۱۳۹۵۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پس از «کجا به خنده می رسیم» و کنسرت اریکه

مانی رهنما این بار با «من و تو» می آید

مانی رهنما، پس از آلبوم خوش ساخت و تکنیکی «کجا به خنده می رسیم» و اتفاقات خوبی که برای این آلبوم افتاد، با تیمی قوی در حال ساخت آلبوم جدیدش است که بنا به گفته «علی اوجی»، تهیه کننده آلبوم بعد از محرم و صفر در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

مانی رهنما، پس از آلبوم خوش ساخت و تکنیکی «کجا به خنده می رسیم» و اتفاقات خوبی که برای این آلبوم افتاد، با تیمی قوی در حال ساخت آلبوم جدیدش است که بنا به گفته «علی اوجی»، تهیه کننده آلبوم بعد از محرم و صفر در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

رهنما که این روزها علاوه بر کارکردن روی آلبوم جدیدش، روزانه بیش از شش ساعت را صرف آموزش جوانان عشق آواز، در کلاس های آوازش می کند، با حفظ همه مولفه های همیشگی اش وارد فضاهایی نوتر و جدیدتر شده و قرار است آلبوم جدیدش را در فضای پاپ تر و مدرن تر وارد بازر موسیقی کشور کند.

مانی رهنما این بار با «من و تو» می آید

*تیم کاری

یغما گلروئی، زهرا عاملی و افشین مقدم از ترانه سراهای این آلبوم هستند و چهار ترانه را نیز بابک صحرایی سروده است. ترانه هایی به نام «خونه»، «نگاهت می کنم»، «فردا که شد» و «ساده نیست». قسمت عمده تنظیم ها را «یکان» برعهده داشته و البته در بخش آهنگسازی هم این موزیسین همکاری هایی را با رهنما در آلبوم جدیدش انجام داده است. باز عمده ملودی سازی آلبوم نیز برعهده خود مانی است که باتوجه به سابقه و قدمتی که داشته و دارد، باید دید در نگاه امروزی اش به بازار موسیقی چه دستپختی برای مخاطبان خواهند داشت. این آلبوم ۹ ترک دارد و از طریق شرکت «هنرنمای پارسیان» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

*اسم جالب

«من و تو» اسم جالب و فانتزی این آلبوم است که رهنما با شم بالایش آن را برای آلبوم جدیدش انتخاب کرده است. پیش از این هم رهنما با نام هایی چون «مرسدس» و «تموم شد ترانه!» باعث غافلگیری مخاطبانش شده بود.

*کنسرت ها

علی اوجی، مدیر برنامه های رهنما درباره تور کنسرت های این خواننده به تماشا می گوید: «پس از محرم و صفر که آلبوم منتشر شد، این خواننده تور کنسرت هایش را برگزار خواهد کرد تا به نوعی بازگشتی قدرتمند به عرصه موسیقی داشته باشد».

مانی رهنما این بار با «من و تو» می آید

مانی رهنما: گوش مردم مسموم شده است

مانی رهنما معتقد است که به دلیل نبودن ضوابط و قوانین خاص در بدنه موسیقی، گوش مردم از این هرن مسموم شده است. او اعتقاد دارد: «اکنون افرادی در موسیقی پاپ فعالیت دارند که عملکرد اغلب آنان خیانتی به این هنر به شمار می رود. افراد یادشده با نقاب هنرمند آثاری را ارائه می کنند که مدت ها پیش افراد دیگری آنها را خلق کرده اند و این درحالی است که متاسفانه مخاطبان نیز به علت گرفتاری ها و شلوغی روزانه به این سرقت های هنری توجهی نمی کنند. مسئولان و مدیران عرصه فرهنگی باید با این معضل هنری برخوردی جدی داشته باشند چراکه تداوم این کارها در نهایت خسارات جبران ناپذیری به بدنه موسیقایی کشور خواهد زد».

به عقیده او، هنرمندانی همچنون زنده یاد «بابک بیات» «فرهاد» و «محمد نوری» همیشه با جدیت فراوان سعی در ارائه بهترین ها داشتند اما اکنون شاهد حضور افرادی در عرصه موسیقی هستیم که این هنر را به نوعی به سخره گرفته اند: «اکنون شاهد رشد قارچ گونه آثار زیرزمینی موسیقایی هستیم که به راحتی در جامعه تکثیر می شوند؛ این درحالی است که هنرمندانی که به قوانین کشور احترام می گذارند در این دایره عرضه و تقاضا قرار نگرفته و بدون هیچ حمایتی در خارج از گود نظاره گر عصیانگری های سارقان هنری هستند».

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مانی رهنما این بار با «من و تو» می آید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سلام آیا می دونید که آقای رهنما کجا تدریس آواز میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج