۱۴۱۱۲۵۶
۲۶ نظر
۱۰۳۳۴
۲۶ نظر
۱۰۳۳۴
پ

دیروز، اغواگرترین دختر شهر را در ملاعام اعدام کردند!

دیروز و در قسمت شانزدهم سریال گناه فرشته صحنهای اعدام پخش شد و که بازتاب زیادی داشته است.

برترین‌ها: طی ساعات اخیر صحنه‌ای عجیب در سریال گناه فرشته که داد خیلی‌ها را درآورد و موجی از اعتراض و انتقاد را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. قسمت شانزدهم سریال گناه فرشته در حالی از شبکه نمایش خانگی پخش شد که یک تصویر عجیب و بی‌پرده از اجرای حکم اعدام را به نمایش گذاشت!

دیروز، اغواگرترین دختر شهر را در ملاعام اعدام کردند!

 

حامد عنقا، نویسنده و کارگردان این سریال، تلاش کرده است تا با الگوی از سریال «آقازاده» در «گناه فرشته» و در کنار قصه اصلی داستان، روابط عاشقانه‌‌ را چاشنی داستان کند و برای بازتولید این ایده طبق روال گذشته به استفاده از یک زن جوان اغواگر (با بازی پردیس پورعابدینی) و نمایش برخی سکانس‌های جنجالی مثل  ملاقات شرعی در زندان با بازی شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی، خاطره روابط بین سینا مهراد (حامد) و پردیس پورعادبینی (راضیه) را برای مخاطب زنده کند!

دیروز، اغواگرترین دختر شهر را در ملاعام اعدام کردند!

علی، منتقد سینماست و در قالب یک رشته توئیت در نقد حامد عنقا در مقام کارگردان سریال نوشته است:

* دیدیم عنقا با گناه فرشته چه کرده است. نمایش لخت صحنه اعدام!اولین سوالی که تا به این‌جای قصه برای منِ بیننده به وجود آمده این است که آیا وکلای کاربلد همه شکل زیسته‌شان مدرن است که سیگار برگ بکشند و به ملاقات شرعی در زندان تن بدهند و نظاره گر قصاص موکل خود باشند؟.  برای جامعه امروز ما چنین مباحثی، جدای از قصه بودن، جز فشار روانی و بعه تصویر کشیدن خشونت آن هم در یک سریال  چیزی دیگری به ارمغان نمی‌آورد و دیدم عنقا سکانس آخر زندگی فرشته، پردیس پورعابدینی، را که چند روز به اعدامش بیشتر نمانده را پخش علنی اعدام چطور به تصویر کشید و صحنه انزجارکننده را به خورد مخاطب داد!

دیروز، اغواگرترین دختر شهر را در ملاعام اعدام کردند!

حالا پخش سکانسی از اعدام پردیس پورعابدینی (فرشته) در این سریال بار دیگر حامد عنقا منتقدان سرسخت خود را خشمگین کرده و کاربران فضای مجازی از نمایش بدون سانسور صحنه اعدام در این مجموعه تلویزیونی به شدت انتقاد کردند که در ادامه چند نمونه از این واکنش‌ها را می‌خوانید:

* کاربری به نام خسرو نوشته است که بعد از دیدن این قسمت از گناه فرشته حتما چشماتونو بشورید منم شستم آقای کارگردان با پخش صحنه اعدام مخاطب را به مسلخ روانی کشید!

* مینا هم با اشاره به ماجرای پرونده جنجالی ریحانه جباری (دختری که به اتهام قتل عمد در ۳ آبان ۱۳۹۳ قصاص شد) توئیت زده است: ریحانه جباری به جرم قتل مرتضی سربندی به دار آویخته شد. اعدام ریحانه جباری واکنش های زیاد داشت، نمایش صحنه اعدام فرشته در سریال گناه فرشته یادآور پایان تلخی بود از زندگی ریحانه البته به کمک خلاقیت جماب حامد عنقا!!!!!!!!

* کریم هم با گلایه از پخش این سکانس جنجالی گفت: اونقدی که با دیدن سریال افعی تهران و شخصیتاش کیف میکنم، با دیدن گناه فرشته هر چی انرژیِ نابود میشه بَس که مزخرف این سریال من موندم چرا شهاب حسینی تو همچین سریالی ایفای نقش کرده!. پایان زندگی فرشته با اعدام آن هم با نمایش بدون سانسور و علنی آن! متاسفم.

* اکانت توئیتری «فیلمساز ناپخته» هم در نقد این سکانس نوشته است: شاهکار  جناب حامد عنقا در سریال گناه فرشته . اعدام یک دختر جوان،بدون اخطار برای بیندگان گروه سنی  نوجوان‌ در مورد صحنه اعدام. جناب عنقا مچکریم برای این همه نوآوری شما. یاد آقازاده برایمان زنده شد!

* حساب کاربری »دختر لر» هم گفت: حامد عنقا با سریال گناه فرشته ثابت کرد که از منوچهر هادی در کارگردانی بدتر هم وجود داره!

* رضا هم که خود را دانشجوی رشته کارگردانی دانشگاه تهران معرفی کرده است می‌گوید: اگر نویسندگان و دست‌اندرکاران سریال گناه فرشته مانند هیچکاک معتقدند که داستانشان برشی از کیک است و غیر واقعی که حرفی نیست. ولی اگر واقعا فکر می‌کنند که وکلا برای ترند شدن نه به اعدام و آزادی موکلشان به اکانت‌های توییتری پول می‌دهند، حرف بسیار داریم و جدا برایشان متاسفیم!

* محمد هم با اعتراض شدید به سکانسی از قسمت جدید گناه فرشته نوشت: حیف وقت واسه سریال "گناه  فرشته" قسمت ۱۶ که توهین محض به مخاطب اصلن شیر تو شیر شده جذب مخاطب با شیوه شبه روانی نمایش خشونت صریح!

* مریم هم در توئیتر خود گلایه کرد: شما سکانسی از سریال و فیلمی رو به یاد میارید که اجرای حکم اعدام رو کامل نشون بده؟ یعنی قاب رو کامل ببنده و کامل توی دوربین نشون بده؟ اصلا اجازه همچین کاری دارن؟ سریال گناه فرشته از فیلمنامه افتضاح، تدوین اشتباه، دیالوگای پرت و… گذشته. نظارت فقط روی موی بازیگرای سریاله آقای ناظر؟

* اکانت توئیتری «فیلمباز» نوشت: اینجا نمی‌خوام راجع به داستان سریال گناه فرشته حرفی بزنم، فقط می‌خوام بگم اگر این سریال رو ببینید مفهوم خشونت براتون متفاوت میشه و شما را از درون نابود خواهد کرد. حامد عنقا مسیر تجربه این حس وحشتناک را برایمان کوتاه کرد!

* شروین اما با اشاره به سریال «آقازاده» اینگونه نقد می‌کند: آره بابا این همونیه که سریال آقازاده رو ساخت. اگه یادت باشه یه سریال مزخرف با کلی مفهوم  و  کلیشه ی اشتباه. سینا مهرادم طبق معمول نقش پسر خوبو بازی می کرد و اخر سر راضیه با اغواگری خود حامد را به دردسر انداخت! حالا فرشته و حامد تهرانی با مدل جدید و ترویج خشونت!

* میترا هم نظر داد: من به یه چیز جالبی پی بردم تموم نقش اول های مرد سریال های حامد عنقا اسمشون حامد تهرانیه  هم در سریال پدر ، هم در اقازاده و الان هم در گناه فرشته . همیشه پای یک زن اغواگر در میان است!چقدر عجیب.

* سما هم توئشت زد: اسم حامد عنقا رو توی هر پروژه‌ایی شنیدین کلا قید اون فیلم و سریال رو بزنید.مگه سریال آقازاده رو یادتون نیست؟ الانم سریال گناه فرشته... و یک زن همیشه اغواگر در کمین مردان!

* محمد هم کنایه زده است: حامد عنقا دو سریال«آقازاده» و«گناه فرشته» ساخت و در هر دو  نام کاراکتر قهرمان فیلم، حامد است.در هر دو پردیس پورعابدینی به عنوان نقش اول زن حضور دارد و در هر دو  این زن خواستار رابطه زناشویی با حامد است! و حامد پس از اصرارهای زن تن به رابطه میدهد چه اصراریه؟چی رو میخوای ثابت کنی؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      واقعاً کیا هنوز تلویزیون نگاه میکنند ؟

    • ناشناس

      از تلویزیون پخش نمیشه که.معلومه شما نه تلویزیون می بینی نه نمایش خانگی.

    • ناشناس

      خیلی وقته که تو تلویزیون و کلا فیلمهای ایرانی صحنه های خشونت رو بدون سانسور نشون میدن ولی صحنه های عشق و محبت سانسور میشه شاید بخاطر این هست جرم و جنایت بین مردم عادی شده.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اون چیزایی که بهش عشق و محبت میگی هم در این سریال زیاد بود!!! از راه بدر کردن یک مرد میانسال و فلان!

    • ناشناس

      خدا را شکر که سالهاست این لجنزار صدا و سیمای فاسد رو نگاه نمیکنیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تلویزیون نیست

    • ♧◇♡♤

      این که فیلمه اما چند درصد ایرانی ها از بچه ی شیرخوار در بغل تا آدم های ۸۰ ساله این صحنه را در خیابان ها ندیده ؟

    • ناشناس

      باور میکنید سالهاست نه تلویزیون داریم نه ماهواره و نه روزنامه؟در خانواده ما تنها کتاب های اموزنده وجود داره.ارامش و اعصاب ارام داریم.

    • 2🍎🍎شلیل

      چه ربطی به صداوسیماداشت فقط خواستی یه چیزی بگی که یه چیزی گفته باشی

    • ناشناس

      غیر از چند تا استثنا ( شاید 10 تا بشن ) هر وقت ( تازه اونهم چند ماه یکبار ) که هوس میکنم فیلم ایرانی ببینم باز هم بعد دیدن پشیمون میشم ! حیف وقت ! حیف نت ! حیف اعصاب ! حیف ذهن ! که بابت این فیلما حروم بشن . . .

    • ناشناس

      همه چیز مملکت وقتی انحصاری شود نتیجه اش معلوم است

    • مهدیس موسی جعفرآبادی

      این فیلم همش الکی است .

    • ناشناس

      أشرف مخلوقات به‌معنای برترین موجودی که خداوند خلق کرده است. عموم محققان و مفسران معتقدند انسان مصداق اشرف مخلوقات است ولی متاسفم بر این بی احترامی به انسان - آیا جان انسان را به این شکل گرفتن پسندیده است اگر پسندیده است پس وای بر ما ............

    • بدون نامتر

      سلام،کارکاملی بود وباید اخرش بالاخره درفیلم ایرانی نمایش داده بشود تاکی تعارف دارید؟اگرهم ترسیدید بیشترتوبه کنیدچرابه عنقا گیر می دهید ،یک کرداربه زصدگفتار،الان پرکنید که نترسیدیم ،ولی نه ما بچه ایم ونه شما فقط کسی که ترسیده گیر می دهد ،فقط زیاد توبه کنید وطلب مغفرت کنید ،مرگ برای همه به اشکال مختلف خواهدامد،همانقدرکه تولد دیدنیست ،مرگ دیدنی ترواموزنده تراست.یاعلی.

    • ایران سوخته

      اعدام چه در نقش بازی چه درواقع بودن محکوم است

    • ایران سوخته

      هر گونه نقش اعدام چه سریالی چه نمایش فیلم ها خانگی چه صدا سیما چه هرگز قابل قبول نیست و نفرت انگیزاست ترویج خشونت در میان خانواده و جامعه نشون میده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        یعنی خشونت آمیز تر از کشتن عشایری با اون‌ضربه چاقوبوده سکانس اعدام؟

    • فرزین

      واقعیت قانون جاری و ساری رو نشون داد

    • ناشناس

      ماهواره میبینه 😁😁

    • ناشناس

      الان عادی نیست و زجر آوره،بعدا همین تو همه فیلمها عادی میشه،مثل واقعیتی که داره اتفاق می افته و چون ما نمی‌بینیم فکر می‌کنیم نیست

    • ناشناس

      سریال تو شبکه خانگی نشون میدن اختیار دیدن وندیدن با بیننده است نگاه نکنین چرا برای بقیه محدودیت ایجاد میکنین این چه جور استدلالی که دارین صدای بقیه در اومد که در اومد نگاه نکنن

    • محمد

      داستانی غیر واقعی حیف از این همه بازیگر خوب توی این سریال چرت

    • ناشناس

      بیشترین چیزی که توی سریالهای این آقای حامدکارگردان منو اذیت میکنه..بی اعتمادی به خانم ها و عشق سینه چاکشون هست. ته همه غصه هاش نیرنگ و نقشه هست.انگاری همه بدهستن ودنبال انتقام گرفتن..واقعا هدف این کارگردان از سیاه جلوه دادن این روابط چیه🤔

    • مهدی شامی تبار

      اونجور که خودمون تبر به ریشه مون می‌زنیم هیچ کس نمی تونه بزنه.مگه هر جا اعدامی میشه حتما یه روحانی باید اونجا باشه.تخریب دین به چه قیمتی.....

    • ناشناس

      عزیزم‌این لجنزار شبکه نمایش خانگی هست واقعا حالم از این روابط بهم نمیخوره شنیدشم چندش آور بود چه برسه به دیدنش

    • پیمان پارسا

      تلویزیون نیس پخش خانگیه ضمنا شما چی میبینی سریال ترکی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج