adexo3
۶۳۲۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

"بانویی از ماه" فیلمی متفاوت است

ماهایا پطروسیان، این بار در مقام کارگردان

بازیگر انیمیشن سینمایی "بانویی از ماه" آن را فیلمی متفاوت در سینمای ایران دانست و از برنامه ساخت فیلم کوتاه جدید خود خبر داد.

ماهایا پطروسیان کارگردان فیلم کوتاه "یک روز قشنگ برفی" در این ارتباط گفت: این فیلم به زودی در دو جشنواره بین‌المللی در استرالیا و سانفرانسیسکو به نمایش در می‌آید. همچنین در نظر داریم برای حضور فیلم در شبکه نمایش خانگی برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: البته فیلم‌های کوتاه برای پخش در شبکه خانگی مشکل زمانی دارند. عمدتا به صورت یک مجموعه در قالب یک دی وی دی وارد بازار می‌شوند. اما برای "یک روز قشنگ برفی" ما فیلم پشت صحنه هم داریم که احتمالا نسخه فیلم با پشت صحنه برای شبکه خانگی آماده خواهد شد. برای اکران عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برنامه ریزی می‌کند.

پطروسیان درباره فعالیت‌های اخیر بازیگری خود عنوان کرد: سال گذشته در فیلم "اسب حیوان نجیبی است" عبدالرضا کاهانی بازی کردم که فیلم متفاوت و خاصی است. با اینکه نقش کوتاهی داشتم اما علاقمند بودم با کاهانی تجربه‌ای در سینما داشته باشم. متاسفانه هنوز وضعیت اکران این فیلم مشخص نشده است.

وی درباره حضور خود در فیلم سینمایی انیمیشن "بانویی از ماه" گفت: بازی در این فیلم را از بهار امسال آغاز کردیم که کار ترکیبی از رئال و انیمیشن است. البته قرار است قسمت‌های دوم و سوم این فیلم در آینده ساخته شود.

ماهایا پطروسیان، این بار در مقام کارگردان

این بازیگر سینما ادامه داد: من در این فیلم نقش مادر یک کودکی را دارم که نقش آن را ملینا آقاگلیان بازی می‌کند که کودک بسیار با استعدادی است. البته محمدرضا گلزار نیز نقش همسر من را برعهده دارد. قصه فیلم در یک برج می‌گذرد و دیگر بازیگران فیلم همچون فاطمه معتمدآریا، فردوس کاویانی، نیکی کریمی، رامبد جوان و... از اقوام و همسایه‌های این خانواده هستند.

پطروسیان در ادامه بیان کرد: در این فیلم کودک داستان در بخش‌های فانتزی فیلم به فضایی تخیلی می‌رود که در آن قصه دیو و پری وجود دارد. وی مدام در این فضا در حال رفت و برگشت است. در قسمت دوم این فیلم قرار است پدر و مادر کودک وارد تخیلات او شوند.

وی تاکید کرد: "بانویی از ماه" فیلم متفاوت و خوبی در سینمای ایران باشد که تجربه خاصی برای من محسوب می‌شود. پروژه بسیار سنگین و پر زحمتی است. گریم ها در بخش انیمیشن به صورت سه بعدی انجام می‌شود.

پطروسیان درباره ساخت فیلم جدید خود گفت: قصد دارم امسال کار بازیگری را در سینما دنبل کنم و البته چند طرح برای کارگردانی فیلم کوتاه دارم که هنوز مشخص نیست کدام یک را بسازم. اما این‌بار خودم کار کارگردانی را انجام خواهم داد.

کارگردان "یک روز قشنگ برفی" در ادامه عنوان کرد: به ساخت فیلم بلند در سینما علاقه‌ای ندارم و فقط ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی را دنبال خواهم کرد. قطعا بعد از چند ماه درگیر یک کار کوتاه دیگر خواهم شد که جزیئات آن هنوز مشخص نیست.

"بانویی از ماه" اولین فیلم بلند سینمایی امیر مهتاش مهدوی و الهام قره‌خانی است که تهیه‌کنندگی آن برعهده مجید و حمید آقاگلیان است. البته الهام قره‌خانی نگارش فیلمنامه را برعهده داشته است.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، صدابردار: اسحاق خانزادی، طراح گریم: جلال معیریان، طراح صحنه و لباس: بابک عابدی، مدیر تولید: شادی احدی‌فر و مشاور کارگردان: اکبر عالمی اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ماهایا پطروسیان، این بار در مقام کارگردان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج