adexo3
۶۰۱۳۶
۵۲۵۴
۵۲۵۴
پ

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

اگر تا امروز سري به خيابان جمهوري تقاطع وليعصر زده باشيد حتما فروشگاه‌ها و مغازه‌هاي تجهيزات و كالاهاي پزشكي را ديده‌ايد كه پشت ويترين آنها انواع و اقسام دستگاه‌ها و كالاهاي پزشكي ديده مي‌شود.

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی
مجله سیب سبز: اگر تا امروز سري به خيابان جمهوري تقاطع وليعصر زده باشيد حتما فروشگاه‌ها و مغازه‌هاي تجهيزات و كالاهاي پزشكي را ديده‌ايد كه پشت ويترين آنها انواع و اقسام دستگاه‌ها و كالاهاي پزشكي ديده مي‌شود. تجهيزاتي كه بعضي از آنها با كاربردهاي خانگي و بعضي ديگر كاربردهاي بيمارستاني و بزرگ‌تري دارند. سال‌ها پيش وقتي براي رفتن به مدرسه از مقابل مغازه‌هاي اين خيابان رد مي‌شدم كمتر مغازه و فروشگاهي را مي‌ديدم كه خالي از مشتري باشد اما امروز خلوتي و كسادي بازار اين مغازه‌ها به طرز عجيبي توجه عابران و مسافران هر روزه خيابان‌ها را به خود جلب مي‌كند. بايد مسير مقابل بازار تجهيزات پزشكي را طي كني تا شايد تك و توك مشترياني را ببيني كه از اين مغازه به آن مغازه در جست و جوي محصولي ارزان‌تر و با كيفيت بهتر هستند. اگر تصميم داريد دير يا زود سراغ خيابان جمهوري و راسته بازار تجهيزات پزشكي برويد بدون ترديد راهنماي خريد كالاهاي پزشكي سيب سبز را مرور كنيد.

دماسنج

اگر شما هم در جمع خانواده‌تان كودكي داشته باشيد حتما نياز به تب‌سنج را احساس كرده‌ و تا امروز يكي از اين دماسنج‌هاي كوچك براي بررسي ميزان حرارت بدن كودك‌تان تهيه كرده‌ايد. اگر چه اين روزها دماسنج‌هاي ديجيتالي با اقبال زيادي از سوي خانواده‌ها روبه‌رو شده‌اند اما هنوز هم گروه زيادي از مردم تمايل به استفاده از دماسنج‌هاي جيوه‌اي دارند و بر اين باورند كه دماسنج‌هاي جيوه‌اي در مقايسه با دماسنج‌هاي ديجيتال دقت بهتري دارند.

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

دستگاه تست قندخون

تهيه دستگاه تست قند خون بيش از همه براي افراد مبتلا به ديابت واجب است. دستگاهي كه به كمك آن مي‌توانند در طول روز ميزان قندخون خود را اندازه‌گيري كنند و احتمال بروز هرگونه خطري را به حداقل برسانند. از اين رو اهميت خريد يك دستگاه تست قند خون دقيق براي اين گروه از بيماران اهميت دارد. به همين دليل است كه توصيه‌هاي زيادي در اين باره شده كه سراغ دستگاه‌هاي ارزان‌قيمت با دقت كم نرويد و پيش از خريد دستگاه علاوه بر تحقيق درباره آن از پزشك خود در اين زمينه مشورت بگيريد.

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

انواع زانوبند و شكم‌بند

همه ما به اقتضاي سن، آسيب‌هاي احتمالي و حركت‌هاي ناگهاني كه در زندگي داريم دست‌كم يك‌ بار تجربه استفاده از زانوبند، كمربند يا شكم‌بند را داريم. كافي است سري به بازار كالاها و تجهيزات پزشكي بزنيد تا ببينيد اين گروه از تجهيزات از جمله كالاهايي است كه به راحتي و سادگي در تك‌تك مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي لوازم و تجهيزات پزشكي يافت مي‌شود. اين نوع از كالاها نيز توسط كارخانه‌هاي مختلف و با قيمت‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند كه قيمت محصولات اروپايي و آمريكايي آن از محصولات آسيايي‌ بسيار گران‌تر است.

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

دستگاه سنجش فشارخون خانگي

همه ما وقتي پا به سن مي‌گذاريم توجه بيشتري به حفظ سلامت‌مان داريم به همين دليل دست به دامن انواع و اقسام دستگاه‌ها و تجهيزات پزشكي خانگي مي‌شويم و از آنها براي چكاپ ابتدايي خودمان بهره مي‌بريم. دستگاه سنجش فشار خون نيز يكي از همين كالاهاي پزشكي است كه وجود آن نه تنها در خانه افراد مبتلا به فشار خون ضروري است بلكه وجودش در هر خانه‌اي مي‌تواند دلگرمي بزرگي براي اعضاي خانواده به ويژه سالمندان هر خانواده‌اي باشد. خوشبختانه در بازار تجهيزات پزشكي دستگاه‌هاي سنجش فشار خون متنوعي وجود دارد كه مي‌تواند نياز افراد مختلف را برآورده كند اما بعضي از اين دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌هايي هستند كه حرف اول را در ميان دستگاه‌هاي فشار خون مي‌زنند. فروشندگان می‌گویند تعدادي از اين دستگاه‌ها اگر چه قيمت‌هاي بالايي دارند اما متناسب با قيمتي كه دارند طول عمر و دقت بالاتري نيز دارند.

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

جوراب واريس

اگر خودتان تا به حال بيماري واريس را تجربه نكرده باشيد حتما در ميان اعضاي فاميل يا دوست و آشنا افرادي را ديده‌ايد كه به مشکل واريس، همان رگ‌هاي سياهرنگ و مارپيچ با ظاهري زشت، مبتلا شده‌اند. اين گروه علاوه بر مصرف دارو و انجام تكنيك‌هاي ورزشي كه دردهاي بيمار را تسكين و پيشروي بيماري را كنترل مي‌كند، از جوراب‌هايي استفاده مي‌كنند كه با نام جوراب واريس معروف‌اند. اين جوراب‌ها علاوه بر كاهش درد مي‌تواند روند پيشروي بيماري را كنترل كند. وقتي براي تهيه اين جوراب به بازار كالاهاي پزشكي واقع در خيابان جمهوري تهران سر مي‌زني با مارك‌ها و برندهاي مختلفي از جوراب واريس در سايزها و اندازه‌هاي متنوع روبه‌رو مي‌شوي و نمي‌داني از ميان اين همه محصول مشابه بايد سراغ كدام يك از اين جوراب‌هاي واريس برويد. چون هر فروشنده‌اي محصولي تازه را معرفي مي‌كند و بر اين باور است كه محصول او بهترين محصول موجود در بازار است. شايد بهتر باشد در اين زمينه از پزشك معالج خود راهنمايي بخواهيد.

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

کاملترین راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی

فروشندگان چه می‌گویند؟

سيامك محسني، يكي از فروشندگان تجهيزات پزشكي در خيابان جمهوري تهران درباره افزايش قيمت تجهيزات پزشكي در چند ماه گذشته مي‌گويد: «تحريم بعضي از كالاها و افزايش قيمت تجهيزات و كالاهاي پزشكي موجب شده تا مردم در زمان خريد با ترديد‌هاي زيادي روبه‌رو باشند. وقتي مردم براي خريد به فروشگاه مي‌آيند نگرانند كه شايد دستگاهي كه خريداري مي‌كنند تقلبي باشد. آنها مي‌خواهند مطمئن باشند محصولي كه با قيمتي گران مي‌خرند واقعا محصول توليدشده فلان مارك معروف باشد و از طرفي مشترياني هم هستند كه به دليل قيمت‌هاي گران تجهيزات پزشكي سراغ محصولات و كالاهايي مي‌روند كه ارزان قيمت و بي‌كيفيت هستند. به اين ترتيب نتيجه مورد نظر را از دستگاه يا كالا دريافت نمي‌كنند و خيلي زود با يك دستگاه خراب و بي‌خاصيت روبه‌رو مي‌شوند.»

چيني ارزان اما بي‌كيفيت

يكي از مشكلاتي كه امروزه بسیاری از آن گله دارند عرضه محصولات و كالاهاي چيني موجود در بازار است. پرهام جعفري، يكي از فروشندگان كالاهاي پزشكي در خيابان وليعصر در اين باره مي‌گويد: « وقتي مشتري به مغازه مراجعه مي‌كند و براي نمونه مي‌خواهد فشارسنج تهيه كند، ما انواع و اقسام نمونه‌هاي دقيق و برندهاي معروف و موجود را به او معرفي مي‌كنيم. فشارسنج‌هايي كه به طور ميانگين با قيمتي حدود ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان قابل تهيه است اما مشتري مغازه را ترك مي‌كند و سراغ فروشنده‌اي مي‌رود كه محصول چيني و كره‌اي را با قيمتي حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان به او ارائه كند.» وي اضافه مي‌كند: «متاسفانه مردم دقت نمي‌كنند كه با خريد محصول ارزان قيمت چيني، محصولي بي‌كيفيت خريداري مي‌كنند و نبايد از چنين محصولي انتظار داشته باشند كه با دقت و ظرافت كار كند. معمولا اين محصولات بي‌كيفيت خيلي زود از كار مي‌افتند و بازده لازم را ندارند و اين مسئله موجب مي‌شود مشتري به فروشگاه باز گردد و از شما شكايت داشته باشد. از طرفي خريد محصولات با كيفيت نيز براي گروه زيادي از مردم دشوار است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج