۱۲۸۸۹۸۱
۶۸۵
۶۸۵
پ

آیا می دانید با آموزش آرایشگری می توانید مهاجرت کنید؟

آیا مهاجرت از طریق آرایشگری نیز امکان‌پذیر است؟ البته که پاسخ مثبت است اما باید شرایطی مهیا شود که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم.

 

 

آیا می دانید با آموزش آرایشگری می توانید مهاجرت کنید؟

مهاجرت ازجمله دغدغه‌های بسیاری از افراد است، بخصوص آن‌هایی که مهارت خاصی یاد دارند. اما ممکن است با این سوال روبه‌رو شده باشید که آیا مهاجرت از طریق آرایشگری نیز امکان‌پذیر است؟ البته که پاسخ مثبت است اما باید شرایطی مهیا شود که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم.

ضمناً با توجه به این‌که هرکدام از کشورها قوانین خاصی را برای اعطای شهروندی به علاقه‌مندان شغل آرایشگری در نظر گرفته‌است، باید قبل از هرگونه اقدام، شرایط موجود بررسی شود. حال توصیه می‌کنیم اگر به فکر مهاجرت از طریق آرایشگری هستید، حتماً تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بررسی پیش‌نیازهای مهاجرت از طریق آرایشگری

مهاجرت کردن به کشورهای مختلف را باید از دو جنبهٔ عمومی و تخصصی مورد بررسی قرار داد. در بخش عمومی، تفاوتی ندارد که مقصد مهاجرتتان چه کشوری است، چراکه تهیهٔ پاسپورت معتبر، برخورداری از تمکن مالی و گواهی عدم‌سوء‌پیشینه، ازجمله الزاماتی هستند که باید پیگیری شوند.

اما در کنار این موارد، بحث روش مهاجرت است که در این مطلب اختصاصاً به مهاجرت از طریق آرایشگری پرداخته‌ایم. برای این منظور نیز در اختیار داشتن یک مدرک بین المللی آرایشگری از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. حتماً می‌دانید که در ایران، مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای مورد پذیرش بسیاری از کشورها قرار دارد و درواقع از اعتبار قابل توجهی برخوردار است. ضمناً برای یادگیری دورهٔ آرایشگری که البته دارای زیرمجموعه‌های مختلف است، می‌توانید از بهترین و معتبرترین آموزشگاه آرایشگری در سراسر کشور نیز استفاده کنید که البته پیشنهاد ما برای این منظور، به‌کارگیری از خدمات آموزشگاه الهه بیوتی است که مدارک فوق‌العاده معتبری مانند QLA و TAB را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

بررسی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق آرایشگری

ممکن است کشوری که برای مهاجرت از طریق این حرفه در نظر گرفته‌اید، در لیست کشورهای معرفی‌شده در ادامه وجود نداشته باشد. اما سعی کردیم که بهترین کشورها از نظر میزان درآمد و اعطای راحت‌تر مهاجرت به هنرجویان را در ادامه بیاوریم:

مهاجرت به کانادا از طریق آرایشگری

این کشور جزو پرتقاضاترین کشورهای مهاجرت از این طریق است. در حال حاضر گفته می‌شود که برای این منظور، علاقه‌مندان باید از سیستم اکسپرس اینتری بهره‌مند شوند. درواقع در این روش اطلاعاتی از نیازمندی‌های کانادا در این شغل منتشر شده که در این صورت علاقه‌مندان با مدارک‌شان به رقابت با دیگر افراد می‌پردازند. گفتنی است که کسب نمرهٔ 67 از 100 برای مهاجرت از طریق آرایشگری الزامی است.

مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری

هرساله بسیاری از افراد برای کار به ترکیه سفر می‌کنند و جا برای آرایشگران نیز کاملاً باز است و افراد می‌تواند با ویزای کاری یک‌ساله، در این کشور مشغول به فعالیت شوند که درنهایت و با تأیید کارفرما، ویزای افراد به مدت 5 سال تمدید می‌شود. گفتنی است که برای مهاجرت به ترکیه از این طریق، به مدرک زبان انگلیسی نیاز نخواهید داشت.

مهاجرت به دبی از طریق آرایشگری

این شغل در کشور دبی فوق‌العاده پردرآمد است و افراد حاضر هستند برای آراستگی ظاهرشان، هزینه‌های زیادی کنند. طبق آمارها درآمد ماهانهٔ آرایشگران در ماه حدوداً 8300 درهم است. اما باید توجه داشته باشید که برای این منظور، حتماً به یک مدرک حرفه‌ای آرایشگری نیاز دارید که صدالبته به‌همراه سابقه‌کار قابل استناد باشد.

آیا می دانید با آموزش آرایشگری می توانید مهاجرت کنید؟

بهترین دوره‌های آرایشگری برای مهاجرت

در این بخش قصد داریم دربارهٔ زیرمجموعه‌ها یا دوره‌های آرایشگری که می‌توان هرکدام را در کشورهای مختلف دنبال کرد صحبت کنیم. درواقع موارد معرفی‌شده جزو محبوب‌ترین دوره‌های مهاجرت از طریق آرایشگری هستند که عبارت‌اند از:

دوره رنگ و مش

تسلط به دورهٔ آموزش رنگ و مش ازجمله مواردی است که هر آرایشگری باید به‌طور کامل آن را یاد داشته باشد. این در حالی است که رنگ کردن موها به تخصص خاصی نیاز دارد، چراکه تنوع رنگ برای موها فوق‌العاده زیاد است و آرایشگران باید مناسب با رنگ چهره و سلیقهٔ مراجعه‌کننده، نسبت‌به انتخاب بهترین رنگ اقدام کند. به‌طور حتم اگر در این زمینه دوره‌های تخصصی را پشت سر بگذارید، شانس بیشتری برای مهاجرت از این طریق دارید.

دوره کاشت ناخن

این روزها بسیاری از افراد به‌دنبال کاشت ناخن هستند که برای این منظور می‌توانید به آموزش کاشت ناخن اقدام کنید تا پس از تسلط در این بخش، خدمات ارزنده‌ای را بتوانید به متقاضیان ارائه دهید. ضمن این‌که مهاجرت از طریق آرایشگری برای دوره کاشت ناخن نیز شانس بالایی را برای افراد متصور است، چراکه این بخش طرفداران خاص خودش را دارد.

دوره‌ کراتینه مو

آموزش کراتین مو باید در مراکز تخصصی آرایشگری دنبال شود. اگر علاقه‌مندان به این روش تسلط پیدا کنند و تجربهٔ کار در این زمینه را نیز داشته باشند، به‌راحتی می‌توانند مهاجرت از طریق آرایشگری را در دستور کار قرار دهند. همان‌طور که می‌دانید، کراتینهٔ مو همان احیا و صاف کردن مو جهت زیبایی و سلامت مو است که در بخش‌های مختلف مانند آموزش گلوبال و نانوگلوبال، آموزش ریباندینگ مو و... به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

آیا می دانید با آموزش آرایشگری می توانید مهاجرت کنید؟

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با مهاجرت از طریق آرایشگری آشنا کنیم و به دوره‌های پرطرفدار در این حوزه اشاره کردیم که با استفاده از هرکدام به‌راحتی می‌توانید در کشورهای موردنظرتان مشغول به کار شده و چه‌بسا اقامت دریافت کنید. اما مسئله بااهمیت انتخاب یک آموزشگاه معتبر برای یادگیری این حرفه است که پیشنهاد ما به‌کارگیری از خدمات و دوره‌های آموزشکدهٔ الهه بیوتی است. درواقع متقاضیان در این آموزشگاه، به انواع تخصص‌ها دسترسی خواهند داشت و بنابه نیاز می‌توانند از هرکدام استفاده کنند. حال برای این‌که بتوانید از خدمات آموزشگاه آرایشگری الهه بیوتی بهره‌مند شوید، کافی است که از طریق سایت الهه بیوتی به آدرس elahebeauty.com، با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج