جاباما
۷۳۱۴۴
۴۶ نظر
۱۱۹۵۰
۴۶ نظر
۱۱۹۵۰
پ

راه های کنار آمدن با بینی بزرگ

اگر بینی شما بزرگ است و از این بابت خسته شده اید اما امکان جراحی هم برایتان وجود ندارد بهترین کار این است که شرایط را بپذیرید و با آن کنار بیایید. در اینجا با دنبال کردن این پله ها می توانید بینی بزرگ و گوشتی یا عقابی شکل تان را بیشتر دوست داشته باشید.

راه های کنار آمدن با بینی بزرگ

مجله تندرستی: ایرانی ها به طور ژنتیکی بینی درشت و بزرگی دارند و به احتمال زیاد دلیل اصلی تقاضا برای عمل های جراحی کوچک کردن بینی همین مسئله است. به کلی تفاوت ساختار و آناتومی چهره ایرانی ها با کشورهای همجوار و بیشتر کشورهای اروپایی این است که ایرانی ها صورتی ریزنقش تر، چانه و فکی پایین و کوچکتر دارند. دقیقا به دلیل کوچکی چانه و عقب قرار گرفتن آن است که بینی ایرانی ها درشت تر به نظر می رسد.

ایرانی ها دارای فک پایین کوچکی هستندکه بینی ایرانی ها درشت تر به نظر می رسد. ایرانی ها دارای فک پایین کوچکی هستند. چون رشد آنه معمولا از فک بالا کمتر است، در نتیجه فک بالا به خصوص دندان ها جلوتر از دندان های پایین قرار می گیرند. همین مسئله باعث می شود بینی، حتی اگر خیلی هم بزرگ نباشد، بزرگ به نظر برسد. بیشتر اروایی ها برخلاف ایرانی ها فک بزرگ و صورتی کشیده دارند و به همین دلیل بینی شان هم کوچتر به نظر می رسد؛ حتی اگر چندان هم کوچک نباشد.
 
راه های کنار آمدن با بینی بزرگ
 
بینی عقابی و قوزدار ایرانی ها

بینی ها براساس خصوصیات نژادی در 5 گروه ویژه قرار می گیرند:

1- نژاد آفریقایی با بینی پهن و پوست ضخیم و فررفته.

2- نژاد آسیایی معروف به بینی کره ای، در این نژاد استخوان بینی کوتاه، سر بینی بالا و از نیمرخ یک قوس نسبی روی بینی مشاهده می شود.

3- نژاد مدیترانهای شامل بینی های ایرانی که اغلب عقابی و قوزدار است. شاید برایتان جالب باشد بدانید یکی از متخصصان جراحی بینی که چند سال پیش برای شرکت در سمپوزیوم جراحی پلاستیک و ترمیمی بینی به ایران سفر کرده بود اعتراف کرد که عمل بینی مردم خاورمیانه از جمله ایرانی ها به دلیل ضعف غضروف های بینی مشکل تر از سایر نقاط دنیا است.

4- نژاد قفقازی که اندازه بینی متوسط و پوست آن نازک است و نوک بینی کمی سربالاست.

5- نژاد رومی با بینی پهن اما برخلاف نژاد آفریقایی بینی قوزدار است و پوستی متوسط دارد.


۹ پله، برای کنار آمدن با بینی بزرگ

اگر بینی شما بزرگ است و از این بابت خسته شده اید اما امکان جراحی هم برایتان وجود ندارد بهترین کار این است که شرایط را بپذیرید و با آن کنار بیایید. در اینجا با دنبال کردن این پله ها می توانید بینی بزرگ و گوشتی یا عقابی شکل تان را بیشتر دوست داشته باشید و بدون نیاز به جراحی زیبایی، از دیدن خودتان در آینه بیشتر لذت ببرید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

پله اول

از خودتان بپرسید چرا بینی تان را دوست ندارید؟ زیادی کشیده یا بلند است؟ گوشتی است یا نوک پهنی دارد؟ پره های بزرگ دارد؟ به هر حال اول از همه باید بدانید که کدام ویژگی این بینی برای شما عذاب آور شده که هر روز وقتی خودتان را در آینه می بینید، ناراحت و نگران می شوید.

پله دو

به بینی تان با دقت بیشتری نگاه کنید و تناسب آن را با سایر اعضای صورتتان بسنجید. به دنبال این مسئله نباشید که صورتتان چه اشکالاتی دارد؛ بلکه به این فکر کنید که بینی شما در اتفاق های زندگی تان هیچ نقشی ندارد. تنها به این دلیل آزارتان می دهد که خودتان اینطور می خواهید.

پله سوم

به بینی آدم های اطرافتان بیشتر دقت کنید. احتمالا بینی بعضی ها از شما به مراتب بدتر است و بعضی ها هم بینی هایی با اشکال نامتعارف دارند. چرا تاکنون به این موضوع دقت نکرده بودید؟ وقتی شما به بینی دیگران توجه نمی کنید و به طور حتم خیلی از آدم ها هم به بینی شما اهمیتی نمی دهند.

پله چهارم

به ستاره های سینما و افراد مشهور خوب نگاه کنید. خیلی از آنها بینی بزرگ با شکل غیرعادی دارند. اگر فردی با این بینی بد شکل توانسته سوپراستار شود؛ پس بینی شما آنقدرها هم که فکر می کنید مانع از پیشرفت شما نیست.

پله پنجم

به این فکر کنید که با یک بینی دیگر، خودتان نیستید. قیافه تان عوض می شود و شاید خودتان را هم در آینه نشناسید. خیلی از افراد جذاب بینی های بزرگی دارند که به چشم کسی نمی آید. حتی ورزشکاران شناخته شده یا تمام ثروتمندان و مشاهیر هم بینی های خوش فرم و خوش تراش ندارند.

پله ششم

از بینی دغدغه ذهنی نسازید. به دنبال اجزایی از صورتتان باشید که دوستشان دارید. آنها را محور توجه قرار دهید و اینقدر به ظاهرتان فکر نکنید. بهترین کار این است که مدام جلوی آینه نباشید و از آن هر چه بیشتر فاصله بگیرید. در این صورت بینی شما به مشکل پیچیده ای تبدیل نمی شود.

پله هفتم

ورزش کنید. اگر نمی توانیدبینی تان را تغییر دهید می توانید احساستان را نسبت به کل بدنتان عوض کنید. اگر فکر می کنید بینی بزرگ «زشت» به نظر می رسید این طرز فکر را فراموش کنید و به جای آن با داشتن بدنی متناسب سالم و قوی تر به نظر برسید.

پله هشتم

اعتماد به نفس تان را بالا ببرید. کارهایی را انجام دهید که با کمک آنها احساس خوبی پیدا می کنید. در نتیجه با ذگشت زمان دیدگاه شما نسبت به بینیتان تغییر می کند.

پله نهم

سعی کنید خودتان را به خاطر آنچه هستید بپذیرید و به نظر دیگران درباره خودتان توجه نکنید. شاید وقتی بینی تان را دوست ندارید این پیشنهاد کمی دشوار باشد اما آن را به دفعات تمرین کنید تا خودتان را بیشتر دوست داشته باشیدو از زندگی لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      کره ای ها همه اشون بینی هاشون قشنگو کوچیکه...پوست موی خیلی خوبی هم دارن...

      پاسخ ها

      • نانا

        حالا که چی طفلکی

      • حدیث

        خجــــــــــــــــالت بکش عقب افتاده... من فقط گفتم علاوه بر بینی پوست و موی خوبی هم دارن... طفلکیش چیه؟؟؟

      • Ibrahim

        تو زندگیم هیچوق قیافه مهم نبوده
        اما یکی دوساله به خاطر بینیم اعتماد به نفس پایین اومده خیلی قبلنا خیلی خوب بودم اما الان بینیم بزرگه به صورتم نمیخوره نگاه های سنگین آدمایی ک منو میبینمو حس میکنم برام مهم نیستا اما ضعیفم کرده حتی تو مهمونی ها زن فامیلمون بهم میگه بینیت چقد بزرگه خودتون تصور کنین تو جمع چه دردی داره
        تو کلاس درس تو دانشگاه خیلی سخته اصا امثال منو آدم حساب نمیکنن
        البته میگم برای من مهم نیس اما ته دلم منو ضعیف کرده یه عکس میندازیم اصا خوب در نمیاد حتی با فتوشاپ تیکه های خیلیایرو میشنوم و چیزی نمیگم
        سخته عاشق بشی اما.... هعی بیخیال پولم که نداریم
        تو این زندگی هیچی واس من نیس تو17سالگی دلم پیره

    • fenjun

      teflaki

    • بدون نام

      زم بسته

    • سلام

      واقعا این نه مرحله پیشنهاد خوبیه.خصوصا داشتن اعتماد به نفس کمک خیلی بزرگی میکنه.چه بهتر که همه دید ظاهری رو کنار بذارن و یه کمی باطن بین باشن.چون چهره خوب یه روزی عادی میشه ولی باطن خوب همیشه به یاد میمونه.پس بیایم به جای عمل بینی و.....یه کمی روی باطنمون کار کنیم.

      پاسخ ها

      • حسن

        آره دیگه اینجوری باید دل خودمون رو خوش کنیم

    • امیر

      من دماغ پخشه بزرگی دارم خوشگل هستم ولی یکم دماغم رو اعصابمه خودم باشم میگم خوبه بقیه میگن دماغت خیلی بزرگ هست و همینه ازارم میده ... میدونید ک حرف مردمم خیل مهمهه.. الان 16سالم هس وای ب حال بزرگیم

    • ساناز

      بینی من مثه عقابه /اعصابم همیشه خورد میشه جلو ایننه خیلییی قوس داره برادرم مسخرم میکنه اه

      پاسخ ها

      • شاه علی

        منم همینطور

      • ناشناس

        مال منم اینجوریه واقن خودم قیافم خوبه فقط بینیمم بدههه واقن دارم دیوونه میشم

    • بدون نام

      سلام روشی برای کوچک نشان دادن بینی نداری

      پاسخ ها

      • سعید

        چرا برو تو سایت روش زنجبیل و سرکه وخمیردندون رو بخون و استفاده کن ن

    • نگار

      مرسی از دلداریتون، اعتماد به نفسم رفت بالا :-)
      دماغم خیلییییییی هم خوبه
      :-D

    • حسن

      خداییش بینی بزرگ خیلی زشته حتماعمل کنید مال بعضی ها باعمل کردن زشتتر میشه.

    • هکر قلب

      سلام. من نمیخام دماغم رو عمل کنم راستش دماغم خیلی منحرفه واقعا کلافه شدم تورو خدا کمکم کنید ممنون میشم دوستدارتان منیره از قشم

    • Reza

      سلام خوبین؟
      میدونی چیشده من دماغمو خیلی دوس دارم ولی تمسخر دیگران منو خیلی آزار میده.

    • بدون نام

      هرکاری میکنید برای خودتون بکنید، دهن بین این جماعت لق لقه دهن نباشید، روانشناس معروفی میگفت شما از ۸ میلیارد مردم نیاز به یک عاشق دارید و شش نفر دوست سالم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار

    • تقی

      واقعا اطلاعاتون زیاد بود مردم خیلی استفاده بردند,با این اطلاعات برای درمان کوچک بینی.من که استفاده کردم بینی ام خیلی کوچک شده حالا یه راه حل بده بزرگش کنم

    • شاه علی

      دماغ بزرگ یعنی یک ایرانیه اصل.همه ی اجداد ما دماغاشون بزرگ بوده.دوستان با حرفای مردم زندگی نکنید.

    • ناز

      بيني من سرم خيلي ها فشار ميارت نميدانم سينوس دارم يا نه حتا به چشمم فشار مياد

    • حبیب

      بینی من بزرگ و گوشتیه.ولی مشکلم اینه که به شدت از بیهوشی حین عمل می ترسم.وگرنه تا حالا صد دفعه عمل کرده بودم. نمی دونم چیکار کنم.واقعا از فکر به این مسئله خسته شدم

      پاسخ ها

      • My

        داش اصلا ترسی ندارم منم مثل تو بودم ولی تو کمتر از ی ساعت جراحی بدون درد تموم شد الان حالشو میبرم

    • sahar

      خیلی تلاش کردم بینیم عمل کنم هزینه شو به هرنحوی شده جمع کردم ولی همسرم اجازه اینمارونمیده

    • ناشناس

      خداییش اینا همه حرف و شعاره!فقط یه چیزیه به خودمون آرامش بدیم در صورتی که ظاهر خیلی هم مهمه!طرف مقابل اول ظاهر آدمو میبینه بعد میره سراغ باطن!نشون دادن باطن خیلی طول میکشه!طرف اگه ظاهرت خوب باشه بعد میاد سراغ باطنت و رفتارت!خدا میدونه چند سال و چند وقت هست خودمو از عکسای دسته جمعی با دوستام محروم کردم!یا همیشه تماشاچی بودم یا عکاس!خدا میدونه چقد از خنده هام میترسم و خیلی وقتا جلو خودمو میگیرم و سعی میکنم فقط یه لبخند بزنم که وضع خراب تر نشه!خیلی وقته حتی یه خمیازه درست هم نتونستم بکشم و از خوابم لذت ببرم!تنها همدمم شده تخیلاتم که فکر میکنم اگه نقشم یه طور دیگه بود در اون شرایط چه وضعی داشتم!!!!!

      با این همه بازهم خدایا شکرت!حداقل شاهد تماشای شادی و خنده دیگران هستم!

    • یوسف

      منم دماغم زشته خیلی ها مسخرم میکنن حتی گوشهامم رو به جلو هست و از بچگی بابت گوشهام و بزرگیم بابت دماغم مسخره شدم ولی بازهم گاهی رفیقام بهم میگن خوشگل. ولی خدایا تو اون بالاسری اگه چنین دماغی بهم دادم ازت ممنونم شاید همین باعث بشه از خیلی گناه ها دوربشم‌.خدایا ممنونتم که حداقل بازهم از خیلیی ها چهره بهتری دارم‌.خدایا ممنونم از دماغ بزرگم شاید دخترهای زیادی ازم دوری کنن و تو همیشه بهم نزدیکی میکنی.خدایا درد تمسخر جلوی فامیل برام سنگینه ولی میدونم خیلی ها ارزو میکنن همین دماغ وگوشو داشتم ولی دوتا پاهای سالم داشتم‌‌.این دماغو داشتم ولی چشمام سالم بودن. خدا تمسخرو بخاطرت تحمل میکنم و نعمت های دیگه ای که بهم دادی ازت ممنون.چشمان زیبا ابروهای زیبا.موهای فرقشنگ‌.پاهای سالم.خدایا منو مثله بهجت کنارت عزیز کن و بهم نزدیک شو تا تمسخردیگران برام بی اهمیت بشه‌.فقط دردو دل بود عزیزان‌‌.ممنون که خوندید

    • فرهاد

      ظاهر ادما دست خودشون نیس و یک روزی از بین میره زیر خاک مهم انسانیت و عشق و معرفت ک باید خودمون بسازیم ن ب فکر عضو کوچکی از اعضای تنمون باشیم.اینده نمیگن یارو دماغش بزرگ بود یا کوچیک میگن خوب بود یا زشت.اعتماد ب نفس از شکل دماغ ب وجود نمیاد از این ب وجود میاد ک بدونی چقد بزرگی چون انسانی و از همه موجودات بالاتری چون روح هممون از جنس خداست

    • محمدهستم

      بس شما جای معلولا بودید چیکارمیکردید؟؟؟برید خدا روشکر کنید که یک انسام سالم هستید..حرف مردم همیبشه هست بس اعتماد به نفس داشته باشید. الان خیلی از مردم عیب های زیادی دارنی حالا یکی عیب ظاهری و یکی عیب باطنی. موفق باشید

    • سارا

      من دماغم خیلی کوچیکه شاید باورتون نشه ولی بعضیا ب خاطر خیلی کوچیک بودنش مسخرم میکنن....کلا مردم مسخره کردنو دوس دارن واستون مهم نباشه اصلا

    • Danial

      من 18سالمه و دماغ بزرگ و گوشتی دارم اما خودم ازش راضیم و دوسش دارم کسیم تا حالا به اون صورت مسخرم نکرده و از هر کسی میپرسم میگن خوبه و به چهرت میاد.خودمم بینیمو همینجوری دوس دارم. فقط مشکل من در عدم تقارن سوراخهای بینیمه.با اینکه این عدم تقارن از روبرو کاملن مشهوده ولی بازم مشکلی باهاش ندارم و دوسش دارم فقط از نیمرخ و سه رخ سمت چپم یه خورده تو ذوق میزنه و سوراخ بینی سمت چپم کمی بالاتر از سمت راست قرار گرفته. شاید هم بخاطر حساس بودنم رو این موضوعه و از دیدگاه نفر دیگه ای اونقدر هم تو ذوق نزنه. به هر حال اگه کسی راهی برای برطرف کردن عدم تقارن سوراخهای بینی داره(بدون عمل جراحی) لطفن راهنماییم کنه.

    • بدون نام

      منم ۱۷سالمه بینی خیلی بزرگی دارم اما پول ندارم عملش کنم دوستام میگن خیلی خوشگلی ولی دماغت بدجور زده تو ذوق قیافت ای کاش کمی پول داشتم...

    • Alireza

      تو هم آنها را مسخره کن

    • علیرضاابادان

      مهم این بدن دارید

    • حسن جون

      نینز

    • حسن جون

      زیبایی در ارتباط تاسیر داره

    • نازنازی خوشگل

      سلام ول کنین این مسخره بازیارو ،من تاقبل سه سالگیم بینی کوچیکوقشنگی داشتم ولی یه بار توسه سالگیم بینیم شکست ،توشیش سالگیم لوزه سومم اودکردکه چون خونواده ام دیر متوجه شدن توهشت سالگی ودرحالی که لوزه تاثیرخودشوبه طورکامل روقیافه ام مخصوصابینیم گذاشته بود،لوزه امو عمل کردم،بعدم به بلوغ رسیدم ودوران بعدبلوغ،کلن قیافه ام عوض شده طوری که کسی منو باعکس بچگیام نمیشناسه، ولی خداروشکر همه میگن خودمم معتقدم که هنوزهم خوشگلم قصد هیچ عمل زیبایی روهم ندارم

    • فریبا

      سلام من دماغم رو دوست دارم وشوهرم هم منو تو این که عمل کنم ازاد گذاشته ومیگه بینیت به صورتت میاد وبااینکه دماغم تقریبا یه کم گندست اما از چهره ام راضی ام و هر روز با نگاه کردن به اینه از دیدن قیافه خودم خوشحال میشم

    • بدون نام

      دماغم بزرگ است و به آن میبالم

    • بینام

      من دماغم بزرگه ولی از این میترسم که با عمل بدتر بشه دوتا فیلم از اتاق عمل دیدم خوف کردم الان دیگه کلا از عمل بینی بدم میاد ولی چه کنم با این دماغ بزرگم هرکی موافقه تایید کنه

    • علیرضا

      من خودمم بینیم بزرگه . قبول دارم خیلی هم بده و به دیگرانم حق میدم که مسخرم کنن ولی ای وااای از لحظه هایی که توسط دیگران یا دوستات تو یه جمع مسخره میشی! بدترین لحظات زندگیه طوری که ادم دلش میخاد اب بشه بره تو زمین!!

    • منم یه ادمم(:

      دوستانی ک خیلی توجه میکنید به حرفایی مردمو میگید تو جمع مسخرع میشمو فلان یع نگاه ب قیافع تک تک شون بندازید ب هیکلاشون راه رفتانشون حرف زدناشون میبینید تو یع چیز نقص دارن اگر دیدید مسخرتون میکنن نگاشون نکنید شمام یع چیز بهشون بگید تا دفعه دیع نتونع چیزی بگ..
      نمیدونم چرا بعضیا فک میکنن هیچ عیبی ندارن و مردمو مسخرع میکنن لعنت ب اون اعتماد ب سقفشون(:

    • Mohammad

      یه بینی دارم عقاب، جوری که میتونم با عقاب کَل بندازم
      قیافه شخمی ای هم دارم واقعا شاید درد بدی هست ولی باید قدرت به شخم گرفتنتون رو افزایش بدید
      به جز قیافه شخمی روابط اجتماعی ضعیفی دارم
      ولی قدرت به شخمم گرفتن قوی ای دارم به شما هم پیشنهاد میکنم :) D:

    • سعید

      بنظر من دماغ اگر گوشتی باشه خیلی بهتر از اینه که استخوانی باشه و تازه من درسته که بینی ام بزرگه ولی اصلا عمل نمیکنم چون برای مرد خیلی خیته.

    • ندا

      منم دماغم بزرگه. یعنی گوشتیه. و از روبرو خیلی پهنه. اما معتقد به زیبایی طبیعی هستم. و اصلا زیر بار عمل نمیرم.کاش میشد یه خورده از پهنیش کم میشد بدون اینکه عمل کنم. ولی من فکر میکنم راهش اینه که تمرکز رو از روی بینی به جاهای دیگه بدید. یعنی مثلا صورتتون اگر لاغر هست چاق بشید. مدل ابروها رو عوض کنید. به پوستتون برسید به موهاتون برسید . ورزش کنید به هیکلتون برسید به تیپتون . یعنی جوری باشه که تنها نقصتون بینیتون باشه . اینجوری خیلی به چشم نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج