۱۳۱۴۶۵۵
۲۸۱۴
۲۸۱۴
پ

لیست بهترین پیانوهای دیجیتال با هر بودجه‌ای برای هنرآموز

پیانو یکی از محبوب‌ترین سازهای جهان است که با نوای دل‌انگیز خود، هر شنونده‌ای را به دنیای دیگری می‌برد. پیانوهای دیجیتال ترکیبی از پیانو صوتی و صفحه کلیدی دیجیتال هستند که انتخابی درست و به‌جا برای هنرآموزان‌اند. افرادی که از کمبود جا برای پیانوهای بزرگ رنج می برند و یا بودجهٔ کافی برای خرید پیانوهای بزرگ را ندارند، بهترین انتخابشان پیانو دیجیتال است. بهترین پیانوهای دیجیتال با انواع قیمت‌ها برای هنرآموزان موجود است، به‌طوری‌که دیگر نگرانی از بابت هزینه‌های گزاف را نداشته باشند.

همان‌طور که می‌دانید، امروزه با وجود افزایش تورم‌ها، قیمت پیانو نیز سر به فلک کشیده است. اما اینجا با کمک پیانوپارس هنوز هم می‌توان با کمترین بودجه، خرید پیانو را انجام داد و پا به دنیای زیبا و رویایی این ساز گذاشت.

لیست بهترین پیانوهای دیجیتال با هر بودجه‌ای برای هنرآموز

لیست بهترین پیانوهای دیجیتال

قبل از خرید پیانو باید سعی کنید انواع آن‌ها را بشناسید و مشخصات فنی را نیز بدانید، در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه برخی از انواع پیانو را معرفی می‌کنیم:

  • یاماها Yamapa p125

برند یاماها در ذهن مخاطبان همیشه ماندگار است و پیانو یاماها مدل پی 125، بهترین گزینه برای نوازندگان مبتدی و متوسط به‌شمار می‌آید. کلاویه‌های آن سیستم چکشی دارد که با داشتن این ویژگی می‌توان وزن هر کلاویه را هنگام نواختن نت‌ها حس کرد. این مدل از پیانو دیجیتال یاماها قابلیت نصب آسان و حمل راحتی دارد و رنگ‌بندی آن نیز مشکی و سفید است. متعلقات جانبی مانند کیف، صندلی و پایه را نیز به آن می‌توان اضافه کرد. بهترین ویژگی آن قابلیت حمل‌ونقل آسان است، زیرا سبب می‌شود در هر زمان و مکانی که دوست داشتید، بتوانید آن را بنوازید. می‌توانید این پیانوی کاربردی را از نمایندگی پیانو یاماها تهیه کرده و از آن برای شروع استفاده کنید.

  • پیانو رولند Roland rp30

یکی از بهترین پیانوهای دیجیتال Roland rp30 و بسیار مناسب افراد تازه‌کاری است که می‌خواهند این ساز را تازه شروع کنند. البته پیانیست‌های حرفه‌ای نیز از پیانو رولند با این مدل استفاده می‌کنند، زیرا صدای قابل قبولی دارد و ویژگی‌های آن نیز مناسب است. از ویژگی‌های گستردهٔ آن می‌توان به قابلیت ضبط صدا، مترونوم، کلاویه های داینامیک باکیفیت، صدای شفاف و یواس‌بی است. این گزینه به دلیل داشتن بدنه‌ای جمع‌وجور، انتخاب خوبی برای منزل‌های کوچک‌تر است.

  • پیانو کاسیو Casio AP 270

از دیگر موارد بهترین پیانوهای دیجیتال می‌توان به پیانو کاسیو با مدل AP 270 اشاره کرد و تفاوت آن با پیانو گرند در تفاوت زمان‌بندی است. این تفاوت ازلحاظ نواختن ساز تا لحظهٔ شنیده شدن صدا است که نمودار می‌شود. این مدل دارای سه حسگر است که عملکردی چکشی دارد و توسط این سه پاسخ می‌دهد و ضربات روی کلیدها را پیدا می‌کند. یکسری صداهای ضبط‌شده از دو پیانو گرند معروف جهانی نیز روی آن وجود دارند که بسته به ژانر موسیقی، قابل انتخاب و قابل پخش هستند. همچنین این پیانو دارای یکسری دادهٔ صوتی ضبط‌شده با کیفیت بسیار عالی است که از 10 کنسرت زنده جمع‌آوری شده‌است.

لیست بهترین پیانوهای دیجیتال با هر بودجه‌ای برای هنرآموز

  • کاسیو Casio Ap 470

مدل ap 470 از پیانو کاسیو یکی از درست‌ترین انتخاب‌ها برای انجام اجراهای لوکس و پرشکوه نوازندگان است. شکوه آن حتی زمانی که صدایش از یک باند موسیقی پخش می‌شود کاملاً مشخص است و دارای صدایی صاف و طرب‌انگیز است. تونالیته این پیانو برای پاپ و جاز در بهترین حالت خود قرار دارد و خرید پیانو با این مدل مناسب نوازندگان لوکس است. همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند رزونانس غنی، قدرت بازتولید بی‌نظیر، رسا بودن صدا و غیره است. بسته به ژانر موسیقی که در محیط قابل‌اجرا و در حال پخش است، صداهای ضبط‌شدهٔ دو پیانو گرند معروف جهانی نیز به‌طور جداگانه قابل انتخاب و پخش است.

  • رولند Roland rp 107

پیانو رولند با مدل Rp 107 نیز جزو بهترین پیانوهای دیجیتال نیمه‌حرفه‌ای با قابلیت نواختن حرفه‌ای و لحن صدای باکیفیت و معتبر است. این مدل پیانو رولند دارای صدای حرفه‌ای است و جزو بهترین صفحه کلاویه‌های برند رولند به‌شمار می‌رود. بهترین‌ها را از یک ساز ایدئال درون خود دارد و قابلیت اتصال به برنامهٔ پیانو پارتنر آن را تبدیل به یک ساز ایده‌آل کرده‌است. این مدل دارای اکشن کلاویه‌ها با استاندارد PHA-4 است که یکی از بهترین اکشن‌ها در برند پیانو رولند محسوب می‌شود.

موتور صدای آر پی 107 سوپر نچرال است که دارای فناوری صدابرداری و مدل‌سازی پیچیده پیانو گرند نیز هست. همچنین کیفیت صدایی بسیار زیبا و متمایزی دارد که آن را در اختیار نوازنده می‌گذارد. پاسخ‌های لمسی و داینامیک پیانو رولند با این مدل، تعادل صدا و کیفیتی مطلوب را برای نوازندگان مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای فراهم می‌کند.

  • پیانو یاماها Yamaha P 45

افراد زیادی وجود دارند که برای شروع کار با پیانو، قصد صرف کردن بودجهٔ زیادی ندارند و پیانو یاماها با مدل پی 45 یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن‌هاست. این پیانو نسبت‌به دیگر پیانوها، ارزان‌قیمت‌تر است و با وزن کم خود، قابلیت جابه‌جایی بهتر را فراهم می‌کند. این مدل با داشتن ابعادی کوچک و زیبا، مناسب فضای آپارتمان است و می‌توانید آن را از نمایندگی پیانو یاماها تهیه کنید. هر نوازندهٔ نوآموز می‌تواند از این گزینه استفاده کند، زیرا دارای کلاویه‌هایی در وزن و تعداد استانداردی است. یکی دیگر از مزیت‌های آن نیز امکان اضافه کردن متعلقات جانبی است که شامل صندلی پیانو، پایه، کیف و غیره می‌شود. پیانو یاماها برندی است که مناسب نوازندگان در حال آموزش است. البته نوازندگان حرفه‌ای نیز از مدل‌های دیگر آن استفاده می‌کنند. قیمت پیانو با این مدل نیز بسیار مناسب و کمتر از مدل‌های دیگر آن است.

لیست بهترین پیانوهای دیجیتال با هر بودجه‌ای برای هنرآموز

 

  • Ydp 105

آخرین مدل از لیست بهترین پیانوهای دیجیتال ydp 105 است که مدل آپدیت شده‌ای دقیق و باکیفیت از 103 به‌شمار می‌رود. این پیانو با قیمت مناسب، تجربهٔ نوازندگی را به‌صورت استاندارد به همراه پاسخ واقعی نسبت‌به تاچ نوازنده در اختیارش قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های آن، اکشن کلاویه GHS با ارتقا سطح کیفی، موتور صدای عالی و محبوب AWM، سمپل صدای دقیق و بهتر است.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی لیستی از بهترین پیانوهای دیجیتال پرداختیم که با داشتن قیمت مناسب برای هنرجویانِ پیانو مناسب هستند. تعدادی از آن‌ها مناسب فضای آپارتمان و تعدادی نیز قابلیت جابه‌جایی آسان دارند. هرکدام مشخصات فنی خاص خود را داشته اما همگی دارای کیفیت بالایی هستند تا هنرآموز بتواند در روند یادگیری از آن‌ها استفاده کند.
پیانوپارس نمایندگی پیانو یاماها ، پیانو رولند و پیانو کاسیو در ایران به عنوان نمایندگی مرکزی ادوات موسیقی در ایران ، با تکیه بر تیم متخصص و ارائه خدمات مشاوره رایگان شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج