۶۲۴۱
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

گزارش تصویری

کنسرت پرشور سیروان خسروی

سیروان خسروی هنرمند خوش نام موسیقی کشورمان چهارشنبه و پنجشنبه، پنجم و ششم مردادماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت...

سیروان خسروی هنرمند خوش نام موسیقی کشورمان چهارشنبه و پنجشنبه، پنجم و ششم مردادماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت.

این کنسرت به همت شرکت تصویرگران و با مدیریت اجرایی احسان حاجیان برگزار شد. اجراهایی که با استقبال کم‌نظیر هواداران پرشورش همراه بود. حتی مواردی نظیر اینکه زمان برنامه از کنسرت‌های قبلی‌اش کمتر شده بود و تعدادی از اعضای ثابت ارکسترش‌ هم در این اجراها او را همراهی نکردند باعث نشد حال و هوای خوب سالن و شور حضار کم شود.

کنسرت پرشور سیروان خسروی

همچنین تصادف برگزاری این اجراها با روز تولد سیروان نیز حاشیه‌های جالبی در پی داشت. از درخواست رامبد جوان تا پلاکاردهای هواداران برای تبریک به سیروان.

سیروان خسروی با همراهی گروه شش‌نفره‌اش متشکل از امیر میلاد نیکزاد، نیما رمضان، آرش سعیدی، امید حاجیلی، آرش مقدم و میلاد درخشانی روی صحنه حاضر شد و کنسرت‌اش را با رونمایی از یکی از قطعات آلبوم جدیدش آغاز کرد. گروه ۱۰ قطعه را برای مخاطبانش که بی‌وقفه آن‌ها را تشویق می‌کردند، اجرا کرد.

کنسرت پرشور سیروان خسروی

عدم حضور مسعود همایونی که به دلیل همراهی با رضا صادقی در کیش حضور داشت و رضا تاجبخش که دلیل عدم حضورش مشخص نبود در کیفیت اجرا‌ها بی‌تاثیر نبود. سیروان هم گاهی دست به ساز می‌شد و قطعاتی را تک‌نوازی می‌کرد، ‌گاهی هم به طور ثابت پشت میکروفون قرار می‌گرفت و قطعاتی را با ایجاد فضای هاوس ترانس و گاهی با ریتم آرام می‌خواند که با زمزمه و همراهی مخاطبان همراه بود.

کنسرت پرشور سیروان خسروی

قطعات «بارون پاییزی»، «ساعت ۹» و «تو مریضی» از قطعاتی بودند که با استقبال بیشتری مواجه شدند، اما قطعه‌ای که بیش از همه مورد توجه حاضران قرار گرفت، قطعه‌ تیتراژ پایانی «ساختمان پزشکان» بود که با تک‌نوازی تار میلاد درخشانی سالن اجرا حال و هوایی متفاوت به خود گرفت. این قطعه به دلیل استقبال زیاد حاضران دو بار اجرا شد. قطعه «زندگی همین امروزه» که در متن فیلم سینمایی «سوت پایان» به کارگردانی نیکی کریمی نیز استفاده شده است در حالی اجرا شد که قسمت‌های از فیلم هم‌زمان از مانیتور برای حاضران پخش می‌شد.

از نکات جالب توجه این اجراها کلیپ‌هایی بود که علی قاضی‌زاده برای سیروان ساخته بود و در وقت اجرای هر قطعه روی پرده نمایش داده می‌شد.

کنسرت پرشور سیروان خسروی

کنسرت پرشور سیروان خسروی

کنسرت پرشور سیروان خسروی

کنسرت پرشور سیروان خسروی

کنسرت پرشور سیروان خسروی

کنسرت پرشور سیروان خسروی

کنسرت پرشور سیروان خسروی

منبع: موسیقی ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کنسرت پرشور سیروان خسروی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sayna

      sirvan ba sedayat dobare javan mishavam zendegi barayam por az dardo ranj ast
      ba navayat shademan misham (madary del khaste)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج