جاباما
۱۰۶۱۰۱
۳۵۹ نظر
۱۵۰۵۵
۳۵۹ نظر
۱۵۰۵۵
پ

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

سالانه صد‌ها سریال از شبکه‌های خارجی پخش می‌شود و انصافاً هم باید اعتراف کرد کیفیت بالای محتوای این سریال‌ها مخاطبین زیادی را به دنبال خود می‌کشد. این امر باعث می‌شود پس از موفقیت فصل اول یک سریال شاهد ادامه آن در فصل‌های بعد برای سال‌های آتی باشیم.

برترین‌ها: سالانه صدها سریال از شبکه‌های خارجی پخش می‌شود و انصافاً هم باید اعتراف کرد کیفیت بالای محتوای این سریال‌ها مخاطبین زیادی را به دنبال خود می‌کشد. این امر باعث می‌شود پس از موفقیت فصل اول یک سریال شاهد ادامه آن در فصل‌های بعد برای سال‌های آتی باشیم.

دنبال کردن سریال‌های جذابی که فصل‌های قبلی آن را در سال‌های گذشته دیده‌ایم لذت خاصی دارد اما در هر سال با سریال‌هایی نیز طرف هستیم که فصل اول خود را شروع کرده‌اند و به همین دلیل مخاطبین اطلاعات زیادی از این سریال‌ها ندارند.

از آنجایی که تماشای فصل اول سریال جذابیت بیشتری دارد و با دنیا و حال و هوای تازه‌ای آشنا می‌شویم مخاطبین سعی می‌کنند سریال‌های جدید هر سال را پیدا کرده و دنبال کنند. به این ترتیب با توجه به اینکه پیدا کردن سریال‌های جدیدی که در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار پخش شده‌اند در بین موجی از سریال‌های رنگ و وارنگ کار راحتی نیست در ادامه با هم به بهترین سریال‌هایی اشاره خواهیم کرد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ پخش شده‌اند.

بعضی از این مجموعه‌ها به‌صورت مینی‌سریال تهیه شده‌اند و انتظار تمدید آن‌ها برای فصل جدید را نداریم اما بعضی دیگر نیز به اندازه‌ای در فصل اول خوب عمل کرده‌اند که مخاطبین چشم انتظار فصل بعدی آن‌ها در سال ۲۰۱۹ مانده‌اند.

سریال جک رایان

IMDB: ۸.۳

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

اگر اهل رمان‌های پلیسی و تروریستی باشید به احتمال زیاد جک رایان را می‌شناسید، اقتباس‌های سینمایی مختلفی را تاکنون از این مامور باهوش و کاربلد شاهد بودیم اما این بار شبکه اینترنتی آمازون تصمیم گرفت تا سریالی با محوریت جک رایان را پخش کند.

در این سریال جان کرازینسکی، به خوبی از عهده ایفای نقش جک رایان برآمده است و نقش یک آنالیزور باهوش سیا را بر عهده دارد که به لطف تجربه‌های که جک رایان از حضور در نیروهای دریایی بدست آورده با خلافکاران و تروریست‌ها درگیر می‌شود و صحنه‌‌های جذاب و نفس‌گیری را در این سریال شاهد هستیم.

این موارد باعث شد تا سریال جک رایان که فصل اول آن در سال ۲۰۱۸ پخش شد برای فصل دویم نیز تمدید شود و سال آینده هم شاهد هنرنمایی این شخصیت باهوش و بزن‌بهادر باشیم.

سریال بازگشت‌ به خانه (هوم‌کامینگ)

IMDB: ۷.۳

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این سریال خمیرمایه‌ای روان‌شناختی و هیجان‌انگیز دارد و داستان زنی با نام هایدی برگمن را به تصویر می‌کشد که روانشناس یک مؤسسه رمزآلود و مرموز است. این مؤسسه که با نام‌کامینگ شناخته می‌شود در‌واقع وظیفه اصلی این مؤسسه کمک به کهنه‌سربازانی است که در میادین نبرد به لحاظ روحی به مشکلات شدیدی مبتلا شده‌اند.

هایدی برگمن سعی بر آماده کردن این کهنه‌سربازان برای زندگی در دنیای معمولی دارد اما این تنها لایه اولیه و سطحی ماجرای هوم‌کامینگ است و با داستانی چند لایه و رمزآلود طرف هستیم که مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است.

سریال هوم‌کامینگ که هنرپیشه‌های تراز اولی مانند جولیا رابرتز و شیا ویگهام دارد پس از پخش چندین قسمت نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و داستان این سریال به اندازه‌ای پیچیده و جذاب بود که در ۱۰ قسمت فصل اول خاتمه نیافت و انتظار پخش فصل دوم آن را داریم.

سریال شارپ آبجکت (چیزهای تیز)

IMDB: ۸.۲

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این مینی‌سریال که در سال ۲۰۱۸ شاهد آن بودیم به اندازه‌ای جذاب است که به‌رغم قسمت‌های کم و ادامه نداشتن آن در سال‌های آینده نمی‌توان نادیده‌اش گرفت. سریال شارپ‌ آبجکت همانند بسیاری دیگر از سریال‌های موفق از روی کتابی با همین نام و نویسندگی گیلین فلین ساخته شده است.

شخصیت‌های سریال شارپ آبجکت به‌اندازه‌ای پیچیده و غنی هستند که به‌تصویر کشیدن آن‌ها در یک فیلم سینمایی امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل در نهایت سازندگان تصمیم گرفتند به جای فیلم سینمایی، یک مینی‌سریال بسازند. در این سریال شاهد هنرنمایی ایمی آدامز هستیم. وی در نقش کمیل پریکر به عنوان بانوی جوانی که دوران سختی را در کودکی شاهد بوده است حضور پیدا می‌کند. او که از دست دادن خواهرش لطفه‌های زیادی به وی وارد کرده با چیزهای تیز بدن خودش را خراش می‌دهد تا از این طریق دردهایش کاهش پیدا کند.

در این بین کمیل که در زندگی حرفه خبرنگاری را برای خود برگزیده است برای پرده برداشتن از قتل‌های وحشتناکی به شهر زادگاهش باز می‌گردد و با داستان‌های پیچیده و رمزآلودی روبرو می‌شود.

سریال گمشده در فضا

امتیاز IMDB: ۷.۲

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

اگر از قدیمی‌های سینما و تلویزیون باشید به احتمال زیاد سریال گمشده در فضا که در سال ۱۹۶۵ ساخته شده است را به‌خاطر دارید. این سریال در زمان خود موفقیت‌های زیادی بدست آورد و همین امر باعث شد نت‌فلیکس به فکر پرداخت روایت تازه‌ای از گمشده در فضا در سال ۲۰۱۸ بیافتد.

ماحصل این کار یک سریال ۱۰ قسمتی بود که در سال ۲۰۴۶ رخ می‌دهد که پس از برخورد جرم‌های آسمانی زمین در معرض خطر انقراض قرار می‌گیرد و به همین دلیل خانواده‌های مختلفی را با سفینه‌های فضایی به قسمت‌های متفاوت فضا می‌فرستند تا نسل بشر از انقراض نجات پیدا کند. پس از حضور در فضا نیز شاهد اتفاق‌های عجیب و غریبی هستیم که از سریال‌هایی با تم فضایی انتظار می‌رود.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت سریال گمشده در فضا به ریشه‌های خود بازگشته بود و به همین دلیل نیز نظر علاقه‌مندان به سریال‌های فضایی را به خود جلب کند تا ساخت فصل دوم آن تأیید شود.

سریال ۱-۱-۹

IMDB: ۷.۵

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

حوادث طبیعی و غیرطبیعی که انسان‌ها در شرایط سخت و دشواری مانند آتش‌سوزی روبرو می‌شوند سوژه اصلی سریال 911 است و با سریالی طرف هستیم که نیروهای امنیتی و امدادرسان را در شرایط سخت و دشواری برای نجات جان انسان‌ها قرار می‌‌دهد.

کاملاً مشخص است چنین ایده‌ای جذابیت زیادی برای مخاطب دارد، از طرف دیگر در سریال 911 شاهد حضور چهره‌های محبوبی مانند آنجلا باست و پیتر کراوس هستیم. این سریال در اوایل سال میلادی جاری در ۱۰ قسمت پخش شد و توانست به خوبی جای خود را در دل هواداران باز کند.

به همین مدت کمی از پایان فصل اول شاهد انتشار فصل دوم نیز بودیم که این فصل نیز به دل هواداران نشست و مخاطبین زیادی را جذب خود کرد. در حال حاضر خبری از سومین فصل این سریال نیست اما با توجه به هوادارانی که دارد ساخت سومین فصل سریال 911 به هیچ‌ وجه دور از ذهن نیست.

سریال The Alienist (روانشناس)

IMDB: ۷.۸

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این سریال از روی کتابی نوشته فیلیپ کار اقتباس شده است و بازیگران بزرگی مانند لوک ایوانز، دانیل برول و داکوتا فانینگ در آن حضور دارند. فصل اول سریال The Alienist در ۱۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای ساخته شده و هر چهار قسمت این سریال نظرات مثبت منتقدین را بدست آورده است.

داستان سریال The Alienist در سال ۱۹۸۶ و در زمانی که قتل‌های مخوفی در نیویورک رخ داده اتفاق می‌افتد و یک کارآگاه زبر و زرنگ به همراه روانپزشکی که سابقه‌ خوبی در دنیای پزشکی دارد با یکدیگر هم‌پیمان می‌شوند تا راز این قتل‌های مخوف را پیدا کنند.

این سریال نیز با توجه به داستان پلیسی و مروزی که داشت سریعاً به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ۲۰۱۸ تبدیل شد و پس از مدتی از پایان فصل اول، سازندگان سریال The Alienist رسما از قصد خود برای تولید فصل دوم این سریال خبر دادند.

سریال The Haunting of Hill House

IMDB: ۸.۹

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

به همان اندازه که سریال‌های ترسناک محبوبیت دارند به همان اندازه نیز ساختن این سریال‌ها سخت و دشوار است و هر شبکه‌ای به ساخت سریال‌های ترسناک علاقه ندارد، در این بین داستان رسانه نت‌فلیکس فرق می‌کند و این شبکه ثابت کرده که از کار بر روی پروژه‌های جدید و جاه‌طلبانه ابایی ندارد.

سریال The Haunting of Hill House یکی از جدیدترین پروژه‌‌های نت‌فلکیس در ژانر وحشت است و انصافاً هم باید گفت با سریال قرص و محکمی سر و کار داریم که ترس و وحشت را روانه ذهن مخاطب می‌کند.

در این سریال همانند بسیاری دیگر از فیلم‌ها و سریال‌های ترسناک با خانه‌ای متروک در مسیری دورافتاده طرف هستیم که خانواده‌ای پرجمعیت برای زندگی وارد این خانه می‌شوند. اما خانه مذکور تاریخچه سیاه و وحشتناکی دارد و اتاق‌هایی در این خانه پیدا می‌شود که نمی‌توان آن‌ها را با هیچ کلیدی باز کرد. سریال The Haunting of Hill House پس از قسمت دهم کاملاً به پایان می‌رسد و بعید می‌دانیم ادامه‌ای برای آن در فصل بعدی شاهد باشیم اما باز هم چه بسا محبوبیت این سریال باعث ساخت پیش‌درآمدی برای آن در سال‌های آینده شود.

سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته)

IMDB: ۸.۲

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

با سریالی جذاب طرف هستیم که تماشای آن برای علاقه‌مندان به سبک‌های علمی و تخیلی حتماً توصیه می‌شود. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای پخش شد و توانست نظرهای مثبت منتقدین را جلب کند.

جالب است بدانید سریال Altered Carbon به اندازه‌ای موفق عمل کرد که بعضی از منتقدین آن را با بازی‌های تاج و تخت مقایسه کرده‌اند. این سریال اقتباسی از یکی از معروف‌ترین رمان‌های سبک سایبرپانک است و داستان آن در سال ۲۳۸۴ میلادی رخ می‌دهد.

در آن سال‌ها بشر به اندازه‌ای پیشرفت کرده که به راحتی می‌تواند اندام مختلف خود را تغییر دهد، همین ویژگی باعث روایت داستان جالبی در سریال کربن تغییر یافته می‌شود و فردی ثروت‌مند که به قتل رسیده است دوباره در قالب سربازی که در درگیری کشته شده است حضور پیدا میکند تا پرده از راز قتل خودش بردارد.

از آنجایی که کاملاً مشخص است نت‌فلیکس برنامه‌های زیادی برای این سریال در سر دارد بدون شک شاهد ساخت فصل دوم آن نیز خواهیم بود.

سریال کسل راک (Castle Rock)

IMDB: ۷.۹

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

با سریالی طرف هستیم که نام‌های بزرگی در آن حضور دارند و در این زمینه می‌توان به جی‌جی آبرامز به‌ عنوان تهیه‌کننده آن اشاره کرد. اگر با رمان‌‌های استفان کینگ آشنایی داشته باشید حتماً نام کسل راک به گوش شما خورده است.

کسل راک نام شهری خیالی است که توسط ذهن خلاق استفان کینگ ایجاد شده است و با داستانی پرتعلیق و وحشتناک طرف هستیم که ساعت‌ها ذهن مخاطب را مشغول نگه می‌دارد. داستان کسل راک از آنجا شروع می‌شود که رئیس زندان به طرزی وحشتناک خودکشی می‌کند و پس از مرگ رازی به جای می‌گذارد.

این راز مشخص می‌کند که آقای رئیس در قسمتی دور افتاده از زندان یک سلول انفرادی را برای نگهداری یک زندانی خاص درست کرده است. این فرد خاص جوانی با ظاهر و رفتاری‌های عجیب است که به نیروهای مافوق‌طبیعی نیز دسترسی دارد.

داستان پرکشش و بازی‌های چشمگیر هنرپیشه‌های این سریال باعث شد تا شبکه هولو، ساخت قسمت دوم آن را نیز تأیید کند.

سریال سایرن (Siren)

IMDB: ۷.۱

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

اگر به داستان‌های دزدان دریایی علاقه داشته باشید بدون شک شما هم قصه پری‌های دریایی که نیمه‌شب سر از آب بیرون می‌آورند و با سر و روی زیبا ملوانان را اغوا می‌کنند را شنیده‌اید. سریال سایرن نیز از همین داستان الهام گرفته است و با روایتی از موجودی مانند پری دریایی طرف هستیم که در زندگی مدرن امروزی به تصویر کشیده است.

داستان اصلی سریال سایرن به این ترتیب است که در شبی توفانی یک کشتی ماهیگیری موجودی مانند پری دریایی را صید می‌کند. این موجود که ظاهری عجیب و غریب دارد توسط ارتش برده می‌شود و مدتی بعد خواهرش برای نجات او آستین بالا می‌زند و شاهد روایت مدرنی از پری‌های دریایی و انسان‌ها هستیم.

فصل اول سریال سایرن که محصول شبکه ای‌.‌بی.‌سی است در ۱۰ قسمت پخش شد و خبرهایی از عزم سازندگان برای ساخت دومین فصل از این سریال محبوب به گوش می‌رسد.

سریال The Crossing

IMDB: ۷.۳

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

با یکی از مهجورترین سریال‌هایی که در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار پخش شده‌اند طرف هستیم. این سریال داستان بسیار خوب و قوی داشت و امیدهای زیادی به آن می‌رفت اما از قرار معلوم شبکه ای‌.‌بی‌.‌سی دل خوشی از آمار مخاطبین سریال The Crossing ندارد و قرار نیست فصل دوم آن تولید شود.

داستان این سریال در آینده‌ای دور حدود ۱۸۰ سال بعد رخ می‌دهد و روایت آوارگانی را شاهد هستیم که قصد دارند در شهری پناه بگیرند. از قرار معلوم یکی از این آوارگان دارای قدرت‌های فوق‌بشری است و همین امر باعث ایجاد داستان‌هایی پیچیده و جذاب در سریال The Crossing می‌شود.

سریال The Terror

IMDB: ۸.۱

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این سریال به رغم آنکه کسی حتی فکرش را نمی‌کرد به یکی از برترین سریال‌های ۲۰۱۸ تبدیل شد و شبکه ای‌.‌ام‌.‌سی پس از موفقیت سریال The Terror وعده‌ای برای ساخت فصل دوم آن نداده است اما با سریالی طرف هستیم که احتمال ساخت دومین فصل آن به‌هیچ‌وجه دور از ذهن نیست.

سریال The Terror از روی رمانی با همین نام نوشته دن سیمونز اقتباس شده و دستان آن در سال‌های ۱۸۴۵ میلادی در قطب شمال رخ می‌دهد. در آن زمان دو کشتی بسیار مجهز و پیشرفته به همراه خدمه‌ای کار کشته و متخصص از انگلستان راهی قطب شمال می‌شوند و اتفاق‌هایی غیر منتظره و رازآلود پیش‌روی آن‌ها قرار می‌گیرد که ترس و وحشت را در ذهن مخاطب القاء می‌کند.

سریال Philip K. Di-ck's Electric Dreams

IMDB: ۷.۳

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

فناوری‌های جدید نویدبخش زندگی خوب و راحتی برای نسل بشر است اما این سکه روی دیگری نیز دارد و بسیاری بر این باور هستند که پیشرفت فناوری در آینده کار دست انسان‌ها می‌دهد و روزگار تیره و تاری را پیش‌بینی می‌کنند. این روزگار دقیقاً چیزی است که در سریال رؤیاهای الکتریکی به تصویر کشیده شده است.

نویسنده این سریال فیلیپ. ک. دیک یکی از نویسندگان معروف کتاب‌های علمی تخیلی است که فیلم‌های پرفروشی مانند گزارش اقلیت و بلید رانر بر اساس داستان‌های او به تصویر کشیده شده‌اند.

این سریال ۱۰ قسمتی بر اساس داستان‌هایی کوتاه از همین نویسنده ساخته شده و بازیگران مطرحی مانند جونو تمپل، جانیل مونا و مل رودریگز در آن حضور دارند. سریال رؤیاهای الکتریکی به طرفداران سریال Black Mirror نیز توصیه می‌شود.

سریال Impulse

IMDB: ۷.۶

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این سریال محصول سرویس جدید YouTube Ted است و یوتیوب قصد دارد با تولید سریال‌هایی از این دست در بین رسانه‌های تلویزیونی مانند نت‌فلیکس و هولو قرار بگیرد. سریال Impulse از کتابی با همین نام الهام گرفته و داستان دختر جوانی را روایت می‌کند و مجبور است دائم اسباب و اثاثیه‌اش را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرده و در آنجا زندگی کند. تغییر مکان این دختر جوان که هنریتا نام دارد به دلیل شغل مادرش است و در یکی از مکان‌های جدیدی که برای زندگی اختیار کرده با فردی آشنا می‌شود و این آشنایی مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

هنریتا دارای قدرت‌های مافوق بشری است و به همین دلیل در کنار داستان جذاب، در سریال Impulse شاهد صحنه‌های اکشن و پرهیجانی نیز هستیم. این سریال به جوانب اجتماعی زندگی بشر نیز اشاره می‌کند و موفقیت فصل اول آن باعث شد تا تمدید سریال Impulse برای یک فصل دیگر تأیید شود.

سریال Maniac

IMDB: ۸.۰

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این مینی‌سریال که در ایران با نام مجنون نیز شناخته می‌شود از روی مجموعه تلویزیونی نروژی با همین نام ساخته شده و اما استون بازیگر برنده جایزه اسکار در آن حضور دارد. در سریال مجنون که خمیر‌مایه‌ای از کمدی سیاه در آن مشاهده می‌شود شاهد روایت زندگی مرد و زن جوانی هستیم که در آزمایشگاهی عجیب و مرموز حضور دارند.

این دو نفر رازهای پیچیده و سربه‌مهر زیادی دارند که رفته‌رفته با جلو رفتن داستان از آن‌ها پرده برداشته می‌شود و روایتی عجیب و جذاب طرف هستیم که بازخورد مثبت منتقدان را به دنبال داشته است.

سریال مجنون در قالب یک مجموعه ۱۰ قسمتی و مستقل اراه شد و قرار نیست ادامه آن ساخته شود اما اگر به مینی‌سریال‌ها علاقه دارید این مجموعه جدید و زیبا را هرگز از دست ندهید.

سریال Me, Myself & I

IMDB: ۶.۳

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

در میان سریال‌هایی که فصل اول آن‌ها در سال ۲۰۱۸ شروع شد، سریال Me, Myself & I به‌عنوان یک سریال کمدی که داستان جذاب و مخاطب‌پسندی دارد توانست اسم و رسم خوبی دست و پا کند.

سوژه اصلی این سریال حول محور یک نفر در بازه‌های زمانی مختلف می‌گذرد و با داستان خنده‌دار و جالب زندگی مردی طرف هستیم که در سن ۱۴، ۴۰ و ۶۵ سالگی قسمت‌هایی از زندگی او روایت می‌کند. این سریال شروع بسیار موفقی داشت و انصافاً باید گفت امتیازهای خوبی هم کسب کرد اما در میانه راه نتوانست آهنگ جذاب خود را حفظ کند و از چشم منتقدین افتاد. در نتیجه بعید به نظر می‌رسد سال بعد شاهد ساخت فصل جدید آن باشیم.

سریال پاتریک ملروز (Patrick Melrose)

IMDB: ۸.۲

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

این مینی‌سریال ۵ قسمتی از روی رمانی با همین نام اقتباس شده و زندگی جوان ثروتمندی را به تصویر می‌کشد که به موادمخدر اعتیاد دارد. نقش این جوان را بندیکت کامبریچ ایفا می‌کند و واقعاً باید گفت سریال پاتریک ملروز قسمت اصلی موفقیت خود را مدیون هنرنمایی کامبریچ است.

پاتریک ملروز پدر و مادر ثروتمندی داشته است اما پدرش وی مورد سو رفتار جنسی قرار می‌داده و همین امر باعث شد تا پاتریک در بزرگسالی به موادمخدر گرایش پیدا کند و شخصیت بسیار آسیب‌پذیری داشته باشد. در کنار بندیکت کامبریچ، هنرپیشه‌های بزرگ دیگری مانند جنیفر جیسن لی و هوگو ویوینگ نیز حضور دارند و با مینی‌سریال کوتاه و جذابی طرف هستیم که به شما اطمینان می‌دهیم از دیدن آن درس‌های زیادی خواهید گرفت.

سریال موزاییک (Mosaic)

IMDB: ۶.۴

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

با یکی از سریال‌های خوش ساخت ۲۰۱۸ سر و کار داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شبکه معروف HBO وظیفه تولید این سریال را بر عهده دارد و استیون سودربرگ سازنده آن است. سریال موزاییک جنایی و رمزآلود است و بازیگران بزرگی مانند شارون‌ استون، گرت هدلند و جنیفر فرین در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فصل اول سریال موزاییک شامل ۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای است و تمامی این قسمت‌ها بازخوردهای بسیار مثبتی از منتقدین و تماشاگران بدست آوردند. اتفاق‌های این سریال در فصل اول خاتمه پیدا کرد اما هنوز هم سوال‌های زیادی در ذهن مخاطبین باقی‌مانده است که احتمال ساخت فصل دوم سریال موازییک را قوت می‌بخشد.

در این قسمت به پایان فهرست بهترین‌ سریال‌هایی رسیدیم که اولین فصل آن‌ها در سال ۲۰۱۸ پخش شده است، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اهل فیلم و سریال هستید و نبض سریال‌های روز دنیا را در دست دارید، در قسمت نظرات نام و توضیحات سریال‌های مورد علاقه خود را که در سال ۲۰۱۸ به تماشای آن‌ها نشسته‌اید را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      بعضیا توهم دارن به خدا نمیدونم اورجینالو ومپایرو ارو شد فیلم؟؟؟؟فقط کشش میدن الکی داستای چرند
      سریال فقط بازی تاجو تخت هر فصلش قشنگ تر از فصل قبل سریال کمدیم بروکلین ناین ناین در عین مسخرگی از خنده میپاشین

      پاسخ ها

      • mahdi

        من تموم این سریالایی رو که بهترین رتبه رو توی amdb ااورده رو دیدم‌و همشون عالی بودن ول سریاب 100 رو به هیچ‌عنوان از دست ندین

      • بدون نام

        سلیقه ها متفاوته دوست من

      • هما

        بهترین سریال عمرم ومپایر بود البته بیشتر به عشف دیمن فبول دارم یه جاهاییش رو کش میدادن ولی وافعا هیجان انگیز بود

      • امیر تهرانی

        بهترین سریال ها از نظر من که ارزش دیدین داره

        بانشی5 باردیدمش

        دکستر3 باردیدمش

        برکینگ بد

        پاور

        واکینگ دد

        فرار از زندان تا حالا 20 بار دیدم

        گیف اف ترون هم چرت بیش نیست

      • Sami

        big bang theory با ریت 8.2 به فصل 12 رسیده؟!!
        چرا تو لیست نیست؟؟!!

      • masih

        این لیست از نظر منتقدین وصاحب نظرهایی که اونجا حق رای دارن گرفته میشه.وگرنه هرکس یه سریال به نظرش خوبه.اما بالکل سریالهای got--breaking bad--banshee-viking--band of brothers--westworld--shamlesesهمه فوق العاده هستن میشه گفت همه بالای9 امتیاز میگیرن...سریالهای فرار از زندان ولاست و13 راه برای اخرین پادشاهی اررو.100 مردگان متحرک هم جزء سریالهای خوب هستن که بین 7 تا 8 امتیاز میگیرن

      • محسن حسینزاده

        سریالهای خوب مثل بانشی بسیار جذاب بود

      • zedd

        من دنبال سریال های ماورایی میگردم اما هیچکدوم از اینا
        نظرم رو جلب نکرد بهترین های ماورایی که تا الان دیدم و پیشنهاد میکنم سوپرنچرال و تین ولف و شادوهانترز هستن ک حتما باید دیدشون

      • بدون نام

        بچها نقطه کور رو ببینید خیلی قشنگه شما نگاه کنید اگه بد بود هرچی میخواهید بگید

      • پویا

        به نظرم هیچ سریال به سوپرنچرال نمیرسه

    • علی اکبر13

      دوستان اونایی که سریال BANSHEE رو ندیدن حتما ببینند قشنگترین سریالیه که دیدم جالب اینجاس که اسمی از این سریال نیست زیاد ولی عالیه واقعا

      پاسخ ها

      • محسن

        بینظیره-سریال پاور هم توصیه میکنم ببینید حتما تو همین مایه هاست

      • ناشناس

        آره واقعا معرکه س در کل این سریال های که لیست میکنم خیلی خوبن :
        Game of Thrones,Banshee,Black sails,vikings,the last kingdom,hell on wheels,peaky Blinders,Breaking Bad,13 reason why,the 100,westworld,walking dead,taboo

      • Esafrez

        عشق سریال فرار از زندان. واقعا سریال خارق العاده یست

      • مهدی

        دوستان من باید بگم به زیبایی بان شه تا حالا ندیدم کسانی که دیدن سریال رو سریال مشابه م یتونید پیشنهاد کنید ممنون میشم

      • بدون نام

        واقعا جالبه چرا peaky blinders نیست

      • علی

        سریال فقط گیم اف ترویز جوخه برادران بد لندز بریکینگ بد

    • abolfazl

      ببینید دوستان نمیشه گفت کدوم بهتره
      هر سریال بیننده و درک خاص خودشو نیاز داره
      مثلا طرفی که 40 سالشه مشخصه هیچ وقت ومپایر یا تین ولف و نمیپسنده
      اما از نظر بنده که الان تقریبا 8 سال میشه من فیلم و سریالای خودمو دنبال میکنم بازی تاج و تخت واقعا یکی از بهتریناس هم قشر جوون نگاش میکنن هم سن ال کلا فرقی نداره به نظر من از دستش ندین

      پاسخ ها

      • mahsa

        منم دیدم خیلی خووبه

      • safaneh

        والله من چهل سالمه ولی عاشق این دوتا سریال بودم:)))

    • انتیکا

      من تموم سریال که نام بردن ونظر دادن بچه ها به اضافه ده تایی که سایت گذاشته دیدم نظر نمیدم کدوم بهتره چون هرکدوم ویژگی خودشونو دارن یک سریال معرفی می کنم به کسایی که ندیدن ودنبال سریال تاریخی همانند gotهستند last of king حتما تماشا کنین

      پاسخ ها

      • hasan

        بیشتر اگه میدونید برام بهترین سریال های ماجراجویی و تاریخی مث گیم اوف ترنس بگید تا نگا کنم ممنون

    • سعیده

      بهترین سریال هایی که واقعا ارزش دیدن داره:
      Walking Dead
      Game Of Theron
      Vikings
      The Last Kingdom
      The Original
      Ray Donovan
      Power
      Taboo

      پاسخ ها

      • حسن

        ری داناوان و پاور رو دارم میبینم الان خوبن...پاور که عالیه

      • ..

        100 عالییه

      • بدون نام

        همشو دیدم ری داناوان وپاور رو ندیدم فقط ۱۰۰ رو هم دیدم

    • حسام

      از مطلبی که در مورد فیلم ومپایر نوشته بودین خوشم نیومد...یه جوری توضیح دادین که هرکیم ندیده باشه نمیره سمت این فیلم...باید بگم که واقعا فیلم باحال و جذابیه...دوستان توصیه میکنم اگه دنبال فیلم هستین یه نگاهی به فیلم TEEN WOLFبندازین.عالیه.من که منتظرم زود تر نیم فصل دوم فصل 6بیاد...

      پاسخ ها

      • امیر حسین

        نه بابا گرگینه انقد قاطی پاتیه که آدم حوصلهش سر میره به جاش اسپارتاکوس رو ببینید می ارزه.البته نا گفته نماند که سلیقه ها هم فرق میکنه

      • بدون نام

        پیکی بلایندرز هم عالبه

      • بهرام

        از میون سریالهای که بنده دیدم اسپارتاکوس و وایکینگها فراراززندان وخشن و سریع بهترینها هستند. واز این چندفیلم وایکینگها زیباتر است

    • عقیل

      سریال بنشی فوق العاده اس

      اگه کسی سریال قشنگ دیده معرفی کنه

      ممنونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیست سیاه عالیه

      • Ali

        فقط چهار تا سریال عالی هستن
        اول game of thrones
        دوم the 100
        سوم the shannara
        چهارم super girl

      • بدون نام

        just west world

      • ...

        100 عالیه

    • ali

      سلام دوستان هرسریالی طرفدار خاص خودش رو دیواره...تا اونجا ک من دیدم کسی از اسپارتاکوس چیزی نگفته...بنظرم بهترین سریاله...عالیه....بیست......

      پاسخ ها

      • سعید

        سریال اسبار تاکوس عالیه ولی سوبر نچرال حرف نداره 12 فصله

      • محمد

        از سریال‌های طولانی خوشم نمیاد

    • افشین

      هیچ کس حق نداره خودشو با بریکینگ بد مقایسه کنه...و اینکه لاست و 24 کو؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سعید

        برکینگ بد واقعا عالیه ولی از اخرش اصلا خوشم نیومد حیف این فیلم ک اینجوری تموم شد

      • mjk

        بریکینگ بد صد در صد جزو بهترین سریالهاست آخرش هم فوق العادست کسی که از این فیلم خوشش نیاد باید بره سریال های تینیجری ببینه

    • sait

      بهترین سریال هایی که توی عمرم دیدم که واسه خودشون یه دنیان از بهترین سریال شروع میکنم با شماره.
      1 : خاطرات یه خوناشام (the vampire diaries)
      2 : اصیل ها ( البته اول باید خاطرات خوناشام رو ببینید برا دیدن این سریال) (the originals)
      3 : روزی روزگاری ( once upon a time )
      4 : مردگان متحرک (the walking dead)
      5 : صد نفر (the 100)
      6 : فرار از زندان (prison break)
      7 : بازی تاج و تخت (the game of thrones)
      و تو سریال های ترکیه
      1 : جذرو مد (medcezir)
      2 : نفوزی (icerde)
      3 : دوست دانشتن رو یادم بده (bana sevmeyi anlat)
      4 : پول سیاه و عشق (kara para ask)
      5 : عشق اجاره ای (kiralik ask)
      6 : عشق از روی لجبازی (inadina ask)
      7 : هرگز تسلیم نمیشوم (asla vaz gecmem)
      8 : عشق بی پایان (kara sevda)
      9 : شماره 309 (no : 309)

      پاسخ ها

      • مجتبی

        از علایقت به سریال های ترکیه‌ای معلومه چه سلیقه‌ای داری...!!!!

      • محمد امین

        اینا سریال هایی هستنید که تو عمرت دیدی میگی بهترینن ؟!
        اینا رو ببین کف میکنی
        (گوزل)
        (اکیا)
        (عشق حرف حالیش نمیشه)

      • بدون نام

        کسخل سریال های احمق ترکیه ای نگاه میکنی فسیلی تو

      • علی پورسل

        روزی روزگاری عالیه اگه سریالی شبیهش هست بگین تازه اسپین افم داره و

      • بدون نام

        لطفا سلیقه شخصیت رو به همه تعمیم نده...کسی که سریال ترکیه ای نگاه کنه اصلا ثلاحیت صحبت کردن در مورد هالیوود نداره
        به دوستان چند پیشنهاد میکنم که نظر شخصی خودمه و اگه هرکدوم از سریال هایی که گفتم ندیدین رو با ضمانت من برین ببینین
        ترتیبش خیلی مهم نیست .
        بازی تاج و تخت
        مردگان متحرک
        برکینگ بد
        لاست
        فرار از زندان
        پیکی بلاندرز
        هوم لند
        تابو
        بهتره با ساول تماس بگیری که یک اسپین آف واسه برکینگ بد هست و عالیه
        فریندز عالیه عالی
        آشنایی با مادر عالیه
        معمولی ترش میشه فرینج بانشی نیکیتا
        راستش با ۱۰۰ ارتباط نگرفتم از خاطرات خون آشام خوشم نیومد وایکینگ ها هم چون آمریکایی نیست و مثل تاج و تخت پرخرج و پر لوکیشن نیست نگاه نکردم

      • بدون نام

        نمی دونم دکستر و بیست و چهار و نارکوس رو چرا یادم رفت البته بازم سلیقه اس ولی اینا رو ضمانت میدم حالا باز چیزی یادم اومد میگم

      • بدون نام

        سریال بشین روش هم خیلی حال میده

    • محمد

      من خیلی سریال دیدم سریال فراراززندان سریالgreemسریالtinwolfسریال بانشی سریال اروو ازهمه زیباترن سریال هایی مثل والکینگ دد داستان یکنواخت تکراری دارند

      پاسخ ها

      • alisharifi

        سریال فقط این سه تا گیم اف ترونز وست ورلد برکینگ بد

      • مهم نیست

        سریال مردگان متحرک اصلا تکراری نیست و کم کم به هدف اصلی فیلم نزدیکت میکنه که همین جالبه

    • محمد

      سلام
      به نظرم سریال هایی که ارزش گذاشتن وقت دارن که البته به سلیقه و سن هم بستگی داره :
      1-Game Of Thrones
      2-Lost
      3-Friends
      4-Prison Break
      5-True Detective
      6-Dexter
      7-The Walking Dead

      پاسخ ها

      • نسیم

        کاملا موافقم. منم میخواستم همینا رو بنویسم!!!
        فقط
        BREAKING BAD
        هم اضافه بشه لیست بهترین ها تکمیل میشه

      • محمد

        علاوه بر سریالهایی که شما گفتین سریالهای زیر هم ارزش دیدن داره:
        Twin Peaks
        Mindhunter
        Stranger things
        death note
        big little lies
        Black Mirror
        13 reasons why
        Banshee
        viking
        Taboo
        The Terror
        Ozark
        Fringe

    • LMH

      به نظر من سریال سوپرنچرال وگریم از همه بهتره خاطرات خوناشام فصل های اولش خیلی خوب بود بعد دیگه خرابش کردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوپرنچرال و فقط دین وینچستر

    • Woman in black

      نظر همه دوستان قابل احترامه.من خودم نصف این سریال ها رو دیدم...با اینکه هر سریال با سلیقه ها فرق داره...خاطرات یک خون آشام واقعا کشش دادن و جالبیش ب اصیل زاده ها بود ک من دیگه دنبال نکردم سریال و...مردگان متحرک...arrow...تخیلی و بیشتر از چند قسمت ندیدم.نیکیتا ...24...فرار از زندان ...فوق االعاده و همیشه جذابیت داشت هر قسمتش و زیاد کش ندادن سریال و ک خسته بشی.خیلی سریال های دیگه رو هم دیدم ولی به زیبایی این سریال ها نمیرسه.سریال باید ذهنت و درگیر کنه نه صحنه زیاد داشته باشه و نه تخیلی و نه چیزهایی ک تو دنیا وجود نداره مانند ماورالطبیعه...اکشن باشه..عاشقانه زیاد نباشه...سیاسی باشه مثل 24 ...خلاصه سریالی ک به واقعیت بیشتر نزدیک باشه تا خیال و سریال های رد سنی نوجوانان هم نباشه

      پاسخ ها

      • حمید

        دمت گرم خدایی با این نظر دادنت..کاملا موافقم باهات
        یعنی نابودم میکنه سریال های تخیلی ..
        سریال the shamels
        یا همون بی شرم عالیه
        مابقی هم که دوستان گفتن

      • محسن دلادیمیر

        با سلام واقعا با انتخاب هات حال کردم . خیلی در مورد . سریال باهات موافقم

    • Amir

      سریال vikingsبسیار زیباست.حتما تماشا کنید.

    • بدون نام

      strange things
      ریک اند مورتی
      out lander
      west world
      هم قشنگه ببینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من عاااااااااااشق ریک مورتی ام

    • بدون نام

      بچه ها ببخشید اگه میشه یکی جوابمو بده
      سریال stranger things یا چیز های عجیب خوبه ارزش دیدن داره؟؟؟

      پاسخ ها

      • امیرمحمد

        فوققق العادس نبینی عمرت به فناست
        Stranger Things

      • بدون نام

        واقعا عالیه من که خیلی خوشم اومد بخصوص از شخصیت 11

      • چی

        حیف نیست وقتتو بزاری برای اینجور چیزا؟

      • مهدی

        دوستان سریال نیکیتا تو چه مایه های یه

    • بدون نام

      فقط فلشششش

    • بدون نام

      استرنج تینگز خیلی خوبه, و کاملا میتونی با خانواده نگاه کنی با خیال راحت داستان هم خیلی قوی و خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سريالى که بشينى تنهانگاه کنى کدوم هلاس

    • هستی

      سریال فراراززندان.عاشقشم.بارها ببینی بازهم ارزش دیدن داره

    • احمد

      به نظر من فک نکنم اصلاً هیچکدام ارزش نداره جز وقت تلف کردن چیز دیگر نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضی از فیلم ها آره فقط وقت تلف میکنه ولی بعضی از سریال ها هستند که واقا ارزش دیدن دارن و حتی حاضر نیستی از پای اون فیلم بلند شی و ولش کنی

      • آرمین

        عزیز من شما حتما فیلم ندیدی داری نظر میدی برو یه لاستی یه فلشی یه واکینگ ددی چیزی نگا کن بیا زارت نظر بده

      • david

        خخخخخخخخخخخخخخخ فلششششش دیگه سریال نبود تخیلی

    • Moortza Liv krur

      اگ دنبال سریال معرکه هستن برکینگ بد و دکستر و اسپارتاکوس

    • Ali.z

      جالبه هیچ کس از سریال زیبای بلک لیست حرفی نزده یا سریال خوب و نمیدونین چیه یا سلیقه هاتون خرابه
      سریالهای خوب زیادن ولی توصیه میکنم برکینگ بد،فرار از زندان،بازی تاج و تخت،۲۴،اسپارتاکوس،لیست سیاه رو از دست ندید.
      بخصوص لیست سیاه که فصل پنجمش در حال پخش هست از شبکه ان بی سی
      موفق باشید

      پاسخ ها

      • نادر

        نظرت قابله احترامه ها،ینی تو لیست سیاه با گیم اف برکینگ بد،وایکینگ اینا مقایسه میکنی،؟میخوام دلیلتو بدونم بر چ دلایلی میگی لیست سیاه بهترینه ،ینی دوستم سریال اورد بخدا تا قسمت پنج دیه بیشتر نتوستم تحمل کنم،اصن داستان خاصی نداره ک ذهن بینندرو ب خودش جلب کنه اون وخت تو میگی بهترینه خخخخخخ یا خدا خود رحم کن

      • شهاب

        سلام بیشتر سریال های واقع گرایانه نگاه میکنم اخه مگه میشه ۵ فصل طرف همه جای دنیا یه خلافکار اشنا داره بعد زیرابشون رو میزنه اینا تو سازمان خودشونم اصلا نمیفهمن کی لوشون داده من دوقسمت به زور رفیقم تحملش کردمخب سلیقه اس دیگه ایینه سیاه رو من دوست داشتم رفیقم نپسندید

      • manoo

        لیست سیاه خیلی خیلی عالیه حتما ببینید من که عاشقشم

    • بدون نام

      سریال پیکی بلایندرز معرکس

      پاسخ ها

      • Arash

        بیشتر سریالایی که گفتین رو دیدم ولی هیچ کدوم اندازه پیکی بلایندرز حال نداده بهم حتما ببینین وقتتون رو با سریالای دیگه هدر ندین.

    • توني مونتانا

      سريال فقط sopranos / narcos

    • sajed

      بابا سريال فقط پيكي بلايندرز كه ساخت انگليس هستش و cilian murphy و تام هاردي بازي ميكنن توش در مورد يگ گروه گنگستري مافيايي تاريخيه كه از همه اين سريالايه گفته شده كه گفتين و ديدم و عاليم هستن اين باحالتره و ٢٠ بار ديدمش ....

    • بدون نام

      پیشنهاد میکنم حتما سریال واکینگ ها رو ببیند خیلی خوبه الیته تا فصل پنچ بیشتر نیومده

    • فتاح

      بهترین سریال هایی که واقعا ارزش داره وقت باارزشتون براش بزارید .گیم آف ترانز.وایکینگ ها.فرار از زندان...واقعا فراتر از فکرماها ساختن .امتیاز گیم اف ترانز هم ۹.۵

    • hasan

      بهترین سریال های خارجی 1 دکستر 2 بازی تاج و تخت 3 برکینگ بد بقیه بعد از یک یا دو فصل خراب میشن مثل لاست که بعد از چند فصل اولش مسخره شد

      پاسخ ها

      • سعید

        لاست همه ی فصل هاش زیبا بودن به نظر من بهترین سریال دنیا strain هستش

      • امیر

        عزیزم وایکینگ اول همه این سریال هااا

    • پوریا

      دوستان سلام من هرشب چندتا فیلم میبینم سه تا از بهترین فیلم هایی ک دیدم فرار اززندان اسپارتاکوس پانیشر ک معرکش حتما ببینید...

      پاسخ ها

      • مش ممد

        حاجی هنوز فصل اولش تموم نشده چطوری تایید میکنی آخی

    • علی

      سلام ب دوستان ...هرکی از هر ژانری خوشش بیاد همونو دوست داره مثلا من خودم سریال های خون اشامی ک ژآنر ترسناک عاشقانه اجتماعی داشته باشه میبینم مثل ومپایر اورجینال و تین ولف سریال های زیبا ی دیگم ک من دیدم گیم اف ترونز و ارو و رولیشن هست

    • ashkan

      اگه بخوام سريال بگم به جز got و breaking bad كه شكي توشون نيست واسه ديدن حتما حتما ميني سريال the night of رو بهتون پيشنهاد ميكنم عاليه پيمان معادي هم يكي از نقشاي اصليشو داره امتيازشم 8.6عه. بعد اون هم the punisher كه اينم فوق العادس

      پاسخ ها

      • هیمن

        سلام من تقریبا تمام سریال هارو دیدم ولی فقط یک سریال رو به شما معرفی میکنم که واقعا عالی باشه.سریال دارک

    • السا

      سریال های pretty little liars
      Revenge
      Scandal
      The100
      ارزش دیدن دارن من خیلی دوسشون دارم

      پاسخ ها

      • سارا

        ممنون میشم اگه فیلم مشابه pretty little liars
        بهم معرفی کنید
        که همینطور جمع دوستانه باشه و عاشقانه و معمایی

    • محمد

      یعنی هیچ کس سریال بیگ بنگ رو دنبال نکرده؟ م بدون اغراق تا حالا بیش از 5 بار تا اینجایی که اومده رو دیدم. اصلا خسته کننده نیست. طنز واقعی یعنی بیگ بنگ این رو من میگم که سریال های طنز دیگه رو هم دیده بودم و حتی سریال های جدی مثل بازی تاج و تخت یا فرار از زندان و یا 24 و ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دو فصل اول بیگ بنگ رو دیدم و اصلا خوشم نیومد. فکر کردم باید درحد ملاقات با مادر یا دوستان باشه.

      • mahsa

        سریال 100 اوایلش عالیه رفته رفته تبدیل به چرت ترین فیلم میشه بخصوص از فصل 3 ببعد

      • بدون نام

        بیخیال بیگ بنگ کاملا یک لول پایینتر از فریندز و آشنایی با مادر هستش من الان دارم میبینم ولی واقعا سطحش به فریندز و آشنایی با مادر نمی رسه

    • محسن

      دوستان متن رو با دقت بخونید بعد انتقاد کنید ک چرا فلان سریال تو لیست نیست...
      در ابتدای متن نوشته لیست سریال هایی ک در سال 2017 پخشش آغاز شده...پس مثلا سریال هایی مثله لاست و بریکینگ بد و واکینگ دد و ... تو این لیست قرار نمی گیره چون این شروع پخش این سریال ها مربوط سال های گذشته میشه...
      با سپاس

    • رضا

      بهترین سریالها
      1. گیم اف ترونز
      2. برکینگ بد
      3. لیست سیاه
      4. وایکینگ ها
      5. 13 دلیل برای اینکه
      6. 24
      7.گریم
      8.ایزل سریال ترکی خوبیه

      پاسخ ها

      • Ali

        داداش ٱشین یادت رفت

    • omid

      سلام دوستان آرشيو 2 ترابايتي گلچين بهترين سريال ها و فيلم ها رو دارم کسي خواست تلگرام در خدمتم
      1 ترابايت فيلم و انيميشن و مستند حدود 900 عنوان همه با کيفيت 1080بلوری (Ganool.Yify.MkvCage.ShAaNiG.انکودر)
      1 ترابايت برترين سريال هاي خارجي حدود 30 عنوان همه با کيفيت 1080 blurey
      سريال ها همه از يک منبع گرد آوري شده و داراي بالاترين کيفيت موجود در کل سايت ها ميباشند
      فيلم و سريال ها و مستند ها همه داراي زيرنويس فارسي و انيميشن ها دوبله فارسي ميباشند
      سريال ها داراي آخرين آپديت هستند
      درخواست فيلم يا سريال مورد نظرتون هم پذيرفته ميشود

      قيمت کل 2 ترابايت آرشيو 100 تومان هزينه ارسال و دريافت آرشيو رايگان تلگرام (اميد) 09372023976

      ليست سريال ها

      American Horror Story

      Black Mirror

      Breaking Bad

      Dexter

      Fargo

      Friends

      House of Cards

      Narcos

      Peaky Blinders

      Seinfeld

      Shameless US

      Sherlock

      Stranger Things

      Taboo

      The Decalogue

      The Exorcist

      The Grand Tour

      The Marvelous Mrs. Maisel

      The Sopranos

      The Walking Dead

      The Wire

      This Is Us

      True Detective

      Twin Peaks

      Westworld

    • عليرضا

      بهترين سريال از نظر من فرندز گيم اف ترونز و بركينگ بد كسايي هم كه دنبال سريال تين ايجر خوبن استرنجر ثينگ پيشنهاد ميكنم

      پاسخ ها

      • reza

        دوستان چندين ساله سريال ميبينم و واقعا نميشه گفت كدام بهترينن منتهي چندين مورد برتر از بقيه هستن
        ١بازي تاج و تخت
        ٢وايكينگها
        ٣_٢٤
        ٤فرار از زندان
        ٥الفا
        ٦بانشي
        ٧نيكيتا
        ٨نقطه كور
        ٩بركينگ بد
        ١٠پاور
        ١١هاوايي فايو
        ١٢تك تيرانداز

    • Azi

      بیگ بنگ تئنوری و دوستان طنز عالیه
      گات
      سوپرنچرال
      بلک لیست
      ۱۳دلیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلیقه ات رو میپسندم

      • .

        بلک لیست عالیه

    • Darya

      بنظر من
      سوپرنچرال
      فلش
      ارو
      سوپرگرل
      گلی
      شرلوک
      تین وولف

    • sadaf

      من سریالای زیادی تا حالا دیدم ولی بهتریناش به ترتیب اینان
      1.game of thrones بازی تاج و تخت
      2.handmaid's taleسرگذشت ندیمه
      3.orange is the new black نارنجی مد جدیده

      پاسخ ها

      • آرمین

        ندیمه بی نظیره سریالش. واقعا بی نظیره.

    • amir

      این سریالو خیلی ها ندیدن ولی به نظر من بهترین سریال که دیدم Da Vinci's Demons

      پاسخ ها

      • پرهام

        داوینچی عالیییهههه واقعااا خوبههه

    • ف،ت

      سلام دوستان.من gotو دیدم الان وایکینگ ها میبینم عااااالیه،ببینین حتما

    • ف.ق

      سلام دوستان از نظر من بهترین سریاله عقاب سرخ حتمی ببینید محصول اسپانیا خیلی زیباست ماجراجویی. اکشن. تاریخی. دوبله شده

    • ممدرضا

      دراینکه هر سریالی مخاطبای سنی خاص خودشو داره شکی نیس ولی خوب بازم در بین مجموعه سریالا تفاوت کیفیت و محتوی کاملا مشهوده. مثلا سریال vampire diaries خیلی خوب شروع کرد سال ۲۰۰۹ ولی فقط سه فصل اول رو بر اساس رمان ساختن و بقیش هییچ گونه هدفی نداره و فقط بخاطره پیشنهاد های مالی ای که بهشون شد خواستن طولانیش کنن. اما سریالایی مثل برکینگ بد و گیم آف ترونز حداقل داستان هدف دار و جذابی دارن. اما اگر خیلی به سریالای ژانر teen علاقه دارین سریال reign و اگر عاشقانه دوس دارین outlander رو پیشنهاد میکنم.

    • omid

      سلام
      سریال فقط برکینگ بد(braking bad) و دکستر(dexter) ،
      برکینگ بد یه معلم شیمی اما مواد فروش(مافیای شیشه)
      دکستر یه خون شناس پلیس اما قاتل سریالی
      از اون سریالهای هستن که اصلا دوست نداری تموم بشن.
      مثل این دو سریال کسی سراغ داره معرفی کنه،
      ممنون میشم. خواهشا

      پاسخ ها

      • amir

        سریال 13 دلیل برای اینکه و چیزهای عجیب رو از دست نده..فوق العادن

    • farhad

      یه سوال
      گیم آف ترونز کو

    • Mr.smz

      ب نظر من بهترین سریال به ترتیب 1_والکینگ دد 2_گیم اف ترونز 3_فرار از زندان 4_لاست 5_دروغ های کوچک بزرگ 6_خاطرات یک خون اشام 7_برکینگ بد 8_24 9_خون حقیقی 10_اسپارتاکوس

    • amir

      سلام دوستان خواهشا لیست سریال هایی که تموم شدن و ارزش دیدن دارن میتونید بگید؟

    • امیر

      بنظرم شما باید به ببیند طرف مقابل از چه سریالی خوشش میاد
      من بیشتر تخیلی میبینم مثال فلش...ولی
      سریال هایی مثل اروو فراراززندان گیم اف ترونز مخاطب هاش رو جذب خودش میکنه
      فلیم 100 هم جالبه ببینید

    • زرتشت

      سلام دوستان سریال واقعا جالبی که کسی دربارش حرف نزد راببینین واقعا عالیه سریال تاریخی افسانه جستجوگر یاLegent of the seeker..چهار فصل وهر فصل دوازده قسمته.شک نکنین از زیبایی...
      بعدش سریال مرلینMERLINو دیگربانشی BANSHEEو بادبان های سیاه هم فوف العادس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بانشی و بادبانهای سیاه عااااااااااااااااالی هستن

    • amir

      سلام سریالی به سبک فرار از زندان می خوام

    • علی

      سلام
      لطفا یه سریال کمدی معرفی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        big bang theory
        friends

    • Mahdis zareiee

      من به همه کسانی که دنبال فیلم کره ای هستند من فیلم هایی که درباره ی گذشته های خیلی دور مثل جنگ ها و پادشاهی من بهشون افسانه جومونگ را پیشنهاد میکنم

      پاسخ ها

      • مجتبی

        خسته نباشی برادر

    • محسن

      دوستان تقریبا نظرات شما رو دیدم.
      ولی هیچ کس اسم (هل ان ولزو ) نیاورده.
      حدود 20 تایی سریال خارجی دیدم. تقریبا همه سریال های ذکر شده فوق
      اگه وارد فصل 2 هل ان ولز بشی کم کم که جلو میری با گیم اف ترونز مقایسه می کنی.
      فقط این تقریبا تخیلی نیست ولی گیم تخیلی

    • Z

      به نظر من لاست خیلی عالیه چون توش همه چی به اندازه بود هر رمز و رازیش وهم صحنه های عاشقانش
      فیلمی مثل خاطرات یک خون اشام فصل اولش خوب بود بعد داستانو خیلی عاشقانش کردن
      گیم اف ترونز هم جز بهترین فیلم هایی هس که دیدم

      پاسخ ها

      • آرمین

        آره واقعا لاست نظیر و همتایی نداره هر چی سریال دیدم اندازه لاست نچسبید به خدا دارم راست میگم
        واکینگ دد فلش ارو سوپر نچرال گیم آف ترونز
        هیچکدوم به زیبایی لاست نبود شاید سلیقه من اینجوری باشه

      • ا

        واقعا سریال پریزون بریک یا فرار از زندان رو دیدی بعد اینو میگی چطور دلت اومد به فرار از زندان اینو نگی

    • y o

      بهترینها ازنظر من
      گیم اف ترونز
      برکینگ بد
      ارجینال
      کاراگاه حقیقی
      هانیبال
      شکارچی ذهن

    • سینا

      دوستان سریال بانشی رو بهتون پیشنهاد میکنم واقعا زیباست و ارزش چند بار دیدن رو داره.

      پاسخ ها

      • شیرین

        جذاب و عالی

      • مریم

        سریال جالبی هست..فصلهای اولش جالب تره...

    • بیژن

      البته سلیقه ها متفاوتن اما من خیلی سریالها رادیدم .دوستانی که واقع گرا هستن سریالهایی مانند کاراگاهان حقیقی فصل اول .سریال تاریخی روم .وسریال اسپارتاکوس.فرار از زندانم که همه میدونن .

    • کمال

      فقط هنیبال

    • احسان

      سلام دوستان هرکی سریال بانشی روندیده پیشنهادمیکنم حتماببینه خیلی جالبه

      پاسخ ها

      • شیرین

        عالیست

    • رضا

      دوستان سریال باز. ی کمکی میخوام
      اگه سریال بانشی رو دیدین
      ی سریال مثه همین میخوام
      اکشن باشه و عاشقانه
      ممنون میشم کمکم کنین

      پاسخ ها

      • شیرین

        fringe رو ببینید اگه ندیدی

    • مهرداد

      به نطر من وایگینگ دد /برگینگ بد/گیم اف ترونز/وایگینگ و .... ولی وایگینگ دد خیلی تاثیر گزار بود مخصوصا فصل ۸ که حرفی واسع گفتن نداشت و بی صبرانه منتظر فصل ۹ هستم. سریال fear the walking dead هم ببینید شاید تو ۳ فصل قبل موفق نبود ولی فصل چهار که مورگان اومده داخلش جرف نداره

    • زی زی

      لطفا یه سریال که مثل والکینگ دد باشه معرفی منین

      پاسخ ها

      • حسین

        Fear the walking dead

    • توماس

      سه تا از بهترین سریال هایی که دیده ام به ترتیب :
      1. بریکینگ بد ( هیچ سریالی رو تا به حال به زیبایی و جذابیت اون ندیده ام.بازی زیبای برایان کراستون)
      2. وایکینگ ها
      3.بازی پادشاهان( game of thrones)
      سریال های بانشی و مردگان متحرک هم بد نیستند اما مردگان متحرک فراز و فرود داره و در بعضی فصل ها الکی داستان رو کش میدن و دیدن پیوسته زامبی ها اون هیجان اولیه رو از بین می بره.

    • سعید

      من نمیدونم شماها به چی میگین سریال
      کسی که سریال فرینج (frienge)رو ندیده باشه نصف عمرش بر فناست
      لازم به ذکره کارگردان سریال لاست فرینج رو ساخته

      پاسخ ها

      • استاد بزرگ

        کااااااملا موافقم

      • بدون نام

        آفرین، به نظرم شخصیت والتر این سریال به جورابی شبیه والتر بریکینگ بد هست.

    • محمد

      سریال های banshee.breaking badفوق العاده ان.از دست ندید

    • محمد

      سریال های banshee.breaking badفوق العاده ان.از دست ندید

    • lena

      سریالی دیدنی تر از game of thrones ندیدم
      بنظر من همه سریال دوستان باید ببینن این سریالو بدووووون شک

    • اشكان

      من همه ي فيلما و سريالارو ديدم و دارم....اينايي كه ميگم ريتشونم بالا بوده و فوق العاده سريال هاي زيبا و قشنگي بودن...
      ١...black list
      ٢...home land
      ٣.marco polo
      ٤..bathes motel
      ٥..peaky belinders
      بقيه ام قشنگن مثل لاست و فرار اززندان و بازي تاج و تخت و غيره...همرو ديدم همه سريالاشون قشنگن ولي اونارو كه گفتم ببينيد حتما حتما حتما

      پاسخ ها

      • ؟

        بلک لیست خیلی عالیه

    • علی

      سریال ۱۳ Reasons Why واقا تاثیرگذاره و ادمو درگیر خودش میکنه

      پاسخ ها

      • رضا

        عالیه

    • fatemeh

      من از بین فیلمایی که دیدم و باتوجه به سلیقم این فیلمهارو میپسندم
      صدنفر
      خاطرات یک خون اشام
      اصیل ها
      روزی روزگاری
      گریم
      تین ولف
      رودوست داشتم
      ترو بلاد رو یک فصلشو دیدم خوشم نیومد.سریال اررو رو دیدم تا دوفصل اول خوب بود بعد خیلی تکراری شد دیگه بقیشو ندیدم الان دارم گیم اف ترونز رو میبینم فصل اولشو دیدم واقعا خسته کننده بود وهمش ازار جنسی و برده داری توش بود نمیدونم حالا نسبت به تعریفایی که ازش شنیدم درفصلهای بعد خوب میشه یانه.موندم بقیشو ببینم یانه

      پاسخ ها

      • mori

        مطمین باش فرق میکنه میتونم بگم فصل های بعدی میتونی با هر قسمتش یه اپیلاسیون رایگان انجام بدی

      • بهزاد

        بریتانارو امتحان کن

    • بهزاد

      سلام .فقط یک بار سریال بریتانیارو نگا کنید تا دیگه دنبال سریالی نرید .

    • امیر

      از نظر من سریال سوپرنچرال و فرار از زندان سریال های بسیار جذابی هستند
      بقیه سریال ها رو هم مثل بریکینگ بد و والکینگ دد رو هم دوست داشتم

    • Reza

      من تازه ray donavan رو تموم کردم .got .و ۲۴ و ... خوبن ولی اگه یه سریال بعد از این سریالهای زیبا اگه ارزش دیدن داشته باشه ری داناوان هست
      پیشنهاد میکنم که ببینید

    • بدون نام

      بنظر من سریال فقط گیم اف تروز __ واکینگ دد__ فلش__ صدنفر__ نیکیتا

    • بدون نام

      Son's of anarchy رو حتما ببینید... معتادش میشید

      پاسخ ها

      • changiz

        با تاتوهاشون دنیایی داشتیم

    • مستانه

      من گیم او ترونز و بریکینگ بد و بنشی و ۱۰۰ و دیدم خوب بودن ولی برینکینگ بد تنها سریالی بود که هنوزم بهش فکر میکنم چرا اخه اخرش انجوری بود

    • sepid

      سریال riverdale چطوره؟ ببینم بنظرتون؟
      تو کانال خیلی ازش تعریف میشه

      پاسخ ها

      • زهرا

        اصلا قشنگ نیست
        ولی برای تقویت زبان عالیه

    • منعم

      کللللی کامنت خوندم حتی یک نفر هم راجع به سریال سوپرنچرال حرفی نزده بودید. فهمیدم هیچکدومتون هیچی از سریال سرتون نمیشه و بحث با شما بی فایدس.

      پاسخ ها

      • مریم

        چون سریال سوپر نچرال فصل اول دومش خیلی یکنواخت
        بود و فصلهای بعدش هم بشدت غیرعادی و نچسب...واقعا زیادی کش دادن و خیلی تین ایجی شده...سریال بشدت مزخرف و سطح پایینی بود..اگر دیدی امتیازش بیشتر از حقشه صرفا بخاطر مخالفتش با دین و ابهت اون دنیاست...حیف از وقتم که پای نه فصلش گذاشتم

      • احمد

        اولا صحبت شده شاید شما برخورد نکردید ولی ضمناً گرچه سریال خوبی بود ولی قابل مقایسه با سریال های
        بازی تخت و تاج، west world و the 100
        نیست. خود سریال سوپرنچرال داشت سریال بازی تخت و تاج را تبلیغ می کرد.

    • محمد

      سلام من یه سریال می خوام به سبک سریال مظنون یا همون پرسون اف اینترستن
      با بازی مایکل امرسون و جیمزکاویزل
      لطفا بهم بدید ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        blacklist, blind spot

    • abbas

      به نظرمن بریگینگ بد عالیه با فرنت

    • abbas

      به نظرمن بریگینگ بد عالیه با فرنت

    • میرز

      دوستان سریال اسپارتاکوس واقعا دیدنیه.اگه کسی بین خود وخداوند صحنه هاش رو نگاه نمیکنه.این فیلم رو ببینه.آهنگسازی عالی.داستان حملسی و دراماتیک و اکشن.روند داستانی.جلوه های ویژه بصری و البته جنگ های این فیلم بینظیره.تنهابدی فیلم صحنه های زیادشه.درضمن منکه صحنه هاش رو ندیدم خیلی فیلم چسبید بهم.

    • محمد مهدی

      سریال گیم اف ترونز فوق العاده کیریه.کیریییییه!!!!

      پاسخ ها

      • زهرا

        فک میکردم فقط من خوشم نیومده

      • قاسم

      • بدون نام

        شایدم سلیقه شما ...

      • اشکان

        خخخخخ نظر لطفته
        شاید تو از اون دسته ها باشی که تا فصل 2 دیدن هیچی نفمیدن ولش کردن بابا سریال از فصل 4 شروع میشه جذاب میشه طوری که به هیچ چی جز سریال نمیشه فکر کرد واقعا فوق العاده است
        سریال لاست هم فراموش شده واقعا اون هم در نوبه خودش بسیار زیبا بود

    • محمدعلی

      سلام من چندتا سریال زبان اصلی با لهجه آمریکایی میخوام ولی اصلا نمیدونم باید بخرم یا دانلود کنم؟ و کلا از کجا گیر بیارم..؟؟ میشه راهنماییم کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قطعا دانلود

    • Taregh

      عالی

    • اقای خوش سلیقه

      خاک تو سر همتون فقط جومونگ
      خخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • آرمین

        خخخخخخ
        جایی نگی جومونگ نگا کردما غیر از ایرانیان عزیز فکر میکنم هیچ جای دنیا پخش نشده شاید خود چینیا هم به اندازه ایرانیا نگاه نکردن

    • محمد

      خب تقریبا همه سریالای خوب گفتین .منم به نظرم سریا گیم اف ترونز .بریکینگ بد.تابو.بلک لیست .لاست.24.دکستر .وایکینگ ها.اخرین پادشاه.داوینچی. البته خیلی سریال هست ولی اینا رو همه میپسندن

    • جان ریس

      میگم خواهشا سریال مظنون رو هم اضافه کنید چون واقعا قشنگه. من شخصا دیدم و 5 فصلش واقعا قشنگه. ولی حیف آخرش روت و جان و ادوارد میمیرن. تو قسمت آخر فصل آخرش اشک آدم در میاد.

    • Parisa

      بزارید بهتون بگم این حرف منو یادتون نره والکینگ دد رو هرکی نگاه کنه نظرش درباره بقیه سریالا عوض میشه بهتون قول میدم:|

    • Mmd

      اقا اینا همش الکیه سریال فقط گیم اف ترونز

    • منم

      سلام یه سریالی که ندیدم کسی بهش اشاره کنه ولی واقعا جذاب بود (اتفاقات عجیب غریبه) که اگه دنبال یه سریال پر هیجان و علمی تخیلی و یه مقدار ترسناک میگردین این خودشه

    • Mr.wolf

      سه سریال عالی. به سلیقه من 1 تین وولف 2صد نفر 3 بریکینگ بد این نظر منه این 3 شاید سریال های بهتر باشن ولی من اینارو بیشتر پسندیدمشون

    • سجاد ولیپور

      بنظر من که جوونم گیم اف ترونز و بانشی و درسرزمینهای بد زیباترین سریالهای حال حاضر دنیان فوق العادن

    • اا

      اصیل ها واقعا جذاب بود.

    • ن ز

      دنبال یه سریال جذاب هستم دوبله

    • امیرمحمد

      سلام لطفا چند تا سریال اکشن بهم معرفی کنید.ممنون

    • نيلوفر

      من سريال هاي زيادي ديدم اعم از ١٣ دليل براي اينكه، فرندز، وست وورد، واكينگ دد ، گيم آف ترونز ، بريكينگ بد ،گاتهام ، اِفِيْرْ ، وان هاندرد ، در حال حاضر هم سوپر نچرال..ولي هيچ سريالي براي من جذابيت فرار از زندان رو نداشت،واقعاً هر لحظش پر از اتفاقات غافلگير كننده بود...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوپر نچرال خیلی خوبهههههههههههه

      • سپهر

        فرار از زندان فصول اولیش خوب بود دیگه جالب نیست

    • مهدی

      توصیه میکنم سریال سرگذشت ندیمه رو ببیند

    • پاپیون

      فصل اول کاراگاه حقیقی،وایکینگها از قسمت سی به بعد،برکینگ بد هم از سی به بعد با اینا حال کردم،با صد و لاست و والکینگ دد حال نکردم،با توجه به سلیقه شخصی من چه سریالی توصیه میکنین ببینم؟؟

    • محمد

      بدترین سریالی که دیدم لاست بوده وقت تلف کردنه بجاش سریال بانشی هر قسمتش مثه یه فیلم سینماییه و دوس نداری تموم بشه..سریال بازی تاج و تخت و مردگان متحرک .وایکینگ ها..هم عالین سریال ترس از مردگان متحرک هم چرته..سریال صد هم خوبه..اسپارتاکوس هم اگه صحنه نداشت خوب بود

    • امیر

      به نظر من فرار از زندان و اسپارتاکوس برکینگ بد بهترین هستن چون به واقعیت نزدیکترن صد رو هم میشه باور کرد که همچین چیزی میتونه بشه بقیه سریال ها بچه بازین.البته سلیقه ها هم فرق میکنه ولی کسایی که واقع بین هستن اینا بدردشون میخره

      پاسخ ها

      • مهدي

        اگر دنبال سريال خوبي هوم لندو ببين

      • فرساد

        دمت گرم داداش...فقط فرار از زندان بقیش سوسول بازین

    • بدون نام

      دوستان سریال با قیمت مناسب کجا میشه تهیه کرد در تهران؟؟؟

    • روح الله

      دوستان سریال شبیه بانشی.جان پناه معرفی کنید.ممنون

    • مهدی

      سریال جستجوگر خیلی عالی
      حتما ببینید

    • مهیا

      فقط احضارررر

    • محمد 186

      بهترین سریالی که توی عمرم دیدم فرار از زندان بود واقعا عالی و هیجان انگیز. ولی فصل پنجش زیاد خوب نبود.. مردگان متحرک هم عاااالی بود دو فصل اولش عاااالی بود..اما بعد از اون چرتش کردن..فصل سه و چهارشم خوب بود نسبتا اما فصل پنج و بعدش.... و از وقتی نیگان اومد دیگه واقعا چرت شده.... سریال لاست چرت بود بریکینگ بد رو نگم اصلا واقعا چرت افسردگی گرفتم جلو مانیتور...سریال گیم اف ترونز بد نبود...نیکیتا و 24 هم دو سه قسمت اول رو دیدم چرت بود دیگه نگاه نکردم .. یکی از افتضاح ترین سریالا هم وست وورلد بود دو قسمت اول رو دیدم دیگه نگاه نکردم... سریال خاطرات خون آشام هم تا فصل سه خوب بود یعنی اونجایی که الینا یه بدل داشت واقعا جذاب بود و بعدش اورجینالا اومدن خوب بود... گرگینه ها هم اومدن خوب بود اما بعدش که انزو اومد و اونجایی که فصل چهار سفر میکردن به بدن هم دیگه و هرکی میمرد زنده میشد واقعا چرت شد..الانم دارن کشش میدن. دیگه نگاش نکردم.... سریال بیتس متل هم خیلی خوب بود....وایکینگ هارو دیدم عاااااالی بودم عالی شاهکار بود ..اصلا بازی تاج و تخت به پاش نمیرسه....سریال 100 هم خوب بود... ولی فرار از زندان از همشون بهتر بود......سریال اوریجینال رو هم یه قسمت اولشو دیدم دیگه نگاه نکردم... بانشی و سوپرنچرالو ندیدم ..ترو دیتکتیو هم دو قسمت اول رو دیدم زیاد خوب نبود....با بریکینگ بد آدم افسردگی میگیره....

      پاسخ ها

      • روح الله

        خسته نباشی

      • بدون نام

        سوپرنچرالو ببین . حداقل تا فصل 5 اش خیلی خوبههه!!!!!!

      • بدون نام

        از اونجایی که گفتی با بریکینگ بد آدم افسردگی میگیره گفتم شاید سلیقه هامون شبیه باشه. منم حالم بد میشد دیگه ندیدم

      • علی

        اصن از سریال چیزی میفهمی تو؟! هه من ک فک نکنم

      • فواد

        بریکینگ بد عالی بود هم هیجان داشت هم داستانی داشت که واقعا از نظر من جذاب بود و مثل سایر سریال ها تکراری نبود. مثلا سریال بنشی درسته سریال خوبی بود ولی داستان هر قسمتش تکراری بود به نوعی بود که اول فیلم میشد حدس زد آخرش چی میشه ولی بریکینگ بد رو واقعا نیمشد حدس زد و از نظر من بدم تموم نشد اونجور که باید تموم میشد تموم شد.

      • آرمین

        همش که چرت بود خخخخخ

    • احمد RI

      نظر همتون محترم ولی نظر من بعد از ۱۴ سال سریال دنبال کردن وشغل کلوب داری به ترتیب ‍سریال تاریخی 1 بازی تاج و تخت 2 وایکینگ 3 آخرین قلمرو پادشاهی 4 داوینچی 5 مارکو پولو سریال آخر زمانی 1راه رفت مردگان 2 100 3 ترس از مردگان متحرک 4 انقلاب سریال هایه دیگه هم 1 تابو 2دکستر 3 فرار از زندا

    • امیر

      فقط سوپرنچرال و فرار از زندان والکینگ دد هم دو فصلش خوب بود بقیه رو ندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوپر نچرال فصل های اولش خیلییی خوب بود.

      • بدون نام

        به نظرم سوپرنچرال هر چی جلوتر رفت قشنگ تر شد

    • ممرضا

      فقط وایکینگ ها

    • امیر

      ینی این همه فیلم باشه جادوگران و لوسیفر و دفندرز نباشه ذیگه جمع کنین دیگه

    • حسین

      به نظر سریال فرار از زندان بهترین سریالیه که تا حالا دیدم و بدترینش مردگان متحرک که فقط چن قسمتشو نگاه کردم

    • امیر

      بابا چقدر شما بد سلیقه و بد سریال بینین
      سریال فقط کیییییییمیییییا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا راست گفتی

      • آرمین

        حالم بهم خورد واقعا
        لا اقل میگفتی مختاری یوسفی چیزی
        کیمیا واقعا ؟؟؟
        سریال قحطی بود؟؟

    • الهه

      سلام من خیلی فیلم وسریال می بینم وفیلم هایی روکه دیدم واقعاقشنگ بوده مثلاومپایر . ارو.مرلین. اخرین پادشاهی .وایکینگ دد. بازی تاج وتخت .فراراززندان.ونوم .اورجینالز. ماریچی .سایمدانگ. روزی روزگاری. دروغ های کوچک زیبا. این هابهترین سریال هایی هست که من توعمرم دیدم

    • الهه

      دوستان شکارچی سایه هاوتن ولف وخون واقعی ومروارید سیاه خیلی قشنگن پیشنهاد می کنم اینهازوببینید ولی این ها سبک عاشقانه ماجراجویی هستن

    • moasseseh-simorgheelm

      تشکر

    • Mohamad

      وایکینگ ها

    • Samir

      یعنی واقعا person of interest رو کسی ندیده؟
      قشنگ تر هم مگه هست

    • رامین

      اونایی که خودشون کسب و کار دارن و مزه شکست رو خوب میفهمن، سریال silicon valley پیشنهاد میشه!

    • SON OF MAN

      دوستان کسي از سريال ليست سياه خبر داره؟؟چند فصل توليد شده؟؟

    • rezan

      با عرض معذرت از دوستانی که اسم سریال‌های ترکیه ای رو آوردن، آخه اون سریال‌ها کجا این سریال‌های مزخرف ترک کجا، چه جوری میشه اینها رو با هم مقایسه کرد آخه، هر کسی یه مقدار سریال بین باشه هيچوقت وقتشو صرف سریال‌های ترک نمیکنه

      پاسخ ها

      • بردیا

        اخه ترک دنبال دزدیه هویته چجور انتظار داری بخاد تو هر چیزی حرفی واسه گفتن داشته باشه

      • نا شناس

        من خیلی از فیلم های و سریالهای ترکیه و خارجی رو دیدم سریالهایی مثله اشکیا و کارادایی و کورتلار وادیسی خیلی خوبن همه می دونن به پای فیلمهای خارجی نمی رسن اما سطحشون خیلی خوبه شمایی که ندیدین نظر ندین بعد هم بردیا جان نظر نژادپرستانه نده

    • مجید

      سریال فقط پسران هرج و مرج با روح و روانتون بازی میکنه

    • zar

      عجیبه فقط دو نفر سرگذشت ندیمه رو گفته بودند بنظرم این سریال واقعا جذابه و برنده چندین جایزه امی شده

    • ابی

      ناموسا همیشه از این خبرا بزار...

    • محمدجواد

      24 و فرار از زندان فقط تونست منو قانع کنه ب وقت گذاشتن ب پاش الانم دارم خانه پوشالیو میبینم ک اینم خوبه

    • هاشم

      سلام میشه یه سریال اکشن معرفی کنید که تموم شده باشه ممنون میشم

      پاسخ ها

      • رضا

        دوست عزیز بانشی را ببین

    • ..گگ

      سرگذشت ندیمه هم خیلی قشنگه

    • saba

      سرگذشت ندیمه عالیه

    • مهدی

      سریال فلش هم عالیه

    • حسین

      من دارم دکسترو نگاه میکنم ولی هنوزم بهترین سریالی که دیدم گیم آف ترونزه انگار چند تا سریالو با هم داری میبینی

    • Hosein

      بهترین سریال ها game of thrones braking bad vikings the walkin dead daredevil the perison break

    • Amin

      واقعا بهترین سریال تو عمرم 12 monkeys هست اگه به سریال های ماجراجویی و سفر در زمان و ویروس....علاقه دارید بی شک این بهترینه

    • سلین

      سلام میتونید چندتا سریال که قسمتاش زیاد نباشه معرفی کنید مرسی

      پاسخ ها

      • keyvon che

        بانشی هم اکشن هم کوتاه

    • keyvon che

      برترین سریال جهان game of thronsشاید اولش گیج کننده باشه اما داره شخصیت چند قلمرو رو بازگویی میکنه،خیلی سریال جذابی هر کی تا فصل آخر نگا کرده.بی شک منتظر فصل آخرش که8هست

    • Rozkhosh.abas61@gmail.com

      سریال ۲۴ خوبه

    • محمد

      سلام . سلیقه ها متقاوته ولی سریالهایی که اگه کسی ندیده نمیتونه ادعا کنه که اهل سریال دیدم.
      walking dead vikings vampire diaries teen wolf the 100
      the originals true detective lucifer gotham supernatural grimm Game of thrones

    • Arash

      سلام دوستان به نظرمن بهترین سریالها اینها هستند ... گات .. واکینگ دد.. بریکینگ بد.. جک رایان.. فرار از زندان...از نظر طنز هم بینگ بنگ تئوری .والسلام باقیشو نگاه هم نکنین .

    • Sam

      *game of thronse
      *breaking bad
      *banshee
      *walking dead
      *power
      *blacklist
      *100

      پاسخ ها

      • بهنام

        وایکنگ ها رو نگفتی

    • en2mea

      سریال فقط lacasa de papel فوق العاده هیجانی به شکلی که نمیتونی واسه قسمت بعدی صبر کنی .

    • بشری

      چرا حرز امام جواد اینقدر مهم است و دفع کننده ی چه چیزهایی میباشد ؟

    • Mohammad007

      همه اینا خوبه فقط کسی سریال جادوگری دوس داره سریال مرلینو توصیه میکنم عالیهههههه

    • Omid

      سلام .
      خواهشا از این مقاله ها بیشتر کار کنید .( بیشتر در مورد سریالها گزارش بزارید .)
      ممنون

    • رامین

      دوستان ی سریال مثل سبک پاور بهم معرفی میکنید

    • SaSa

      بیخیال ؛ از وختی لیست سیاه رو دیدم بقیه فیلما برام مسخره شدن :(

    • شاهین

      فقط و فقط سریال the 100

    • Td

      واقعا کسی که وایکینگ ها رو ندیده نصف عمرش در فناست

    • حامد

      بابا اینا چیه هرکی دنبال سریال توپ فق اینا البته به نظر من 1Stranger.Things -Safe - Sense8- fargo 2-Mindhunter-westworld-twin.peaks-The_Sinner

    • Saman

      سلام ممنون بابت این گزارش.
      خواهشا سریالهای بیشتری رو مورد برسی قرار بدید.

    • کسری قمری

      اون بد بختایی که گیم اف ترونز رو گیم اف ترون مینویسن بعد واس ما اظهار نظر می کنن میگن چرته
      قطعا یا سریالو ندیدن
      یا درکشون از فیلم و سریال در حد سریال کیمیاست (:
      فقط گیم اف ترونز و بریکینگ بد
      حالا سریالای زیادی هس که ندیدم ولی این دوتا از نظر من از همه سریالا سرن

    • الناز

      سریال سرگذشت یک ندیمه که دو فصلش دراومده و فصل سومش هم ۲۰۱۹ پخش میشه.خیلی خاص و بی نظیره.فقط دو قسمت نگاه کنین عاشقش میشین.

    • Peyman

      از نظر رتبه بندی قطعا Game of throbs بهترینه از هر نظر چه از نظر داستان، موسیقی متن،جلوه های ویژه
      جذابیت آدمو معتاد خودش میکنه.
      بقیه هم از نظر رتبه ننوشتم
      *lost فوق العاده و به شدت اعتیاد اور
      *true detective مجذوب کننده وزیبا
      *breaking bad یکی از بهترین سریال ها
      *13 reason for why جدیده و خیلی قشنگ
      *the flash و arrow وقت تلفی
      *fargo خیلی قشنگ

      پاسخ ها

      • behnam

        وایکینگها رو هم ببین عالیه

    • مرتضی

      وایکینگها،فرار از زندان،لاست،چیزهای عجیب

    • Mahsa

      دوستان من به شدت ب سریال های سبک تاریخی و درام رمانتیکعلاقه مندم
      میتونم بگم اعتیاد دارم outlander,the withe qeen,poldark,the handmadetale
      لطفااگه کسی بازم تو این سبک سریال میشناسهبگه لطفا تشکر

    • حامد

      سلام
      خواهشا بروز رسانی کنید.
      (سریالهایی مثل :
      Homeland
      Power
      The 100
      و .......)
      مورد برسی قرار بدید.
      ممنون

    • امین

      اگه طرفدار سریال های سفر در زمان هستین یکی که چه عرض کنم بهترین سریال 12 monkeys هست که واقعا قشنگه و انقدر شما را مجذوبش میکنه که بعد از دیدن ۴ فصل سریال علاقه شدیدی به بازیگران و داستان زیبای فیلم پیدا میکنی که دوست داری دوباره ببینی

    • نادر

      بعضیا ی میگن این فیلم خوبه یا بهترینه مثلا سوپر گیرل بخدا اصن حتی واسه سرگرمی بچه هم توصیه نمیکنم،ینی واقعا ک،بهترین سریالهای ک دیدم ۱۰۰،وایکینک،برکینگ بد،بانشی،فرار از زندان اینا همه خوبن ولی واقعا میگم uotlander و بازی تاج تخت بهترینهای قرنن با اختلاف

    • بدون نام

      بهترین سریال عمرم فرار از زندانه

    • حسن

      کسی into the badlandرو ندیده واقعا سریال محشریه توصیه میکنم حتما ببینید

    • sl.mr

      سلام. دوستان بی زحمت سریالی مثل سریال game of thronseو وایکینگ ها اگه سراغ دارین بهم معرفی کنید ممنون

      پاسخ ها

      • سنتی

        breaking bad

      • ddddddd

        بریکینگ بد

      • Arsen

        the last kingdom رو هم حتما بعد از وایکینگ ها ببین

    • sl.mr

      سلام. دوستان بی زحمت سریالی مثل سریال game of thronseو وایکینگ ها اگه سراغ دارین بهم معرفی کنید ممنون

    • سام

      بهترین فیلم ها بانشی -دکستر -برکینگ بد-وایکینگ دد-ولی بانشی رو دست همه رو زده ناموسا

    • soraj kurdia

      لطفا سریالی معرفی کنید ک مثل والکینگ دد وایکینگها و گیم اف ترونز و لاست باشه.
      درام معمایی رمزالود
      سپاس

    • soraj kurdia

      لطفا سریالی معرفی کنید ک مثل والکینگ دد وایکینگها و گیم اف ترونز و لاست باشه.
      درام معمایی رمزالود
      سپاس

      پاسخ ها

      • حسین

        سریال dark نگاه کن فصل اولش اومده .راز الود گذاشته تو جیبش

    • محمد

      من خودم تو این سریال این که دیدم peaky blinders رو خیلی دوست داشتم پیشنهاد میکنم ببینید.

    • Sadegh

      بدون شک فرندز یه سر و گردن از بقیه سریالا بالاتره ،در رده بعدی گیم و بریکینگ ، و ....

    • محمد

      سلام ممنون از همه بابت نظرات و مشخصه هرکس سلیقه خاص خودشو داره اما اگه واقعا یک سریال فوق العاده و هیجانی که دوسدارین همش ببینین قسمت بعد چی میشه رو ببینین بدون شک و بدون معطلی سریال اصیل ها یا همون اوریجینال رو به شما معرفی میکنم وااااااااقعا عالین بازیگراش و موضوع و داستانش

    • زازک

      من بیشتر سریالهایی که گفتین رو دیدم ولی چرا کسی از لوسیفر چیزی نمیگه

    • محب

      گیم اف وایکینگ عالین این دوتارو دیدم سریالای دیگه برام جذاب نیسن

    • مسیحا

      من عاشق فیلم های تاریخی مخصوصا اگر موضوعش تاریخ روم باشه پنج شش قسمت از اسپارتاکوس رو دیدم حالمو بهم زد هر هفت هشت دقیقه ای یه بار صحنه های جنسی داره و فکر می کنم به خاطر صحنه های جنسیشه که طرفدار داره من که بدم اومد دیگه نگاه نکردم

      پاسخ ها

      • النا

        دوست عزیز،سریال تیودرها رو ببین،یا فیلم دختر دیگر .بولین.....صحنه های جنسی اولی خیلی کمه،دومی هم شاید چهار.پنج تا در طول 2ساعت

    • مجید

      واس
      یه سریال طنز فک کنم مال انگلیس بود. خانواده ای رو روایت میکرد که پدر الکلی و همیشه مست بود. یه پسر و فک کنم دوتا دختر داشت. سریال حدود 2000 تا 2007 فک کنم. کلا آخر خنده بود. یه جاشم پدره داره حموم میکنه که دوسدختر پسرش میاد با عشوه پیشش و پدره که همیشه مسته باهاش میریزه بهم. دختره فیلم میگیره و به پسره نشون میده اونم با ماشین پدرشو دنبال میکنه و بعدها که پدرش واسه عذرخواهی میاد میشاشه روش... خیلی آخر خنده بود. اسم سریاله اگه گفتی مدعیا؟؟؟

      پاسخ ها

      • keyvon che

        سریال بی حیا

    • Alfa

      فقط جومونگ و یوسف پیامبر و
      از خارجی ها فقط تین ولف و بازی تاج تخت و لاست و 13 دلیل و شرلوک هلمز

    • بدون نام

      وای خدای من،هیچکدوم از بینندگان دوسطر از کل متن هارو نخوندن،نویسنده تو معرفی هرسریال اشاره میکنه این سریال ها برای 2018 هستند،اونوقت این همه کاربر نوشتن سریال prison break,banshee , peaky blinders,breaking bad ,band of brothersیا the night of چی پس؟اونوقت ده ها نفرهم تایید میکنن،یا تعجب میکنن چرا اینا نیستن

      پاسخ ها

      • آرمین

        خخخخخخ جالب بود

    • علیرضا

      سریال گیم اف ترونزو باید از بقیه سریالا جدا کرد. هیچ سریالی قابل مقایسه با این سریال نیست. بهترین سریالی که ساخته شده نه از نظر من از نظر مردم و همه فیلم شناسان. اگه از نظر من باشه بریکینگ بد بهترین سریاله ولی باید قبول کرد گیم اف ترونز بهترین سریالی هست که ساخته شده چه من خوشم بیاد چه نه

    • fatima

      سلام سریال مشابه 100 The سراغ دارین بهم معرفی کنین؟

      پاسخ ها

      • علیرضا

        لاست.دیسکاوری استار ترک

      • آرمین

        لاست حتما ببینش
        خیلی بهتر از صد هست در همون سبک هست

    • جواد

      نظرات دوستانو خوندم گفتم بازهم چند فیلم خوب معرفی کنم اول اینکه سریال داوینچی دیمنز ببینید هرکی خوشش نیومد مارو دعا نکنه اگه هم اینو دید حتما سریال Salvation رو ببینید که مث داوینچیه ولی به اون نمیرسه بقیشونم که دیگه گفتن نداره واکینگ دد تا چند فصل اول و مسترروبات و وایکینگ و برکینگ بد.. اگه کسی سریالی مثل سریال لاست سراغ داره معرفی کنه یا فیلم ؟!؟

      پاسخ ها

      • meysam

        سلام سریالی ب جز داوینچی سرغ داری که مثل salvation باشه شدیدا این سریالو با داوینچیو دوست دارم

    • بدون نام

      بریکینگ بد بهترینه برای کسایی که میخوان یه سریال واقعی و ساده ببینن
      تبدیل شدن یه شیمی دان به بزرگترین تولید کننده مواد مخدر با یه داستان باورکردنی و بدون خالی بندی

    • محمد ذبیحی

      سریالهایی که تا حالا دیدم و به نظرم ارزش دیدن رو دارن(نظرات بسته به سلیقه افراد متفاوته به ترتیب علایقم سریال ها رو گذاشتم )
      1.GOT
      2.Dexture
      3.Lost
      4.Twin Peaks
      5.Friends
      6.True Detective
      7.walking dead
      8.mindhunter
      9.stranger things
      10.Death Note
      10.Big Little Lies
      11.Black Mirror
      12.Prison Break
      13.13 reasons why
      14.Banshee
      15.Hannibal
      15.viking
      16.ozark
      ادامه دارد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری

    • نورا

      هر کی پاتریک ملروز و ندیده نصف عمرش بر فناست..... یه مینی سریال محشر با بازی شاهکار بندیکت. خدایی هیچ کدوم از این سریال ها به پای این نمیرسید. شاید بشه گفت بندیکت نقش قوی تری نسبت به شرلوک توی این فیلم ایفا کرد.

      پاسخ ها

      • مهدی

        تایید میکنم . سریال قشنگیه

    • مریلان

      بهترین سریال قطعا کیمیاست خخخخخخخخ!
      اگر سریال کمدی هیجانی می خواین سریال leverage

    • محسن

      یه سریال توووووپ معرفی کنید خواهشن بانشی. وایکینگ. تاج تخت. مردگان متحرک. 100 .بدلنز. میهن. اینا رو دیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوپرنچرال فقط چند فصل اول رو باید تحمل کنید هر چی
        شماره فصل بالاتر میره قشنگ تر میشه
        الان داره فصل 15 پخش میشه

    • سحر

      GOT و Breaking bad و True Detective( فقط فصل یِِکِش )
      بهترینن

    • امید

      سریال فقط
      1-گیم آف
      2-وایکینگ
      3-واکینگ دد
      4-تابو
      5-پانشر
      6-هوم لند

    • باقر

      برید فصل هشتم سریال Game Of Thrones رو ببینید می فهمید سریال چیه .
      این چرت و پرتارو نبینید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اژدها داره عمو جون؟ بخاطر اون میگی؟ هرکی میخواد عمرشو تلف کنه بره سمت این سریال... ضعیف نیس ولی خرابش کردن دو فصل اخرش توهین به شعور مخاطب بود واقعا

      • بدون نام

        تعداد منفی های خیلی دوست دارم

      • بدون نام

        تعداد منفی هارو خیلی دوست دارم*

    • chris

      یعنی همه سریالا چرت و پرتن فقط گیم آف ترونز خوبه؟! خخخخخ فصل اول گیم آف ترونز دیدم حالم بهم خورد

    • الی

      تو مایه های هیل ان ولز اگه دیدید یکی معرفی کنید سپاس.

    • 0097

      ففط سریال black list
      خیلی محشره و بسیار راز الود

    • محمد

      دیگه از game of thrones که معروف تر نیست چرا تو لیست نبود؟

    • بدون نام

      مسخره ترین سریال تاریخ ارو هست هرکی اسمشو میاره یا ندیدتش یا اولین سریالیه که دیده یه سریال بی سر و ته که جز توهین به شعور مخاطب هیچ چیزی نداره پوچ پوچه یه افتضاح به تمام معنا...
      کلا به هیچ وجه سمت سریال هایی که ریت گوگلشون زیر 90 باشه یا imdb زیر 7.8 دارن نرین یا حتی بالای 8 هارو اول ببینین که تعدادشون کم نیس اما اگه همه ی اون سریال هارو دیدین و دنبال جدید میگردین
      به نظرم سریال sex education خوب باشه... دارای imdb 8.4

    • مرگ

      عاشق گات بودم .... به دو فصل آخرش از اون موقع روانی شدم.

    • حمید

      مینی سریال چرنوبیل هم از دست ندین تازه ا شیکه اچ بی او پخش شدد
      معرکست

    • بدون نام

      سریال برادران جوخه یکی از بهترین فیلمایی بود که دیدم.واقعا عالی بود.فقط حیف کلش یه فصل بود.هرکسی که دنبال یه فیلم خوب میگرده حتما نگاش کنه.درمورد جنگ جهانیه

    • بدون نام

      به نظر من the walking dead و stranger thingsعالین من الان میخوام سریال شروع کنم نمیدونم peaky blinders رو شروع کنم یاsupernatiral کدوم اررش دیدن داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        peaky blinders

      • بدون نام

        supernatural

    • Mohammad

      ازنظر من سریال فلش باید بهترین سریال جهان میشد خیلی باحاله از دست ندینش

    • بدون نام

      فقـــــــط سریال 24

    • A

      یه نظار من که همه ی سریال ها خوبن وارزش دیدن دارن ولی بعضی هاشون واقعا دیگه چرتن من سریال arrow رو خیلی دوست دارم خب دیگه سلیقه ی منه ولی تو فصل هفت اخرش که دیگه الیور میمره خیلی ناراحت کننده بود.... یه سوال میگم قرار فصل هشتش بیاد یعنی کی جای الیور رو میگره نقش اصلی که مرده

    • A

      یه نظار من که همه ی سریال ها خوبن وارزش دیدن دارن ولی بعضی هاشون واقعا دیگه چرتن من سریال arrow رو خیلی دوست دارم خب دیگه سلیقه ی منه ولی تو فصل هفت اخرش که دیگه الیور میمره خیلی ناراحت کننده بود.... یه سوال میگم قرار فصل هشتش بیاد یعنی کی جای الیور رو میگره نقش اصلی که مرده

    • رضا

      فقط dark.یه سریال جذاب با لهجه المانی

    • Mehrdad

      راستشو بخواین تموم سریالهای خوبو تقریبا هممون دیدیم دیگه سریالی فعلا نیست که مخاطبو باخودش همراه کنه و به وجد بیاره فقط باید به آینده امید داشت ..پیکی بلایندرز ؛پاور ؛ سوپرانو؛سرزمین یاوطن ؛ ترور؛وایکینگ؛برکینگ بد فوق العادست؛تابو؛ آخرین پادشاهی؛تاج وتخت تافصل 4 عالی بود به بعدش واقعا هیچ حرفی واسه گفتن نداشتن؛

    • بدون نام

      سریال سوپرانوز رو هم به ایست این سریالایی که معرفی کردین اضافه کنین سریاله محشریه

    • امیر

      برکینگ بد چطوره

    • غارتگر

      هرکی اینارو ندیده بره ببینه

      بانشی
      سرزمین های بد
      صدنفر
      پانیشر
      وایکینگها
      گیم اف ترونز
      پسر ها
      برکینگ بد
      سوامپ تینگ
      دکستر
      سوپرنچرال
      پریچر(واعظ)

      همینارو برو پول بده برات بریزن تو هارد که هزینه دانلود ندی یا شبا بیدار نمونی

      بقیه سریال هایی که دوستان زحمت کشیدن اشاره کردن عالی هستن .دمتون گرم

    • ناخدا

      تاپیک زیر خاکیه ولی بهرحال من یه سریالو معرفی میکنم که دوستان ببینن
      Cobra Kai
      یکی از خوباست

    • مرتضی نوری

      یکی به من بگه این سریال مسخره ای که همه ازش تعریف میکنن چی داره بخدا خیلی قیافهای مسخره ای دارن.

    • davod rusi

      سریال خانه کاغذی رو هم ببینین یه سریال اسپانیایی عالی

    • saeed

      بهترین فیلمایی که دیدم :
      بریکینگ بد
      بانشی
      پاور
      نارکوس
      ری داناوان
      لیست سیاه
      ملکه ی جنوب
      سرقت پول

    • یونس

      بنشی،وست وورلد،هانیبال،ازل (ترکیه)

    • بهروز

      اول بریکن بد مصلما با اختلاف ار بقیه سریالا - وایکینگ -تاجوتخت- والکینگدد- سی

    • و

      عالی

    • نوید

      بهترینها :فرار از زندان .بریکینگ بد.وایکینگ ها.مانی هیست .پیکی بلایندرز..اسپارتاکوس و گیم آف ترون عالین ولی خیلی صحنه دارند ..میگم بانشی قشنگه؟؟؟؟

    • فرناز

      سریال فقط آخرین پادشاهی ... عالی ... شخصشت اصلی که اوترد نام داره بی نظیره و چقدرم سریال حقیقی ساخنه شده نه تخیلی

    • اکبر

      سریال ۲۴_ ۱۰۰_ بانشی_ وایکینگها_ بازی تاج و تخت_لاست_ خاطرات خون آشام

    • مهرشاد

      سلام چند تا سریال بهم پیشنهاد بدین مثل سرقت پول باشه اکشن و جنگی تخیلی نباشه

      پاسخ ها

      • مجتبی

        بنشی
        24
        لاست
        دکستر
        نفوذی
        مظنون

    • امیر

      سلام دوستان.میخوام سریال بانشی.و خاطرات خون آشام و آخرین پادشاهی تعریف این سه تارو خیلی شنیدم.قشنگن؟؟ارزش دیدن دارن؟

    • امیر

      سلام دوستان.میخوام سریال بانشی.و خاطرات خون آشام و آخرین پادشاهی تعریف این سه تارو خیلی شنیدم.قشنگن؟؟ارزش دیدن دارن؟

      پاسخ ها

      • مجتبی

        اول بنشی رو ببین
        هر ژانری بخوابی توی سریال هست

    • وحید

      سریال هایی که واقعا باهاشون حال کردم:
      گیم آف ترونز
      وایکینگ ها
      اسپارتاکوس
      پیکی بلایندرز
      فرار از زندان

    • دانیال

      بهترین سریال فرار از زندان بقیع زیرشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج