جاباما
۱۰۰۷۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

چلسی به دنبال جذب دروازه‌بان منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد برای حفظ دروازه‌بان آینده‌دار خود باید با چلسی سرشاخ شود.

خبرگزاری تسنیم: دین هندرسون، دروازه‌بان ۲۳ ساله منچستریونایتد که در فصول گذشته به طور قرضی در تیم‌هایی استوک‌پورت کانتی، گریمسبی تاون و شروزبری تاون بازی کرده، از سال ۲۰۱۸ به طور قرضی در شفیلدیونایتد حضور دارد و کمک شایانی به این تیم برای صعود به لیگ برتر انگلیس کرد. نمایش‌های درخشان وی در ترکیب این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس باعث شده تا بحث بازگشت او به منچستریونایتد در پایان فصل مطرح شود، جایی که می‌تواند رقیب سرسختی برای داوید دخه‌آ ۲۹ ساله برای ایستادن در درون دروازه سرخپوشان منچستر باشد.

حالا اما نشریه انگلیسی «سان» خبر می‌دهد؛ باشگاه چلسی هم نسبت به جذب دروازه‌بان ۲۳ ساله منچستریونایتد علاقه‌مند است و در نظر دارد با پیشنهاد قابل‌توجهی او را برای ملحق شدن به آبی‌پوشان لندنی متقاعد کند. این باشگاه لندنی امیدوار است با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، این دروازه‌بان انگلیسی را برای حضور در چلسی متقاعد کند. منچستریونایتد هم که تابستان گذشته قرارداد هندرسون را تا سال ۲۰۲۲ با قابلیت تمدید برای یکسال بیشتر تمدید کرد، اما به دنبال ارائه قرارداد جدیدی به این دروازه‌بان انگلیسی و آینده‌دار است.

اولگنار سولسشایر، سرمربی شیاطین سرخ اخیراً در خصوص دروازه‌بان جوان منچستریونایتد که دوران قرضی درخشانی را در شفیلدیونایتد داشته، گفته بود: دین هندرسون در طول سال‌های اخیر انتخاب‌های خوبی کرده و پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته است. هندرسون این فصل تجربه فوق‌العاده‌ای با شفیلدیونایتد در لیگ برتر کسب کرد و با عملکردهایی که از خود به نمایش گذاشت، ثابت کرد می‌تواند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی انگلیس و دروازه‌بان شماره یک منچستریونایتد در مقطعی باشد.

شفیلدیونایتد در بازگشت به لیگ برتر انگلیس، نمایش درخشانی به لطف دین هندرسون و هم‌تیمی‌هایش داشته و در حال حاضر با ۴۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل نیوکاسل می‌تواند جای منچستریونایتد در رده پنجم جدول را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ام

      انگار چلسی می خوادمنچستر یونایتد
      رو مُنحَلِل کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج