۱۲۷۳۹۰۶
۲۱۷۱
۲۱۷۱
پ

تعرفه کامپوزیت دندان

امروزه بهره مندی از لبخندی زیبا برای هر کسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و نداشتن این دندان ها می تواند برای هر کسی مشکلات زیادی از جمله کمبود اعتماد به نفس به همراه دارد. در گذشته راه های زیادی برای زیبا سازی لبخند وجود نداشت و ارتودنسی تنها راه آن به شمار می رفت. اما امروزه کامپوزیت به بهترین و البته ارزان ترین روش ممکن برای اصلاح لبخند تبدیل شده است و تعرفه کامپوزیت دندان موجب شده تا افراد زیادی به این سمت سوق پیدا کنند.

 

تعرفه کامپوزیت دندان

تعرفه کامپوزیت دندان در سال 1402 و 1401

ما در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل به تعرفه کامپوزیت دندان بپردازیم و اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد هزینه های آن در اختیارتان قرار دهیم. شما ضمن مطالعه این مطلب نه تنها از عوامل دقیق در قیمت کامپوزیت دندان مطلع شوید بلکه به راحتی می توانید لیست قیمت این محصول را در سال 1402 و 1401 به دست بیاورید. 

با ما همراه باشید. اما پیش از مطالعه این مطلب شما می توانید از طریق این لینک به لیست و تعرفه کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۲دسترسی پیدا کنید از شرایط کامپوزیت قسطی دندان نیز مطلع شوید : قیمت و هزینه کامپوزیت دندان

 تعرفه کامپوزیت دندان به چه صورت محاسبه می شود ؟ 

بدون شک در زمان پیدا کردن یک مرکز مطمن جهت کامپوزیت کردن ، تنها از یک مطب و از یک کلینیک دندان پزشکی اقدام نمی کنید. همین مورد نیز باعث می شود که با بازه ای از قیمت رو به رو شوید و مطمئن نباشید کدام بهتر است. آیا ارزان بودن یک مرکز خبر از بی کیفیت بودن کامپوزیت دندان می دهد یا قیمت بالا لزوما به علت کیفیت بسیار خوب آن می باشد ؟ 

تعرفه کامپوزیت دندان

۰۲۱-۷۷۲۷۸۵۶۲ مشاوره آنلاین و رایگان

جواب هر دو سوال به قطع خیر می باشد ! نه بالا بودن هزینه معنی با کیفیت بودن کامپوزیت را می دهد و نه ارزان بودن آن خبر از بی کیفیتی آن می دهد بلکه این عوامل زیادی هستند که دست در دست هم می دهند تعرفه کامپوزیت دندان را در هر کلینیکی مشخص می کنند. ما در این مطلب قصد داریم تا برخی از این فاکتور ها و عوامل را برای شما شرح دهیم تا آگاهانه تر دست به کامپوزیت دندان بزنید. 

برند لمینت

بدون شک تاثیر گذار ترین مورد در تعرفه کامپوزیت دندان برندی است که برای کامپوزیت از آن استفاده می کنید. خوشبختانه در کشور ما امکان استفاده از برند های با کیفیت خارجی وجود دارد و امروزه در کلینیک های مطرح به کار گرفته می شوند. این برند های از کشور هایی مانند ژاپن ، کره ، آلمان و حتی امریکا وارد کشور می شوند و قابل استفاده هستند. هرچند که هزینه آن ها متفاوت می باشد و شما بر اساس بودجه ای که اختصاص داده اید به راحتی می توانید دست به انتخاب بزنید. 

در این قسمت می توانید برخی از برند های مطرح موجود در کلینیک های را مشاهده کرده و در مورد کیفیت و قیمت آن ها نیز به کسب اطلاعات بپردازید. 

برند آمریکایی الترادنت نانوسرامیکی

یکی از بهترین برند های موجود در بازار ایران بدون شک متعلق به برند آمریکایی الترادنت می باشد. ممکن است تصور کنید که برند های آمریکایی در بازار ایران وجود ندارند و قابل استفاده نیستند اما خوب است بدانید که این برند موجود و در کیفیت بسیار بالایی قابل استفاده می باشد. اما بدیهی است که هزینه استفاده از این برند به علت هزینه های واردات آن بسیار بالا می باشد و طبیعی است که تعرفه کامپوزیت دندان برای این برند به نسبت سایر برند ها بالاتر می باشد.

اما در نظر داشته باشید که این برند به علت طول عمر و زیبایی چندین برابری که دارد بدون شک بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید. قیمت کامپوزیت دندان امریکایی الترادنت به طور تقریبی واحدی ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

برند آلمانی ای پی اس

از برند آمریکایی الترادنت که گذر کنیم نوبت به تعرفه کامپوزیت دندان با برند های آلمانی می باشند که بعد از برند های آمریکایی حرف اول را می زنند. این برند به دو صورت بلیچ و سوپر بلیچ قابل استفاده می باشد که از نظر قیمتی تفاوتی ندارند و این شمایید که بر اساس آن چه مد نظر دارید و البته نظر پزشک دست به انتخاب می زنید. شما می توانید برند المانی ای پی اس را با قیمتی تقریبا ۱ میلیون ۳۹۰ هزار تومان در هر واحد تهیه کنید. 

برند کاریزما آلمانی 

یکی دیگر از برند های با کیفیت که در کلینیک های دندان پزشکی موجود می باشد برند آلمانی کاریزما می باشد که امروزه قابل استفاده برای ساخت کامپوزیت می باشد. برند های آلمانی هرچند به اندازه برند های آمریکایی کیفیت ندارند اما همچنان می توانید از زیبایی و طول عمر آن ها مطمئن باشید. مزید بر آن که برند آلمانی کاریزما از قیمتی نصف برند آمریکایی برخوردار می باشد و تعرفه آن واحدی ۷۹۰ هزار تومان (تعرفه کامپوزیت دندان سال ۱۴۰۱ می باشد.)

برند توکویاما ژاپن

در نهایت نوبت به برند توکویاما ژاپن می رسد که در جایگاه چهارم از این لیست از نظر قیمتی قرار میگیرد. این برند شاید به اندازه برند های آلمانی از کیفیت بالایی برخوردار نباشد اما با توجه به قیمتی که دارد و البته با توجه به کیفیت قابل قبولی که دارد می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید. برند توکویاما در دو کد رنگی تولید و قابل استفاده می شود که تعرفه کامپوزیت دندان در هر کدام تقریبا معادل ۶۹۰ هزار تومان برای هر واحد می باشد.

در این قسمت از مطلب مطرح ترین برند های موجود در دنیا را برای شما قرار داده ایم که می توانید بر اسس بودجه مد نظر خود آن ها را انتخاب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که این تعرفه برای سال 1401 می باشد و برای سال 1402 این قیمت ها ممکن است بسته وضعیت بازار با افزایش رو به رو شوند. اما نگران نباشید چرا که از ظریق لینکی در ابتدای صفحه برای شما قرار داده ایم می توانید به صورت قسطی اقدام به کامپوزیت دندان نمایید. 

همچنین لیست قیمت فوق را می توانید از طریق جدول زیر نیز مشاهده نمایید (مربوط به سال 1401 میباشد) برای اپدیت قیمت ها میتوانید کلینیک عرشیان را در گوگل جستجو کنید : 

تعرفه کامپوزیت دندان

۰۲۱-۷۷۲۷۸۵۶۲ مشاوره آنلاین و رایگان

دندانپزشک منتخب شما 

عمده تعرفه کامپوزیت دندان بر اساس مواد ارزیابی می باشد با این وجود نباید از عوامل دیگر مانند پزشک غافل ماند. تخصص و مهارت پزشک بدون شک در این هزینه تاثیر گذار می باشد. مزید بر آنکه برخی از پزشک های کامپوزیت دندان به علت شهرتی که در حرفه خود کسب کرده اند طبیعتا هزینه های بیشتری را نیز دریافت می کنند. با این وجود چون این کار کاملا تخصصی است و تا سال ها با شما می ماند بهتر است در انتخاب پزشک خود دقت لازم را داشته باشید.

روش انتخابی برای کامپوزیت کردن دندان

به طور کلی دو روش برای کامپوزیت دندان وجود دارد که از نظر قیمتی چندان تفاوتی با هم ندارند. اما شاید از نظر میزان مراجعه به پزشک و ویزیت هزینه هایی را برای شما به دنبال داشته باشد که در نهایت در هزینه و تعرفه کامپوزیت دندان تاثیر گذار باشد. روش منتخب شما باید کاملا بر اساس فرم دندان ها و وضعیت آن ها صورت بگیرد تا کامپوزیت به بهترین شکل ممکن جواب دهد در غیر این صورت باید انتظار مشکلات ناشی از آن را داشته باشید.

رنگ کامپوزیت

در زمان کامپوزیت دندان یکی از مواردی که با آن رو به رو می شوید انتخاب بهترین رنگ برای کامپوزیت کردن است. شما می توانید رنگ طبیعی را انتخاب کنید یا از رنگ های سفید هالییودی برای کامپوزیت کردن استفاده کنید که در این صورت باید بدانید که احتمال تغییر رنگ جزئی وجود دارد. برخی از این رنگ ها از شرکت مبدا با قیمت بالاتری وارد می شود و به همین علت در تعرفه کامپوزیت دندان چه برای 1401 و چه برای 1402 تاثیر گذار می باشد.

پیشنهاد ما برای انتخاب رنگ کامپوزیت ، رنگی است که کاملا با رنگ پوست ، لثه ها و چهره  شما تناسب داشته باشد و به طور طبیعی انتخاب گردد.

 

کلینیک منتخب شما و محله آن

در نهایت نوبت به کلینیک می رسد که نمی توان از تاثیر آن در قیمت و تعرفه کامپوزیت دندان غافل ماند. برخی از کلینیک ها بسته به محل قرارگیری آن از هزینه های بیشتری برخوردار می باشند ، همانطور که برخی دیگر از کلینیک ها به علت قرار گیری در محل های غیر گران ، تعرفه کامپوزیت دندان را پایین تر ارائه می کنند که این به هیچ عنوان به کیفیت کار ارتباطی ندارد و بیشتر ناشی از محل قرار گیری میباشد. 

خدمات جانبی 

ممکن است برای کامپوزیت دندان خدمات جانبی نیز ارائه شود که در برخی از کلینیک ها اجباری و در برخی دیگر اختیاری می باشد. در هر صورت این خدمات در قیمت نهایی و تعرفه کامپوزیت دندان تاثیر گذار می باشد. در نظر داشته باشید که این خدمات همیشه هزینه اضافه نیست و گاهی در کامپوزیت هایی زیبا تر و محکم تر تاثیر گذار می باشند. 

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. 

۰۲۱-۷۷۲۷۸۵۶۲ مشاوره آنلاین و رایگان

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج