adexo3
۷۲۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

درخواست برای حذف فیلم از جشن سينماي ايران

افخمی: "فرزند صبح" تحریف شده است

بهروز افخمی كارگردان "فرزند صبح" در نامه ای به کیومرث پوراحمد دبير جشن سينماي ايران، ضمن بی ریخت و بی سر و ته خواندن "فرزند صبح" خواستار حذف فيلم از جشن پانزدهم شد.

بهروز افخمی كارگردان "فرزند صبح" در نامه ای به کیومرث پوراحمد دبير جشن سينماي ايران، ضمن بی ریخت و بی سر و ته خواندن "فرزند صبح" خواستار حذف فيلم از جشن پانزدهم شد.

متن نامه بهروز افخمي به كيومرث پوراحمد به شرح زیر است:

دبير محترم جشن خانه سينماي ايران برادر بزگوار جناب آقاي پوراحمد

با سلام و احترام به استحضار مي رسد چنان كه مي‌دانيد فيلمي به نام "فرزند صبح" به جشن خانه سينما ارائه شده است كه تهيه كنندگان آن در تيتراژ از نام اينجانب و مرحوم سيف‌الله داد با عنوان كارگردان و تدوينگر سؤاستفاده كرده‌اند. سيف‌الله داد هيچ نقشي در تدوين آنچه با دستبرد به نام او سر هم‌بندي شده نداشته و من نيز فيلم موجود را كارگرداني نكرده‌ام. آنچه با عنوان "فرزند صبح" و ضمن سؤاستفاده از تكه‌هاي فيلمبرداري شده فراهم شده است، مجموعه‌اي است از قاب‌هاي تحريف شده و از شكل افتاده با تصاوير مات و محو كه به شلخته‌ترين نحو لحظات مرده و نماهاي بي‌ترتيب را با دوبلاژ سرسري و موسيقي نامربوط و نامطبوع تزئين كرده است و به يكي از بي‌ريخت‌ترين و بي سروته‌ترين فيلم‌هاي تاريخ سينماي ايران شكل داده‌اند.

خانه سينما و جشن خانه سينما وظيفه حمايت از حقوق حرفه‌اي و صيانت از شئون و ارزشهاي اخلاقي و فرهنگي سينماي ايران را بر عهده داد و روا نيست به يكي از فاجعه‌بارترين موارد دستبرد به حيثيت‌هاي اخلاقي و فرهنگي مجال ابراز وجود دهند.

تقاضا مي شود در جهت حذف فيلمي كه با نام "فرزند صبح" عرضه شده از برنامه‌ها و ارزيابي هاي جشن خانه سينما دستور اقدام فرمايد. فرصت را براي تجديد مراتب احترام مغتنم مي‌دانم.

بهروز افخمي ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

منبع: سی نت

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

افخمی: "فرزند صبح" تحریف شده است



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج