۹۶۷۶۷۴
۴۲ نظر
۵۰۳۴
۴۲ نظر
۵۰۳۴
پ

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

به روز‌های پایانی سال نود و هشت نزدیک می‌شویم. سالی که پر از حوادث و وقایع مختلف بود از بلایای طبیعی، چون سیل و زلزله تا فجایع انسانی مانند هواپیمای اوکراینی یا کشته‌شدگان مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی.

برترین‌ها: به روز‌های پایانی سال نود و هشت نزدیک می‌شویم. سالی که پر از حوادث و وقایع مختلف بود از بلایای طبیعی، چون سیل و زلزله تا فجایع انسانی مانند هواپیمای اوکراینی یا کشته‌شدگان مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی. در میان همه این اتفاقات سینمای ایران هم حواشی زیادی را پشت سر گذاشت. ده حاشیه مهم‌تر سال ۹۸ را مرور کرده‌ایم.

۱. مهناز افشار

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

بی‌اغراق یکی از جنجال برانگیزترین‌های سال ۹۸ مهناز افشار بازیگر قدیمی سینمای ایران است. بازیگری که در اولین حضورهایش روی پرده به‌واسطه شباهت زیاد به فائقه آتشین خیلی زود به شهرتی عجیب دست یافت. از جمله پرفروش‌ترین بازیگران دهه هشتاد بود. در آن دوران عموما در فیلم‌های کمدی یا گیشه‌ای بازی می‌کرد و کمتر اثری در کارنامه کاری‌اش به چشم می‌خورد که از نظر هنری و سینمایی چشمگیر باشد. اما از اواخر دهه هشتاد سعی کرد سطح کاری‌اش را تغییر دهد و در فیلم‌های هنری‌تر بازی کند.

به‌مرور از یک بازیگر گیشه‌ای با حضور در فیلم‌های هنری و اختمالا جمع‌های روشنفکری پشت‌صحنه‌شان، بدل شد به یک فعال اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی که مدام درباره همه‌چیز اظهارنظر می‌کرد! ازدواجش با پسر یکی از رجل سیاسی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد حرف و حدیث زیادی به‌پا کرد و کمی بعدتر حضور نام یاسین (همسر او) در واردات شیرخشک فاسد و... بار دیگر حواشی این ازدواج را بولد کرد.

خب تا اینجا برخورد‌های افشار به‌عنوان یک سلبریتی که می‌خواهد همیشه خودش را جلوی چشم بیاندازد و بر فالوئرهایش بیفزاید، چندان عجیب نبود، اما در دو سال گذشه شروع کرد به انتشار توییت‌های اعتراضی و انتقادی تندی که شاید اگر همسر یک فرد پرنفوذ نبود خیلی زودتر از این‌ها به دادگاه رسانه احضار می‌شد و با اتهامات مرسومی مانند تبلیغ علیه نظام و تشویش افکار عمومی روبه‌رو! در نهایت سر ماجرای توییتی که درباره صیغه گذاشت و به‌شکلی غیر مستقیم باعث حمله اوباش به یک طلبه شد، آن طلبه شکایت کرد و افشار به دادسرا احضار شد، اما پیش از موعد احضاریه از کشور خارج شد (فرار کرد؟)

این تازه شروع ماجراست. او با شبکه‌ای که سرمایه‌اش را از عربستان سعودی می‌گیرد در یک برنامه استعدادیابی همکاری کرد، در کنار خواننده‌های ممنوعه به اصطلاح لس‌آنجلسی قرار گرفت و حتی با آن‌ها دست داد و بغلشان کرد با این وجود می‌گوید می‌خواهد به ایران برگردد. حتی با وجود پوشش خلاف عرفش، یک چیزی روی موهایش نگه داشته تا بگوید کشف حجاب نکرده و اخیرا هم که سعی کرد محسن تنابنده را قاطی حواشی خود کند و علیه‌اش حرف‌های زیادی زد. اما در کل به‌نظر می‌آید تکلیفش با خودش چندان مشخص نیست.

۲. دوئل

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

جشنواره فجر امسال با حواشی زیادی برگزار شد، اما یکی از پر سرو صداترین‌هایش جدل میان شهاب حسینی و مسعود کیمیایی بود. درحالیکه مسعود کیمیایی اعلام کرد در جشنواره حاضر نخواهد شد و آن‌را تحریم می‌کند، شهاب حسینی در نشست فوق‌العاده برای نمایش فوق‌العاده فیلم خارج از مسابقه «شین» که تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده داشت، حرف‌های بسیار تندی علیه مسعود کیمیایی زد.

این امر باعث شد که واکنش‌های منفی زیادی علیه او در شبکه‌های مجازی شکل بگیرد. بسیاری از سینماگران و منتقدان و دوستداران مسعود کیمیایی به او تاختند و گفتند حدش را نمی‌شناسد و احترام پیشکسوتش را نگه نداشته. با این وجود اگر به حرف‌های او گوش دهید، چندان بیراه هم نمی‌گوید.

کلا امسال همه برای هم شاخ و شانه کشیدند و سعی کردند دعوا راه بیاندازند.

۳. تحریم

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

اما مسعود کیمیایی تنها کسی نبود که جشنواره را تحریم کرد. شمار زیادی از هنرمندان پشت سر او دست به تحریم جشنواره زدند و گفتند امسال در آن حضور نخواهند یافت. از پیمان معادی تا هایده صفی‌یاری و... اتفاق خنده‌دار، اما در تحریم بعضی از سایت‌ها و رسانه‌ها بود که وظیفه‌شان انتشار اخبار است و تحریم کردنشان بیشتر جنبه‌ای شخصی داشت و یا می‌خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. در میان خود اهالی رسانه یک شوخ باب شده بود که هرکس که کارت سینمای رسانه برایش صادر نشده، جشنواره را تحریم کرده.

در نهایت، اما عموم فیلم‌ها حاضر شدند و جر مواردی محدود الباقی در جشنواره شرکت هم کردند و کاشف به عمل آمد با آمدن لفظ تحریم، تنها می‌خواستند برای خودشان اعتبار بخرند.

۴. خرس طلا؟!

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

فیلم محمد رسول‌اف «شیطان وجود ندارد» همین چند شب گذشته خرس طلایی برلین را برد درحالیکه کارگردان بابت اتهامات مالی و سیاسی ممنوع‌الخروج است و در برلیناله حضور نداشت. کلا تجربه سال‌های اخیر نشان داده که برلیناله علاقه خاصی به «صندلی خالی» کارگردانان ایرانی دارد و کیفیت فیلم‌ها چندان مهم نیستند. جعفر پناهی هم با صندلی خالی‌اش کلی جایزه بین‌المللی گرفت. در میان همه جشنواره‌ها، برلین بیشتر معیار سیاسی برای انتخاب‌های خود دارد.

۵. منوچهر هادی

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

منوچهر هادی بی‌وقفه فیلم و سریال می‌سازد! معلوم نیست این انرژی را از کجا می‌آورد، منابع مالی و سرمایه ساخت این آثار پرهزینه و لاکچری که جای خود! او که این روز‌ها «دل» را در شبکه نمایش خانگی دارد، در اوایل سال «رحمان ۱۴۰۰» را روی پرده برد. فیلمی که آنقدر به شوخی‌های جنسی رکیک‌اش خرده گرفتند و آن‌را مستهجن خواندند که اکرانش لغو شد. گفته شد نسخه نمایش یافته با نسخه مورد تایید وزارت ارشاد متفاوت بوده است. گویا اجازه ورود فیلم به شبکه نمایش خانگی را هم ندادند. هرچند نسخه قاچاقش به‌راحتی در اینترنت در دسترس است.

۶. تهران- استانبول

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

یکی از پروژه‌های سینمایی در حال ساختی که سروصدای زیادی به‌پا کرد فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی بود که فیلمبرداریش با حضور شهاب حسینی و پارسا پیروزفر و شماری از بازیگرانی که در سریال‌های ترکی جم آن‌ها را زیاد دیده‌اید در ترکیه آغاز شد. تیم تبلیغاتی فیلم بسیار قوی عمل کرد و از لحظه آغاز فیلمبرداری، هفتگی عکس‌های مختلفی از بازیگران ایرانی و ترکی منتشر کرد تا اسم پروژه حتی پیش از ساخت بر سر زبان‌ها بیفد. اما آن‌ها فکر نمی‌کردند که وزارت ارشاد روی این قضیه حساس خواهد شد. در همان زمانی که فیلمبرداری در جریان بود، وزارت ارشاد اعلام کرد که این فیلم پروانه ساخت ندارد و به همین دلیل امکان اکرانش در ایران اصلا وجود ندارد!

باید منتظر باشیم فیلم تمام شود و ببینیم مسئولین و عوامل «مست عشق» چطور و با چه معامله‌ای به توافق خواهد رسید.

۷. جم روی پرده

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

اما اینکه اصلا حسن فتحی به‌فکر ساخت فیلم در ترکیه می‌افتد یا تصمیم می‌گیرد از بازیگران مطرح سریال‌های ضعیف شبکه‌های ماهواره‌ای مانند جم استفاده کند، پیش‌زمینه‌ای مفصل‌تر دارد. کافیست نگاهی اجمالی به تولیدات غیر کمدی و اجتماعی سینمای ایران در سال گذشته بیاندازید، به جز چند مورد استثنا مانند «متری شیش و نیم»، فیلم‌های اجتماعی سینمای ایران همگی متاثر از سریال‌های ترکی هستند.

همان مدل زندگی لاکچری طبقه مرفه با دغدغه‌های سطحی‌شان، همان روابط ضربدری غیر اخلاقی که با مدرن بودن اشتباه گرفته شده‌اند و همان احساسات دم دستی. گل سرسبد چنین فیلم‌هایی «هزارتو» بود و البته در جشنواره هم چند مورد مشابهش را دیدیم که اکران خواهد شد. خدا به داد فرهنگ شینمایی در سال پیش رو برسد!

۸. سی هزار تومن؟!

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

یکی دیگر از مقوله‌هایی که حرف و حدیث زیادی درباره‌اش به‌وجود آمد، گران شدن قیمت بلیط سینما‌ها بود. در ابتدا گفته شد قیمت بلیط‌ها بیست هزار تومان خواهد شد که به‌واسطه اعتراض شدید، شورای صنفی و تهیه‌کننده‌ها کوتاه آمدند و قرار شد در اواخر هفته که روز‌های شلوغ سینما است قیمت بلیط بیست هزار تومان باشد. اگر کلا اینقدر افزایش پیدا می‌کرد، ریزش چشمگیر مخاطان را شاهد بودیم.

حالا در آستانه سال جدید ندا‌هایی از بلیط سی هزارتومانی به‌گوش می‌رسد! در این اوضاع و احوال اقتصادی خراب که همه درگیر آن هستند و با موج گرانی‌ها مبارزه می‌کنند، بلیط سی‌هزار تومانی نوبر است واقعا. امیدواریم در حد حرف و حدیث باقی بماند.

۹. پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

از معدود اتفاقات سینمایی خوب در سالی که گذشت، توجه و علاقه مردم به فیلم «متری شیش و نیم» بود. فیلمی درام که عموما در پایین‌شهر و بازداشتگاه و... می‌گذرد، اما داستانش آنقدر کشش داشت و ساختش آنقدر هیجان‌انگیز بود که مخاطبان بسیاری پیدا کرد و به فروش غیرمنتظره‌ای دست یافت. فیلم روستایی نشان داد که می‌شود به‌غیر از شوخی‌های رکیک جنسی و داستان‌های عاشقانه ضربدری، با چیز‌های اجتماعی و عمیق‌تری تماشاگر را مجذوب کرد و خوب فروخت.

فاز اکشن و تعقیب و گریزی فیلم البته در فروشش تاثیر ویژه‌ای داشت و انتظار می‌رود فیلم‌های این‌چنینی از این پس بیشتر تولید شود. سال بعد «روز صفر» را در پیش داریم که احتمالا به فروش زیادی دست پیدا کند.

۱۰. دوربین مخفیه؟

۱۰ حاشیه‌ی پر‌سروصدای سینمای ایران در سال ۹۸

مورد عجیب و غریب «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» که بیشتر به یک شوخی بی‌مزه می‌ماند تا حاشیه! کارگردان این فیلم پرحاشیه که بعد از سال‌ها توقیف، سال گذشته به‌نمایش درآمد، در اقدامی حیرت‌انگیز فیلمش را دوباره برای چندمین بار به دفتر جشنواره تحویل داد. اینبار چهل دقیقه با بازی بهروز وثوقی به فیلم اضافه شده بود. البته که فیلم پذیرفته نشد و اصلا اگر فیلم جدیدی بود، پروانه ساخت و پروانه نمایش نداشت. اما کل پروسه بیشتر به یک حرکت تبلیغاتی دهن پرکن می‌مانست تا اقدامی فیلمسازانه!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سینمای ایران بستری واسه فیلمسازی نداره، تاریخ سینمای ایران به زور شاید ۲۰تا فیلم در خور نام حرفه اش داشته باشه، با این اوضاع، بازیها هم روز بروز داره افت میکنه دادوفریاد یا توهم یا سکوت در یک اتاق نم گرفته بازی هنری اطلاق میشه، سبکهای چی بخورم خوشگل بشم یا همون سوپر مارکتی هم وجه سرگرمی سینمای ماست که ۸۰درصدش همینهاست،چه حاشیه ای آخه؟ چه اهمیتی دارن واقعا این به اصطلاح حواشی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهاب اون عکسش و حرفاش روی مخ میره هادی بیسواد پرکار شد فیلمساز همه فیلم های سانسوری تکراری

      • بدون نام

        مهناز افشار با این داوری اخیرش دیگه واقعا آبروی خودشو برد
        آدم داور وسطی هم میشه شرط اولش استقلال و اعتماد به نفس و حرمت نفس داشتنه
        نشسته کنار ابی همش از اون اجازه میگیره اگه شما میگین + بدم اگه نه که منفی
        بابا حالمونو بد کردی
        پاشو یه ویدئو ندامت پرکن بیا سریال های مناسبتیتو بازی کن

      • رضا خان

        شعله جان سعی کن بجای قضاوت فقط خبر را پخش کنی . امیدوارم دیگه تکرار نشه وگرنه دفعه بعد برخورد فیزیکی باهات میکنم

    • مجید

      حال نویسندش خوب نیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والله تا اونجایی که ما میدونیم و تو کل دنیا رسمه یه رسانه باید نقد کاملا بیطرفانه ایی داشته باشه نه اینکه علایق شخصیشو به خورد مخاطبش بده یا اینکه فقط برای خودشیرینی برای یه حکومتی مطالبی چاپ کنه که مسئولین اون حکومت خوششون بیاد.برترینها اون اوایل کارشو به عنوان یه رسانه خیلی خوب انجام میداد ولی تازگیا یه چرخش عجیب و غریب وتابلویی به یه سمت خاصی برداشته.اصلا مهم نیست اون سمت میخواد به کدوم ور باشه به هرسمتی باشه راه اشتباهیو داره میره اون رسانه.امیدوارم به گاج نری برترینها و مخاطباتو از دست ندی.

      • بدون نام

        چیز جدیدی نیست اینجور نویسندگی و نقد تو برترینها تازگیا.یعنی خیلی تابلو مسیر درستی که توش داشت کار میکرد و نقد بی طرفانه مینوشت و عوض کرد و به مسیر اشتباهی افتاده و خیلی تابلو چاپلوسی جناحارو میکنه.برترین ها امیدوارم دوباره به مسیر درستت برگردی و ب عنوان یه رسانه کاملا بی طرف باشی که البته بعیده.

      • بدون نام

        دقیقا.حالا شاید دوتا کار ضعیفم داشته باشن ولی درکل فیلمسازای خوبی هست.ولی جون مث بعضیا و نویسنده همین مطلب دنبال چاپلوسی حکومت نیستن میشن آدم بدای داستان

      • بدون نام

        اتفاقا ارزش خوندن داره به شرطی که یه نویسنده ایی این مطلب مینوشت که هم به شعور و وقت مخاطبش اهمیت میداد نه نث این نویسنده که عقده های درونیشو تو چند مورد از این حواشی دخالت داده بود

      • بدون نام

        اتفاقا ارزش خوندن داره به شرطی که یه نویسنده ایی این مطلب مینوشت که هم به شعور و وقت مخاطبش اهمیت میداد نه نث این نویسنده که عقده های درونیشو تو چند مورد از این حواشی دخالت داده بود

      • ضحا

        اتفاقا حالش خیلیم خوبه نقدوبررسیش حرف نداره!تو مقاله بنویس ببینم چه مزخرفی مینویسی....؟

      • ضحا

        این رضاخان کیه که حرف از برخوردفیزیکی با یه زن میزنه؟؟؟؟خیلی غلط میکنی؟؟؟
        اندازه کوپنت بایه خانم محترم صحبت کن
        نفهم بفهم میدونی خیلی بده تواجتماع بایه خانم اینجوری صحبت کنی؟؟؟؟قانونی باهات برخوردمیشه؟

    • ع ل ی

      چقدر با عقده نوشته . عصبانی نباش اروم باش عزیرم

      پاسخ ها

      • shahin

        کاملا موافقم باید بی طرف نوشته شود نه اینجوری دوستمون خیلی ناراحته فکر کنم

      • shahin

        کاملا موافقم باید بی طرف نوشته شود نه اینجوری دوستمون خیلی ناراحته فکر کنم

      • shahin

        کاملا موافقم باید بی طرف نوشته شود نه اینجوری دوستمون خیلی ناراحته فکر کنم

      • miss

        چند بار موافقی داداش

    • هرچی دوست داری

      فیلم های روستایی به نظر من جزو موفق ترین فیلم های اجتماعی این دوران هستن و بی صبرانه منتظر فیلم بعدی این کارگردان جوان و با استعداد هستیم .

    • بدون نام

      واقعا برای منم سواله منوچهر هادی چرا باید مطرح بشه تو سینما وقتی کپی سریالهای ترکی سریال میسازه ؟چیو داره تو سریالاش اموزش میده؟الان تو سریال دل یه دختریه بهش تجاوز شده زندگی ده نفرو خراب کرده!!!!!مثلا که چی؟

      پاسخ ها

      • سحر بانو

        چون نبض مخاطب رو گرفته دستش.خیلی واضحه ، وقتی
        جامعه ما گرایش داره به سیالهای ترکی جم پس واضحه که نیاز مخاطب چیه. به همین سادگی

      • سپیده

        اره واقعا

    • بدون نام

      دیدنی
      دیدنی

    • بدون ناام

      هیچی مسخره تر از تحریم این مدلی جشنواره نبود فک کنید فیلماشونو دادن . جایزهاشونونم گرفتن.نشست خبریهاشم رفته بودن فقط اختتامیه نیومدن
      خسته نباشد واقعااااا.سر کیو میخواید کلاه بزارید...

    • بدون نام

      درباره کارنامه کاری جعفر پناهی و رسول اف نیازی به نقد شما نیست این دو کاگردان با آثارشون در جشنواره های خارجی خوش درخشیدند و توهینی که شما دارین به این دو کارگردان میکنین چیزی از ارزش هنری اونها کم نمیکنه.

    • بدون نام

      منوچهر هادی انگار شرط ازدواجش با یکتا ناصر این بوده هر چی فیلم بسازه اونم یکی از بازیگراش باشه ! باند بازی و مافیا از همین نقطه شروع میشه!! هر چند فیلماش به قولی در پیتی و به درد سیفون توالت میخورن

    • بدون نام

      چنین متنی اصلا ارزش خواندن نداره البته توهین به نویسنده محترم نباشه، به طور کلی و از جهت محتوا میگم.

      پاسخ ها

      • ارسلان

        نویسنده مقاله کاملا مشخصه نه سوادسینمایی دارد نه سواد رسانه ای و نه جایگاه هنرمندان رومیشناسه .برای برترین ها متاسفم با ان همه سابقه و اعتبارصفحات خود رادر اخ نویسندگانی چنین ناشی , بی ادب, بیسواد و عقده ای میگذارد

    • بدون نام

      منوچهر هادی یک بیمار روانیه
      یکبار او را دیدم اما اگر بنویسم در چه شرایطی، دوباره مثل دفعات قبلی سانسور میشه

    • بدون نام

      مطلب رک و جالبی بود . با بیشترش موافقم

    • حامد

      چقدر متن بی محتوایی بود ،نویسندش در جاهای دیگری هنرشون رو عرضه کنن

    • مهدی

      برترین ها ازت بعید بود این نوشتار

    • سحر بانو

      واقعا حال نویسندشو نمیفهمم. چرا اینهمه میتازی؟ تو وظیفت اینه اتفاقات رو بدون پیاز داغ بنویسی تا مخاطب خودش تصمیم بگیره. اگر اینطوری بنویسی میشی مثله جراید زرد که فقط بخاطر جذب مخاطب بلدن تخریب کنن و اتفاقات رو بلد کنن.
      برای برترینها متاسفم که از همچین نویسنده هایی استفاده میکنه....

    • بدون نام

      متن یکم کتابی بود بعد خودمونی میشد !
      مثال
      حتی یک ستاره هم نمی توان (بهش)داد

    • سارا

      برای نویسنده این متن متاسفم.

    • بدون نام

      خو راس میگه
      شمایی که تعریف میکنی از جعفر پناهی، فیلم تاکسی رو بگی ببین اگه تونستی یه نفس تا آخرش بری و وسطش خوابت نبرد من بت هدیه میدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشخصه شما سینما رو نمیشناسی عزیز،
        سنما اون فیلمای مفرح سطحی که شما باهاشون حال میکنی نیست.
        اصولا سینمای ارزشمند و سطح بالا،مثل سینمای آلن رنه، تارکوفسکی، برسون ،روی اندرسون،کیارستمی و... همه سینمای متفکر هستند و افرادی که با ادبیات و هنر ناآشنا هستند نمیتونن بیشتر از ده دقیقه این فیلما رو ببینن

    • mosi

      کاملن مشخصه که نویسنده از اونهاس که هر روز به عشق روزنامه کیهان چشم باز میکنه ،آخه آدم!!!_ !!..علایق شخصی با نقد فرق داره ها....!!!! حالیته ؟؟!!! معلومه که نه هههه..

    • سید ‌ف مطهر

      از شهاب حسینی خوشم میاد . با اینکه خوش تیپه و جوایز خوبی هم گرفته ، و نیازی به ریاکاری نداره ،
      با غیرته ، کار میکنه انتقاد هم میکنه ولی اصل جنسه ایرانیه . دمت گرم

    • بدون نام

      خداشاهده اگه نویسنده این مطلب حتی یه فیلم از رسول اف و پناهی دیده باشه
      فقط حرف های صداسیما وشبکه افق رو قرقره کردن ایشون
      یکم استقلال فکری داشته باشید خواهشا

    • miss

      مهناز افشار وابسته به گوگوش نبود.استعداد داشت هنرشو داشت بهتر بازی کرد.زیاده خواه بود اما نه برای تو چشم افتادن.زیاد اظهار نظر می کرد اما حرف زیادی نمی زد.چرت و پرت نمی گفت.حرف حق می زد.از خیلی مردای ایران الان مرد تر بود.از خیلی مسئولین مسئولیت پذیر تر بود.آره تو پرشیاز گات تلنت با ابی گرم می گیره،بغلش میکنه اما چرا؟چون هر دو تو غربتن.آره تا الان ایران بوده اما ایرانم برای اون غربت بود.همینطور که برای ما غربته.برترین ها اگه مردی بزار.اگه یکم غیرت حالیته بزار.

    • طراوت

      متری شیش و نیم بهترین فیلم غیر کمدی هست که تا حالا تو ایران ساخته شده!

    • محمدی

      اشغال های دوست داشتنی خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج