۲۲۰۸۱
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

زنان چندبار رژيم مي‌گيرند؟!

خانم‌ها آن قدر نسبت به تناسب اندام خود حساس هستند كه تعداد زيادي از آن‌ها تا رسيدن به ۴۵ سالگي ۶۱ بار رژيم مي‌گيرند. به اين ترتيب مي‌توان گفت، زنان دچار اضافه وزن، حداقل ۲بار در سال رژيم‌گرفتن را امتحان مي‌كنند!

زنان چندبار رژيم مي‌گيرند؟!

زنان چندبار رژيم مي‌گيرند؟!

برترین ها: خانم‌ها آن قدر نسبت به تناسب اندام خود حساس هستند كه تعداد زيادي از آن‌ها تا رسيدن به ۴۵ سالگي ۶۱ بار رژيم مي‌گيرند. به اين ترتيب مي‌توان گفت، زنان دچار اضافه وزن، حداقل ۲بار در سال رژيم‌گرفتن را امتحان مي‌كنند اما با وجود اين فقط تعداد كمي از آن‌ها با انجام اين كار به نتيجه دلخواه خود مي‌رسند. دانشمندان با انجام نظرسنجي روي ۲ هزار زن و مرد متوجه شدند، بيش از سه چهارم آن‌ها در سال گذشته رژيم گرفته‌اند ولي واضح است كه بيشتر اين افراد را خانم‌ها تشكيل داده‌اند اما اين كار نگراني‌هاي زيادي را براي دانشمندان به‌وجود آورده است. آن‌ها معتقدند، نسل بعدي به‌دليل رژيم‌هاي سخت و دشوار دچار سوء تغذيه شده و بيماري‌هاي زيادي را تجربه خواهند كرد.

نزديك به ۶۰ درصد مردم معتقدند نبايد به كودكان غذاهايي مانند سيب‌زميني يا شكلات داد، زيرا با اين كار ممكن است آن‌ها دچار اضافه وزن شوند. اين در حالي است كه اين نوع غذاها كاملا سالم هستند و مصرف به اندازه آن‌ها براي بدن ضروري است.همچنين بسياري از افراد زير ۲۶ سال نمي‌دانند كلسيم موجود در محصولات لبني، سبزي‌ها و ماهي اهميت بسياري براي رشد و حفظ استقامت استخوان‌هاي بدن دارند، زيرا اين بخش از بدن حتي تا ۳۰ سالگي هم به رشد خود ادامه مي‌دهند. گرفتن ۶۱بار رژيم در طول زندگي به اين معناست كه تعداد زيادي از مردم در مهم‌ترين دوره از تكامل بدني از كلسيم و ديگر عناصر حياتي بدن محروم بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرنیا

      مهم اینه که با لذت بخوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج