچه کوچک دارید که سنگ داشته باشه
      از این سایت هم ممنونم که اقای کردی را به دیگران معرفی کرده
      من تو خود نیشابور سکونت دارم ولی ایشون را نمیشناختم تا اینکه این سایت را دیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه دوساله سنگ صفرا داشته باشه اقای کردی داروشو داره؟؟؟؟؟

    • محمدی ازساری

      من سنگ کلیه دارم۹میلی متر که از کلیه خارج شد پشت مثتانه گیر کردکه درد دارد چه کنم

    • منصور

      سلام من یک سنگ کلیه 15 میل قسمت تحتانی دارم سنگ شکن کردم نیافتاد واقعا خسته شدم لطفا راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • امین

        داروی اقای کردی باعث شد که سنگ ۱۰ میلیمتری در کلیه راستم از بین برود.

    • پژمان

      سلام
      تو رو خدا کمکم کنید
      کسی هست که جنس سنگش سیستئین بوده و از داروهای آقای کردی استفاده کرده باشه و نتیجه گرفته باشه؟
      لطفا اگر کسی هست بهم بگه 7 ساله کلیه هام سنگ سازن و مرتبا دارن سنگ می سازن به خدا توی یک ماه سه بار رفتم اتاق عمل و عملم کردن دیگه خسته شدم
      ممنون میشم اگر کسی راهی سراغ داره بهم بگه برای این جنس سنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب این همه خودتو دادی دست دکترها که با سه بار عمل نتونستن کاری برات بکنن
        یه بار هم از داروی اقای کردی بگی

    • احمد

      سلام. تا اونجایی که خبر دارم هر نوع سنگی با داروی اقای کردی پودر شده. امتحان کن ضمانت برگشت وجه گذاشته براش

      پاسخ ها

      • پژمان

        سلام من سه دوره از آقای کردی دارو گرفتم و مصرف کردم
        ولی حتی 1 میل هم از سنگ هام کم نشد هر جایی هم زنگ زدم برای دارو
        گفتم سنگم سیستئین هست گفتن دارو برای این نوع سنگ نداریم
        الان نمیدونم چیکار کنم

      • امیر رضایی

        اقا پژمان .شما ۵ روز پیش (چند تا نظر بالاتر) نظر گذاشتی که از دارو اقای کردی استفاده نکردی. چطور شد بعد ۵ روز میای میگی سه دوره یعنی ۳۰ روز از دارو اقای کردی استفاده کردی.
        بچه ها یه عده ای دارن تبلیغات منفی میکنن. خدا ازشون نگذره که به فکر سلامتی مردم نیستن و فقط به منافع خودشون فکر میکنن

    • پژمان

      سلام آقای امیر رضایی
      فراموش کردم نگفتم که از داروهای آقای کردی استفاده کردم
      بخدا من قصد ندارم تبلیغ منفی کنم چون با آقای کردی صحبت کردم بسیار آدم درست و با ایمانی هستن،جاهای مختلف هم تبلیغشونو کردم
      من فقط گفتم سه دوره از داروهاشون استفاده کردم روی سنگ «من» تاثیر نداشتن
      وگرنه به قول شما خدا ازم نگذره اگه بخوام برای آقای کردی(که خودم شخصا طرز برخوردشون رو دوست دارم)تبلیغ منفی کنم
      فقط از دوستانی که اینجا کامنت گذاشتن کمک خواستم که اگر راهی سراغ دارند بهم بگن همین...
      همین جا هم به همه ی دوستانی که مشکل سنگ کلیه دارند پیشنهاد میکنم حداقل یک بار از داروهای آقای کردی استفاده کنند اگر جواب نگرفتند مطمئن باشید پولتون رو پس میده

    • سید احمد میرموسوی

      واقعا برخورد اقای کردی مثل داروش بی نظیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره خیلی اقاست

    • ارش

      من که همه چیزو برا سنگ کلیه خوردم و جواب نداده .میرم داروی اقای کردی هم یه امتحانی میکنم.وقتی همه گفتن جواب میده معمولا نظر اکثریت همیشه درست بوده.اصلا نمی خوام دوباره برم سنگ شکن و درد بعد از اون.

    • بدون نام

      هرکی میخاد هزینه کمتری بکنه وسنگهاشو حل کنه بهترین گزینه داروی معرکه اقای کردی هست
      واقعا نسبت به قیمتش بهترین کارایی رو داره

    • هانیه

      باسلام .
      چرا هرچی با آقای کردی جهت مشاوره تماس میگیرم پاسخگو نیستن .
      چه ساعتی پاسخگو هستن ؟؟؟

    • بدون نام

      خوب شماها همتون اگه خوب شدیدازطرف آقای کردی
      پس چرا دارو روبه مردم معرفی نمیکنید شماها فقط دارید تبلیغ میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داروش دست سازخودشه چیو بهت معرفی کنم

    • بدون نام

      چرا از اقای کردی وداروهای بینظیرش حمایت نمیشه
      حیفه افرادی که سنگ کلیه دارند اقای کردی رونشناسند

    • بدون نام

      سلام
      با احترام به نظراتی که دوستان گذاشتن من نیشابور رفتم و خواستم از دارویی آقای کردی بگیرم اما هیچکس تو نیشابور آقای کردی رو نمشناخت حتی عطاریها من از خیلی ها سوال کردم اما کسی ایشون رو نمشناخت....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب به خودش میزنگیدی

    • سمانه

      چطور میتونم داروی اقای کردی رو تهیه کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب به خود ایشون زنگ بزن

    • امید رضایی

      منم سنگم پودر شد‌ . سنگم ۱۴ میلیمتری تو کلیه راستم بود. دارو دکتر کردی محشره . تو عمرم ندیدم داروی اینجوری. فک نمی کردم داروهای گیاهی اینقدر موثر باشن. خداوکیلی چرا کسی ازش حمایت نمیکنه.

    • مهرداد

      خداروشکر من با استفاده داروی دوم اقای کردی همه سنگهام حل شد
      اقای کردی کارش درسته بار دوم داروهارو رایگان برای من ارسال کرد

    • مریم

      منم سنگ 10 میلی دارم خیلی درد داره میترسم این دارو رو سفارش بدم میترسم عوارض داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ عوارضی نداره اما مامان من استفاده کرد اثر نداشت ولی یه بار امتحانش ضرری نداره شاید برای شما جواب داد

    • بدون نام

      من داروی اقای کردی رو برای خودم وپسر عموم سفارش دادم
      سنگهای خودم حل شده بودند
      سنگ پسرعموم از ۱۳ میل به ۶ میل رسید
      خیلی اعتقاد پیدا کردم به داروهای اقای کردی
      الان داروی دیابت وکبد چرب سفارش دادم
      برای پسرعمو هم داروی دوم سنگ کلیه رو سفارش دادم

      واقعا میگم که حتما از این دارو استفاده کنید

    • ه.دانش

      سلام خدمت دوستان . بنده حدود یک ماه قبل هم اینجا پیام گذاشتم که در حال مصرف داروی جناب کردی هستم و نتیجه رو به اطلاع دوستان خواهم رساند ؛ متاسفانه مصرف بسته دارویی جناب کردی هیچ تغیر وبهبودی در وضعیت سنگ کلیه بنده ایجاد نکرد # ه.دانش آذربایجان غربی

    • ارش

      منم سنگ ۱۶ میلی تو کلیه راستم داشتم. اولش اعتماد نداشتم به داروی دکتر کردی ولی وقتی دیدم تو همه سایت ها ازش تعریف کردن و تو سایتش دو هزار نفر دارو رو خریدن. خیالم راحت شد . دو روز پیش که رفتم سونو سنگم از بین رفته بود. منم ازش راضی ام

    • اسلام

      با سلام
      من در زمینه گیاهان دارویی کار میکنم دوستان زیادی گرفتار سنگ کلیه هستند من با ترکیب چند گیاه دارویی کاملا طبیعی از کوههای زاگرس تهیه میکنم حاضرم سنگ کلیه شما را بدون نیاز به عمل جراحی و یا مصرف داروهای شیمیایی درمان نماییم. ضمنا بنده بعد از درمان هزینه میگیرم یعنی اگه دوستان از درمان رضایت نداشته باشند هیچ وجهی پرداخت نمی کنند. لطفا به دوستانتان هم اطلاع رسانی کنید. جهت هماهنگی با شماره زیر تماس بگیرید09187468807

    • سعیده

      لطفا شماره دکتر کردی رو یکی بزاره خیلی نیاز دارم.

    • بدون نام

      سلام من رفتم درب منزل آقای کردی دارو رو گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم از امشب میخوام استفاده کنم نتیجشو میام میگم

    • ناهید محمودی راد

      هنوزم باورم نمیشه مثل معجزه هست
      یه سنگ ۱۶ میل در کالیس فوقانی داشتم
      ازداروی اقای کردی استفاده کردم هیچ نتیجه ای نداشت
      سری دوم دارو رو برام ارسال کردند
      من دور دومو استفاده کردم وبعد رفتم سونوگرافی هیچ سنگی نبود
      به خود اقای کردی هم زنگ زدم
      الان هم سونوهامو براش فرستادم تادرکانالشون قرار بدن

    • آیدین

      دوستان عزیز بنده هم از داروی این آقای کردی استفاده کردم متاسفانه مبلغی رو هم مجددا برای سونو گرافی هزینه کردم ، اما کوچکترین تغیری در اندازه سنگ ها بوجود نیامده بود..دریغ از ذره ای انصاف و مردانگی در این روزگار

    • آیدین

      دوستان عزیز بنده هم از داروی این آقای کردی استفاده کردم متاسفانه مبلغی رو هم مجددا برای سونو گرافی هزینه کردم ، اما کوچکترین تغیری در اندازه سنگ ها بوجود نیامده بود..دریغ از ذره ای انصاف و مردانگی در این روزگار

    • فاطمه

      سلام. شوهر بنده هم از بسته دارویی این آقای کروی استفاده کرد متاسفانه فقط فقط تلف کردن وقت بود و هزینه

    • مجمد

      سلام دوستان آدرس سایت و شماره تماسشان چیه

    • جعفر

      سلام به همگی. منم داروی دکتر کردی رو خریدم و مصرف کردم. سنگ ۱۷ میلی من از بین رفت. خیلی خوبه

    • علی اشجاران

      لطفا در مورد داروی این آقای کردی قول تبلیغات رو نخورید ایشون بعد خواندن پیام بنده خواهید دید که یک پیام تعریف و توصیف خواهند گذاشت همه اش دروغه و سوء استفاده از آزادی موجود در فضای مجازی ...من خودم استفاده کردم وقول تبلیغات رو خوردم وهیچ نتیجه ای عاید نشد ؛ اختیار با خودتان پولتان را هدر ندهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهرمن هم دوره اول استفاده کرد نتیجه نگرفت
        اما با خوردن داروی دوم یک سنگ که در کالیسهای بالایی بود و ۱۶ میل بود کلا ناپدید شد
        کاش شما هم داروی دومشو میخوردی احتمال داشت سنگت ازبین میرفت

      • بدون نام

        علی اقا ترکی؟

    • درفشی

      سلام دوستان . بقول دوستمان علی آقا من هم با تعاریف و توصیفاتی که در ابتدای نظرات خوانندگان بود با خوشحالی وامید به مداوا بسته دارویی آقای کردی رو خریدم بدون اینکه تمام نظرات رو بخونم متاسفانه هیچ تاثیری نداشت

    • امیر

      من هم با اقای اشجاریان موافقم. داروهای گیاهی اصلا هیچ اثری ندارد. تو هیچ زمینه ای. و تمام حرف ها دروغ هست. فقط دارو های شیمیایی. و تنها راه درمان سنگ کلیه سنگ شکن می باشد که می تونید هم تو بیمارستان های دولتی انجام بدیدن و هم خصوصی . ولی بیمارستان های خصوصی بهره. اصلا چیزای گیاهی هیچ خاصیتی نداره . فقط برید سنگ شکن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی درزمینه داروی گیاهی تخصصی ندارید اظهارنظرنکنید شایدکسانی باشند که با ابن نظر شما تن به سنگ شکن بدهند شما حتی درزمینه سنگ شکن هم چیزی نمیدونید وگرنه مردم رو راهنمایی نمیکردین به سنگ شکن

      • رامین

        این همه داروی گباهی هست که موثر هست و از خیلی از داروهای شیمیایی بهتره. حتی تو کشورهای اروپایی و امریکایی
        دارن از طب سنتی استفاده می کنن. چند هزار سال که بشر با همین طب سنتی خودش رو درمان کرده .اونوقت میایید و ره.میگید اثر نداره.
        سنگ شکن برای کلیه خیلی ضرر داده.حتی دکترا هم اینو میگن .

    • مصطفی رضایی

      من کاری به نظرات بقیه ندارم.ولی من که از داروی دکتر کردی استفاده کردم سنگ ۱۴ میلی من از بین رفت. برا من موثر بود. حالا اگه رو یه تعدادی اثر نداشته ، بگن که همه دارن دروغ میگن و رو هیچکی اثر نداره.

    • بدون نام

      من خودم سنگ ندارم ولی باخوندن نظرات همین سایت از داروی اقای کردی برا پدرم خریدم
      انصافاحرفوحدیث زیاده هیچکدوم هم دروغ نمیگن
      کسانی که دارو رو مصرف کردندو خوب شدن میگن داروی خوبیه
      وکسانی هم که مصرف کردندو خوب نشدن میگن داروی بدیه
      من نه برای تعریف اومدم نه برای تخریب
      ولی میگم ارزش امتحان کردنو داره
      اگرمثل پدرمن روتون اثرداشته باشه بدون درد سنگهاتون اب میشه
      حالا تصمیم با خودتونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میدونید چرا "بدون درد" است؟
        چون در ساخت آن احتمالا مخدر به کار رفته است!!!
        مگر شما ترکیبات آن را میدانید؟

    • بدون نام

      سلام. داروهای گیاهی برخلاف نظر دوستمان امیر خان دربسیاری موارد
      خیلی مفید بوده و اثر بخش و فاقد عوارض داروهای شیمیایی ؛ اما متاسفانه چون یک حوزه گسترده و فاقد نظارت هستس محل سواستفاده بسیاری از افراد سود جو قرار می گیرد . به نظر من هم در مورد داروی سنگ شکن جناب کردی خیلی اغراق آمیز تبلیغ میشه چون من خودم هم این دارو رو استفاده کردم و یک میلی هم از سنگ شش میلی و چهار میلی کم نشد واین در حالیست که یکی هم اینجا تبلیغ آب شدن سنگ شانزده میلی رو میکند که واقعا دور از واقعیت هستش

    • ارسلان

      سلام دوستان. بنده هم از داروی دکتر کردی استفاده کردم. سنگ ۱۱ میلی من هم از بین رفت. درباره نظر دوستان باید بگم که ، همه ما عرق خارشتر که برای دفع سنگ کلیه هست رو خوردیم و اکثرا جواب نداده. ایا عرق خارشتر بی اثر هست؟ همه متخصصین کلیه میگن عرق خارشتر اثر داره. ولی بستگی به مقدار مصرف ان دارد .روی بعضی افراد اثر بیشتری دارد و روی بعضی کمتر .بستگی به جنس سنگ دارد. بستگی به محل سنگ دارد و ....
      الان قطره گیاهی که تو بازار هست و همه می‌شناسید هم همینطور هست. پیش متخصص که رفتم بهم گفت برو مایعات و عرق خارشتر و قطره گیاهی و چیزهای دیگه ای که برای دفع سنگ خوبه ، بخور اگه اثر نداشت بیا سنگ شکن کن ، چون سنگ شکن برای کلیه مضر هست به خصوص اگه بار دوم و سوم باشد. حتی بهش گفتم که داروی گیاهی بخورم چی ؟ گفت من این داروهای گیاهی رو نمیشناسم ولی اگه موثر باشه و ضرر نداشته باشه استفاده کن. من کاری به نظرات بقیه ندارم ، ولی اگه هر داروی گیاهی دیگه ای هم بود که چند نفر بهم میگفتن موثر هست و یه عده جواب گرفتن ،میرفتم امتحان می کردم چون نمی خواستم برای بار دوم سنگ شکن کنم.

    • میلاد کلیددار

      دوستان من از ابتدا تمام پیامهارو خوندم هنوز از داروی اقای کردی استفاده نکردم امروز سفارش دادم
      از ابتدا تمام پیامهارو خوندم معلومه یک نفر ناراحته از اینکه داروی اقای کردی رو بیماران سنگ کلیه استفاده کنند
      وتنها حرفی که میتونسته بزنه اینه که پیامهارو خود اقای کردی نوشتند
      باید به این اقا بگم اگر داروی اقای کردی رو استفاده کردی بیا پیام بزار
      منم این دارو رو استفاده میکنم واگر نتیجه نداد میام پیام میزارم نه اینکه هنوز استفاده نکردم بیام بگم دارو بدرد نمیخوره
      فقط اینو میدونم که اگر این دارو خوب باشه شما با گذاشتن نظر منفی باعث بشی تعدادی از این دارو استفاده نکنند مدیون اون افراد میشی
      حالا خود دانی

    • سید محمد

      یکی دونفر در این اخری پیام دادند که داروی گیاهی بدرد نمیخوره دوستان گول این افراد رو نخورید بهترین داروها در دنیا داروهای گیاهی هستند تمام بزرگان انگلستان فقط از داروهای گیاهی استفاده میکنند وهیچ داروی شیمیایی استفاده نکردند
      متاسفانه خیلی از افراد کوته فکر میان وبیماران رو به خوردن داروهای شیمیایی ویا سنگ شکن ترغیب میکنند ومتاسفانه خیلی هم گول این افرادو یخورند
      همه میدونند که سنگ شکن کلی عوارض وخونریزی داره اونم تازه پنجاه پنجاست که تاثیر بزاره یا نه
      وتا بحال جیب خیلیها از داروهای شیمیایی پر شده
      یک نفر بیاد پیام بزاره بگه که با خوردن داروی شیمیایی سنگش حل شده
      یک نفرهم پیدا نمیشه شاید افرادی باشند که سنگشون کوچیک بوده وبا خوردن داروی شیمیایی دفع شده باشه اونم با کلی دردومکافات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر دارو (اعم از گیاهی و شیمیایی) باید قبل از تولید انبوه و در دسترس بودن، آزمایشهایی را بگذراند تا عوارض جانبی نداشته باشد. این داروی گیاهی آقای کردی، کدام آزمایشها را پاس کرده؟
        نکته قابل توجه این است که حتی ترکیبات آن معلوم نیست!!!!
        شما از کجا میدانید که برای کم کردن درد شاید از مخدر استفاده شده است؟؟؟

    • محمد علی اولادی

      توسایت فروش داروی رواتینکس دیدم که درمورد اقای کردی نظر منفی گذاشته بودند
      اره اگه همه ازداروی ایشون استفاده کنند اونها(مافیای واردکننده داروهای شیمیایی)باید جمع کنندو برن پی کارشون
      داروی اقای کردی کاسبی اونهارو تخته میکنه
      من شاید تا بحال بیش از بیست دوره از این داروی المانی خوردم ویادم نمیاد یکبار نتیجه گرفتم ولی از زور درد مجبور به خوردن میشدم
      اونها برای اینکه داروشونو بتونن بفروشند باید اقای کردی رو از مقابل خودشون بردارند وکاری میکنند که بیماران بدبخت نسبت به داروی اقای کردی بدبین بشوند .میان توسایتها وحتی همین سایت برترینها نظرات منفی میزارند
      هرکی تا الان از داروی رواتینکس استفاده کرده ونتیجه نگرفته به این پیامها اهمیت نده
      من خودم ۸ عدد سنگ داشتم از ۱۱میل تا ۲۰ میل
      با ده روز مصرف داروی اقای کردی ۶عدد از سنگهام بدون اینکه ازمن خارج شوند ازبین رفتند
      اگر هزار نفربیان وبگن داروی اقای کردی حتی باعث مرگ میشه من بازم از این دارو استفاده میکنم
      هرسوالی یانظری دارید بزارید من خودم میام پاسخ میدم چون خودم اعتقاد به دارو دارم ومصرفش کردم

      پاسخ ها

      • سعید

        آقا دروغ نگو

    • بدون نام

      با سلام خدمت دوستان
      بنده سنگ کلیه داشتم به اندازه 6 میلیمتر.
      یک بار از داروی آقای کردی استفاده کردم و بعد از سه روز سونو کردم. سنگ سر جایش بود.
      با آقای کردی تماس گرفتم. دوباره دارو سفراش دادم. ولی بر خلاف ادعایشون ازم پول گرفتند.
      سه روز بعد از مصرف دارو سونو کردم و سنگ همچنان سر جایش بود. با اقای کردی که تماس گرفتم گفتند دوباره باید پول بدید و دور سوم دارو رو برایتون بفرستم!!!!
      به نظرم ایشون کلاهبردار هستند و مطمئن هستم کامنتهای فوق رو خودشون نوشتند.
      یا علی

      پاسخ ها

      • سعید

        کاملاً نظر شما درسته، این آقا شیاده

    • بدون نام

      با سلام.
      بنده هم سنگ کلیه 8 میلیمتری داشتم. از داروی اقای کردی استفاده کردم و بعد از سه روز سونو انجام دادم ولی سنگ هنوز بود. داروی ایشون اصلا اثری ندارد . بهترین دارو برای درمان سنگ کلیه ، قرص رواتینکس المانی هست. و اگر هم نشد فقط سنگ شکن کنید. علی کردی کلاهبردار هست. همه این پست ها رو خودشون نوشته. داروی های گیاهی اثر ندارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هههههههههههه

    • محمد مهدی

      سلام. داروی دکتر کردی عالی هست. من برای بابام که سفارش دادم سنگ کلیه ۱۴ میلی رو از بین برد. معلومه که یه نفر مخالف طب سنتی هست و طرفدار سنگ شکن و قرص رواتینکس و داروهای شیمیایی هست که بدون اینکه از داروی اقای کردی استفاده کرده باشه داره نظرات منفی میزاره. بابام میگه با داروی دکتر کردی دیگه نیازی به سنگ شکن و داروهای شیمیایی نیست. به خاطر همینم هست که یه عده ای مخالف داروی اقای کردی شدن.فقط فکر خودشون هستن نه مردم.

    • بدون نام

      م وتمام خانواده ام از ابتدا اعتمادمون به داروهای گیاهی بوده وهست
      داروهای شیمیایی شاید یک درد را خوب کند اما ده تا درد به دردهای انسان اظافه میکند
      اما داروی گیاهی اگر تاثیر هم نداشته باشد ضرری هم برای بدن ندارد

    • اچ

      لعنت برپدر ومادرهمتتون که درباره علی کردی تعریف کردین. توجه کردین همه اونایی که تعریفش دادن ،هیچکس شمارشو نداد!!! پس تابلو هستش که دروغه.اگه راست بود حداقل یه نفر شمارشو میذاشت.

    • بدون نام

      فقط از داروی رواتینکس المانی استفاده کنید. اگر هم خوب نشد برید سنگ شکن کنید. اصلا نباید اجازه داده بشه که داروهای گیاهی فروخته بشه. داروهای گیاهی هیچ تاثیری نداره.همه این پیام ها رو اقای کردی می نویسه و همش دروغه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه بیوجدان معلومه خودت درد سنگ کلیه رو نکشیدی وازاین داروی مزخرف استفاده نکردی
        اگرمثل من درد بکشی میفهمی که نباید توصیه الکی بکنی
        یک دقیقه دردسنگ کلیه ادمو تا حدمرگ میبره

      • بدون نام

        راست میگه چرا فحش میدی برادر

    • بدون نام

      خوب اگه دوستان راست میگن آدرس دقیق عطاری آقای کردی رو بزارین من رفتم سایت فقط نوشته مشهد هستن.خوب دوستان مراجعه کنن ببینن مجوز داره آیا عطاری وجود داره یانه.اگه راست میگن جرا ثبت نمیکنن.فک نکنم دکترهای ما مخالف باشن.لطفا هر داروی گیاهی رو نخورین داروهای دکتر هم شیمیایی باشه حداقل ۲۰ سال تحقیق کردن به نتیجه رسیدن.ولی مشخص نیست آقای کردی چی به مردم مخلوط میکنه میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواب تمام سوالات شما در سایت اقای کردی(علی کردی دات کام) هست بهتره مطالعه
        کنی والکی حرف نزنی

    • هاشم

      من خودم ۸سال پیش سنگ کلیه داشتم سنگ شکن شدم. ۳ سال پیش باز کلیه ام سنگ ساخت مجبور شدم عمل کلیه کنم از طریق مجرای ادراری. یک ماه درگیر شدم کلی هزینه و درد کشیدم. اینا تجربه من از پزشکی بود . ولی ۹ماه پیش دچار سنگ کلیه ۱۰ میلی شدم. پزشکا گفتن عمل . تو اینترنت گشتم و نظرات چند سایت رو خوندم و داروی جناب علی کردی رو سفارش دادم. بعد از دو هفته سنگ از بین رفت بدون درد . این نتیجه طب سنتی من بود. واقعا مردم حق دارن برای سنگ کلیه دنبال داروی علی کردی باشن. من نمیدونم شما کی هستید که فقط دارید تبلیغ قرص رواتینکس آلمانی و سنگ شکن رو میکنید ولی بدونید که خدا ازتون نمیگذره که بخواهید به خاطر پول به مردم بگید سنگ شکن کنن و به کلیه هاشون آسیب بزنن.

    • محسن داوودی

      من راننده ترانزیت هستم
      خانومم یه جوشانده وچندتا کپسول بمن داد گفت شبی یکبار بخورم تا تموم بشه گفت مایعات هم کمتر بخورم
      راستش گفتم الکی هست یک شب میخوردم یک شب نمیخوردم
      اخه باورم نمیشد یک لیوان جوشانده ویک کپسول بتونه سنگهای منو ازبین ببره
      یکماهی گذشت بعد رفتم سونوگرافی دیدم نصف سنگهام ناپدید شده
      خیلی تعجب کردم
      تقریبا ۱۵ماه ازاین جریان میگذره
      هرسه یا چهارماه یکبار از داروی اقای کردی مصرف میکنم وراحت کارامو انجام میدم
      به هرکی که راننده هستم این دارو رو معرفی کردم
      تا اخر عمرم هرکسیرو ببینم بهش این دارو رو معرفی میکنم
      تا مصرف نکنید باورتون نمبشه
      به من میگن محسن فرانسه شاید خیلی از ترانزیتها منو بشناسند

    • مازیار

      تو رو به قران قسمتون میدم کی از داروی اقای کردی استفاده کرده اثر دیده من میخوام به بچم بدم

    • مازیار

      تو رو به قران قسمتون میدم کی از داروی اقای کردی استفاده کرده اثر دیده من میخوام به بچم بدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توسایتشو نگاه کنی خاطرت جمع میشه

    • بدون نام

      من سنگ کلیه داشتم و درد هم داشتم. از داروی اقای کردی مصرف کردم و خوب شدم. واقعا خوب بود. تو سایت علی کردی ویدیو کسایی که درمان شدن هست .

    • بدون نام

      سلام من سنگ کلیه دارم کمک کنید چه دارویی استفاده کنم

    • بدون نام

      من چندین ماهه که عضوکانال اقای کردی هستم ولی یه مقدار وسواس داشتم نسبت به خریدن داروش
      تا اینکه چند روز پیش فیلم یکی از اشنایانو دیدم که در کانال گذاشته بهش زنگ زدم خیلی تعریف کرد
      خدا کنه همون طور که میگه باشه

    • نمیشناسمت ولی وجدانمو میشناسم

      این کردی که میگن کیه؟ بوی حقه بازی و لجن میاد
      من چندین ساله سنگ کلیه دارم این نظراتی که نوشته شده مثل جوک میمونه و برای عوام کارایی داره کردی جان اینجا همه با سوادن برو جای دیگه تبلیغ کن . آب فراوون بنوشید و تحرک تا سنگتون دفع بشه خلاص منتظر معجزه نباشید که اگه این حرفادرست بود کردی یه لحظه تو ایران نمیمون و میرفت اروپا آمریکا

    • بدون نام

      این حرفای شما هم بوی حماقت میده قبل از هر حرفی که از روی معده میزنی یه بار استفاده میکردی بعد تهمت میزدی به این بنده خدا

      پاسخ ها

      • قطره سنکل

        تو چرا همش اینجایی برو داروهاتو بساز سنگهای 14 میلیمتری به بالا منتظرن بشکونیشون

    • فرهاد خامنه

      سلام . عزیزان متاسفانه فضای کسب و کار در حوزه سلامت رونق بالایی در کشور ما دارد و بسیارند کسانی که با تبلیغات و دروغ در صدد کسب سود و درآمد در این آشفته بازار هستند ، بهوش باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • زهرا

      منم دارو رو گرفتم با توجه به نظرات متفاوت شما میترسم مصرف کنم

    • بدون نام

      این قطره سنکل دیگه کیه

    • افشين

      آخر ما نميدونيم به كي اعتماد كنيم، به كردي يا منتقداش. به هر صورت دوستان قرص سيستون رو پيدا كنيد كم گير مياد خارجيه ولي براي عفونت و دفع سنگ خوبه

    • رسول

      واقعا. ولی قرص رواتینکس آلمانی خوبه. و اگه سنگ بزرگ بود برید سنگ شکن کنید. باید تمام عطاری ها رو جمع کنن.

    • سعید

      سلام، جناب آقا یا خانم محترم مدیر سایت
      میدانید با این تبلیغات کذایی که داخل سایت شما از داروگیاهی علی کردی صورت گرفته، چند نفر بیمار متضرر شده اند؟ آیا شما از صحت ادعای این آقا یا افرادی که با عناوین جعلی اینجا نظر گذاشته اند اطلاع دارید؟
      انصاف حکم میکند که نظر بنده را هم به صورت کامل نمایش دهید

    • بدون نام

      خیلی عالیه ممنونم که این اطلاعاتو در اختیار ما میگذارین وبرای ما هیلی تاثیر داشت

    • بدون نام

      دوستان طبیعیه که هر دارویی روی بعضی افراد اثر نداشته باشه بنده خدای اقای کردی همون اول به من گفت که احتمال داره که روت اثر هم نداشته باشه خودش گفت که برای اینکه خاطر جمع بشی از اثرات دارو بعد از تموم شدن برو سونوگرافی
      خدارو شکر اول به لطف خدا وبعد به لطف داروی اقای کردی سه سنگ کلیه راست ویک سنگ کلیه چپ ازبین رفت الان فقط یه سنگ تو کلیه چپ مونده

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم این دارو فوق العاده هست

    • بدون نام

      نمیدونم چرا بعضیها ضد تبلیغ میکنند
      من از این دارو استفاده کردم ونتیجه هم گرفتم
      این همه سروصداها که گفتن دروغه این دارو یا کلاهبرداریه همشون دروغه
      یا گفتن پیامو خودش مینویسه اینم دروغه اخه من که دارم این پیامو مینویسم
      در کل من که راضی هستم از اقای کردی

    • بدون نام

      این همه سونوگرافیها وپیامهای تصویری بعضی لز بیماران تو کانال اقای کردی که دروغ نیست همه خودشونو کامل معرفی میکنند

      پاسخ ها

      • سعید

        آخه مرد حسابی! دائم عکس پنج تا سونوگرافی را از این ور به اون ور کپی کردن که هنر نیست اونم برای کسی که داعیه تاثیر نود و پنج درصدی داره

      • بدون نام

        هی سعید اقا توهم خسته نشدی هی این سایتو زیرورو میکنی تو میگی سونوگرافیارو کپی کرده اون فیلمهایی که گذاشته چی حتما میخای بگی اونهارو هم میکس کرده
        ولکن یارو

    • بدون نام

      سلام میشه شماره دکتر کردی بدین بابام سنگ داره خیلی دارو های گیاهی شیمیایی امتحان کردیم ولی نشد اینوهم امتحان میکنیم

    • پاشا

      سلام . خواهشا قول نظرات مطرح شده رو نخورید داروی آقای کردی بهترین دارو درمان سنگ کلیه تو دنیاست...البته توی عالم خواب و رویا ولی تو واقعیت که من هیچ اثری ندیدم

    • داریوش جان فدا

      خیلیها دوست ندارند که درد مردم به راحتی بدون عمل ودرد وهزینه های گزاف ازبین بره
      وچون داروی اقای کردی با هزینه کم وبدون درد وبدون عمل وسختی سنگهارو ازبین میبره ناراحتند
      وتنها کاری که میکنند میخواهند که ایشونو از چشم همه بندازند
      چون تا چند سال دیگه با این دارو بازار پر رونق همشون جمع میشه

      پاسخ ها

      • سعید

        علی کردی خسته نشدی اینقدر با اسامی مختلف تو سایت های مختلف برای خودت نظر گذاشتی؟ آخه شرم و حیا خوب چیزیه. تیغ زدن یه مشت بیمار درمانده چه لذتی داره؟

      • بدون نام

        سعید ای مردک دروغگو وشیاد
        تو دقیقا عین همین پیامتو کپی کردی(علی کردی خسته نشدی.....) ودر بالای همین سایت به اسم علیرضا سلطانی گذاشتی
        معلومه فقط تو با داروی اقای کردی مشکل داری یا از جایی پول
        میگیری که این پیامهارو بزاری
        اگر داروی بهتری داری معرفی کن والا دست از سر بیماران سنگ کلیه بردار
        تقریبا ده تا. پیام دروغ گذاشتی ول کن خسته نشدی یا برای این کاراستخدام شدی

      • سعید

        ای علی کردی شیاد دروغگو... خجالت بکش کلاهبردار.... تو هستی که تو تمام سایت‌ها برای خودت تبلیغ می کنی... من از گفتگو با تو در تلگرام اسکرین شات گرفتم که چطور دروغ میگی صبر کن تا به موقع منتشر می کنم. پیگیر کلاهبرداریت از طریق وزارت بهداشت هستم ...چقدر ساده لوحند مردمی که گول تو را. بخورند

    • میکاییل جهان دار

      منکه کاری به این تبلیغات ندارم
      کلیه های من هردو یا سه ماه چندتا سنگ میسازند
      قبلا هر ماه باید میرفتم بیمارستان ومرفین چندتایی میزدم یه جورایی معتاد به مرفین شده بودم چندباری هم عمل سنگ شکن وعمل تی یوال داشتم
      اما خدا اقای کردی رو جلوی من قرار داد
      تقریبا نزدیک به دوساله که از داروهای اقای کردی دارم استفاده میکنم
      همیشه سه چهار بسته سفارش میدم واماده دارم
      دوستان شما هم به این تبلیغات مخرب نگاه نکنید
      اقای کردی واقعا انسان درستیه
      دیدم ایشونو که میگم

      پاسخ ها

      • احدی

        خوبه اینجا اعتراف کردی که داروت اثر نداره مردم باید سه چهار بسته ازت بخرند تا قشنگ تیغشون بزنی

    • اصلان

      من یک سنگ پنجاه سانتی درکلیه راستم ویک سنگ چهل سانتی در کلیه چپ داشتم که تمام دکترها ازمن قطع امید کرده بودند ولی خدا خیرش بده این داروی آقای کردی کار خودش رو کرد وزندگی رو به من هدیه داد .

      پاسخ ها

      • سعید

        در کلیه ده سانتی. سنگ چهل سانتی داشتی؟ ای تف به ذات هر چی شیاد و کلاهبرداره.... داروی تو نود و پنج درصد جواب داده؟ صبر کن تا به موقعش دستت را رو کنم

    • بدون نام

      ای بی ادب شاید بنده خدا میخواسته بنویسه پنجاه میلی نوشته پنجاه سانتی

      پاسخ ها

      • سعید

        راستی کردی جان! دکترها بخاطر یه سنگ پنجاه یا چهل میلی از کسی قطع امید نمی کنند! بیشتر دقت کن

    • زهرا بیجاروند

      میدونم الان همه خواب هستندوفقط منم که ازدردبیدارم
      تمام نظراتودرمورداقای کردی واین داروخوندم
      خیلیهانظرات مثبت گذاشتندویه نفرهم به اسم سعیدهست که کلی نظرمنفی گذاشته نمیدونم راست میگه یادروغ البته به گمان من دروغ داره میگه چون عین همین پیام اخریش بااسم علیرضاسلطانی همین نظرونوشته من ازاین۲اسمه بودن فهمیدم کلکی توکارشه
      حالامن امروزدراولین فرصت داروی اقای کردی رو سفارش بدم بزاریدمن پیش مرگ همه شماباشم
      اگرخوب بودحتمامیام میگم این سعیددروغ میگه یانه

      پاسخ ها

      • سعید

        از کجا میدونی اونایی که نظرات مثبت گذاشتن خود علی کردی
        نباشن؟ بویژه اینکه علی کردی صبح زود دقیقا همین ساعتی که تو کامنت گذاشتی از خواب بیدار میشه و تلگرامش رو چک می کنه :-) راستی اگه واقعا خواستی ببینی من راست میگم یا دروغ میتونی بهم زنگ بزنی تا تمام مدارک رو برات ارسال کنم. داروی این آقا موثر هست مثل خیلی از داروهای گیاهی دیگه اما نه به اندازه نود و پنج درصد... تبلیغات کذایی مردم را گمراه می کنه و ادعای تضمینی بودن دارو کذب محضه... ایشون میتونه مثل هر داروگیاهی دیگه کارش رو انجام بده اما نباید دروغ بگه.... متوجهی؟

      • زهرا بیجاروند

        اقا سعید البته منطقی باید بگم که شما از کجا میدونی که پیامهارو اقای کردی میزاره
        منکه تقریباسه روز قبل سفارش دادم
        من استفاده میکنم اگر خوب بودشرمنده میام میگم که خوب بوده
        الان بگم من سه تا سنگ11و6و8میل توکلیه راست دارم که11الان تکون خورده اومده مجاری ادراری

      • زهرا بیجاروند

        الان دوشبه از دارو خوردم یه دردهای خفیفی داشتم که الان ندارم
        تا ببینیم در این هشت شب باقیمانده چئ پیش میاد
        اما احساس خوبی دارم

      • زهرا بیجاروند

        خدارو شکر داروی من تموم شد هیچ دردی ندارم احساس سنگینی هم که توکلیه داشتم ازبین رفته
        دو یا سه روز دیگه باید برم سونو
        یه چیزی هم روز سوم ازم دفع شد مثل یه لخته خون بود
        حتما نتیجه سونو را برای همه میزارم
        خودم امیددارم که حل شده

      • سعید

        شما حتماً تصاویر سونوگرافی خودتون به اسم "زهرا بیجاروند" به تاریخ ابتدای دیماه امسال و بعد از مصرف دارو را در یک سایت عمومی مثل گوگل درایو آپلود کنید و همينجا لینکش را قرار بدید تا همه ببینند... در غیر اینصورت ادعای بیخود نکنید که در زمره.... قرار خواهید گرفت.

      • بدون نام

        برای من مشخص شد که این سعید یا دروغ میگه ویا اصلا ازاین دارو استفاده نکرده
        امروز بعداز کلی مکافات تونستم وقت سونوگرافی بگیرم
        واقعا خیلی برام عجیب بود که سنگ حالب 11میلی بدون اینکه خارج شده باشه ازبین رفته سنگ 8 و6 هم الان فقط یه سنگ 4 میلی ازشون باقی مونده بود
        به اقای کردی زنگ زدم گفتند که یه دور دیگه استفاده کنم
        هیچ جای دنیا مثل داروی اقای کردی پیدا نمیشه
        سونوگرافیمو برای اقای کردی ارسال کردم ایشون توکانالشون میزارند

      • بدون نام

        راستی سعید اقا درمورد شما هم به اقای کردی گفتم
        ایشون گفتند که هیچ کس نیست که دارو تاثیر رو سنگاش نزاشته باشه وپولش بهش برگردونده نشه
        گفتند که یا شما منافعتون داره به خطر میفته که سرسختانه پیگیر پیامها هستید واگر واقعا دارو خوردید ونتیجه نگرفتید بهشون پیام بدید تا پولتون پس داده بشه
        میدونم که زیر پیام من مینویسی که دروغ میگم ولی تو تمام بیمارها تویی که بدگویی میکنی
        راستی اینو بگم که درتمام کانالها.تبلیغ اقای کردی رو کردم ومیکنم ومیخام نمایندگی گرگان رو هم بگیرم
        دوست دارم همه مثل من گول تبلیغات دروغی شمارو نخورند

      • بدون نام

        اینو یادم رفت اولی که درمورد شما به اقای کردی گفتم ایشون گفتند اصلا اهمیت نداره گفتند این سعید اقا در حدی نیستند که ایشون جواب بدن

      • بدون نام

        راستی گفتند عوض تهدید برید شکایت کنید تا پیگیری بشه

      • سعید

        به جای حرف مفت! چیزی که ازت خواستم رو انجام بده.... وگرنه دروغگویی بیشتر نیستی

      • بدون نام

        سونوهارو دادم به اقای کردی که تو کانالش بزاره
        ایشون گفتند که این حرفها توی یک سایت اونم با یه ادم مخالف ارزش وقت گذاشتن نداره که از خودم دفاع کنم
        گفتند کسانی که نیاز به دارو دارند خیلی خوب ازاین دارو
        سفارش میدهند واستفاده میکنند این اقاسعید هم دلش خوش باشه
        هیچ وقت نمیشه خورشیدو با فوت کردن خاموش کرد بزار فوت کنند

      • سعید

        اسمت رو حذف نکن زهرا بیجاروند! اگه سونوگرافی نداری میخوای من با فوتوشاپ برات درست کنم؟ راستی چقدر شیتیل گرفتی؟

      • بدون نام

        احیانا این سعید اقا خودشون توکار عطاری نیستند ؟

    • سهند تبریزی

      با نظر آقا سعید موافقم من از داروی آقای کردی استفاده کردم سه تا سنگ تو کلیه هام بود 4 میلی 3 میلی 1 میلی بعد ازمصرف با امید به آب شدن سنگ ها رفتم مجدد سونوگرافی ولی زهی خیال باطل سنگ ها بدون هیچ تغیری مجدد رویت شدند حالا سوال من اینه چطور سنگ یازده میلی با مصرف داروی کردی آب شده ولی سنگ یک میلی بنده هچنین سر جاش جا خشک کرده ، لطفا با شعور ملت بازی نکنید

    • مجتبی جعفری

      آب کردن سنگ کلیه؟ با داروگیاهی؟ انصافاً خنده دار نیست؟ خب یک کم از دمنوش را بریزید روی سنگ ببینید سنگ حل میشه؟ چه برسه به اینکه بخواد وارد خون بشه بعد به کلیه ها برسه!

      پاسخ ها

      • صدرا

        دوست عزیز بنده نتیجه رو اعلام میکنم
        درضمن این دارو ها نوعی مکمل هستن که با کمک ترشحات
        غددی وارد خون شده و برای تصفیه وارد کلیه ها میشن

    • شهریار

      دوستای خوبم ، منم داروی علی کردی را گرفتم سنگ 6 میلیمتری حالب چپ داشتم ، الانم دارم و دارو بی اثر بود بهش گفتم گفت باید 1 سری دیگه بخوری ، گفتم برای اونم باید پول بدم گفت آره منم بیخیال شدم
      راستش من سنگم اسید اوریکیه و وقتی علی کردی گفت برای تمامی سنگها 1 دارو میدم کمی شک کردم ولی گفتم امتحان کنم که بی فایده بود.

      پاسخ ها

      • دکتر

        علت سنگ کلیه اسیدی شدن خونه بنده به عنوان متخصص خدمتتون بگم که یه داروی گیاهی هست که میتونه مشکل شماره حل کنه ببینید چطور میتونید تهیه کنید اسمش هست رنیفیکس گیاهییه

      • خطاب به دکتر

        حالا نوبت توئه ملت بیچاره را سرکیسه کنی؟ این دارو که یه اسم فرنگی دهن پر کن روش گذاشتی را تازگی شروع کردی این ور اون ور تبلیغ کردن، مردم را چی فرض کردین شماها؟

    • فهیمه

      این چه وضعشه بابا یعنی یکی نیست که راستشو بگه پس انسانیت کجا رفته

      پاسخ ها

      • مینا

        خانم اینجا کسی دروغ نگفته... بعضی ها خوردن جواب داده و برای بعضی ها هم جواب نداده....خودتون باید عقل و اندیشه داشته باشید... این حجم از تبلیغات و مطالعه نظرات مخالف میتونه کمکتون کنه کافیه یه کم ذکاوت بخرج بدید

    • فهیمه

      من میخوام دارو رو به بچه چهار ساله بدم تورو خدا برام دعا کنید نتیجه بگیرم

      پاسخ ها

      • مرتضی

        خانم چطوری اعتماد می کنید دارویی که نه مجوز داره و نه معلوم نیست ترکیباتش چیه به بچه چهار ساله بدید؟ اگه کلیه بچه از دست بره اون وقت می خواهید چیکار کنید؟

    • زهرا بیجاروند

      من از گرگان داروی اقای کردی رو گرفتم
      سه تا سنگ داشتم 11 و8 و6 که سنگ 11 میل تو حالب بود که بعد از مصرف امروز رفتم سونوگسونوگرافی که همه سنگها ناپدید شده بودند وفقط یه سنگ 4 میلی مونده
      اولش خیلی مردد بودم ولی دوستم خانم رستمی از گرگان گفتند که اقای کردی رو میشناسن وتوصیه کرد که حتما داروی اقای کردی رو بگیرم
      البته دیدم که جند نفری تو این سایت نظرات منفی گذاشته بودند که دیدم زیاد نیستند
      به همه توصیه میکنم که گول ظاهر حرفهارو نخورید

      پاسخ ها

      • سعید

        سونوگرافی "زهرا بیجاروند" اول دیماه و آخر دیماه نود و هفت باید همينجا رویت شده تا دیگران گول حرفاش رو نخورند... آپلود کردنش کاری نداره، بجنب که همه منتظریم

    • زهرا بیجاروند

      تمام سونوگرافیهای منو اقای کردی در کانالش قرار میده
      توکه میگی از داروی اقای کردی استفاده کردی پس باید کانالشو داشته باشی برو ونگاه کن
      حیف اقای کردی گفتند که پیام نزارم وبا شماها مقابله نکنم گفتند اینها احتمال داره به من بی ادبی کنند
      من که خوب شدم شما هم برای خودتون بچرخید

    • منیر

      من 20 روز پیش رفتم سونو سنگ 7 میل تو حالب گیر کرده بود وباید عمل میکردم تو اینترنت دنبال درمان سنگ کلیه گشتم با اقای کردی تماس گرفتم گفتن ممکنه 5 درصد رو سنگ شما عمل نکنه ولی به هر حال دارو رو خوردم و3 روز پیش رفتم سونو سنگم نبود باورم نشد دوباره رفتم عکس رنگی گرفتم بازم گفتن اثری از سنگ نیست من به داروی ایشون ایمان آوردم وبه همه توصیه میکنم خدا خیرش بده اصلا متوجه نشدم سنگم کی دفع شد

    • مهدی

      سلام به همگی
      یکی از دوستان بنده یه بچه چهار ساله داشت که سنگ کلیه گرفته بود خوشبختانه از داروی اقای کردی استفاده کرده بود خوب شد .
      افرادی که مخالف اقای کردی هستن مشگلشون با تب گیاهیه وقتی برای بزرگانی مثل دکتر روازاده و ایت الله تبریزیان حرف میزنند و مشگل دارن دیگه اقای کردی بنده خدا که جای خودشو داره

    • مهدی

      .این اقای هم که مدام داره برای اقای کردی حرف میزنه حتما یه نفعی ازش کم میشه یا داره از طرف افرادی ساپرت میشه .به هر حال هرکسی خودش عقل داره اگه داروهای شیمیایی و اینهمه عمل های جور واجور نتیجه داشت که کسی سراغ داروهای گیاهی نمیومد.
      انشالله همیشه شاد وسلامت باشید

    • یوسف

      سلام دوستان مگه آقای کردی دنبالتون راه افتاده و بهتون اصرار کرده که ازش دارو بخرین؟ خب اگه اعتماد ندارین اینجا دنبال چی میگردید؟میخواین چند نفرو بفرستین جلوتا پیش مرگتون بشن و از همه لحاظ خیالتون راحت که شد دارو تهیه کنید؟من سه روز پیش سفارش دادم سنگ هفت میلی تو حالب دارم الانم شب سومه که مصرف میکنم فعلا هم که نمردم.جواب نداد میرم عمل.به نظرم اگهایشون کلاهبردار بود ملت حاضر در صحنه حتما تاحالا رسوای عالمش کرده بودن و پشت میله های زندان بودن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا.که
        اگر اعتماد ندارید برید دارویی پیدا کنید که صددرصدی باشه وضمانت هم داشته باشه چرا به این بنده خدا گیر میدید
        خیلیها هستند دوست دارند به همه چی گیر بدن

      • محمد

        دوست گرامی فریب مردمی که از فرط استیصال به داروی گیاهی پناه آوردند کار سختی نیست. و مهمتر اینکه دو چیز پایانی نداره یکی این آسمان و کهکشان و دوم حماقت انسان

    • میلاد

      من یکماه قبل تمام پیامهارو خوندم ولی از اونجایی که ادم ریسک پذیری هستم داروی اقای کردی را تهیه کردم واستفاده کردم سنگ من اومده بود تو مثانه وبیرون نمی امد
      البته دارو را که خوردم سنگ خارج نشد وداخل مثانه ازبین رفته بود خیلی برام عجیب بود
      اینو بگم اگراهل ریسک نباشیدبایدبریدخودتونووپولتونوبدین دست دکترها
      خدایی کسی توکشورمثل این اقای کردی پیدانمیشه داروشون هم قیمتی نداره
      خدایی خیلی بی انصافندکسانی که مردم را گمراه میکنند

    • محمد

      دوستان دقت کنند که تمامی نظرات موافق توسط شخص کردی و ایادی ایشان گذاشته می شود. متاسفانه عده ای از اعتماد مردم مستاصل سواستفاده می کنند و سعی در سرکیسه کردن بيماران و درماندگان دارند. هر کس که ادعای کذایی کرد باور نکنیم آنهم نسبت به چیزی که به حوزه سلامت انسان مربوط است.

    • یوسف

      سلام دوستان من سری اول رو مصرف کردم نتیجه نگرفتم با آقای کردی تماس گرفتم طبق قولشون بلافاصله لطف کردن و سری دوم رو برام ارسال کردن که هنوز به دستم نرسیده اگر مصرف کردم و نتیجه نداد همین جا اعلام میکنم البته ممکنه جزو اون هفت درصدی باشم که دارو روشون تاثیر نمیذاره که در اینصورت اگه وجه واریزی عودت شد اعلام میکنم و نیازی به دروغ هم نیست آقا محمد عزیز چون همه این موارد توسط,آقای کردی ذکر میشه نمیدونم چرا انقدر تبلیغ منفی میکنی داداش.

    • مرتضی

      سلام، لطفا نظرات موافق با مصرف داروی علی کردی را تایید نکنید. بنده تمام نظرات موافق را آنالیز کردم و با توجه به تاریخ، زمان و سبک نگارش مطمئن شدم تمام نظرات موافق توسط خود ایشان درج می شود. بنده سه بار از داروی ایشان استفاده کردم و هیچ اثری ندیدم غیر از اینکه با وجود تماس های مکرر پول بنده را هم عليرغم ضمانت دروغین پس ندادند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم نظرات مخالف رو بررسی کردم فهمیدم که همه نظرات رو تو نوشتی.

    • مرتضی

      خوانندگان محترم هشیار باشند و دقت کنند که بنده نه داروفروش هستم و نه عطاری دارم ولی از آنجا که بواسطه این تبلیغات کذایی متضرر شدم وظیفه خود می دانم که دیگران را از این شیادی آشکار آگاه کنم.

    • مصطفی قاسمی

      من اهل نیشابور هستم شاید حدود یکماه قبل یک سنگ هشت میلی گرمی داخل حالبم گیر کرده بود که رفتم درخونه اقای کردی دارو گرفتم بعد که رفتم سونوگرافی دکتر گفت هیچ سنگی نداری.اصلا شاخ در اوردم
      چند روز قبل هم رفتم داروی پوکی استخان وارتروز ازش گرفتم.
      من کاری ندارم که میخاین از داروی اقای کردی بخرید یا نه ولی اینو بگم که اگر استفاده نکنید باید برید درد بکشید
      حالا خود دانید

    • سمانه

      سلام من سنگ داشتم هر دارویی خوردم خوب نشدم فقط داروی رواتنیکس آلمانی استفاده کردم خوب شدم بعد از گذشت ده سال دوباره پارسال سنگ گرفتم همین دارو خوردم خوب شدم ولی متاسفانه تو ایران این دارو کمیابه من با سختی پیدا کردم

    • طب سنتی

      سلام . من چند تا سنگ تو کلیه ام داشتم و با داروی علی کردی سنگم پودر شد.چند تا نکته بگم
      ۱. تو کانالشون ۳۸ نفر نمایندگی فروش دارو از سراسر کشور ،اسمشون به همراه شماره موبایل هست می تونید باهاشون تماس بگیرید چون خودشون هم از دارو نتیجه گرفتن.
      ۲. تعدادی از مشتریان از سراسر کشور براشون ویدیو فرستادن تو سایتشون هست.
      ۳. اگه کسی میتونه، بره مستقیما از خودشون تو نیشابور بگیره.
      ۴. این دارو قوی و موثر هست و روی بیشتر افراد موثر بوده و روی بعضی ها نبوده .

    • طب سنتی

      سلام . من چند تا سنگ تو کلیه ام داشتم و با داروی علی کردی سنگم پودر شد.چند تا نکته بگم
      ۱. تو کانالشون ۳۸ نفر نمایندگی فروش دارو از سراسر کشور ،اسمشون به همراه شماره موبایل هست می تونید باهاشون تماس بگیرید چون خودشون هم از دارو نتیجه گرفتن.
      ۲. تعدادی از مشتریان از سراسر کشور براشون ویدیو فرستادن تو سایتشون هست.
      ۳. اگه کسی میتونه، بره مستقیما از خودشون تو نیشابور بگیره.
      ۴. این دارو قوی و موثر هست و روی بیشتر افراد موثر بوده و روی بعضی ها نبوده .

    • دانشی

      من داروی کردی رو خریدم ولی هیچ نتیجه ای عاید نشد تا اینکه پاییز گذشته به مدت بیست روز هرشب یک لیوان آب مخلوط ترب سیاه و شلغم خوردم خوشبختانه تو سونوگرافی اثرش رو دیدم برای سنگهای من که جواب داد .

    • ملیکا

      من هم فریب این تبلیغ های کذایی از داروی آقای کردی رو خوردم و سفارش دادم نه تنها اثری نداشت بلکه کلی هم عوارض داشت و باعث فشار خیلی سنگین به کلیه هام شد و ایشون در جواب با بی ادبی گفت همینه که هست و برخلاف تبلیغات دروغ که میگن هزینه را عودت میدهند شماره منو بلاک کردند ،خواهش میکنم فریب این شیاد رو نخورین و مراقب سلامتیتون باشید.

    • Massi Shaneh

      من ۱۰ شب داروی آقای کردی رو مصرف کردم و شنبه می رم رادیولوژی و یکشنبه سونوگرافی و نتیجه رو اینجا می گم. از صمیم قلب امیدوارم سنگها از بین رفته باشن وگرنه برای بار پنجم باید برم تی یو ال، یکبار هم سنگ شکن کردم و یکبار هم عمل RIRS

      پاسخ ها

      • دوست

        سلام.منم سنگ داشتم و هم درد و هم خونریزی، داروی گیاهی که به من جواب داد، رنیفیکس شرکت برگ بهشت بود. درد و خونریزی تمام شد فوری، نمی‌گم داروی کسی خوبه یا بده. خودتون میدونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج