۱۴۴۱۷
۱۸۴ نظر
۵۴۱۰
۱۸۴ نظر
۵۴۱۰
پ

مانی رهنما شما را هدایت می کنید

اگر فکر می کنید استعداد خوانندگی دارید!

شايد دوست داريد خواننده شويد اما نمي‌دانيد از چه راهي بايد شروع كنيد يا نمي‌دانيد كه آيا اصلا فاكتورهاي خواننده خوب شدن را داريد يا نه؟ در اين شماره براي پيدا كردن جواب اين سوال‌ها به سراغ ماني رهنما، خواننده خوش صدايي رفتيم كه در بين همكارانش به مهندس‌صدا شهرت دارد.

اگر فکر می کنید استعداد خوانندگی دارید!
اگر فکر می کنید استعداد خوانندگی دارید!

شايد دوست داريد خواننده شويد اما نمي‌دانيد از چه راهي بايد شروع كنيد يا نمي‌دانيد كه آيا اصلا فاكتورهاي خواننده خوب شدن را داريد يا نه؟ شايد هم صداي‌تان خوب است و هرجا كه مي‌خوانيد همه به به و چهچه مي‌كنند اما خودتان از نوع خواندن‌تان راضي نيستيد. در اين شماره براي پيدا كردن جواب اين سوال‌ها به سراغ ماني رهنما، خواننده خوش صدايي رفتيم كه در بين همكارانش به مهندس‌صدا شهرت دارد. ماني رهنما در كنار خواندن و آهنگسازي، يكي از معلم‌هاي خوب خواندن هم هست.


مربي آواز مي‌خواهيد يا معلم آواز؟

متاسفانه ما در زمينه علم و دانش موسيقي خيلي كمبود داريم؛ مدت‌هاست در كشورمان به موسيقي و خوانندگي به‌عنوان يك دانش نگاه نمي‌شود و كساني كه علاقه دارند خواننده شوند نمي‌دانند از چه راهي بايد درست و اصولي كارشان را شروع كنند. حتي خيلي‌ها فرق مربي آواز و معلم آواز را نمي‌دانند.

براي ياد گرفتن تئوري موسيقي و آشنايي با نت‌ها بايد پيش يك مربي آواز رفت. مربي آواز علم خواندن و نوشتن نت (سولفژ) را به هنرجو آموزش مي‌دهد تا او را براي گام‌هاي بعدي آماده كند اما معلم آواز كسي است كه هنرجو را با اندام‌هاي آوازي آشنا مي‌كند و پرورش مي‌دهد. او طريقه استفاده از تك‌تك اندام‌هاي آواز را به فرد ياد مي‌دهد و با او تمرين مي‌كند تا درنهايت منجر به استخراج صوت سالم شود. معلم آواز صداسازي كرده و خواننده را باصدايش و استعدادهايش آشنا مي‌كند، البته چون هنرجوها معمولا دوره سولفژ و بسياري ديگر از دوره‌هاي لازم را نگذرانده‌اند من مجبورم در كلاس‌هايم در كنار آموزش خواندن كارهاي مربي آواز را هم انجام دهم.


اولين گام را درست برداريد

اگر كسي مي‌خواهد خواننده شود، اول بايد به‌دنبال يك معلم آواز مناسب و باتجربه بگردد. اين نخستين قدم در اين راه است به همين علت درست برداشتن آن بسيار اهميت دارد. درتمام دنيا و در دنياي موسيقي هميشه مي‌گويند، معلم آواز خوب كسي است كه خودش خواننده باشد و بعد هم با توجه به تجربه و تعداد برخوردهايش با آدم‌ها و صداهاي مختلف مفاهيم را به‌خوبي انتقال دهد. هستند خوانندگان خوبي كه در انتقال مفاهيم به هنرجو ضعيف هستند و باعث به‌وجود آمدن اختلالاتي در روند آموزش مي‌‌شوند. فردي كه نياز به داشتن يك استاد خوب دارد بايد در اين كلاس‌ها شركت كند، به اين موضوع پي ببرد و خودش را محك بزند. معلم آواز فاكتورهايي دارد كه داشتن هركدام از اين فاكتورها به نمره او اضافه مي‌كند مثلا صداي خوب، تجربه، علم موسيقي و شناخت انواع سبك‌ها چند نمونه از اين فاكتورها هستند.


تحمل داشته باشيد

براي خواننده شدن، هنرجو بايد تحمل و تاب گذراندن دروس و كلاس‌ها را داشته باشد. يعني بتواند درطول دوره با جديت تمرين‌هايش را انجام دهد و تمام فكرش را معطوف به كارش كند. افراد زيادي هستند كه در كلاس‌هاي آواز ثبت‌نام مي‌كنند و هيچ‌چيز را جدي نمي‌گيرند چون به موسيقي و خوانندگي به‌عنوان يك سرگرمي نگاه مي‌كنند. اين دوره واقعا سخت است و طول آن به عوامل مختلفي بستگي دارد؛ گاهي 6 ماه تا يك‌سال طول مي‌كشد كه حنجره يك فرد جا باز كند و براي خواندن آماده شود. آوازخواندن يك كار فيزيكي است و يكسري اندام‌هاي دروني مثل ديافراگم، ماهيچه نرم كام، ماهيچه صورت و... بايد براي اين منظور پرورش پيدا كنند و با هم هماهنگ شوند.


حنجره بايد بالغ شود

بهترين زمان براي شروع تمرين‌هاي خوانندگي بعد از سن بلوغ است، يعني زماني كه فرد به بلوغ كامل رسيده و تمام تغييرات در حنجره او انجام شده و نشست خودش را كرده است. در اين سن با تمرين مي‌توان حنجره و باقي عضلات مربوطه را تربيت كرد طوري‌كه به‌صورت ثابت باقي بماند. اگر در طول‌ گذار اندام حركتي اين تمرين‌ها شروع شود مسلما با تغييرات عضلات همه‌چيز عوض مي‌شود.


ساز را بشناسيد

خوانندگي فقط آواز نيست، اگر يك نفر صدايش عالي باشد اما شعر را نشناسد و موسيقي را بلد نباشد در انتخاب‌هايش شكست مي‌خورد. خواننده بايد يك پكيج از فاكتورهاي مختلف باشد؛ فاكتورهايي مثل بازيگري، علم موسيقي، صداي خوب، شناخت ادبيات و... همه اينها بايد در كنار هم قرار بگيرند تا آن فرد موفق شود. الان زماني نيست كه خواننده بايستد و يكي برايش ساز بزند، او بايد حداقل يك ساز را بشناسد و خودش آن را بنوازد.


آن‌هايي كه كلاس نرفته‌ا‌‌ند

با شركت كردن و گذراندن اين دوره‌ها و تمرينات هر كسي خواننده نمي‌شود. صدا تشكيل شده است از فيزيك بدن، نظم و انضباط قرار گرفتن تارهاي صوتي در كنار هم، طول تارهاي صوتي، طول گردن، شكل صورت، سينوس‌ها و فرم بيني؛ همه اين‌ها اگر خوب باشند تازه امتياز آن فرد از ۱۰۰ امتياز به ۵۰ مي‌رسد. بعد از آن با تمرين و گذراندن دوره‌هاي آموزشي اين امتياز بالا مي‌رود و آن فرد خواننده مي‌شود. البته مشكلات فيزيكي را نمي‌توان در كلاس‌ها و با تمرين‌ حل كرد اما مي‌شود با تمرين‌هاي خوب و طولاني صدا را استخراج و تاثير آن مشكل را كم كرد. بسياري از خواننده‌هاي خوب اصلا به‌صورت حرفه‌اي دوره‌اي نديده‌اند اما خواننده‌هاي خوبي شده‌اند. سارا برتمن، معلم آواز سلن‌ديون مي‌گويد: «خيلي از هنرجوها مي‌آيند و به‌طور خدادادي درست مي‌خوانند و آنجا كار من فقط اين است كه بگويم چرا درست مي‌خوانند؟»ما هم در ايران كساني را داريم كه درست و صحيح مي‌خوانند و شايد هيچ كلاسي نرفته باشند اما به‌صورت شنيداري، درك درستي از خواندن داشته و با خواندن در طول زمان جاي صداي خودشان را پيدا كرده‌اند.


خواننده تحويل نمي‌دهيم

آموزشگاه‌هاي زيادي داريم كه مدت‌هاست هنرجو مي‌پذيرند ولي تا به حال حتي يك خواننده هم به دنياي موسيقي معرفي نكرده‌اند. اين اتفاقات به خاطر درك ناصحيح آواز است چون كم هستند كساني كه خواننده باشند و اطلاعات خوب و در كنارش قدرت انتقال خوبي هم داشته باشند و در ضمن براي اين‌كار وقت بگذارند. كسي كه مي‌خواهد يك خواننده خوب شود بهتر است به‌صورت خصوصي با يك معلم آواز دوره‌اش را بگذراند و آن معلم روي صداي او كار كند. در دنياي صحيح موسيقي اين اتفاق مي‌افتد ولي متاسفانه در ايران به‌دليل هزينه‌هاي زياد اين كلاس‌ها هر كسي نمي‌تواند از اين شكل آموزش بهره بگيرد.


اگر فکر می کنید استعداد خوانندگی دارید!

متخصصان تقليد

در موسيقي الان ما، كارهاي ناقص‌الخلقه جواب مي‌دهند! هر چه خواننده كمتر از روي اصول بخواند، كپي درجه ۳ يك خواننده ديگر باشد و... كار او بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرد و اين خيلي عجيب است.مردم از اين وضع موسيقي ناراحت هستند و اين آهنگ‌ها را فقط يك مدت كوتاه گوش مي‌دهند و بعد به فراموشي سپرده مي‌شود حتي گاهي بعد از مدتي عارشان مي‌آيد به آن آهنگ‌ها گوش بدهند. اين اتفاق خيلي بدي است كه مي‌تواند براي يك خواننده و آهنگ‌ بيفتد. موسيقي ما حالا چهره موجهي در دنيا ندارد درحالي‌كه ما تمدني غني از موسيقي داريم ولي چون يكسري متخصص تقليد داريم كه آهنگ‌هاي كشورهاي ديگر را كپي مي‌كنند و با يك شعر سخيف تحويل جامعه مي‌دهند ارزش موسيقي ما روزبه‌روز پايين‌تر مي‌آيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

اگر فکر می کنید استعداد خوانندگی دارید!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hossein

      سلام من 14 سالمه و گیتار زدنو بلدم و علاقه زیادی به خوانندگی دارم من ا سبکه ارمین تویفعم خوشم میاد و به اینکه سنم پایینه میتونم اهنگای فوق العاده ای در سبکه ارمین تویفعم بنویسم و من میخوام تا 16 سالگی گیتار بزنمو اهنگ بنویسم و وقتی16 سالم شد معلم خوانندگی بگیرم در تهران من اهله شیرا هستم ولی نمیدونم اومدم تهران باید معلم خوبه خوانندگی رو از کجا پیدا کنم میشه راهنماییم کنید؟ مرسی ازتون ممنونم سایتتون هم عالیه.

      پاسخ ها

      • علی

        سلام دوست عزیز
        ضمن احترام به نظر و سلیقه شما
        ارمین یک دیکلمه گوی فاقد هر گونه اجرای مناسب و سواد موسیقی است به شما توصیه می کنم در انتخاب الگو دقت لازم را داشته باشید تا آینده موفقی داشته باشید باتشکر

    • Erfan

      سلام دوست عزيز من هم ١٦سال سن دارم و عاشق اين هستم كه بخوانم
      نه هر سبكي من فقط ميخواهم سبك رپ بخونم چون دوستان و خوانواده ام
      ميگويند صداي من به سبك رپ خيلي خيلي ميره و من از سن ١٠سالگي عاشق خوانندگي بودم ازتون خواهش ميكنم جواب منو بديد ممنون ميشم ميخوام بدونم بنظرتون اين كارو ادامه بدم يانه؟من كلاس گيتار ١سال و پيانو هم٢سال رفتم بلدم اميدوارم كمكم كنيد ممنون

    • محمدمسعود

      سلام من‌صدای خوبی دارم بااین که بیست سالمه اهنگ های امید.معین وجهان و دلکش رو به راحتی میخونم تحریرارو هم رعایت میکنم اما مشکلم نداشتن پوله میدونم اگه توانایی مالی داشتم حتما میتونستم پیشرفت کنم

      پاسخ ها

      • بهار

        باسلام بنده با توجه به تضیحاتتان تصمیم دارم شما را برای اجرای سه کار در استدیو دعوت کنم در صورت تمایل هرچه ۰۹۳۰۸۵۴۰۴۸۵زودتر با بنده تماس بگیرید

    • حامد

      من ١٦ سالمه ، خيلي برام دير شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من13 سال دارم و پاپ به صدایم می اید لطفا کاری برایم کنید عشق خوانندگی و کنسرت دارم

    • مصطفی

      سلام میشه به من یک معلم خوانند گه به من کمک کنه تو زاهدان معرفی کنید من هیچی بلد نیستم ۲۳سال دارم خاهش میکنم جواب بداین من کجا برم یاد بگیرم خیلی دوست دارم خوانند بشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نظر من برو کوچه امام میدان هنرستان 12 متری اول یکی به نام استاد ارمین هست برو اونجا

    • عرفان

      سلام من 15سالمه و به سبک سنتی ودرپاپ به سبک علی عبدالمالکی علاقه دارم کلاسم میرم ایاخوب است؟ضمنایک سوال دیگرچندروزی میشودکه احساس ناهنجاری صدادارم وبالانمتونم بخونم ایاتوی سن من طبیعیه؟

    • محمد

      این هیچ سوادی نداره که میگه بهترین شروع بعد از سن بلوغه...
      پس چطوری جاستین بیبر و سلنا گمز بدون شکستن استاندارد علمی موسیقی فعالیت کردن؟
      مشکل اینه که جامعه ایران نمیخواد ستاره واقعی داشته باشه

      پاسخ ها

      • نرگس

        موافقم شدیدا

      • بدون نام

        تو استعداد داری کافی هست احمق

    • مهرناز

      سلام من میخوام در آینده خواننده بشم من ۱۰ سالمه و به نظر‌ من وخوانوادهام استعداد من در خواندن بسیار خوب است . ولی نمیدانم از کجا شروع کنم چون هیچی بلد نیستم در مورد خواننده گی ولی من کلاس طراحی میرم کلاس تکواندو میرم کلاس اسکیت میرم‌ کلاس خط هم‌ میرم خواهش میکنم بگید کجا کلاس خواننده گی داره کجا کلاس موسیقی داره وقتی که رفتم بعدش کجا برم التماس میکنم جواب بدید

    • پریا

      سلام حرفاتون کاملا درسته و واقعا قبولشون دارم ... من ۱۸ سالمه به نظرتون الان برای یادگیری دیره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام به این شماره بزنگ بهت بگم چکار کنی که خواننده خوبی بشی.09193573508

      • بدون نام

        نه الان برتیه یاد گیری دیر نیست .ولی فقط باید همت کنیپول خرج کنی تا خواننده خوبی بشی

      • بدون نام

        سلام به نظرم برید سمت یوسف اباد خیابان ۱۶ کلاس اواز اونجاست

    • رضا ده دهی

      سلام من14 ساله از کرج هستم تا به حال هیچ کلاس خوانندگی و مربوط به آن نرفتم من سبک دیس لاو را دوست دارم صدایم هم خوب هست اگه کمکم کنید خیلی ممنون میشم

    • محمدرضا اقبالی

      چهل سال دارم کلاس نرفتم اما میخونم صدام هم خاصه ولی حیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فارسی کجاست تبریز برای پاپ

    • ناهید

      سلام من 21سالمه از موقع که یادمه اارزوداشتم دارم و خواهم داشت که بخونم همیشه تو این رویازنده گی کردم و میکنم اماوضیعت مالی من خب نیست دست و پام بسته است دیگه امیدی ندارم

      پاسخ ها

      • محمدرضا میمنی

        درود...در اولین فرصت از طریق ایمیل یا تلگرام با بنده تماس بگیرید.متشکرم
        ۰۹۳۵۵۲۱۲۸۹۶

    • پرویز

      سلام ۴۱ساله هستم ازکودکی تمرین خواندن میکردم وقتی خواننده ای میبینم ازکنسرت یامانیتوراجرامیکنه اعصابم خوردمیشه که چرامن نرفتم دنبال اینی که علاقه داشتم بعدشم خودموبااینکه کجامیرفتی اروم میکردم الان میخوام خواننده بشم ازکجابایدشروع کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام وقتتون بخیر سبک صدای من ستاروحسین زمان هست بیشتر اما تصنیف سنتی هم میخونم

    • احسان ارتگلی فراهانی

      سلام من پسر۱۴سالم و میخوام خوا ننده شم هم صدام تو رپ خوبه هم توی شاد هرکس خواست اینم شمارم ۰۹۹۰۱۴۳۳۱۵۶

    • مصطفی

      من ۲۰سالمه از قزوین وصدای خوبی دارم همه رقم آهنگ میخونم شاید باور نکنین ولی من با هر سازی اهنگ میخونم.فقط مشکلم پوله

    • علی پولادپور

      من 15سالمه وعلاقه دارم به خوانندگی از کجا باید شروع کنم احساس میکنم میتونم خواننده خوبی بشم وصدامم به نظر خودم خوبه

    • آرمین

      خیلی خیلی علاق خوانندگی دار ولی فقط نیدونم از کجا شروع کنم

    • آرمین

      خیلی خیلی علاق خوانندگی دار ولی فقط نیدونم از کجا شروع کنم

    • امیرعلی

      باسلام و خسته نباشید.
      من25سالمه و همه ی دوست و اشناها بلااستثنا به من میگن صدات واقعا دلنشین و خوبه و حتما برو خوانندگی شروع کن حیفی.
      خودمم خیلی علاقه دارم ولی متاسفانه شرایط و هزینشو ندارم که بخام شروع کنم و اصلا نمیدونم از کجا باید شروع کرد

    • بدون نام

      سلام میشه آدرس یه کلاس خوانندگی خوبو توی کرمانشاه بهم معرفی کنید ممنون

      پاسخ ها

      • یلدا

        بزن گوگل سرچ‌کن

    • mona

      سلام خواهش میکنم به من یه کلاس خوانندگی توی کرمانشاه معرفی کنید خیلی علاقه دارم ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم و اینکه الان 1ساله که گیتار میزنم

      پاسخ ها

      • arvin

        بیا منم کرمانشام تا رو یه پروژه باهات همکاری کنم

    • محمد

      سلام من نوزده سالمه خيلي ب خوانندگي علاقه دارم تورو خدا راهنماييم كنيد از كجا بايد شروع كن خيلي ممنون ميشم ازتون ،خودتونم اگه كلاس دارين اموزش ميدين تورو خدا معرفي كنيد

    • وحید خسروانیان

      سلام عرض ادب دارم خدمت شما من 19 سالمه از شیرازمن یکی از بزرگترین ارزو هام اینه که خانندی پاپ بشم منضورم انه که برم مجلس عروسی بخاطر این که صدایم خوب بشه رازی به هر کاری هستم انجام بدم خاهش تمنا دارم از شما یک جوانی با ارزوش برسانید خیلی پیش خدا خوبی کردید ممنون میشم

    • فرامرز خرقانی

      با عرض سلام و احترام به تمام عزیزانی که این پیام را میخوانند.من جوانی 26 ساله هستم که چندین ساله به لطف خداوند برای شادی دل خودم ودوستانم ار این نعمت الهی بهره میگیرم و اعتقاد راسخ دارم که خداوند نفس حقی در من نهاد که در این جهان هستی خدمتگزار خلق خداوند و منشا اثر مثبت درذهن مردمان جهان باشم این است هدف مقدسی که مدتهاست در دل نهاده ودر سر پرورانده ام و به صدا و توانایی خودم ایمان قلبی دارم.از دوستانی که مسعول وتوانگر هستند خواستار همکاری هستم.سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم.09193180221

    • سبامک.ادریس

      ما.دراینده.نچندان..دور.خاننده.پاپ.میشویم.منو.برادرم..ل.امیدخداخاننده..قوی.پرطرفدار.

    • h.a

      سلام
      من 14 سالمه...جدیدا ب آواز علاقه پیدا کردم
      تو سبک سنتی و پاپ ایرانی
      می خواستم بدونم دیره الان
      چون نمی دونم هم صدام چطوره
      کلاس موسیقی هم هیچ وقت نرفتم
      فقط چطوری بفهمم ک صدام چطوره...؟!
      ممنون میشم اگه کمکم کنید

    • علی اعظمی

      از تهران هستم خیلی برای خوانندگی علاقه دارم ونمیدونم از کجا شروع کنم خواهشن کمکم کنید ممنون

    • منوچهر

      شما علاقه به شهرت دارین یا خوانندگی
      در ضمن آقای رهنما صداشون خوبه خوب هم میخوانند ولی طرفدار قابل توجهی ندارن و ب نظرم موفق نیستن این حرفایی هم ک زدن درسته ولی ی جای کار می لنگه چون اگه خودشون واقعا کار بلد بودن الان اسطوره بودن خلاصه بگم ک یا کارتون رو خوب انجام بدید یا آهنگای ی هفته ای منتشر نکنید

    • محمد

      من صدام خوبه.از بچگی میخوندم.از وقتی شش سالم بود.دوستام میگن استفاده کن از صدات.ولی پولی برای هزینه ندارم.

    • محسن

      سلام من 31 سالمه از بچگی به خوانندگی علاقه داشتم یه دوره کلاس رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • مسعود

      سلام منم مثل همه دوستان عاشق خوانندگی هستم وقتی که اهنگی به گوشم میخوره تا اخر اون اهنگ با خوانندش همخوانی میکنم وقتی که میخونم دیگه از خود بی خود میشم فکر میکنم تو سالن دارم برنامه اجرا میکنم و خیلی هم اوج خواندن و دوست دارم تو رو خدا هرکی از دستش کاری برمیاد واسم انجام بده. نذارین این ارزو تودلم بمونه. باتشکر

    • سکوت

      من 16ساله هستم از موسیقی می دونم بعضی چیزارو کلاس نرفتم ولی گیتار هم بلدم از سلفژ هم یکم می دونم من در اون حد وضع مالی خوبی ندارم برم کلاس اگه کسی می تونه راهی رو پیشنهاد کنه ب شمارم زنگ بزنه09337124763 تا الان بدون کلاس پیش رفتم صدام هم نمی تونم بگم خوبه چون مردم باید تشخیص بدن ولی بد نیست. اگه کسی می تونه کمکم کنه باهام تماس بگیره اهل بندرعباسم

    • محمد

      سلام منم 17 سالمه صدایم به نظر خودم و بیشتر اطرافیان خوب است چند بار هم در مدرسه اجرا کردم و بچه‌ها و مدیر معاونان هم خیلی خوششان آمد خیلی دوست دارم خواننده بشم باید از کجا شروع کنم

    • خلیل محمدی

      سلام من خیلی خیلی دلم میخواهد خواننده بشم اما من یک ا فعانییم لطفا کمکم کنید

      پاسخ ها

      • خلجی

        ببین منم خوانندگی رو دوست دارم ولی آگه میگیرم که فعالیت کمه میتونی خیلی راحت خودت به خودت تمرین بدی مثلا در حین جمع کردن چیزی یا جایی با ضبط کردن صدا و خواندن برای خودت آگه کسی در این را باهار مخالفت کرد یا سعی داشت نا امیدت کنه می دونی که تو میتونی و هیچ وقت خودت نمابری چون کسایی هستن که دوست دارم هم صدا دوست دارن

    • زهرا

      سلام خسته نباشیدمن ازبچگی برادوستام میخوندم وزمزمه میکردم همه عاشق صدام میشدن اماپدرمادرحمایتم نکردن الان۳۰سالمه ودارم میرم دوره امادنبال استادخوب هستم راهنماییم میکنین تشکر

    • زهرا

      سلام خسته نباشیدمن ازبچگی برادوستام میخوندم وزمزمه میکردم همه عاشق صدام میشدن اماپدرمادرحمایتم نکردن الان۳۰سالمه ودارم میرم دوره امادنبال استادخوب هستم راهنماییم میکنین تشکر

      پاسخ ها

      • خلجی

        ستاد خوب برای شما خودتی

    • هستی

      من 16سالمه عاشق خوانندگی هستم البته صدامم خوبه اما نمیدونم برای شروع باید ازکی کمک بگیرم یا چطور شروع کنم اگه میتونید منو راهنمایی کنید

    • بدون نام

      من میخوام رپ بخونم ولی میخوام رو صدام کار کنم اگه میشه بگین چی کار کنم؟

      پاسخ ها

      • خلجی

        چندین بار صدا رو با موبایل ضبط کن و گوش بده و از اطرافیانت نظر بخار و ببین کدوم صدا به دلش میشینه

    • زهرا

      راستش من ۱۶سالمه من نمیدونم باید موقع خوندن صدامو کلفت کنم یا نازک تو تقلید صدا ها خیلی ماهرم اما واسه خوندن بعضی جاها انقد صدام بد میشه که گریم میگیره انگاری چند تا صدای متفاوت دارم که نمیدونم باید از کدومش استفاده کنم لطفا راهنماییم کنین

      پاسخ ها

      • خلجی

        شاید تقلید صدا خوب باشه و بتونی صدا خواننده های خودت دار باری ولی باید صدا خودت بسازی هیچ وقتم با شکست های جزع خودت ناز کمکت میکنه

    • زهرا

      به دلیل داشتن یک خوانواده ی نسبتا مذهبی نمیتونم برم کلاس تا وقتی که برم دانشگاه و از خانوادم جدا بشم یعنی مجبورم از ۲۰ سالگی شروع کنم اون موقع دیر نیست؟

      پاسخ ها

      • خلجی

        هیچ وقت برای رسیدن به علاقه ها و خواسته هایت دیر نیست پس اینم بدون آدم نمیتواند هیچ کاری رو بدون اینکه خودش بخواهد انجام بده ولی خیلی خوب می تونه کاری که خودش دوست داره رو انجام بده حتی همین حالا هیچ وقت برای شروع مجدد دیر نیست

      • خلجی

        در باره حرفهایی که بخت زدم خوب فکر کن

    • Noshin

      من علا قه خیلی زیادی به خانندگی دارم من هار روز اهنگ های زیادی رو می خونم ایا به من کمک خواهد کرد

      پاسخ ها

      • خلجی

        از نظر من مهم ترین چیز آینه که خودت چیرو نخواب و دوست داری چطور باشی مهمه دوما آگه دختری باید در مورد دولت و خواننده های زن تحقیق بیشتری داشته با شی تا موفق بی مثل من هیچ چیز نیست که هیچ وقت خوب نخوابد شد

    • مسعود.نادی پور

      سلام من ۱۵ساله نمیخوام از خودم تعریف کنم من انقدر صدام اذاد و خوب است ک انگار صد ساله کلاس میرم درحالی ک هیچ کلاسی نرفتم.همه دارن نا اومدم میکنن میگن خواننده گی پارتی میخواد وباید پول زیاد داشته باشی نگین ک همین طور است کمکم کنید

    • میثم

      سلام کسی میتونه به من یه مربی اوازدرتهران معرفی کنه؟؟لطفا جواب بدید.سپاسگزارم

    • محمد

      سلام خسته نباشید من ۲۷ سالمه تا الان تو دماغی صحبت میکردم میگن تون صدام خیلی کمه که به نظر خودم باید خیلی بلند حرف بزنم تا دیگران بشنوند به نظرتون میتونم خواننده بشم

    • عارمین

      من 18 سالمه و صدام نسبتا خوبه
      ایا دیر نشده واسه اینکه شروع کنم با کلاس اواز خوانی ؟

    • حبیب لی

      من ۱۳سال دارم و آرزویم این است که خواننده شوم و ایران سر بلند کنم.و البته خود هم استعداد دارم و همیشه کار من ای است که آهنگ بخونم و التاس کنم از خدا تا من در آینده خوا ننده بزرگی شوم وبه خودم هم اطمینأ دارم تا خواننده شوم خوش الله یارینگز بو لسون

    • حبیب لی

      من ۱۳سال دارم و آرزویم این است که خواننده شوم و ایران سر بلند کنم.و البته خود هم استعداد دارم و همیشه کار من ای است که آهنگ بخونم و التاس کنم از خدا تا من در آینده خوا ننده بزرگی شوم وبه خودم هم اطمینأ دارم تا خواننده شوم خوش الله یارینگز بو لسون

    • علیرضا

      باسلام خدمت همه هنر دوستان.بنده هم تنظیم کننده هم نوازنده و هم دارم خودمو برای خوانندگی اماده میکنم.اگه کسی اماده همکاری به صورت گروهی هست خبر بده یعنی باهم گروه تشکیل بدیم بنده 23از تهران
      09904873761

    • علیرضا

      باسلام خدمت همه هنر دوستان.بنده هم تنظیم کننده هم نوازنده و هم دارم خودمو برای خوانندگی اماده میکنم.اگه کسی اماده همکاری به صورت گروهی هست خبر بده یعنی باهم گروه تشکیل بدیم بنده 23از تهران
      09904873761

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من صدای عالی دارم بنده 14 سالم
        هاز بچگی به به خانندگی ارزش میزارم انستام mahshadlipy

    • علیرضا

      باسلام خدمت همه هنر دوستان.بنده هم تنظیم کننده هم نوازنده و هم دارم خودمو برای خوانندگی اماده میکنم.اگه کسی اماده همکاری به صورت گروهی هست خبر بده یعنی باهم گروه تشکیل بدیم بنده 23از تهران
      09904873761

    • ElNAZ

      من ۱۴سالمه و علاقه خیلی خیلی زیادی به خواننده گی دارم کلاس گیتار هم میرم و تا الان برای هر کسی خوندم خیلی خوششون اومده الان من چیکار کنم از چه راهی به خواننده گی برسم و معروف شم خواهش میکنم بهم بگید

    • شاهین

      با سلام تورو خدا به دقت به حرفام گوش بدید اگر راه داره کمک کنید من یک رپ خون از شیراز هستم با اعتماد کامل میتونم بگم تو شیراز کسی مثل من نمبتونه رپ بخونه من کلاس نرفتم اما به جرات میتونمبگم فراتر از یک معلم رپ هستم چون در رپ خوندن به یه حد رسیدم که احساس میکنم چیز جدیدی از رپ نیست که من فنشو بخوام یاد بگیرم من شیراز م یا اهنگسازمیخوام کمکم کته اینده خیلی روشنی دارم تو شیراز کسی نمیتونه در حد من باشه شما حساب کن یه نفر مثل هیچکس تو شیراز یهو شروع میکنه رپ خوندن چقدر طرفدار پیدا میکنه چون شیراز رپر در حد هیچکس یا یاس تا حالا به خودش ندیده حالا یه نفر پیدا بشه خیلی ازش استقبال میشه هر کس شرایط کمک کردن داره بهم پیام بده تا اول بهش ثابت کنم رپ خوندنم تکه من صدا ضبت شده دارم میفرستم فقط کافیه یه بار صدام گوش کنین تا متوجه بشین این حرفا از رو احساسات نزدم

    • شاهین

      با سلام تورو خدا به دقت به حرفام گوش بدید اگر راه داره کمک کنید من یک رپ خون از شیراز هستم با اعتماد کامل میتونم بگم تو شیراز کسی مثل من نمبتونه رپ بخونه من کلاس نرفتم اما به جرات میتونمبگم فراتر از یک معلم رپ هستم چون در رپ خوندن به یه حد رسیدم که احساس میکنم چیز جدیدی از رپ نیست که من فنشو بخوام یاد بگیرم من شیراز م یا اهنگسازمیخوام کمکم کته اینده خیلی روشنی دارم تو شیراز کسی نمیتونه در حد من باشه شما حساب کن یه نفر مثل هیچکس تو شیراز یهو شروع میکنه رپ خوندن چقدر طرفدار پیدا میکنه چون شیراز رپر در حد هیچکس یا یاس تا حالا به خودش ندیده حالا یه نفر پیدا بشه خیلی ازش استقبال میشه هر کس شرایط کمک کردن داره بهم پیام بده تا اول بهش ثابت کنم رپ خوندنم تکه من صدا ضبت شده دارم میفرستم فقط کافیه یه بار صدام گوش کنین تا متوجه بشین این حرفا از رو احساسات نزدم

    • شاهین

      با سلام تورو خدا به دقت به حرفام گوش بدید اگر راه داره کمک کنید من یک رپ خون از شیراز هستم با اعتماد کامل میتونم بگم تو شیراز کسی مثل من نمبتونه رپ بخونه من کلاس نرفتم اما به جرات میتونمبگم فراتر از یک معلم رپ هستم چون در رپ خوندن به یه حد رسیدم که احساس میکنم چیز جدیدی از رپ نیست که من فنشو بخوام یاد بگیرم من شیراز م یا اهنگسازمیخوام کمکم کته اینده خیلی روشنی دارم تو شیراز کسی نمیتونه در حد من باشه شما حساب کن یه نفر مثل هیچکس تو شیراز یهو شروع میکنه رپ خوندن چقدر طرفدار پیدا میکنه چون شیراز رپر در حد هیچکس یا یاس تا حالا به خودش ندیده حالا یه نفر پیدا بشه خیلی ازش استقبال میشه هر کس شرایط کمک کردن داره بهم پیام بده تا اول بهش ثابت کنم رپ خوندنم تکه من صدا ضبت شده دارم میفرستم فقط کافیه یه بار صدام گوش کنین تا متوجه بشین این حرفا از رو احساسات نزدم

    • صادق خدامرادی

      سلام گن یه جوون 20ساله هستم و خیلی علاقه به خوانندگی مخصوصا محلی دارم و بدلیل مشکل مالی نمیتونم کاری برا خودم بکنم ایا میشه منم یه خواننده خوب بشم؟؟

    • حدیثه

      با سلام من 14 سالمه از بچه گیم صدام خوب بود وتا الان می خونم البته واسه خودم . اطرافیانم میگن صدام خیلی خوبه ولی در کشور ما ایا یک دختر می تونه بخونه اگر بتونم دنبالش رو میگیرم . به هیچ کلاسی هم نرفتم چطور میتونم تو این زمینه موفق بشم . با تشکر

    • ریحانه

      همین دیروز دوستم رفت اهنگ ضبط کرده من ۱۳ سالمه ومی خوام هم خوانندهگی کاربکنم هم تنظیم ایا کسایی هستند که انلاین خواننده گی یاد میدن

    • مریم

      من به خوانندگی علاقه دارم ولی مجبور شدم برم رشته تجربی با اینکه هیچ علاقه ای ندارم نمیدونم از کجا شروع کنم۱۷ سالمه خیلی خواهشتون و میکنم اگه میتونید کمکم کنید به ارزوم برسم

    • مریم

      من خییییییییلی به خوانندگی علاقه دارم ولی مجبور شدم رشته تجربی برم و امید دارم که میتونم خواننده بشم و خواهش میکنم اگه میتونید کمکم کنید به ارزوم برسم

    • اشکان

      سلام.من ۱۶ سالمه و عاشق خوانندگیم.خیلی ها هم بهم میگن ک تو صدات مثل محسن ابراهیم زاده هست.من هم عاشقشم و خیلی قشنگ اهنگاشو می خونم.اما برای شروع ب کمک نیاز دارم و نمی دونم از کجا باید شروع کنم .سایتتون هم مفید بود .لطفا کمکم کنید.مرسی

    • ارش

      سلام درشیراز ایا کلاس خواننده خوب است

    • حامد سامانی

      من 32 سالمه صدام خوبه..ادعا نمیکنم ولی خیلی ساله ک واسه همه اطرافیونم میخونم و همشون میگن صدام خوبه هم پاپ و هم سنتی.اگه کسی راهنماییم کنه خیلی ممنونم و واسش جبران میکنم.09132876548

    • سونیا

      سلام من سونیا هستم ۱۶سالم من همه بهم میگن صدات خیلی خوبه منم تنها آرزوی که دارم اینه که خواننده شوم اما از خانوادام میترسم که عصبانی شوند اما ایم آرزوی که دارم خواهشن شما برایم برآورده کنید لطفا جوابم را بدهید اینم شمارم ۰۹۱۴۶۳۴۳۳۶۱ واقعا از صدام خوشتون میاد هر آهنگی را با حنجره خوب بیان میکنم.

    • مهدی

      من خیلی علاقه دارم به این که بتونم سنتی بخونم! دنبال راهی برای فراگیری آموزش های مورد نیازش میگردم نظر شما چیه؟

    • آرمین

      با سلام به همه ی دوستان هنرمند... . من خیلی دوست دارم که خواننده بشم لطفا کمکم کنید علاقه ی بیش از حدی به موسیقی دارم و اینکه در سبک دیس لاو خیلی دوست دارم باشم. اگه کسی میتونه کمکم کنه بگه لطفا..." 17 از سرخس

    • آرمین

      با سلام به همه ی دوستان هنرمند... . من خیلی دوست دارم که خواننده بشم لطفا کمکم کنید علاقه ی بیش از حدی به موسیقی دارم و اینکه در سبک دیس لاو خیلی دوست دارم باشم. اگه کسی میتونه کمکم کنه بگه لطفا..." 17 از سرخس

    • آرمین

      با سلام به همه ی دوستان هنرمند... . من خیلی دوست دارم که خواننده بشم لطفا کمکم کنید علاقه ی بیش از حدی به موسیقی دارم و اینکه در سبک دیس لاو خیلی دوست دارم باشم. اگه کسی میتونه کمکم کنه بگه لطفا..." 17 از سرخس

    • Abolfazl

      سلام دوستان من 15 سالمه و من سبک دیس لاو دوست دارم بخونم ولی نمیدونم باید به کجا کراجعه کنم کسی کیتونه کمکم کنه؟....وچقدر تقریبا باید هزینه کنم؟

    • مسعود

      سلام_ وعرض ادب و احترام خدمت مسئولین،وبقیه ی دستندرکاران ک وقت گذاشته، و مسلما یکی از مهترین غایت بزرگواران این تلقی میشود ک بتوانند استعدادهای خاموش، ونظیر این جورموارد را پیگیری ، و انشاء ا.. به خروجی قابل قبولی ب سرانجام برسانند...
      بنده حقیر ، ب قول اکثریت اقوام نزدیک_ همکاران_دوستان وووو تحت فشار هستم ، ک ب قول انان ! ک مکررا در جوی قرار گرفتیم ویا صحبت خواندن و اواز ب پا میشود ..مورد هجوم مهربانانه ی عزیزانم مواجه میشوم ک چرا شخص بنده، جسارتا با این............. ...... نمیروم جدی این هنر ی را که خدای مهربانم ارزانی بنده حقیر گذاشته را به کمال برسانم... سهل میگیرم و مهم اینکه شاید باید صبور باشم تا بتوانم این هنر گران را ک از هنر لایتناهی رب العالمین نشات میگیرد را ب سر منزل مقصود برسانم.... کمک هایتان را در این موضوع از این بنده ی حقیر مظایقه نفرمایید ... {{گر من هنری دارم باشد ب رضای تو...یارب}}
      خداوند توفیقتان بدهد، // پوزش بابت نگارش ن چندان خوب //
      مسعود مطواعی 10.10.1366

    • parsa

      سلام من 28سالمه و عاشق خوندن من فقط تا حالا واسه دل خودم خوندم ولی ارزوی خواننده شدن و گیتار زدن تو دلم مونده ،دوستان از خودم تعریف نمیکنم ولی صدام بد نیست،راهنماییم کنید یا اینکه ادرس ی اموزشگاه خوب بهم بدین ممنون میشم
      اینم شماره من هست اگر تماس بگیرین ممنون میشم
      09190229872

    • امین

      من 24سالمه سه ساله تو مجالس خانوادگی دوستان میخونم ولی یه سری ها که حتی خودشون نمیتونن جلوی جمع حرف بزنن چه برسه به خواندن مخالفت میکنند وخوششون نمیاذ درصورتی که خیلی ها لذت میبرند از صدای من

    • ابوالفضل

      من هم صدای خوبی دارم وخوب میخونم.ولی طبق معمول مشکل پوله

    • اسی

      سلام و درود فروان خدمته دوستان ..خوانندگی یا هر کاری که بستگی به موزیک داره اول شوقه ..هرچه بیشتر به خوانندگی شوق داشته باشی بیشتر یاد میگیری هنر خوانندگی ..پس کاری به سن نداره البته استاد دروست فرمودن حنجر تو مراحل سنی تیغیر میکنه اما تو سن بلوغ تا دوران پیری خیلی کم تغیر میکنه ولی از کودکی تا سن بلوغ واقعا صدا چندبار شکل خودشو عوض میکنه

    • حمیده

      سلام پسرم 7سالشه خیلی به خوانندگی علاقه داره تمام آهنگهایی رو که خوشش میاد لب میزنه میخواستم براش یه کلاس خوانندگی سمت شرق تهران معرفی کنید
      ممنون

    • اشکان

      سلامـ من ۱۵سالمه آهنگ هایی که به سبک پاپ هستند رو خیلی دوست دارمـ کلاس گیتار و پیانو رفتم و هردو شونو بلدم لطفا کمکم کنید و در آینده هم دوست دارم که خواننده مثل امیر تتلو آرمین تو ای اف ام ساسی مانکن و رضایا بشم لطفا کمکم کنید

    • رضا اسم

      سلا م خوبین اسم من رضا هست از تهران من می خوام خواننده بشم باید چی کار کنم می شه کمک ام کنی خاهش می کنم

    • تانیا

      سلام من 17 سالمه و میخام خواننده بشم و وضع مالی مون هم بد نیست از آهنگ های احسان خواجه امیری خوشم میاد صدام خوبه همگی میگویند منتظر جوابتان هستم با تشکر.

    • بدون نام

      سلام من ۳۲ سالمه از بچگی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم ولی بدلیل مشکلات زندگی نتونستم دنبالش برم همه سبک هم میتونم بخونم ممنون میشم کمکم کنید

    • منم میخام بخونم

      منم دوس دارم

    • negin

      Slm vaqteton bekheyr
      Man 21 salame chand sale pish toye ye amozeshgahe motabar esfahan teste seda dadam va morede taeed asatid qarar gereft behem tosie kardan ke aval sonati kar konam va baad varede pop besham chon pop vase shakhse man olaviatdasht age mitonin ye ostad be manmoarefi konin ya begin ba in sharayet bayad chikar konam

    • بدون نام

      سلام من18سالمه وازنظرصداokهستم.من دریزد زندگی می کنم لطفا یکی از اموزشگاه اواز دریزد به من معرفی کنید

    • صادق خدامرادی

      سلام من علاقه زیادی به خوانندگی دارم و تو همه زمینه ها فعالیت دارم اگه کسی هست کمکم کنه ممنون میشم کمکم کنید اینم شمارمه داخل تلگرامم میتونید اس بدید09902359337

    • رضا

      سلام دوستان من ۴۰سالمه. بنظرتون میتونم خواننده بشم صدام خوبه

    • آیلین

      دوستان خوانندگی به همین آسونیا که فکر میکنید نیست که هرکسی خواست پاشه خواننده بشه نه
      بلکه اول باید مورد حمایت یکی از افراد خانوادتون قرار بگیرید بعد پول کلاس ها و معلم خصوصی رو هم داشته باشین و مهم تر از همه استعداد خوانندگی وقتی داشتم نظر هارو میخوندم متوجه شدم که خانوم هم وجود داره
      از اینجا به اون بانوان گرامی میگم که تنها راه اینکه یه زن بتونه خواننده شه پوله باید پول زیادی داشته باشی و همچنین بری خارج از کشور و اونجا استعدادت رو شکوفا کنی

      پاسخ ها

      • زهرا

        سلام.من نمیتونم کلاس برم و خانوادمم قبول نمیکنن
        ولی قصد دارم به عنوان رپر به ژاپن برم و شروع کنم.
        تو ایران دخترای بااستعداد ولی محدود زیاد داریم،لطفا ناامیدمون نکنین و به جاش کمک کنید پیشرفت کنیم

    • Fardin

      سلام من 16 سالمه،میخوام خواننده پاپ مثل محمد علیزاده و بهنام بانی و... باشم ،و وقتی هم چند بار به اهنگاشون گوش میکنم تقریبا صدا مثل اونا میشه...
      لطفا اگه کسی تجربه شو داره،راهنماییم کنه
      با تشکر
      09303571913
      این شمارمه اگه تو تلگرام و ... راهنماییم کنین خیلی ممنون میشم...

    • احسان

      سلام وقت بخیر من به قول فامیل
      و دوستانم صدای خوبی دارم
      خودمم فک میکنم صدا خوبی دارم صدام تقریبا کلفته
      اوج و پایین خوب میخونم سنتی میخونم ۲۷ سالمه
      ادرسم کرماشاه هست
      اهنگایه کردی هم خوب میخونم
      این شمارمه ۰۹۱۸۴۶۷۱۵۰۸
      اموزشگاه اگه هست معرفی کنین ممنون میشم
      در ضمن شاغل(کارمند)هم هستم
      میخوام صدام بهتر باشه
      اینم شمارم

    • فرهاد

      سلام...دوست دارم بخونم اما نمیدونم از کجا باید شروع کنم
      شاید ده ساله ک تو خلوت خودم میخونم اما روی خوندن تو جمعو ندارم.لطفا راهنماییم کنین

    • پیام

      سلام من 17 سالمه خیلی به خوانندگی پاپ علاقه دارم .ولی پدرم راضی نیست الگوی من سلطان احساس مجیدخراطهااست خواهش میکنم من راراهنمایی کنید صدامم عالیه.

    • پیام

      سلام من 17 سالمه خیلی به خوانندگی پاپ علاقه دارم .ولی پدرم راضی نیست الگوی من سلطان احساس مجیدخراطهااست خواهش میکنم من راراهنمایی کنید صدامم عالیه.

    • نازنین

      نازنین اسم ۱۴ ساله از ایران پدرم ایرانی ومادرم افغانی من دوست دارم خواننده بشم نمی دونم چی کار کنم

      پاسخ ها

      • Jassem

        از کجایی

    • مهدي

      سلام اسم من مهدي است 17سالمه و آهنگ هاي احمدوند و سامان جليلي رو خيلي دوست دارم و ميخوام به سبک اونا بخونم ولي مامانم ميگه صدات خوب نيست ميخواستم ببينم اگه برم کلاس هاي آموزشي صدام خوب ميشه و ميتونم مثل احمدوند شعر بخونم لطفا جوابم رو بديد

    • ...

      سلام من سیزده سالمه وصدای خوبی دارم ونت هارومیشناسم چون 1سال ونیم کلاس پیانو رفتم ولی برای اینکه خواننده شم مشکلات زیادی دارم اول که من توشیراز زندگی میکنم ومعلم ومربی خواننده نیست بزرگترین مشکلم اینه که من دخترم من یه دخترم وتوایران غیرممکنه امامن به همخوان شدن علاقه زیادی دارم وازته دل دوست دارم همخوان شم خواننده مورد علاقم امیرمقاره خواننده گروه ماکان هست لطفا بگین چیکارکنم به علاقم یعنی همخوان شدن برسم خواهش میکنم لطفا جوابموبدین

    • ...

      سلام من سیزده سالمه وصدای خوبی دارم ونت هارومیشناسم چون 1سال ونیم کلاس پیانو رفتم ولی برای اینکه خواننده شم مشکلات زیادی دارم اول که من توشیراز زندگی میکنم ومعلم ومربی خواننده نیست بزرگترین مشکلم اینه که من دخترم من یه دخترم وتوایران غیرممکنه امامن به همخوان شدن علاقه زیادی دارم وازته دل دوست دارم همخوان شم خواننده مورد علاقم امیرمقاره خواننده گروه ماکان هست لطفا بگین چیکارکنم به علاقم یعنی همخوان شدن برسم خواهش میکنم لطفا جوابموبدین

    • ...

      سلام من سیزده سالمه وصدای خوبی دارم ونت هارومیشناسم چون 1سال ونیم کلاس پیانو رفتم ولی برای اینکه خواننده شم مشکلات زیادی دارم اول که من توشیراز زندگی میکنم ومعلم ومربی خواننده نیست بزرگترین مشکلم اینه که من دخترم من یه دخترم وتوایران غیرممکنه امامن به همخوان شدن علاقه زیادی دارم وازته دل دوست دارم همخوان شم خواننده مورد علاقم امیرمقاره خواننده گروه ماکان هست لطفا بگین چیکارکنم به علاقم یعنی همخوان شدن برسم خواهش میکنم لطفا جوابموبدین

    • امران.تبریز

      سلام..بیست و هفسالمه..تو عروسی میخونم..فقط تورکی استانبولی..چون نه تو فارسی و نه تورکی اذربایجانی میتونم بخونم..دو سه بار استانبول خوندم.اما دیپورت شدم.بنابه دلیلیلی..یه اسپانیا میخام..ضرر نمیکنه

    • بدون نام

      بازم سلام من همون دختری هستم که گفتم یک سال ونیم کلاس پیانومیرفتم ودوست دارم همخوان شم اگه خواننده ای این پیامومیخونه واسه همکاری روم حساب کنید

    • مهدی

      سلام دوستان من 14 سالمه تو سبک دیس لاو خیلی خوبم و من علاقه ی زیادی به تکست نوشتن دارم که یک تکستم نوشتم تو پاپ رفیقام میگن خوب میخونی ولی من دیس لاو و بیشتر دوست دارم به نظرتو به کدوم سبک بخونم

    • امیدوردیان

      سلام من صدام خیلی خوبه شایدباورتون نشه ولی صدای من ازهمه خاننده ها بهتره بایدبشنویدتاباورکنید لطفا همایتم کنید16ساله ازفسا پشیمون نمیشید09178403730

    • متین هستم ۱۸سالمه

      من عاشق خوانندگیم هی با خودم میگم اخه این استعدادو به من اعطا کرده خدا،چرا باید ازش استفاده نکنم مشکلم پوله نمی دونم چیکار کنم خدا به اونایی که اهدافی دارن ولی نمی تونن برسن کمک کنه ،یه نفر کمک کنه اگه وجدان دارین اگه اینده جوانانه بدبخت این کشور مهمه ، این صدا به ارث مونده ولی تف تو این استعداد که هیچکاری نمی تونم بکنم ، ولی اینم بگم که یه امیدی دارم که به هدفم می رسم خدا با منه خدا با همه ی جوانانه البته جوانی که عاقله و امیدشو از دست نمیده

    • عرفان

      کلاس ومعلم خوب اگه توزاهدان است لطفا معرفی کنید

    • زینب

      سلام من13سالمه من عاشق خوانندگی ام صدام هم خیلی قشنگه
      من درهشهر زندگی میکنم ودوست دارم به کلاس برم ولی
      چون پدرو مادرم بدشون از خوانندگی میادو نمیتونن هزینه ی کلاس رو پرداخت کنن مجبورم هیچی نگم ولی من به خدا اعتماد
      میکنم شاید یه روز خواننده بشم

    • نرگس

      سلام من ۱۴ سالمه ... من صدای آرام و لطیفی دارم درست مثل مادرم ... مادرم می تونه عین گوگوش و حمیرا و مهستی و داریوش بخونه ... من می تونم مثل خیلی از خواننده های پاپ ایرانی بخونم مثل سیارک عباسی ، علی لهراسبی و ... تازه رپ حمید صفتی هم می خونم با توجه به ایران و وضعیت خوانندگی زنان در اینجا به نظرتون چه کار کنم ؟ البته مادرم می خواهد من رو بفرسته کلاس خوانندگی پیش پدر آقای سینا سرلک

    • بدون نام

      سلام خوب من یه زنم چه جوری میتونم شروعبه خوانندگی بکنم البته مجاز

    • رضا

      سلام من صدام بد نیست و خیلی دوست دارم خواننده شم ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنم حقیقتشو بخواین من از نظر مالی وضعم زیاد خوب نیست ولی مطمینم میتونم خواننده بشم فقط باید رو سواد موسیقیم کار کنم وهمچنین روی صدا تا جا بیوفته ممنون از سایت خوبتون

    • هادی

      سلام بر همه بند 27 سالم از 14 سالگی خوندم اگر کسی هست تو شهر ما کرمانشاه تو صدا گذاری و کمک کنم ممنون میشم با تشکر از همه مربی های عزیز

    • عریزی

      سلام من اهل اصفهان ۴۰ سالمه همه میگند صدای خوبی داری وحیف این صدا که توی روستابه علت امکانات کم نمیشه ازش استفاده کنی یک نفر میخوام کمکم کنه مطمین باشید هر کس کمکم کرد پشیمون نمیشه .دعاگوی شما خواهم بود

    • فاطمه محمدی هستم

      من چهل سالمه خیلی به خوانندگی علاقه دارم هر جا هم میخونم میگن صدات خوبه خودم هم این احساس رو دارم میشه منو تواین زمینا راهنمایی کنید

    • زهرا

      سلام.من18سالمه و میخوام تاآخر تیر ماه به سطح مطلوبی تو خوانندگی برسم ولی شرایط رفتن به کلاس رو ندارم. الان خودم رپ میخونم و قصد دارم خواننده بشم. لطفا کمکم کنید

    • ابوالفضل

      سلام من ابوالفضلم 16سالمه خیلی به خوانندگی علاقه دارم ولی نمیدونم چجوری باید شروع کنم خواهش میکنم کمکم کنید

    • من

      من عاشق خوانندگی ام انگلیسی بدون لهجه صدامم مثل هلسیه!دوستام عاشق صدامن ولی هیچکی کمکم نمیکنه پدرومادرم مسخرم میکنن که دختروچه به این کارا!کاش یه معجزه ای بشه ویکی کمکم کنه!

    • فرهاد

      سلام ۲۸ سالمه بچه بندرعباسم اگه ممکنه یه مربی خوب بهم معرفی کنید که بندر عباس باشه ممنون میشم

    • خواننده

      ۰

    • بدون نام

      سلام من پسرم خیلی به خوانندگی علاقه داره ده سالش هیچ استعدادی هم نداره بایدازکجاشروع کنم لطفا جواب بدیت درشیرازباشه

    • علی

      خوانندگی روی موزیک وبه دل انداختن موزیک واجرا حسابی آدمو سرویس میکنه وتجربشو دارم چون از بچگی تومراسم میخوندم تا الان که بیست ودوسالمه خیلی ازخواننده هستن تو استودیو به اندازه سنگ البوم دادن ولی معروف نیستن خواندن بر روی موزیک کار آسانی نیس هنگامی که هم صدای ارگ یا ساز وصدای خودرا هم میشنوید تمرکز بالایی میپذیردتا آهنگ وگام وتحریر ،ضرب،ریتم ونت مورد نظر رو تشخیص داد

    • Ali

      سلام و عرض ادب بنده استعداد کوچیکی در خوندن دارم میخواستم ی کلاس معتبر ک قیمیت کلاساش مناسب باشه معرفی کنید

    • Shahab

      سلام من 20سالمه تازه گیتار میزنم و علاقه زیادی به خواننده شدن دارم اما کسی نیست که بگه صدام خوبه یا نه ممنون میشم اگه بگین چجوری بفهمم صدام خوبه

    • حامد

      سلام 24سالمه.... برای رپ خوندن باید از کجا شروع کنم..برای گرفتن مجوز و ساخت البوم به کجا مراجعه کنم.....من شعر رپ نوشتم فقط موندم برای شروع باید از کجا شروع کنم....؟؟
      ؟؟

    • بدون نام

      هرکی از کرمان هسته وعلاقه به خوانندگی داره میتونین با من بخونه چون خودم آهنگ میخونم میدم بیرون..
      نظرتون چیه

    • امین احمدی

      19 سالمه از جنوب شرق تهران علاقه خیلی زیادی به خوانندگی دارم و تمام رویا و انگیزمه ساز میزنم گیتار ولی هیچ کلاسی برای اموزشش نرفتم و فقط با علاقه و عشقی که به موسیقی داشتم چیزایی ک بلدمو یاد گرفتم و مشکلات مالی همیشه سد راهمه اگر کسی مایل به حمایت از من هست به شمارم زنگ بزنه و یا در تلگرام پیام بده 09057377580

    • behnam

      سلام دوستان اهل کرج هستم من از،بچگی علاقه شدیدی به خواندن دارم و به نظر خودمم صدای خوبی دهدم و خیلی دوس دارم ببینم استعدادشو دارم یا این یک فرضیه ذهنیه خودمه اگر کسی میتونه کمکم کنه به ایدی تو تلگرامم پی ام بده@behnamyou_1372

    • مهدی

      سلام من چند ساله دوست دارم یک خواننده خوب و قوی بشم صدای استاد ناصر رزازی هم خوب تقلید میکنم البته به علت مشکلات مالی نتوانستم دنبالش رو بگیرم خواهشا یک استاد سولفژ اگر براش مقدوره کمکم کنه

    • مهدیار

      Mzbshso jsjsjsjdj dh

    • بهاره

      سلام من ۱۳ سالمه و خیلی خیلی دوست دارم خواننده بشم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم یه آهنگ و چجوری بسازم صدای خوبی هم دارم هیچ کلاسی مربط به خواننده گی رو هم تا به حال نرفتم فکر اینو که خواننده نشم منو دیونه میکنه لطفا کمکم کنید و اینکه اول کار شروع میکنیم باید چقدر پول بدیم پول زیادی ندارم

    • بهاره

      خواهش میکنم اگر پیام مو دیدین کمکم کنید

    • بهاره

      سلام من ۱۳ سالمه و خیلی دوست دارم یه خواننده باشم نمیدونم از کجا شروع کنم یه آهنگ و چجوری بسازم صدای خوبی هم دارم هیچ کلاسی مربوط به خواننده گی رو هم تا به حال نرفتم کمکم کنید لطفا باید اول کار چقد پول منضورم اینکه مثلا هروقت خواننده شدیم

    • سلام سپهر هستم

      من دوست دارم سوپراستار شم کسی هست منو تست کنه

    • اکبرحیدریان

      سلام وقت شما بخیر .بنده۳۵سالمه از زمانی که یادمه آواز سنتی میخونم و هرکی صداموشنیده نگفته بده.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید .برانمونه آهنگ شب انتظار داریوش رفیعی رو میفرستم اگه مایل بودید ببینم کیفیت صدام چطوره.که آیا قابل پیشرفت هست ؟

    • حمیدرضا

      من ۱۷ سالمه اهل شهر ارومیه هستم . خوانندگی بلدم ولی اهنگسازی و متنی که برای خواندن میخواد رو ندارم میخوام آهنگ ترکی یا فارسی بخونم خواهش میکنم کمک کنید تا بخونم هر متنی هم هست رو لطفا تو سایت بزارید با تشکر.

    • شهرام یحیایی

      سلام من علاقه زیادی ب خوانندگی دارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم دو جا تست صدا رفتم قبول شدم ولی سود جو بودند قابل اطمینان نبودن و علاقه فوق العاده زیادی ب علی عبدالمالکی دارم. و الان هم موندم چی کار کنم تقاضا رهنمایی

    • علیرضا

      سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه علاقه زیادی به خوانندگی دارم کرمانشاهیم بعد ساکن تهران سعادت اباد هر کی میتونه کمکم کنه ممنون میشم

    • sara

      سلام من ۱۴سالمه به خوانندگی خیلی علاقه دارم ولی نمیدونم ازکجا شروع کنم میشه لطفا راهنماییم کنین

    • Mohamad

      سلام با تشکر از سایت خوندن از مشهد هستم و از اطرافیان و دوستانم خیلی به من پیشنهاد شده که است بدم برای خوانندگی و به سبک سنتی مانند سالار عقیلی و سبک پاپ مانند ارش عابدینی ap و رضا یزدانی میتونم بخونم اما نمیدونم کجا تست صدا بدم و مراحل تمرین و لازم رو طی کنم مثل یک ترسه اما بعنوان هدف بهش توجه دارم میخوام با یکی از ترس های زندگیم روبه رو شم و خودم در این راه پیدا کنم و رشد کنم لطفا راهنمایی کنید
      #مشهد

    • عرفان

      پسر من 12 سالش هست از بچگی همش اواز میخواند اما من نتونستم همایتش کنم الان خیلی ناراحت هست دوستدارم کمکش کنم نمیدونم از کجا شروع کنم لطفا راهنمایم کنید ممنونم

    • محسن

      سلام خسته نباشید شما استاد آواز خوبی در کرمانشاه میشناسید که بتونم برم سر کلاسشون؟

    • علیرضا

      برای خواننده شدن استعداد دارم لطفاً عشقم به خوانندگی یه کاری برام بکنم

    • ش

      دوستان عزیزم متاسفانه فقط برای البوم موفق بیرون دادن ومطرح شدن فقط باید پول زیاد داشت در ایران مرکز ومرجعی وجود ندارد که مانند برنامه استعدادیابی بهفرض امریکن ایدل ستاره سازی کند فقط با چرب زبانی دراین اوضاع اسفناک اقتصادی صدها ملییون پول ازکف خواننده خوب و تقریبا عالی میربایند .ازسرخیر خواهی است پول فقط پول حلال مشکل است.

    • F.M

      سلام من دختر هستم صدام خیلی خوبه ۱۴ سالمه فارسی انگلیسی ترکی وکره ای هم می خونم اگه میشه کمکم کنید می خواهم خواننده شوم

    • امیر

      ببخشید میتونم بپرسم شما که اینارو راهنمایی میکنی خودت چیکاره ایی ؟ اخه واقعا دلیلاتون برای این جوونا یکم سطح پایینه شما اصلا صدای اینارو گوش ندادین چطوری نظر میدی برادر من

    • بدون نام

      سلام کلاس خوانندگی خیلی خوب اگه سراغ دارید ادرس بدیدچون خیلی به خوانندگی علاقه دارم لطفا

    • بدون نام

      سلام توتهران آموزش خوانندگی آدرس میدین لطفا

    • فرهاد

      سلام من سبک های اکثر خواننده هارو ب راحتی میخونم هیچ کلاسی هم نرفتم.ولی چ فایده پولی نیست

    • نیما

      سلام من ۱۵ سال دارم بعد از بالغ شدن صدام من باید چیکار کنم تا استارت بزنم و پیش کی تمرین کنم ینی کجا برم ؟

    • عبدالله

      من ده ساله خواننده مجالس هستم ولی دوست دارم یه خواننده درجه یک بشم بایدازکجاشروع کنم

    • علیرضا حسنلو

      سلام دوستان من ۱۶ سالم هست که خیلی دوست دارم خواننده بشم رپ بخونم ولی نمیطونم هزینه بدم چون وضه مالیم خوب نیست و من اصلن نمیدانم از کجا شر و کنم یه معلم می خام تا هزینه زیادی نگیره و معلم خوبی باشه

    • شادی

      سلام خوبین من عاشقه خوانندگی هستم خیلی خیلی ولی نمیدونم باید چکار کنم تا خواننده شوم حتما باید کلاس رفت لطفا کمک کنید رهنمایی کنید .. سپاسگزار میشم

    • محسن

      سلام من ۳۰سالمه وعاشق خوانندگی صدام خوبه وهمه ام تعریفش رومیکنن وخودم میدونم آینده ام تواین زمینه روشنه فقط نمیدونم بایدازکجاشروع کنم وهزینه آنچنانی ام ندارم لطفاراهنمایی کنید

    • دوست تو

      سلام من به دنبال یک استاد میگردم تا بتونم صدای خودم رو بسازم من ساکن کرج هستم درضمن من خیلی پول پله درست و حسابی ندارم که بتونم خرج کنم صدام خوبه اما خودم فکر میکنم کمی تو دماغی میخونم میخواستم بدونم میشه این مشکل رفع بشه و یک نکته ما برای این کلاس رو انتخاب میکنیم که درست به ما آموزش بدن اگه قرار باشه همه کارو خودمون بلد باشیم که چرا کلاس بریم

    • سالاررومی

      سلام من ۱۶ سال دارم
      من لوزه دارم شماره ۱ ببینم میشه با لوزه خوند یا خواننده شدن
      می خوام بذونم تو خواندن اذیت میکنه یا نه

    • محمد مهدي

      سلام من 16 سالمه خيلي عاشق خوانندگيم. صدام خيلي خوب نيست. البته بدک هم نيست الان هم نميدونم از کجا بايد شروع کنم. لطفا خواهش ميکنم اگه کسي معلم اواز در سيرجان. ميشناسه معرفي کنه ممنون ميشم

    • محمد جواد محسنان

      سلام من به خوانندگی خیلی علاقه دارم 19 سالمه از تهران محمد جواد محسنان هستم دلم خیلی میخواد که خواننده خوبی بشم خواهش میکنم منو معرفی کنید و کمکم کنید ممنون

    • Aref.GLP

      سلام خداقوت
      اول اینکه من فقط میخوام با یک نفر مثل شما در رابطه موسیقی و خوانندگی گفتمانی(تلفنی یا مسیج)داشته باشم چون خیلی سوال دارم و این روزها نمیتونم به چیزی غیر از این فکر کنم و همش با این موضوع درگیرم...

    • Raymond

      سلام خسته نباشید ببخشید من خیلی کلافه شدم من میتونم فالستو بخونم اما بدون فالستو هر چقدر هم که صدام رو گرم میکنم و تکنیک بلد باشم احساس میکنم رنگ صدام خوب نیست و همیشه گریه میکنم بخواطر این موضوع میخوام بدونم میتونم جنس صدام رو تغییر بدم درضمن من ۱۵ سالمه

    • رضا رضایی

      سلام من31سالمه صدام خوبه بلدم بخونم ولی نه حرفه ای چون هیچ کلاسی نرفتم الان بعد از این همه مدت تصمیم گرفتم اقدام کنم قدرت یادگیری خیلی بالایی دارم و صدام در قدرت چون گام های بالا رو به راحتی اجرا میکنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ...سپاس از شما

    • ارتین

      سلام خسته نباشید
      من نوازنده هستم و 16سال سن دارم و در حال حاضر سنتور و گیتار میزنم و همینطور به سبک پاپ خیلی علاقه دارم و میخوام که تو این زمینه خوانندگی هم بکنم ولی نمیدونم که چه طور شروع کنم یا چه زمانی میشه کمک کنید

    • مهدی

      سلام من ۲۷ سالمه وازموسیقی هم هیچی نمیدونم فقط یه صدادارم وهمیشه توجعمهای دوستانه همه ازم میخوان که بخونم وهمه هم تشویقم میکنن که چرانمیری خوانندگی صدام خوبه ولی نمیدونم اولین قدم روازکجابردارم کسی میتونه منوراهنمایی کنه

    • F

      سلام من یه دختر ۱۸ ساله هستم که به موسیقی خیلی علاقه دارم. خصوصا موسیقی ترکیبی اپرا و پاپ. مدتی دنبال یه معلم اواز بودم و همچنان تلاش میکنم ولی متاسفانه نتونستم موفق بشم. نمیدونم از کجا باید شروع کنم.
      راهکاری برای من هست؟ میتونم توی ایران خوانندگی رو شروع کنم؟

    • مسعود

      سلام من ۱۷ سالمه چند سالیه تمرین میکنم ،سلفژ رو کلاس هم رفتم ژُست خوندن و انواع تحریر و ویبره رو بلدم سوالم اینه که جایی هست که بتونم تست صدا بدم در زمینه پاپ و پاپ_سنتی؟ ممنونم.

    • زینب

      سلام من عاشقه دیس لاو هستم این دو سال شد النم17سالمه مشه لطفن تو خرمشهر بهم یک معلم خوانندگی رو معرفی کنید؟؟

    • مهدی

      من ۱۱ سالمه صدامم خوبه چند بار هم خوندم من میخوام از همین کو چیکیم خواننده باشم

    • Mahdi

      سلام و عرض ادب بنده ۲۳ سال سنمه و در سن ۱۷ سالگی یک شکست عشقی خیلی سنگینی خوردم و متاسفانه به بیمارستان و افسردگی حاد کشید شد اما در این مدت که توی خونه بودم اهنگ های مختلف رو میخوندم و الان سه سالی میشه که همه متوجه استعداد من شدن به شدت صدای اکثر خواننده هارو میتونم دقیقا مثل خودشون بخونم و استعداد زیادی در خوانندگی دارم اما از لحاظ مالی در شرایط خوبی نیستم و اگر کسی خاست میتونیم باهم کار کنیم چون کسی رو ندارم اهل کرمان .رفسنجان هستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج